logo sun express klantenservice

Sun Express Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (23) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

Belkosten: gebruikelijke belkosten

Over Sun Express klantenservice en het ontstaan van Sun Express

Sun Express is een goedlopende luchtvaartmaatschappij met daarnaast het Sun Express klantenservice team, die klaar staat om u te dienen. Met zon in onze naam en zon op onze vleugels, zijn wij toegewijd om elke dag de best mogelijke klantenservice te bieden. Ons team van toegewijde professionals staat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar voor u klaar. Wij zijn er trots op een van de meest succesvolle luchtvaartmaatschappijen in Europa te zijn – met een tevredenheidspercentage van 98% van de klanten die met ons vliegen!

Sun Express, een luchtvaartmaatschappij die in 1990 begon met een vlucht van Antalya naar Frankfurt in Duitsland. Sun Express voert nu vluchten uit over heel Europa en het Midden-Oosten voor 50% Turkish Airlines en 50% Lufthansa. Ze zijn succesvol want ze vervoeren jaarlijks meer dan 7 miljoen passagiers! Elke dag beantwoordt hun klantendienst vragen van vele klanten, wat aantoont hoe toegewijd dit bedrijf is aan de tevredenheid van zijn klanten.

Sun Express vliegt naar heel veel bestemmingen met een vloot aan vliegtuigen

Sun Express begon als een kleine luchtvaartmaatschappij die slechts één vliegtuig bezat, ongeveer twintig jaar geleden – het is sindsdien uitgegroeid tot een zeer succesvolle luchtvaartmaatschappij met 62 vliegtuigen in haar vloot en nog steeds groeiende! Op dit moment vliegt Sun Express met verschillende Boeing  700  ‘s, 800  ’s verschillende Boeing 737 ‘s.

Sun Express is een budget luchtvaartmaatschappij die vliegt naar bestemmingen in Europa, Noord-Afrika, en het Midden-Oosten. Ze bieden vluchten met hoogwaardige service tegen betaalbare prijzen – perfect voor wie op een gemakkelijke manier van punt A naar B wil zonder de bank te breken!

Sun Express biedt reizigers in heel Turkije (ook in Istanboel!) en Europa betaalbare vluchten met kleine vliegtuigen; als je op zoek bent naar lage prijzen, maar het niet erg vindt om in krappe stoelen gepropt te worden of uit je stoel geduwd te worden door griezelige passagiers tijdens het opstijgen/landen, dan is dit misschien toch niet zo’n slechte deal!

Contact met Sun Express Klantenservice

Sun Express zet zich in om de best mogelijke klantenservice te bieden. Deze toewijding strekt zich zelfs uit tot hun klanten, en daarom is het belangrijk dat de klantenservice van Sun Express van hoge kwaliteit is. Niet alleen biedt de maatschappij gepersonaliseerde catering aan tijdens de vlucht via haar partner Gate Gourmet, maar ze hebben ook een behulpzaam telefonisch centrum dat steeds beschikbaar is en waarvan de werkuren per land verschillen. Als je hulp zoekt tijdens je volgende reis naar het buitenland, aarzel dan niet contact op te nemen met een van deze centra!

De Sun Express Klantenservice bestaat uit verschillende onderdelen; een onderdeel is De Nederlandse Sun Express klantenservice die indien nodig op elk moment 24/7 365 dagen per jaar bereikbaar is op 020 811 0777 of stuur een e-mail naar [email protected] .

Op hun website vindt je ook veel informatie over de meest gestelde vragen. Als je contact met Sun Express zoekt, omdat je een vraag hebt. Kijk dan zeker even op https://www.sunexpress.com, misschien vindt je hier al het antwoord op je vraag , staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met het Sun Express klantenservice team, u bent van harte welkom!

Sun Express Klantenservice is ook te vinden op Sociale Media

Wist je dat Sun Express ook actief is op Facebook? Hun Facebookpagina is te vinden op https://web.facebook.com/SunExpress. Daarnaast zijn ze ook actief op Twitter, je vindt ze op https://twitter.com/sunexpress

Je kunt voor allerlei informatie en vragen terecht bij de klantenservice. Zoals informatie over bagage, extra bagage bijboeken of vragen over hoeveel kilo bagage u kunt meenemen tijdens uw vlucht, de Turkse luchtvaartmaatschappij staat voor u klaar met hun service team om uw vakantie of reis zo aangenaam mogelijk te maken.

Facebookpagina van Sun Express

facebook sun express
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sun Express
Bezoek het Facebook account van Sun Express en stel direct jouw vraag.

Twitter van Sun Express

sun express klantenservice op twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sun Express
Bezoek het Twitter account van Sun Express en stel direct jouw vraag.

Website van Sun Express

website sun express
Bezoek de website van Sun Expressom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Sun Express om contact op te nemen.

Adresgegevens van Sun Express

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Günes Ekspres Havacilik A.S. TR-07230 Antalya P.O. Box 28 Yenigöl Mah. Nergiz Sok. No: 84 PK Muratpasa Antalya, Turkey.
Je kunt de exacte locatie van Sun Express ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

23 reacties

  1. Schade aan bagage gemeld maar nooit antwoord of schadevergoeding gekregen. De zaak is zonder antwoord door Sunexpress gesloten. Sunexpress kan je niet e-mailen (error e-mail) Personeel kan telefonisch niet in Nederlands, niet in Duits en niet in Engels te woord staan. Heel amateuristisch! Na enkele pogingen een turks sprekende dame aan de telefoon. Zij kon ook niet beantwoorden waarom de zaak gesloten is zonder een bericht of schadevergoeding, maar zij was wel erg dienstverlenend. Waar kan ik mijn klacht/schade indienen?

  2. Desny Wijsbroek
    Pietheinplaats 33
    3134ZA Vlaardingen
    [email protected]

    Vlaardingen, 17-02-2022

    Subject: Refund flight

    Geachte heer, mevrouw,

    on the 4th of april 2020 i would have flown with Sun express to Amsterdam. Flightnumber O7PMGK . unfortunatly this flight got cancelled by you within 14 days of the flight. with the european rules i have the right to have my money back. this officially has to be done withing 7 days. Now it has been almost 2 years because you are too slow. You are obliged to pay this.

    I have been emailing for 2 years already. more then 15 emails. and nothing changes. Schipholtickets says contact SunExpress and SunExpress says connect Schipholtickets. see appendix

    Tickets: 564-3369613941 – Wijsbroek Desny, 564-3369613940 – Reyes Sandy

    I request you to pay this withing 14 days to the creditcard where this is payed with. Name: D. wijsbroek

    If you dont pay within 14 days i will take further steps. if its needed i will go to the judge. the extra costs that will be payed for this are for you. i hope it doesnt have to come this far.

    Kind regerds
    Desny Wijsbroek

  3. Geachte heer, mevrouw,

    Op 24 april 2022 vloog ik met Sunexpress van Düsseldorf naar Antalya. Deze vlucht had het vluchtnummer XQ 0189. Bij aankomst op de eindbestemming bleek mijn bagage te zijn vermist. Het gaat om vier koffers. Op de luchthaven van Antalya heb ik direct een PIR-formulier laten invullen. Tot op heden is de bagage nog steeds vermist. Ik heb gebeld met Sunexpress, maar niemand kon mij vertellen waar mijn bagage is. Ik heb een e-mail gestuurd naar het e-mailadres van Sunexpress dat op de website staat, maat kreeg een foutmelding. Er zitten belangrijke documenten en waardevolle spullen in de bagage. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk waar mijn bagage is en wanneer ik de bagage kan verwachten. U kunt mij hierover bellen of mailen.

    Met vriendelijke groet,

    S. Gucuklu (06 – 14 77 87 45)

    1. Goedemiddag mevr/ mnr Gucuklu,

      Ik ben afgelopen maandag aangekomen in Amsterdam en heb dezelfde probleem. Op een van mijn bagage zijn ze vergeten te labelen. Ik heb net u een PIR- formulier ingevuld. Ik heb een telefoonnummer van de dame op schiphol gekregen waar ze niet op antwoorden. Hoe bent u er verder uitgekomen? Zou u mij kunnen informeren?

  4. Sunexpress en pegasus airlines moeten boete krijgen en licentie voor vluchten vanuit Europa verboden worden. Koffers die kwijt raken koffers die kapot zijn. Medewerkers die aggresief zijn. Corona regels worden masaal overtreden. Geanuleerde vluchten worden niet betaald. Email, telefoon, whatsapp en balie service zijn onder maat niemand heeft antwoord. Afspraken regels betreft terug betalen tickets worden allen niet nagekomen. Er is niemand en organisaties die gen op het matje roept. Duizenden klachten van passagiers over afgelopen jaren word niet gezien en behandeldt.

  5. Ook wij zijn gedupeerde van deze organisatie

    Al 10 weken ben ik aan het bellen en whatsappen.
    Ontvang na het checken van de status heel netjes de zelfde geautomatiseerde antwoorden terug.

    Ze zijn het aan het onderzoeken.

    Ben bang en mede door de reacties hierboven zien ook wij het zeer somber in.

    Sun-08460030

  6. Vlucht geboekt via Sunexpress site betaald met iDeal geld wel van de rekening maar geen bevestiging ontvangen. Vervolgens bel ik naar de klantenservice zeggen ze mij dat ik het beter met creditcard kan doen en mijn geld pas tussen 1 tot 3 werkdagen pas terug gestort word… schandalig!!!!

  7. onbetrouwbaar site ,ik had vlucht geboekt via sunexpress site .3000 euro betaald geld ging van het rekening maar geen bevestiging . klantenservice gecontacteerd eerst zijden ze 3 dagen dan 7 dan 14 dagen en nu zeggen ze dat het ooit terug gestort zal worden maar ze wetten niet waneer ik heb hier geen woorden voor dit is schandalig!!!!!!!

    1. Hoi Sultan Cekic,

      Heb je je geld weer terug gekregen?
      Ik heb op maandag 27-03-2023 ook tickets gekocht via momondo sunexpress.
      En heb betaald via ideal.Ook geen bevestiging gehad.Heb sunexpress gebeld en kreeg de zelffe reactie. 3 tot 5 werkdagen krijg je je geld terug gestort.En weer gebeld en weer krijg je te horen nu kan het een week duren.Ik snap er niks meer van.

      1. Hallo,

        Hebben jullie je geld al terug ?
        Ik heb ook deze week geboekt vanuit Duitsland betaald via Sofort wat het zelfde systeem is als ideal. Ik kreeg geen bevestiging dus heb gebeld ja je staat niet op de lijst ik zeg maar het geld is wel van me rekening. Ja je kunt niet op korte termijn boeken en betalen zo, dus ik heb gezegd dan moet je dat niet aanbieden. Dus ik moet boeken via een creditcard of via reisbureau. Uit eindelijk nogmaals geboekt via budget air en betaald met ideal en kreeg gelijk de bevestiging en tickets. Maar goed ik heb me geld wat ik op hun site heb betaald nog niet terug en het gaat toch om bij 1300 euro. Dus ben best benieuwd in jullie geval want ik wil deze week me geld nog terug hebben.

  8. Hallo welk nummer moet ik bellen om een melding te doen dat ik mijn geld terug wil. Ik heb stoelen geboekt via ideal, maar net als jullie geen bevestiging met een email en ook geen stoelen maar wel geld afgeschreven.
    Krijg je automatisch je geld terug of moet je daar een melding van doen.
    Groetjes cynthia

    1. Hoi Cynthia,
      Bij mij zijn ook de stoelreserveringen verdwenen terwijl ik heb betaald. Ik heb ook printscreens gemaakt maar de reservering van die 2 stoelen is weg.

      1. Ik heb ook stoelen gereserveerd bij de nooduitgang en betaald…blijkt nu dat mijn dochter die 13 jaar is daar niet mag zitten. Ik zal dus graag mijn geld retour krijgen maar geen idee hoe

  9. Oh chyntia, ik ben benieuwd? Hier hetzelfde verhaal. Ook stoelen geboekt. Betaald, afgeschreven, maar geen bevestiging.
    Gebeld, Duits sprekende mevrouw. Heel vriendelijk overigens. Zei dat ik het met 3 werkdagen terug geboekt krijg?
    Als ik deze reacties lees, ben ik daar bang voor..

  10. goede dag heb eind januarie bij Hilal reizen een vlucht geboekt naar Kayseri Turkije . deze vlucht was heen 21/07/2023 heen en 31/08/2023 terug met Sun express . reis al een enige tijd met Sun express naar mijn vaderland in de vakanties . bestel de Tickets enkeld via Hilal reizen omdat ik niet in het bezit ben ban een Creditcard wat wel nodig is om rechtsteeks bij jullie te boeken . heb de Ticket gekocht na een onderhandeling een Ticket voor 4 personen waarvan 2 volwassenen en 2 kinderen . zou mijn zoon die pas geboren is na geboorte ook opgeven voor de vlucht . na geboorte van mijn zoon 09/04/2023 belde ik vorige week om mijn zoon op te geven voor de vlucht . waar na controle ik te horen kreeg heen vlucht 25/07/2023 terug vlucht 31/08/2023 . waarna ik heb vertelde dat ik een vlucht heb van heen 21/07/2023 en terug van 31/08/2023 . waarna de werknemer van Hilal reizen mijn vertelde dat het in het systeem zo vermeld wordt . en zei me vertelde dat de verkoper die mijn de tickets heeft verkocht zelf niet aanwezig was en ze me afgelopen maandag zou bellen bij aanwezigheid . Maandag werd ik geld en vertelde zei mijn ook in het systeem staat 25 in plaats van 21 en kan niks veranderen etc etc heb eind januarie Tickets gekocht van 21/07/2023 tot 31/08/2023 bij jullie was het online toen ruim €2700,- inclusief me toen ongeboren zoon . heb bij hen net geen €2600,- betaald voor de tickets exclusief me toen ongeboren zoon . wat nu ook €80,- wordt dus bijna hetzefde wordt . mijn verzoek of dit eventueel via jullie recht gezet kan worden heb Hilal reizen dit al vriendelijk verzocht maar tot op heden word ik niet geholpen eerder wordt ik beschuldigd van een slecht geweten en vergeetachtigheid . hoop dat jullie als Sun express kunnen beniddelen voor een oplossing . want krijg bij Hilal reizen met mijn oprechte verzoek en vraag naar gerechtigheid geen gehoor .

  11. Na aanleiding via contact mag ik hier iets schrijven en zouden jullie contact met me opnemen
    Ik had stoelen gereserveerd maar helaas niet gekregen bij mijn vlucht maar wel betaald
    Ik zou graag mijn geld terug willen ontvangen
    Mvg Desiree

  12. Afgelopen zondag stoelen gereserveerd maar bij het boarden die nacht erna krijg ik te horen dat ik andere stoelen heb die ik niet gereserveerd heb. Ik wil dus mijn geld terug. Mail geprobeerd te sturen maar krijg foutmelding. telefoon is continu in gesprek. Hoe kan ik ze te pakken krijgen? Iemand hier ervaring mee?

  13. ! willen alleen maar geld verdienen paar *** aan de telefoon klantenservice meral&sibel 2 **** en personeel brussel *** & *** die je niet willen helpen sun expres oplichters geen antwoorden geen geld geen hulp ik hoop dat ze stikken in geld ***

  14. Ze zeggen dat je tot 1 uur op voorhand online kan inchecken, maar online Chek blijkt dan niet te werken!!! En moet je maar extra betalen opdat je je vliegticket kan krijgen aan de balie. Als je betaalbewijs toont dan krijg je ineens je ticket. Je moet ook gaan betalen bij aviapartners en dan terug naar check in. Das mooi business. Goldklopperij. Bende klootzakken

  15. Er is tijdens een boeking via Lastminute.com een foutieve voornaam doorgegeven. Geboortedatum en achternaam zijn goed ingevuld, behalve de voornaam. Nu is wijzigen van een voornaam niet mogelijk. 3 Letters…dat is niet genoeg. Annuleren van 1 ticket is niet mogelijk alleen de hele vakantie waarvoor we ook nog eens annuleringskosten moeten betalen en geen restitutie van ons geld krijgen. SunExpress heeft een ticket verkocht aan iemand die niet bestaat, dus niet gaat vliegen, maar wel het geld houden. Te zot, Nu niet op vakantie en al het geld kwijt. Echt te zot voor woorden. Alleen een voornaam en nog niet eens onze schuld ook….

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *