Caiway

Caiway Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Geschiedenis

Caiway is vooral een oude bekende voor het westen van Nederland. Daar biedt het bedrijf al sinds 1981 televisie en sinds 1995 internet aan. Eerst als CAIW, daarna als Kabelfoon, en nu als Caiway. Het introduceren van nieuwe technologieën aan Nederland staat hoog op het lijstje van het bedrijf, want het was een van de eerste providers met kabelinternet in de jaren ‘90 en digitale televisie in de jaren ‘00. In de ruim dertig jaar dat Caiway bestaat is het enorm gegroeid, en het is op dit moment met 200.000 klanten de op één na grootste glasvezelprovider van het land. Verder is het Caiway-netwerk al lang niet meer alleen te vinden in het westen van het land. De groei van het bedrijf zorgt ervoor dat hun razendsnelle internet en goede service in steeds meer dorpen en steden beschikbaar is.

Netwerk

De focus van Caiway ligt vooral op hun moderne glasvezelinternet. Dat zorgt ervoor dat je al je internetbezigheden tegelijk kunt doen – surfen, streamen, gamen en werken in de cloud. Zelfs dan blijft het netwerk onvertraagd doorwerken. Dat kan omdat je internetabonnementen kunt afsluiten met snelheden tot wel 600 megabit per seconde. Het maakt bij glasvezel ook, in tegenstelling tot bij de meeste kabelverbindingen, niets uit waar je woont en of je tegelijk ook digitale televisie aan het kijken bent. Je internetsnelheid is constant even snel. Caiway biedt daarom ook een gegarandeerde internetsnelheid: de snelheid waar je voor betaalt, is precies de snelheid die je krijgt. Ook al ben je met al je apparaten tegelijk verbonden! Dat maakt de verbinding ook perfect om series te kijken: Caiway staat hoog op de lijst met snelste internetproviders die Netflix zelf heeft samengesteld. Bufferen is vanaf nu dus ook verleden tijd.

Service en extra’s

Het is natuurlijk ook belangrijk dat je ergens terecht kunt met al je vragen. Gelukkig heeft Caiway een klantenservice van topkwaliteit, die met een 8,3 beoordeeld werd door de Consumentenbond. Tot je vraag beantwoord of je probleem opgelost is, blijft de klantenservice je helpen. Om direct hulp te krijgen kun je bellen of chatten, maar ook berichtjes op sociale media worden binnen een uur beantwoord. Daarnaast kun je ook altijd langs komen bij een van de Caiway-winkels of -servicepunten. Of je nou een abonnement wil afsluiten, de geschiktste router voor je abonnement wil kopen, of gewoon een vraag hebt, persoonlijke service staat hier voorop.

De klantenservice staat bovendien vanaf de eerste minuut klaar om je te helpen bij het opzetten van je nieuwe netwerk. Caiway biedt namelijk installatiegarantie voor al hun internetpakketten. Je krijgt een simpel doe-het-zelf-pakket met een glasvezelmodem toegestuurd. Met stap-voor-stap aanwijzingen en video’s heb je alles in no time ingesteld. Als je extra hulp nodig hebt, dan kun je altijd contact opnemen met de helpdesk. Lukt het daarna nog niet? Dan stuurt Caiway gratis een monteur om het op te lossen.

Als je eenmaal je internet geïnstalleerd hebt, biedt Caiway je ook nog heel wat extra’s. Natuurlijk is je internetabonnement voorzien van een gratis mailadres. Als je naast je internet ook je televisie via Caiway regelt, kun je ook altijd live tv kijken op al je pc’s, tablets en telefoons. Dat zit bij je pakket inbegrepen, en is door het snelle glasvezelnetwerk altijd mogelijk in je huis. Bepaalde sport- en filmzenders bieden hun uitzendingen zelfs on demand aan, zodat je het op ieder moment terug kunt kijken.

Ook al zijn Caiway’s glasvezelmodem en het wachtwoord op jouw WiFi-netwerk een goede basis om je internet te beveiligen, er is ook de mogelijkheid om nóg zorgelozer online te zijn. Om je gegevens, wachtwoorden en bestanden helemaal te beschermen kun je tegen een kleine maandelijkse bijdrage via Caiway het Veilig Internet-pakket aanschaffen. Daarin vind je software die je computers, tablets en telefoons beschermt tegen alle gevaren van het internet. Virussen, spam, cyberaanvallen en spyware worden zo aangepakt met het pakket. Of je nou één apparaat wil beschermen of zes, het kan allemaal.

Bedrijfswaarden

Caiway heeft een speciale missie, namelijk om de allernieuwste technologie beschikbaar te maken voor zoveel mogelijk mensen. Daarbij hoeft het niet alleen maar om de grote steden te gaan: vooral ook in buitengebieden levert het bedrijf glasvezelaansluitingen in steeds meer steden en dorpen. Als het aan hen ligt, worden nog een half miljoen huishoudens buiten de grote steden aangesloten op hun supersnelle netwerk. Is er dus nog geen glasvezelnetwerk in jouw buurt? Als de helft van de bewoners en bedrijven in je buurt van tevoren aangeven daar geïnteresseerd in te zijn, regelt Caiway de aanleg van het nieuwe netwerk.

Hoe neem je contact op met de klantenservice van Caiway?

Nagenoeg iedereen in Nederland zit op internet en daar heb je uiteraard een provider voor nodig. Hierbij kun je kiezen uit tal van aanbieders waarvan Caiway er eentje is. Zoek je een provider of ben je van plan te switchen? Dan is het uiteraard goed denkbaar dat je eerst graag een en ander wilt weten over een provider zodat je de juiste kiest. Bij Caiway kun je dan terecht voor meer informatie op de website van de aanbieder maar contact opnemen met de klantenservice is ook een goed idee als je meer wilt weten.

Caiway werkt doorgaans zonder storingen

Caiway bestaat sinds 1981 en heeft in de loop der jaren verschillende namen gehad. Ze begonnen met het aanbieden van hun diensten in het westen des lands. Ze waren eerder bekend onder de naam Kabelfoon en in 2004 werd deze veranderd in CAIW. Daarna werd de naam Caiway in gebruik genomen. Caiway werkt met een uiterst modern netwerk hetgeen ze veel klanten oplevert. Er komen zelden storingen voor hetgeen voor veel mensen en bedrijven erg belangrijk is omdat ze zo altijd de beschikking hebben over een goed en stabiel netwerk. Het internet werkt dermate snel zodat je nooit lang ergens op hoeft te wachten en er wordt gebruik gemaakt van de meest moderne technieken die beschikbaar zijn.

Kijk online waarvoor je terecht kunt bij Caiway

Bij Caiway kun je terecht voor internet, televisie en bellen. Je kunt ervoor kiezen slechts een van deze onderdelen af te nemen van deze provider maar allemaal kan uiteraard ook. Hiervoor zijn diverse pakketten beschikbaar waaruit je kunt kiezen. Vind je het zelf moeilijk te bepalen welk pakket het beste voor jou geschikt is? Lees dan de nodige informatie online door. Kijk ook eens bij de veelgestelde vragen die je op de website vindt. Via de klantenservicepagina waarnaar je kunt doorklikken als je op www.caiway.nl gaat kun je zien welke vragen er vaak gesteld worden, ook door andere mensen. Als jouw vraag hier ook tussen staat heb je er snel een antwoord op en hoef je dus niet meer verder te zoeken.

Neem contact op met de klantenservice van Caiway

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets heel anders weten? Of is het antwoord dat wordt gegeven niet afdoende? Neem dan alsnog contact op met de Caiway klantenservice. Zo kun je bellen met een van de medewerkers via het Caiway telefoonnummer 088-2249111. Chatten in plaats van Caiway bellen kan ook. Hiervoor vind je de mogelijkheid op de website van Caiway. De provider kan ook gecontacteerd worden via Whatsapp als je dat handiger vindt. Dit kan uiteraard 24/7 en dat geldt eveneens voor het versturen van een berichtje via Twitter of Facebook. De Caiway klantenservice is online bereikbaar tussen 9:00 en 21:00. Een berichtje op Facebook verzend je via https://www.facebook.com/CaiwayNL en een Twitterbericht kun je versturen via https://twitter.com/caiway.

Veelgestelde vragen vind je op de site van Caiway

Als je ervoor kiest een vraag te zoeken binnen de veelgestelde vragen dan kan deze over diverse onderwerpen gaan. Zo wordt er bij Caiway een onderscheid gemaakt tussen de volgende categorieën: Installeren en gebruiken, Storingen en problemen, Factuur en betalen, Leveren en wijzigen, Aanmelden en bestellen en tenslotte Opzeggen. Kies je voor een van deze categorieën dan zie je niet alleen de veelgestelde vragen staan maar vind je er ook de nodige informatie die je kunt doorlezen. Wellicht is dit al voldoende voor je maar kom je er zelf niet helemaal uit dan is contact opnemen met de klantenservice altijd aan te raden.

Maak gebruik van Mijn Caiway

Als je contact op wilt nemen met Caiway is dat eenvoudig te doen via de website maar voor klanten zijn er ook tal van zaken die je zelf kunt regelen. Hiervoor maak je dan gebruik van Mijn Caiway. Daarop log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord zodat dit altijd veilig gebeurt en niemand anders je gegevens kan zien of er misbruik van kan maken. Via Mijn Caiway kun je zelf het volgende allemaal doen en inzien:

  • Je gegevens bekijken;
  • Je gegevens aanpassen indien er iets veranderd is;
  • Een verhuizing doorgeven;
  • Diensten bestellen of opzeggen zoals bijvoorbeeld een extra zenderpakket op televisie;
  • Je facturen bekijken.
  • Caiway Webmail

Heb je een mobiel abonnement bij Caiway? Dan kun je je aanmelden voor Mijn Caiway Mobiel. Hierop kun je zien wat je verbruik en belgedrag is, je facturen bekijken, wijzigingen doorgeven en je gegevens bekijken.

Facebookpagina van Caiway

CaiwayNL
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Caiway
Bezoek het Facebook account van Caiway en stel direct jouw vraag.

Twitter van Caiway

caiway
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Caiway
Bezoek het Twitter account van Caiway en stel direct jouw vraag.

Website van Caiway

caiway.nl
Bezoek de website van Caiwayom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Caiway om contact op te nemen.

Adresgegevens van Caiway

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Industriestraat 30 Naaldwijk 2671 CT.
Je kunt de exacte locatie van Caiway ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 reacties

  1. hierbij wil ik een klacht indienen .na een telefonies consult met een van uw mede werkers .na lang wachten .heb ik iemand gesproken en advies gevraagd welke zenders ik erbij kon nemen .om de ere deviesie te kijken .werd mij ziggo totaal geadviseerd .na een week van heen en weer bellen en heel lang wachten .kon ik ziggo ontvangen .nu zondag .sparta vitesse wil ik het gaan kijken word het door espn uitgezonden .kon ik nog niet kijken .nu werd mij doormiddel van chatten met u .geadviseerd om espn er maar bij te nemen .en ziggo totaal op te zeggen .maar moet wel een maand verplicht afnemen .ik ben hiet zo verschrikkelijk klaar mee .begrijpt u mijn frustatie .

  2. L.S.,
    Ik heb weken geleden een klacht ingediend (schriftelijk via de site) over het afschaffen van de Duitse zenders in mijn radio-abonnement. Kennelijk is dat een vervelende vraag/opmerking, want ik krijg totaal geen antwoord van jullie.

  3. ik heb een grote klacht en dat is dat ik geen lid ben van jullie en toch facturen van jullie krijg en ik al meerdere keren naar jullie gebeld heb en het staat op naam van M.VAN DEN KAMP EN ZO HEET IK HELEMAAL NIET

  4. Geachte medewerker,
    Kunt u me helpen?19 december belde ik een medewerker.Na mijn uitleg over mijn niet meer fuctionerende afstandsbediening,gaf hij mij 123afstandsbediening.nl om een nieuwe te bestellen.Het gaat 0m 5300c ad 16,95 euro.Bij het bestellen moest ik een correctie toepassen en het overnieuw doen.Dit resulteerde in meerdere bestellingen op een rekening van 123afstandsbediening,terwijk ik er een nodig heb.Ik heb diverse malen met hen gemaild.Zij schrijven steeds,dat ze mij niet kunnen helpen met het bestelproces.Zij willen er niet toe overgaan,dat ik vantevoren het bedrag op hun rekening sort en dat ik dan die 5300c thuis krijg,Kunt u nu de bestelling voor mij doen?Of anders met 123afstadsbediening contact opnemen.Ik ben 77 jaar ,het is mij alllemaal teveel.
    Bij voorbaat dank.
    B.Kaptein

  5. L.S. sinds 3 nov. j.l. geen internet TV en telefoon. gebeld en gechat maar tot heden geen verbinding. Wel een rekening, die ik gestorneer heb, want geen dienstverlening dan geen betaling, lijkt mij logisch, krijg dan onmiddelijk een herinnering tot betalen. Ik wil ook ff herinneren dat na 2 mails van caiway waarin staat geen storing gevonden en kan 4 dagen duren ivm met diepgaander onderzoek. Er geen oplossing is bewerkstelligd

  6. al 3 weken zonder tv en telefoon soms als al de stroom is uitgeweest, doet soms de tv of telefoon het even ,wat echt heel erg is het gaat om een oude vrouw en tv en telefoon is is heel belangrijk ,niemand heeft haar kunnen bellen met kerst en ze is al zo eenzaam. haar dagen zijn verpest . en de tv doet het ook niet. ieder keer weer naar u bellen bellen met onze tel .alles weer uitleggen, antwoord er wordt aan gewerkt. maar wel de rekening afschrijven. monteur is ook nog geweest tel deed het tv deed het alles was volgens hem goed, na een kwartier was alles weer weg. cai way schaam je om mensen zo te behandelen .zorg dat het in orde komt .we moeten jullie ook betalen, maar owee als we te laat zijn. jullie zijn voor ons de allerslechste provider, die er is .en we kunnen niet weg want cai way is hier de enigste ,dus jullie kunnen doen wat wilt.we zijn heel kwaad. laat ik wel een ding zeggen ,we laten het er niet bij zitten. niet groetend en mijn naam hoeven jullie niet te weten daar doen jullie toch niets mee,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *