Eneco

Eneco Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews

Bellen met Eneco

088-8955955
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokale tarief

Facebookpagina van Eneco

EnecoNederland

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Eneco, bezoek het Facebook account van Eneco en stel direct jouw vraag.

Twitter van Eneco

eneco

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Eneco, bezoek het Twitter account van Eneco en stel direct jouw vraag.

Website van Eneco

eneco.nl

Bezoek de website van Eneco om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Eneco

Adresgegevens van Eneco

Eneco is gevestigd op het adres Marten Meesweg 5 Rotterdam 3068 AV. De exacte locatie van Eneco zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer Eneco

088-8955955 , voor dit nummer betaal je je lokale tarief.

Contact met de klantenservice

Eneco is opgericht in 1995 en is een energieonderneming in Nederland. Het bedrijf is op dit moment actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië.

Contact

Als je vragen of problemen hebt kun je terecht bij Eneco. Je hebt verschillende manieren om contact te krijgen met Eneco:

  • Op de website www.eneco.nl
  • Telefonisch 088 895 111
  • Een bericht sturen via het mailformulier
  • Eneco forum
  • Social media die beheerd wordt door Eneco

Je kunt bij deze manieren terecht als je vragen hebt over bijvoorbeeld energiecontract, geldzaken en wijzigingen.

Klantenservice

Als je een vraag hebt dan kan die het best beantwoord worden door de klantenservice van Eneco. Je kan op www.eneco.nl kijken bij het kopje meest gestelde vragen. Dit is een kopje waar antwoord op vragen die veel voorkomen wordt gegeven. Als jou vraag er niet tussen staan dan kun je jou vraag intypen voor een virtuele medewerker die deze vraag wel kan beantwoorden. Je kunt ook online het contactformulier invullen. Je krijgt binnen één tot twee werkdagen een bericht terug met het antwoord op jou vraag. Dit duurt wel langer, maar je krijgt wel gelijk antwoord van een specialist. Je kan ook jou vraag stellen aan andere mensen via het forum of je kunt social media gebruiken. Je kunt op het forum vragen stellen en discussiëren met andere klanten van Eneco. Op Facebook en Twitter heeft Eneco een eigen account waarmee zij jou kunnen helpen met korte vragen.

Telefoonnummer

Als je op de website geen antwoord op je vraag krijgt dan kun je ook het telefoonnummer -88 895 111 bellen op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 uur. De wachttijd is niet lang bij Eneco, deze is ongeveer gemiddeld twee minuten en daarna word je persoonlijk en snel geholpen.

Support bij storing

Als je last hebt van stroomstoring of een ander probleem dan kun je op de website van Eneco op het kopje iets mis klikken. Je kunt daar informatie zoeken over verschillende dingen die je kunt doen bij een storing. Het is handig om eerst hier te kijken omdat je per probleem wel een oplossing voor kunt vinden. Als je een storing hebt aan uw geiser, boiler of cv-ketel dan kun je 24 uur per dag contact opnemen met het telefoonnummer van de storingen. Als bij de hele wijk de stroom is uitgevallen dan kun je niet terecht bij Eneco. Je kunt op de website het nationale storingsnummer van netbeheerders vinden.

Toon Eneco support

De slimste thermostaat is de Toon Eneco. Deze laat altijd uw energieverbruik zien. Als je een storing hebt aan uw Toon dan kun je hier ook hulp vinden op de website. Je kunt dan naar de pagina Toon Support gaan. Je hebt hier meerdere opties staan die je kunt gaan gebruiken voor hulp met uw Toon. Op de website staan de antwoorden van de meest gestelde vragen. Je kunt verder ook nog uitleg krijgen over de Toon-app en je hebt hulpvideo’s die je kunt gebruiken om een storing op te lossen. Als je het antwoord op een vraag of probleem niet krijgt via de website dan kun je dit aangeven via een korte poll die Eneco op de website heeft staan om aan de hand daarvan de Toon support te verbeteren. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met het Eneco Toon team. Je kunt hun elke werkdag bereiken van 08:00 uur tot 20:00 uur. Verder heeft Eneco ook een forum en social media die zij gebruiken om te helpen. Als je het contactformulier gebruikt, helpt een expert jou direct.
Je kunt de website www.eneco.nl gebruiken of je kunt telefonisch contact opnemen via het telefoonnummer 088-8955955  als je problemen of vragen hebt. Als je vragen hebt over geldzaken, storingen of je hebt problemen met uw Toon dan staat Eneco ook voor u klaar.
Is er iets veranderd aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 Responses

  1. Er staat van 8:00 TOT 22:00 OM TE BELLEN EN AAN DE TELEFOON TOT 18:00
    SCHAAM JE DAT MENSEN BETALEN EN ALS ER EEN STORING IS NIET BEREIKBAAR BENT,BEN NET WEER TERUG MAAR BEGIN NU AL SPIJT TE KRIJGEN

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.