KPN Klantenservice

KPN Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (34) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 08:00 tot en met 20:00 uur

Dinsdag: Van 08:00 tot en met 20:00 uur

Woensdag: Van 08:00 tot en met 20:00 uur

Donderdag: Van 08:00 tot en met 20:00 uur

Vrijdag: Van 08:00 tot en met 20:00 uur

Zaterdag: Van 08:00 tot en met 17:00 uur

Zondag: Geslote

Belkosten: Gratis

Telefoonnummer KPN

Voor telefonisch contact bel je naar 0800 – 0402, een gratis 0800-nummer. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur. Op zon- en feestdagen is de klantendienst gesloten.

Hulp en oplossingen

KPN wil haar klanten een centraal aanspreekpunt bieden en heeft daarom de klantenservice van KPN in het leven geroepen. Het bedrijf dat verscheidenheid aan diensten levert kan dit niet missen en dit heeft het bedrijf duidelijk onderkend. De service is professioneel ingericht. Klanten worden snel en deskundig te woord gestaan en ze worden gelijk geholpen.

Waarvoor bellen met KPN?

Er zijn verschillende redenen om contact met KPN te willen. Hier zijn een paar redenen:

  • Informatie over actuele storingen
  • Doorgeven van verhuizing
  • Bestellen van diensten of producten
  • Vragen over betalingen en facturen
  • Vragen over instellingen van e-mail
  • Bestelstatus opvragen
  • Technische vragen
  • Vragen over aanleg van glasvezel

Dit is niet een volledige opsommingen, maar dit zijn voorbeelden waarom je de klantenservice van KPN wilt bereiken.

Forum

Op https://forum.kpn.com kun je ook vragen stellen. Op dit forum is een team van KPN actief dat vragen beantwoord. Daarnaast kunnen ook andere klanten, je helpen met je vraag. Ook kun je de zoekfunctie gebruiken voor het vinden van informatie. Het kan zijn dat je met een bepaald probleem zit, waar al eerder iemand een vraag over heeft gesteld. Via de zoekfunctie kun je zo direct antwoord vinden op je vraag.

Storing

De diensten die KPN leveren kunnen soms worden aangetroffen met een storing. KPN doet er alles aan om dit tegen te houden, maar techniek blijft techniek en dit kun je niet voorkomen. Als er storing plaatsvindt, helpt de storingsdienst van KPN je direct. In de eerste lijn zijn de medewerkers die helpen met kleinere storing. Als het probleem groter blijkt te zijn dan wordt de klant doorverbonden met de tweede lijn. De medewerkers zijn gespecialiseerd om technische problemen op te lossen. Voor de klant is het prettig om met de eerste en tweede lijn te werken. De klanten hoeven niet terug te bellen en het probleem wordt zo snel mogelijk verholpen.

Klantenservice

De werknemers van de klantenservice weten waar zij over praten. KPN doet haar uiterste best om een uitstekende klantenservice te bieden. Medewerkers zijn opgeleid om hun klanten zo efficiënt mogelijk te helpen. Als zij iets niet weten verbinden zij jou door naar een andere medewerker. De klantenservice is hierdoor uiterst effectief en je wordt snel geholpen. Je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd.

Telefoonnummer

De telefonische klantenservice van KPN heeft meerdere telefoonnummers waar ze op bereiken zijn.

  • Telefoonnummer KPN (mobiel en mobiel internet): 0800 0105 (24/7 gratis)
  • Telefoonnummer KPN (Internet en televisie): 0800-0402 (24/7 gratis)

Let dus goed op dat je het juiste telefoonnummer belt.

Kijk altijd even op de website van KPN. Heb je een vraag dan kan het goed dat je je antwoord online al kunt vinden. Bekijk de meestgestelde vragen en heb zo snel antwoord op je vraag.

Wil je op een andere manier contact, dan kun je ook live chatten. Ga naar https://www.kpn.com/service.htm om gebruik te chatten met de helpdesk van KPN.

Zakelijk contact

Naast de particuliere markt heb je ook een zakelijke markt. Omdat de zakelijke markt anders is dan de particuliere markt heeft KPN een aparte klantenservice opgesteld voor zakelijke klanten. Dit zijn de telefoonnummers die je kunt bellen als zakelijke klant:

  • Telefoonnummer KPN zakelijk (Kleinzakelijk en mkb): 0800-0403 (24/7 gratis)
  • Telefoonnummer KPN zakelijk (Grootzakelijk): 0800-1576 (24/7 gratis)

KPN legt de lat hoog voor zichzelf en neemt de klanten serieus. De klantenservice is gericht op een full service dienstverlening die niet alleen helpt bij het verkopen van producten en diensten. Als je contact opneemt met deze dienst dan is dit de snelste manier om een probleem op te lossen of om een antwoord te krijgen op je vraag.
Het is goed om te weten dat KPN altijd bereikbaar is en dat ze vriendelijk en vakkundig klanten helpen.

Facebookpagina van KPN

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KPN
Bezoek het Facebook account van KPN en stel direct jouw vraag.

Twitter van KPN

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KPN
Bezoek het Twitter account van KPN en stel direct jouw vraag.

Website van KPN

Bezoek de website van KPNom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van KPN om contact op te nemen.

Adresgegevens van KPN

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Wilhelminakade 123 Rotterdam 3072 AP.
Je kunt de exacte locatie van KPN ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

34 reacties

    1. zou graag willen weten wat digihero is komen op de zaak en zeggen kpn te zijn vanwege glasvezel moeten we over schakelen klopt dit wel

  1. t is weer eens zover.Weer opeens geen tv …altijd wanneer er door KPN aan een of andere update van interaktieve tv wordt gesleuteld,waar ik nog nooit om heb gevraagd!En vervolgens gaat het geluid bv op halve kracht ..of een aantal zenders zijn foetsie of nu weer tv laadt en laadt en hangt bij 95% …krijg je allemaal leuke tips voor interaktieve tv in beeld maar die 95% blijft niets gaat verder.Terugkijken werkt zowiezo bijna nooit normaal ,dan valt opeens midden in een programma het beeld weg en is terugkijken niet meer te activeren.Ik zou zo graag Telfort terug hebben…zucht.Die waren tenminste nog te bereiken bij problemen.Heb het gevoeldat de mensen die bij KON tegenwoordig aan de tv sektie werken niet zo best zijn.
    Echt waardeloos …zo goedkoop is dat pakket niet….en dan bijna elke week wel ergens uitval.Bah

  2. Hallo, Pieter van de Zandestraat 36, 2513TM heeft wifi via jullie. De wifi gaat ZEER traag.
    Kunnen jullie kijken waar dat aan ligt? Wat voor wifi is er nu gecontracteerd? Kan dat evt. uitgebreid worden en wat kost dat dan?

  3. taiwan tv ontvanger onregelmatig in storing. start niet op. moet dan alle aanwijzigen uitvoeren om het apparaat weer in werking te krijgen. medewerker kpn gaat via de telefoon allerlei aanwijzigen geven ,alsof ik niet kan lezen. na vervelend gesprek word mij een andere ontvanger aangeboden voor 5 euro pm. als dit taiwan spul ook weer niet ok is dan op den duur een kast vol. gaarne echte hulp ipv kluitje in het riet . Vriendelijke groet aan dit KONINKLIJK bedrijf.

    1. klopt het is een zooitje bij kpn ben zakelijk constant wifi problemen en je raad het al niemand bereikbaar heb email gestuurd krijg ik geen reactie ruk ik alls uit de meterkast en nooit geen kpn meer pfff

  4. Handis als je tv ontvanger iedere dag hapert! Geen beeld, start niet door, blijft hangen op 95%. Meld geen videokanaal. Alles al geprobeerd, na drie uur eindelijk voor elkaar en dan valt zomaar ineens de boel weer uit de lucht! Online een kastje om willen ruilen gaat ook niet. Dan eindelijk een telefoonnummer gevonden, gebeld, geef je aan dat je al 5 dagen bezig bent en alles maar dan ook alles wat er mogelijk is al gedaan hebt…en dan zeggen ze: ja maar dat kastje is nog niet zo oud dus die gaan we niet vervangen!! Moet intern opgelost worden en dat kan 4 dagen duren!! Fijne service…not!

  5. Ik probeer al dagen tevergeefs mijn toestemming te geven voor aanleg glasvezel. Mijn code is K8XMG4. Steeds niet te verzenden

  6. Tot mijn verbazing weigert KPN elke poging tot verbinding via tor / torbrowser naar een KPN website. Is dit beleid en opzettelijk of een verkeerde instelling. Ik hoop het laatste.

    mvrgr

    njb

    1. 29-09-2021 is het beltegoed opgewaardeerd middels gekochte telefoonkaart KPN. Die dag is mij, er waren problemen, € 10,00 extra beltegoed beloofd, dat is niet bijgestort.
      Vandaag (23-11-2021) is geconstateerd dat mijn beltegoed praktisch nihil is. Contact met medewerker Mark is kan niks voor u doen. Vervolgens gebeld met Telefoonnummer KPN zakelijk (Kleinzakelijk en MKB): 0800-0403 (24/7 gratis), niet nummer is niet meer in gebruik is gesteld.
      Vervolgens contact opgenomen met: Telefoonnummer KPN (Internet en televisie): 0800-0402 (24/7 gratis) gesproken met Mark.
      Ik bel niet met mijn mobielnummer, ik internet er niet mee, wel App ik er mee en dat is gratis. Dit kan dan ook niet de reden zijn dat het beltegoed nu (23-11-2021) praktisch op is. Volgens de 1e Mark moet ik maar naar de winkel komen om te kunnen vaststellen waarom het beltegoed is opgesnoept door KPN !! Een paar maanden geleden is op verzoek KPN een nieuwe simkaart geïnstalleerd. Ik verneem een oplossing

  7. echt he 2 gsm gekocht bij media markt meneer we regelen dit voor u ouders op u account nou ben 48 uur verder en nog niks nada wat een gekloot weer zonde van het geld en jawel geen telefoon verkeer wat zo belangrijk is want 1 ligt in het ziekenhuis en dacht goed te doen hoop geld kwijt en kpn o sorry meneer geen tijd
    nee natuurlijk niet
    waste of time

  8. Ik had via Vodavone een Iphone besteld. DE bezorging werd keurig aangekondigd en ik kreeg te horen dat ik een handtekening of persoonsnummer zou moeten leveren om mijn Iphone te krijgen. Tot mijn stomme verbazing werd er op een bepaalde tijd aangebeld en toen ik naar mijn voordeur kwam ontdekte ik dat er een pakje voor mijn voordeur was gelegd. Daar bleek inderdaad mijn Iphone in te zitten. Ik denk dat de leverancier van mijn Iphone niet erg tevreden zal zijn met de handelwijze van jullie bezorger. Dit is mj al eens eerder overkomen met jullie. Ik heb er verder geen problemen mee gekregen maar voor hetzelfde geld was er een toevallige voorbijganger met mijn Iphone van door gegaan.

  9. Er staat dat dit telefoonnummer 08000402 op bepaalde tijden open is en op zondag gesloten. Als je verder naar beneden scrollt zie je dat ditzelfde nummer 24/7 bereikbaar is. Dat spreekt elkaar dus tegen.

  10. friedrich klunck
    19 november 2022
    ANTWOORD
    Geachte Medewerkers,mijn vraag is of de duitse zenders Duits pakket in HD kwaliteit worden uitgezonden.

  11. Ik heb de onderstaande vragen aan uw collega’s van [email protected] gesteld en zij gaven aan dat zij hier geen antwoord op kunnen geven. Wellicht dat het op deze manier wel lukt.
    – Er zou nog iemand langs komen om de aansluiting te testen. Doch helaas is dat nog niet gebeurd. Wanneer kan ik dit verwachten?
    – Als de glasvezelkabel in gebruik zou worden genomen blijft dan de oude vaste telefoonaansluiting gewoon werken en loopt die dan via de glasvezelkabel loopt?
    – Er werd aangegeven dat de oude vaste aansluiting op termijn vervalt. Voor wanneer dit zou gaan gebeuren moest ik met u contact opnemen. Dus wanneer gaat dit gebeuren?

    Met vriendelijke groet,

    Pieter Derk Tulp
    Olijfgaard 27
    3206 NG Spijkenisse
    [email protected]

  12. ik heb 2 maanden een bestelling gedaan van digitenne module met insteekkaart voor in de t.v is besteld volgs jullie zou hem binnen 5 dagen in huis hebben nu inmiddels 6 weken geleden maar hellaas weer pindakaas naar diversen winkels geweest word van het kasje naar de muur gestuurd maar nog steeds niks ontvangen gewoon te gek voor worden

  13. Beste KPN,
    Mijn vader van 87 jaar zit al twee weken zonder tv en telefoon. Er zijn diverse monteurs langs geweest. Hij wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer gaan jullie dit eens fatsoelijk oplossen. Dit is alles behalve KPN waardig. Gr Caroline

  14. It is impossible to reach the KPN website. Then sent me an email, we need extra information from you to begin service at your home. You can check your Status via this link (The link was in the email from them). Anyway, I somehow manage to log into my Private KPN, but it was impossible to make the change about the address of my house. It was by the way already perfect, because I had received a confirmation mail with the Exact Address, and they messed up with it and wanted me to make the change on their website. But I was unable to make the change, because it was hidden. There was nothing to change except my mobile telephone number which was already okay.

    Then I made a phone call – they told me we chance your house address(IT was originally okay by the confirmation, but it was changed when they sent me an email – they put in false address). They said we can do nothing about it, we have make a new contract. Then they give me a contract which is more expensive than the original one but with the same service.

    For some safety reasons I do not want to talk about here, I wanted to stop my contract in 15 days. I was able to get a break for the second contract, and contacted them again to give me a confirmation that I get my cancellation for the first one. They said no – we won’t send you an email.

    I contacted them ABOUT 6 TIMES, and they said we will send you a letter. Why not an email? No, we will send you a letter. But is it registered, how can I know you have sent it to me? No Comment :- )

  15. zou graag willen weten wat digihero is komen op de zaak en zeggen kpn te zijn vanwege glasvezel moeten we over schakelen klopt dit wel

  16. Bij kpn-mobiel of kpn bv zijn de Mannen of vrouwen niet goed wakker en moeten goed wakker geschud worden als er door Ad BeKKers Geboorte datum 24-04-1945 al tien keer of meer Gezegt is dat mobielnummer 0629356490 opgeruimd moet worden om niet meer te gebruiken en dat de certificatie codes om goed in te kunnen loggen op mijn kpn naar 0683778465 gestuurd moeten worden hoogachtend [email protected]

  17. wanneer ik mijn netwerknaam op mijn tv automatisch laat zoeken komt hij met 2 dezelfde namen die kloppen wanneer ik dan mijn code invul kan ik dat niet afsluiten zodat mijn tv dat codenr accepteerd hoe doe ik dat .

  18. BESTE MENSEN BIJ KPN MOBIEL WAAROM ZIJN JULLIE ZO PROMT EIGENWIJS DAT ALS IK AL VAKER HEB LATEN WETEN DAT WANNEER IK IN WIL LOGGEN OP MIJN KPN EEN 5 CIJFER CODE BALK VOOR EEN 5 CIJFERIGE VERTIFICATIE CODE INGEVULD MOET WORDEN NIET VERZONDEN WORDT NAAR 0649232308 HET WORDT TIJD DAT DIE MANNEN EN VROUWEN EENS GOED DOOR ELKAAR GESCHUT WORDEN WEL IEDER MAAND EEN GROOT FACTUUR MET GROOT BEDRAG TE LATEN BETALEN MAAR DAT GAAT DEZE KEER NIET OP DIE VLIEGER ZOLANG ALS IK GEEN OPLOSSING KRIJG VAN EEN KPN MONTEUR WORDT ER NIET BETAALD ZO IS MIJN ANTWOORD VOOR KPN

  19. Volgens de site is klantenservice tot 20.00 uur bereikbaar, maar telefonisch geeft U aan 18.00 De tarieven gaan omhoog maar de bereikbaarheid naar beneden!
    Mijn email is na een hack geblokkeerd en moet door KPN worden gedeblokkeerd. Ik werk overdag en als ik om 18,30 bel is de afdeling gesloten en moet ik morgen maar bellen. Waar is toch die goeie oude service gebleven????????????????????????//

    Antwoord wordt op prijs gesteld.

  20. Ik zou graag persoonlijk contact hebben omdat er schijnbaar iets fout gegaan is op mijn kpn en ik wil er iemand persoonlijk spreken niet via bots of zoiets

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *