logo sun express klantenservice

Sun Express Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (4) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

 

Belkosten: gebruikelijke belkosten

Over Sun Express klantenservice en het ontstaan van Sun Express

Sun Express is een goedlopende luchtvaartmaatschappij met daarnaast het Sun Express klantenservice team, die klaar staat om u te dienen. Met zon in onze naam en zon op onze vleugels, zijn wij toegewijd om elke dag de best mogelijke klantenservice te bieden. Ons team van toegewijde professionals staat 24 uur per dag, 365 dagen per jaar voor u klaar. Wij zijn er trots op een van de meest succesvolle luchtvaartmaatschappijen in Europa te zijn – met een tevredenheidspercentage van 98% van de klanten die met ons vliegen!

Sun Express, een luchtvaartmaatschappij die in 1990 begon met een vlucht van Antalya naar Frankfurt in Duitsland. Sun Express voert nu vluchten uit over heel Europa en het Midden-Oosten voor 50% Turkish Airlines en 50% Lufthansa. Ze zijn succesvol want ze vervoeren jaarlijks meer dan 7 miljoen passagiers! Elke dag beantwoordt hun klantendienst vragen van vele klanten, wat aantoont hoe toegewijd dit bedrijf is aan de tevredenheid van zijn klanten.

Sun Express vliegt naar heel veel bestemmingen met een vloot aan vliegtuigen

Sun Express begon als een kleine luchtvaartmaatschappij die slechts één vliegtuig bezat, ongeveer twintig jaar geleden – het is sindsdien uitgegroeid tot een zeer succesvolle luchtvaartmaatschappij met 62 vliegtuigen in haar vloot en nog steeds groeiende! Op dit moment vliegt Sun Express met verschillende Boeing  700  ‘s, 800  ’s verschillende Boeing 737 ‘s.

Sun Express is een budget luchtvaartmaatschappij die vliegt naar bestemmingen in Europa, Noord-Afrika, en het Midden-Oosten. Ze bieden vluchten met hoogwaardige service tegen betaalbare prijzen – perfect voor wie op een gemakkelijke manier van punt A naar B wil zonder de bank te breken!

Sun Express biedt reizigers in heel Turkije (ook in Istanboel!) en Europa betaalbare vluchten met kleine vliegtuigen; als je op zoek bent naar lage prijzen, maar het niet erg vindt om in krappe stoelen gepropt te worden of uit je stoel geduwd te worden door griezelige passagiers tijdens het opstijgen/landen, dan is dit misschien toch niet zo’n slechte deal!

Contact met Sun Express Klantenservice

Sun Express zet zich in om de best mogelijke klantenservice te bieden. Deze toewijding strekt zich zelfs uit tot hun klanten, en daarom is het belangrijk dat de klantenservice van Sun Express van hoge kwaliteit is. Niet alleen biedt de maatschappij gepersonaliseerde catering aan tijdens de vlucht via haar partner Gate Gourmet, maar ze hebben ook een behulpzaam telefonisch centrum dat steeds beschikbaar is en waarvan de werkuren per land verschillen. Als je hulp zoekt tijdens je volgende reis naar het buitenland, aarzel dan niet contact op te nemen met een van deze centra!

De Sun Express Klantenservice bestaat uit verschillende onderdelen; een onderdeel is De Nederlandse Sun Express klantenservice die indien nodig op elk moment 24/7 365 dagen per jaar bereikbaar is op 020 811 0777 of stuur een e-mail naar [email protected] .

Op hun website vindt je ook veel informatie over de meest gestelde vragen. Als je contact met Sun Express zoekt, omdat je een vraag hebt. Kijk dan zeker even op https://www.sunexpress.com, misschien vindt je hier al het antwoord op je vraag , staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met het Sun Express klantenservice team, u bent van harte welkom!

Sun Express Klantenservice is ook te vinden op Sociale Media

Wist je dat Sun Express ook actief is op Facebook? Hun Facebookpagina is te vinden op https://web.facebook.com/SunExpress. Daarnaast zijn ze ook actief op Twitter, je vindt ze op https://twitter.com/sunexpress

Je kunt voor allerlei informatie en vragen terecht bij de klantenservice. Zoals informatie over bagage, extra bagage bijboeken of vragen over hoeveel kilo bagage u kunt meenemen tijdens uw vlucht, de Turkse luchtvaartmaatschappij staat voor u klaar met hun service team om uw vakantie of reis zo aangenaam mogelijk te maken.

Facebookpagina van Sun Express

facebook sun express

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sun Express, bezoek het Facebook account van Sun Express en stel direct jouw vraag.

Twitter van Sun Express

sun express klantenservice op twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sun Express, bezoek het Twitter account van Sun Express en stel direct jouw vraag.

Website van Sun Express

website sun express

Bezoek de website van Sun Express om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Sun Express

Adresgegevens van Sun Express

Sun Express is gevestigd op het adres Günes Ekspres Havacilik A.S. TR-07230 Antalya P.O. Box 28 Yenigöl Mah. Nergiz Sok. No: 84 PK Muratpasa Antalya, Turkey. De exacte locatie van Sun Express zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

4 Responses

  1. Schade aan bagage gemeld maar nooit antwoord of schadevergoeding gekregen. De zaak is zonder antwoord door Sunexpress gesloten. Sunexpress kan je niet e-mailen (error e-mail) Personeel kan telefonisch niet in Nederlands, niet in Duits en niet in Engels te woord staan. Heel amateuristisch! Na enkele pogingen een turks sprekende dame aan de telefoon. Zij kon ook niet beantwoorden waarom de zaak gesloten is zonder een bericht of schadevergoeding, maar zij was wel erg dienstverlenend. Waar kan ik mijn klacht/schade indienen?

  2. Desny Wijsbroek
    Pietheinplaats 33
    3134ZA Vlaardingen
    [email protected]

    Vlaardingen, 17-02-2022

    Subject: Refund flight

    Geachte heer, mevrouw,

    on the 4th of april 2020 i would have flown with Sun express to Amsterdam. Flightnumber O7PMGK . unfortunatly this flight got cancelled by you within 14 days of the flight. with the european rules i have the right to have my money back. this officially has to be done withing 7 days. Now it has been almost 2 years because you are too slow. You are obliged to pay this.

    I have been emailing for 2 years already. more then 15 emails. and nothing changes. Schipholtickets says contact SunExpress and SunExpress says connect Schipholtickets. see appendix

    Tickets: 564-3369613941 – Wijsbroek Desny, 564-3369613940 – Reyes Sandy

    I request you to pay this withing 14 days to the creditcard where this is payed with. Name: D. wijsbroek

    If you dont pay within 14 days i will take further steps. if its needed i will go to the judge. the extra costs that will be payed for this are for you. i hope it doesnt have to come this far.

    Kind regerds
    Desny Wijsbroek

  3. Geachte heer, mevrouw,

    Op 24 april 2022 vloog ik met Sunexpress van Düsseldorf naar Antalya. Deze vlucht had het vluchtnummer XQ 0189. Bij aankomst op de eindbestemming bleek mijn bagage te zijn vermist. Het gaat om vier koffers. Op de luchthaven van Antalya heb ik direct een PIR-formulier laten invullen. Tot op heden is de bagage nog steeds vermist. Ik heb gebeld met Sunexpress, maar niemand kon mij vertellen waar mijn bagage is. Ik heb een e-mail gestuurd naar het e-mailadres van Sunexpress dat op de website staat, maat kreeg een foutmelding. Er zitten belangrijke documenten en waardevolle spullen in de bagage. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk waar mijn bagage is en wanneer ik de bagage kan verwachten. U kunt mij hierover bellen of mailen.

    Met vriendelijke groet,

    S. Gucuklu (06 – 14 77 87 45)

  4. Sunexpress en pegasus airlines moeten boete krijgen en licentie voor vluchten vanuit Europa verboden worden. Koffers die kwijt raken koffers die kapot zijn. Medewerkers die aggresief zijn. Corona regels worden masaal overtreden. Geanuleerde vluchten worden niet betaald. Email, telefoon, whatsapp en balie service zijn onder maat niemand heeft antwoord. Afspraken regels betreft terug betalen tickets worden allen niet nagekomen. Er is niemand en organisaties die gen op het matje roept. Duizenden klachten van passagiers over afgelopen jaren word niet gezien en behandeldt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.