Stedin

Stedin Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

Neem contact op met Stedin voor informatie over stroom en gas

De onderneming Stedin is onderdeel van Stein Groep, een netbeheerder in de Randstad waaronder Den Haag, Utrecht, Rotterdam en het Rijnmond haven- en Botlekgebied. Daarnaast beheren ze ook de energie-infrastructuur in de regio’s Amstelland, Kennemerland en Noordoost Friesland. Ze hebben zo’n 2,2 miljoen klanten. Ze sluiten onder andere woningen en bedrijven aan op hun netten, transporteren gas en elektriciteit, plaatsen en onderhouden meters, en bestrijden energiediefstal en –fraude. Ze werken aan een duurzaam energiesysteem waarin de energie steeds meer lokaal wordt opgewekt.

Op elk moment van de dag gebruiken mensen stroom en gas: onderweg, thuis en op het werk. Het is dan ook belangrijk dat je netbeheer optimaal is. Er zijn veel innovaties waardoor de markt continu verandert en de energietransitie blijft versnellen. Op de website kun je verschillende artikelen lezen over energietransitie en duurzaamheid. Ook wanneer je bijvoorbeeld zonnepanelen aan wilt vragen, kun je contact opnemen met Stedin. Je kunt het telefoonnummer bellen om informatie te krijgen over verschillende zaken zoals je energiesysteem, de energiemarkt, een klimaat neutrale samenleving, etc.

Je moet contact opnemen met Stedin als je bijvoorbeeld een dienst voor je huis aan wil vragen, bijvoorbeeld aansluiting van gas en elektriciteit. Dit kan persoonlijk en zakelijk. Wanneer je geen standaardpakket wilt, moet je contact opnemen met de klantenservice. Als je jaarberichten en financiële verslagen wilt lezen, kan dit op de webpagina van Stedin. Hier vind je ook een contactformulier die je in kunt vullen.

Bellen met de klantenservice van Stedin

Er zijn verschillende manieren om de kantoren van Stedin te bereiken:

  • Bellen: je kunt bellen naar het nummer van de klantenservice. Dit is 088-8963963. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Chat: je kunt vragen stellen via de chat op de website. Deze is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur.
  • Post: je kunt een brief sturen naar postbus 49, 3000 AA Rotterdam.
  • WhatsApp: je kunt een appje sturen naar het nummer 06-46963963. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 20:30 uur. Wanneer je na 21:00 uur een bericht stuurt, krijg je de volgende werkdag antwoord.
  • Instagram: www.instagram.com/Stedin
  • Twitter: www.twitter.com/Stedin
  • Facebook: www.facebook.com/StedinNetbeheer

Er zijn verschillende onderwerpen waarover je Stedin kunt bellen:

  • Hoe kan ik energie besparen bij Stedin?
  • Is er een Stedin storingsnummer?
  • Wat moet ik doen als ik een klacht of schade heb?
  • Wat moet ik doen als ik een laadpaal wil?
  • Hoe kan ik een afspraak met de monteur verzetten?
  • Zijn er vacatures bij Stedin?
  • Ik wil zelf energie opwekken. Wat moet ik doen?
  • Wat is de capaciteit van mijn aansluiting?
  • Ik heb een storing. Wat moet ik doen?
  • Waar kan ik lezen over compensatieregeling?
  • Etc.

Facebookpagina van Stedin

StedinNetbeheer

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Stedin, bezoek het Facebook account van Stedin en stel direct jouw vraag.

Twitter van Stedin

Stedin

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Stedin, bezoek het Twitter account van Stedin en stel direct jouw vraag.

Website van Stedin

stedin.net

Bezoek de website van Stedin om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Stedin

Adresgegevens van Stedin

Stedin is gevestigd op het adres Blaak 8 3011TA Rotterdam. De exacte locatie van Stedin zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 Responses

  1. Goedemorgen heeft uw gezelschap bij ons de teller gewisseld, daarna is er na de ruil iets zodat men automatisch zekeringen niet uitschakelt. rookt hij vaak andere zekeringen.
    voordat er dit probleem was in de oude meter,
    de lijnen scheiden nu de woonkamer, boliler, badkamer is in dezelfde lijn.
    corrigeer deze fout.

  2. onmogelijk om de juiste informatie te verkrijgen zowel telefonisch als via e-mail. ben al een paar uur zoet met het regelen van het afsluiten van het kookgas in ons apt.. wij willen van het gas af én worden van kastje naar de muur gestuurd (invullen van afsluitingsformulier is voor ons niet van toepassing. (een schande om zoiets simpels niet snel geregeld te kunnen krijgen)

  3. Fijn dat jullie op de site zetten dat jullie tot 17.00 uur bereikbaar zijn als je na 16.30 uur belt krijg je een bandje dat ze na 16.30 niet meer bereikbaar zijn.

  4. Jullie hebben geen contact formulier of email adres,bellen Doe ik niet
    Kreeg gisteren een brief over werkzaamheden en vanmorgen om 8.40 uur stond er iemand hard op mijn deur te bonken en met brievenbus te klepperen ik heb speciaal mijn bel uit staan ik sliep nog en Ben vaak ziek en lig soms hele dagen in bed
    Ik ben me rot geschrokken
    Als jullie willen komen bellen jullie mij maar om af te spreken in plaats van hard op de deur te gaan slaan ik ben erg kwaad hier over

  5. Ik vind het geen manier van doen om een brief te sturen en de dag erop op iemand zijn deur te gaan slaan , nogmaals ik ben hier erg kwaad over mijn bel staat uit als ik niemand verwacht omdat ik er niet van hou als iemand zo maar aan de deur staat

  6. Ik kreeg van de hr Jan van Oorschot een brief in de bus dat er werkzaamheden in de straat worden uitgevoerd door BAM. Waarbij veemeld dat er minder parkeergelegeheid is en de straat eventueel wordt afgesloten. Leuk dat de medewerkers zich kunnen legitimeren, maar de vraag blijft beperken de werkzaamheden zich tot uitsluitend de straat of wordt in huis de aansluiting soms vervangen. Jammer dat van Oorschot daar geen woord over rept. En dan nog wat… zijn dat dezlefde BAM medewerkers die een aantal jaar geleden op uiterst lompe en ondeskundige wijze de gasleiding hebben vervangen? Als dat inderdaad het geval is moet ik wel in de buurt blijven van die ruige boenders, die weinig fatsoen hebben tav gewone klanten. Ik wacht u reactie af.

    M.vr.gr,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *