KPN

KPN Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (12) Reviews

Bellen met KPN

0800-0402
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

 

Belkosten: Gratis

Facebookpagina van KPN

kpn

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KPN, bezoek het Facebook account van KPN en stel direct jouw vraag.

Twitter van KPN

kpnwebcare

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KPN, bezoek het Twitter account van KPN en stel direct jouw vraag.

Website van KPN

kpn.com

Bezoek de website van KPN om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van KPN

Adresgegevens van KPN

KPN is gevestigd op het adres Wilhelminakade 123 Rotterdam 3072 AP. De exacte locatie van KPN zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer KPN

0800 –  0402, dit betreft een gratis 0800 nummer.

Hulp en oplossingen

KPN wilt de klanten één centraal aanspreekpunt bieden en heeft daarom de klantenservice van KPN in het leven geroepen. Het bedrijf die verscheidenheid aan diensten levert kan dit niet missen en dit heeft het bedrijf duidelijk onderkend. De service is professioneel opgericht en daarom worden klanten snel en deskundig te woord gestaan en zij worden gelijk geholpen.

Waarvoor bellen met KPN?

Er zijn verschillende redenen om contact met KPN te willen. Hier zijn een paar redenen:

  • Informatie over actuele storingen
  • Doorgeven van verhuizing
  • Bestellen van diensten of producten
  • Vragen over Wangiri fraude
  • Vragen over betalingen en facturen
  • Vragen over instellingen van e-mail

Dit is niet een volledige opsommingen, maar dit zijn voorbeelden waarom jij de klantenservice van KPN wilt bereiken.

Storing

De diensten die KPN leveren kunnen soms worden aangetroffen met een storing. KPN doet er alles aan om dit tegen te houden, maar techniek blijft techniek en dit kun je niet voorkomen. Als er storing plaatsvindt help de storingsdienst van KPN jou direct. In de eerste lijn zijn de medewerkers die helpen met kleinere storing. Als het probleem groter blijkt te zijn dan wordt de klant doorverbonden met de tweede lijn. De medewerkers zijn gespecialiseerd om technische problemen op te lossen. Voor de klant is het prettig om met de eerste en tweede lijn te werken. de klanten hoeven niet terug te bellen en het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Klantenservice

De werknemers van de klantenservice weten waar zij over praten. Dit is voor de bedrijf logisch en als je belt als consument dan weet je dat op dat moment. De medewerkers zijn opgeleid om de klanten gelijk in één keer te kunnen helpen. Als zij iets niet weten verbinden zij jou door naar een andere medewerker. De klantenservice is hierdoor uiterst effectief en je wordt snel geholpen. Je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd.

Telefoonnummer

Naast één telefoonnummer om in contact te komen met te klantenservice van KPN voor vragen, problemen of klachten heb je meerdere telefoonnummers:
Contact met de klantenservice 0800 0105

  • Als je een telefoon hebt met een KPN prepaidkaart of abonnement bel je naar 0800 0402
  • Als je belt vanuit het buitenland 0800 0105
  • Als je geen telefoon hebt met een prepaidkaart of abonnement van KPN 0800 0105

Je kunt het telefoonnummer 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen en zijn voldoende bemand en daardoor is de wachttijd kort. Je kunt de telefoonnummers vinden in de telefoongids van KPN of op de website www.kpn.nl

Zakelijk contact

Naast de particuliere markt heb je ook een zakelijke markt. Omdat de zakelijke markt anders is dan de particuliere markt heeft KPN een aparte klantenservice opgesteld voor zakelijke klanten. Dit zijn de telefoonnummers die je kunt bellen als zakelijke klant:

  • Vragen over mobiel bellen en mobiel internet 0800 0105
  • Vragen over internet, bellen, televisie en Cloud 0800 0105

KPN legt de lat hoog voor zichzelf en neemt de klanten serieus. De klantenservice is gericht op een full service dienstverlening die niet alleen helpt bij het verkopen van producten en diensten. Als je contact op neemt met deze dienst dan is dit de snelste manier om een probleem op te lossen of om een antwoord te krijgen op jouw vraag.
Het is goed om te weten dat KPN altijd bereikbaar is en dat zij vriendelijk en vakkundig klanten helpen.


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

12 Responses

  1. t is weer eens zover.Weer opeens geen tv …altijd wanneer er door KPN aan een of andere update van interaktieve tv wordt gesleuteld,waar ik nog nooit om heb gevraagd!En vervolgens gaat het geluid bv op halve kracht ..of een aantal zenders zijn foetsie of nu weer tv laadt en laadt en hangt bij 95% …krijg je allemaal leuke tips voor interaktieve tv in beeld maar die 95% blijft niets gaat verder.Terugkijken werkt zowiezo bijna nooit normaal ,dan valt opeens midden in een programma het beeld weg en is terugkijken niet meer te activeren.Ik zou zo graag Telfort terug hebben…zucht.Die waren tenminste nog te bereiken bij problemen.Heb het gevoeldat de mensen die bij KON tegenwoordig aan de tv sektie werken niet zo best zijn.
    Echt waardeloos …zo goedkoop is dat pakket niet….en dan bijna elke week wel ergens uitval.Bah

  2. Hallo, Pieter van de Zandestraat 36, 2513TM heeft wifi via jullie. De wifi gaat ZEER traag.
    Kunnen jullie kijken waar dat aan ligt? Wat voor wifi is er nu gecontracteerd? Kan dat evt. uitgebreid worden en wat kost dat dan?

  3. taiwan tv ontvanger onregelmatig in storing. start niet op. moet dan alle aanwijzigen uitvoeren om het apparaat weer in werking te krijgen. medewerker kpn gaat via de telefoon allerlei aanwijzigen geven ,alsof ik niet kan lezen. na vervelend gesprek word mij een andere ontvanger aangeboden voor 5 euro pm. als dit taiwan spul ook weer niet ok is dan op den duur een kast vol. gaarne echte hulp ipv kluitje in het riet . Vriendelijke groet aan dit KONINKLIJK bedrijf.

  4. Handis als je tv ontvanger iedere dag hapert! Geen beeld, start niet door, blijft hangen op 95%. Meld geen videokanaal. Alles al geprobeerd, na drie uur eindelijk voor elkaar en dan valt zomaar ineens de boel weer uit de lucht! Online een kastje om willen ruilen gaat ook niet. Dan eindelijk een telefoonnummer gevonden, gebeld, geef je aan dat je al 5 dagen bezig bent en alles maar dan ook alles wat er mogelijk is al gedaan hebt…en dan zeggen ze: ja maar dat kastje is nog niet zo oud dus die gaan we niet vervangen!! Moet intern opgelost worden en dat kan 4 dagen duren!! Fijne service…not!

  5. Ik probeer al dagen tevergeefs mijn toestemming te geven voor aanleg glasvezel. Mijn code is K8XMG4. Steeds niet te verzenden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.