Stedin

Stedin Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (22) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Neem contact op met Stedin voor informatie over stroom en gas

De onderneming Stedin is onderdeel van Stein Groep, een netbeheerder in de Randstad waaronder Den Haag, Utrecht, Rotterdam en het Rijnmond haven- en Botlekgebied. Daarnaast beheren ze ook de energie-infrastructuur in de regio’s Amstelland, Kennemerland en Noordoost Friesland. Ze hebben zo’n 2,2 miljoen klanten. Ze sluiten onder andere woningen en bedrijven aan op hun netten, transporteren gas en elektriciteit, plaatsen en onderhouden meters, en bestrijden energiediefstal en –fraude. Ze werken aan een duurzaam energiesysteem waarin de energie steeds meer lokaal wordt opgewekt.

Op elk moment van de dag gebruiken mensen stroom en gas: onderweg, thuis en op het werk. Het is dan ook belangrijk dat je netbeheer optimaal is. Er zijn veel innovaties waardoor de markt continu verandert en de energietransitie blijft versnellen. Op de website kun je verschillende artikelen lezen over energietransitie en duurzaamheid. Ook wanneer je bijvoorbeeld zonnepanelen aan wilt vragen, kun je contact opnemen met Stedin. Je kunt het telefoonnummer bellen om informatie te krijgen over verschillende zaken zoals je energiesysteem, de energiemarkt, een klimaat neutrale samenleving, etc.

Je moet contact opnemen met Stedin als je bijvoorbeeld een dienst voor je huis aan wil vragen, bijvoorbeeld aansluiting van gas en elektriciteit. Dit kan persoonlijk en zakelijk. Wanneer je geen standaardpakket wilt, moet je contact opnemen met de klantenservice. Als je jaarberichten en financiële verslagen wilt lezen, kan dit op de webpagina van Stedin. Hier vind je ook een contactformulier die je in kunt vullen.

Bellen met de klantenservice van Stedin

Er zijn verschillende manieren om de kantoren van Stedin te bereiken:

  • Bellen: je kunt bellen naar het nummer van de klantenservice. Dit is 088-8963963. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Chat: je kunt vragen stellen via de chat op de website. Deze is bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur.
  • Post: je kunt een brief sturen naar postbus 49, 3000 AA Rotterdam.
  • WhatsApp: je kunt een appje sturen naar het nummer 06-46963963. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 20:30 uur. Wanneer je na 21:00 uur een bericht stuurt, krijg je de volgende werkdag antwoord.
  • Instagram: www.instagram.com/Stedin
  • Twitter: www.twitter.com/Stedin
  • Facebook: www.facebook.com/StedinNetbeheer

Er zijn verschillende onderwerpen waarover je Stedin kunt bellen:

  • Hoe kan ik energie besparen bij Stedin?
  • Is er een Stedin storingsnummer?
  • Wat moet ik doen als ik een klacht of schade heb?
  • Wat moet ik doen als ik een laadpaal wil?
  • Hoe kan ik een afspraak met de monteur verzetten?
  • Zijn er vacatures bij Stedin?
  • Ik wil zelf energie opwekken. Wat moet ik doen?
  • Wat is de capaciteit van mijn aansluiting?
  • Ik heb een storing. Wat moet ik doen?
  • Waar kan ik lezen over compensatieregeling?
  • Etc.

Facebookpagina van Stedin

StedinNetbeheer
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Stedin
Bezoek het Facebook account van Stedin en stel direct jouw vraag.

Twitter van Stedin

Stedin
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Stedin
Bezoek het Twitter account van Stedin en stel direct jouw vraag.

Website van Stedin

stedin.net
Bezoek de website van Stedinom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Stedin om contact op te nemen.

Adresgegevens van Stedin

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Blaak 8 3011TA Rotterdam.
Je kunt de exacte locatie van Stedin ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

22 reacties

  1. Goedemorgen heeft uw gezelschap bij ons de teller gewisseld, daarna is er na de ruil iets zodat men automatisch zekeringen niet uitschakelt. rookt hij vaak andere zekeringen.
    voordat er dit probleem was in de oude meter,
    de lijnen scheiden nu de woonkamer, boliler, badkamer is in dezelfde lijn.
    corrigeer deze fout.

  2. onmogelijk om de juiste informatie te verkrijgen zowel telefonisch als via e-mail. ben al een paar uur zoet met het regelen van het afsluiten van het kookgas in ons apt.. wij willen van het gas af én worden van kastje naar de muur gestuurd (invullen van afsluitingsformulier is voor ons niet van toepassing. (een schande om zoiets simpels niet snel geregeld te kunnen krijgen)

  3. Fijn dat jullie op de site zetten dat jullie tot 17.00 uur bereikbaar zijn als je na 16.30 uur belt krijg je een bandje dat ze na 16.30 niet meer bereikbaar zijn.

  4. Jullie hebben geen contact formulier of email adres,bellen Doe ik niet
    Kreeg gisteren een brief over werkzaamheden en vanmorgen om 8.40 uur stond er iemand hard op mijn deur te bonken en met brievenbus te klepperen ik heb speciaal mijn bel uit staan ik sliep nog en Ben vaak ziek en lig soms hele dagen in bed
    Ik ben me rot geschrokken
    Als jullie willen komen bellen jullie mij maar om af te spreken in plaats van hard op de deur te gaan slaan ik ben erg kwaad hier over

  5. Ik vind het geen manier van doen om een brief te sturen en de dag erop op iemand zijn deur te gaan slaan , nogmaals ik ben hier erg kwaad over mijn bel staat uit als ik niemand verwacht omdat ik er niet van hou als iemand zo maar aan de deur staat

  6. Ik kreeg van de hr Jan van Oorschot een brief in de bus dat er werkzaamheden in de straat worden uitgevoerd door BAM. Waarbij veemeld dat er minder parkeergelegeheid is en de straat eventueel wordt afgesloten. Leuk dat de medewerkers zich kunnen legitimeren, maar de vraag blijft beperken de werkzaamheden zich tot uitsluitend de straat of wordt in huis de aansluiting soms vervangen. Jammer dat van Oorschot daar geen woord over rept. En dan nog wat… zijn dat dezlefde BAM medewerkers die een aantal jaar geleden op uiterst lompe en ondeskundige wijze de gasleiding hebben vervangen? Als dat inderdaad het geval is moet ik wel in de buurt blijven van die ruige boenders, die weinig fatsoen hebben tav gewone klanten. Ik wacht u reactie af.

    M.vr.gr,

  7. goede morgen
    enige weken geleden hebben ze bij mij in de woning werkzaamheden uitgevoerd van stedin
    de werkzaamheden zijn nog niet afgerond men kwam nog een keer terug werd gezegd
    ze zouden dan ook later de zaak weer afzegelen nu ong 3 weken later nog niemand geweest
    en nog steeds een onverzegeld systeem,wanneer gaat het verder???
    adres B de Ruijter
    Juliana van Stolbergstraat 12
    3372CK Hardinxveld
    tel 0622701877 Kind Regards

  8. Vandaag weer naar de meterstanden gekeken. Blijkt dat ik deze week ongeveer 220 kub gas meer hebt verbruikt. De elektriciteitsmeter gaf ruim 270 kwh meer aan dan normaal. Dat een meter defect raakt kan gebeuren maar 2 meters tegelijk? Wat is hier aan de hand?
    Natuurlijk in het weekend niemand bereikbaar. Graag met spoed reactie!

  9. Ook ik heb sinds 2 maanden een exorbitant gasverbruik. Telefonisch kan ik u niet bereiken . Ik vrees dat het voor januari weer zo hoog wordt terwijl er in mijn verbruikgewoontes niets veranderd is. Wat is hier aan de hand?
    Graag een reactie.

  10. Hi bel vandaag om 16:33 uur omdat de site aangeeft dat klantenservice bereikbaar is tot 17:00 uur , helaas krijg ik een voicemailbericht dat de afdeling bereikbaar is tot 16:30 uur, dat is niet in lijn met wat er wordt aangegeven oude website.
    Mijn vraag is het volgende: ik heb melding gemaakt van verwijderen gravity op de app van de gemeente Rotterdam, helaas mogen zij geen gravity verwijderen van de electriciteitskasten/schakelkasten van Stedin, mijn vraag is bij wij ik moet zijn om het verwijderen van gravity op de kasten van Stedin en of Stedin dit ook gaat doen.

    Met vriendelijke groet,

    Ad

  11. Hallo,

    Op 13 januari is de meterwisselaar hier geweest.
    Hij liet geen bon achter, maar heeft de meter op 0 gezet.
    Hierdoor hebben wij een extreem hoge rekening.
    Graag herstel.
    Ik mail nu pas omdat het veel tijd gekost heeft om te ontdekken, samen met Vattenfall, waar het aan lag.
    Dus nogmaals, we willen dat jullie dat herstellen.
    Met vriendelijke groet,
    Maartje van Son,
    Brouwersgracht 24,
    2512ER Den Haag.

  12. Beste heer,
    Al een aantal weken zie ik op mn app dat er rond de middag een dip / gat zit in de grafiek voor de stroomopbrengst van de zonnepanelen. Gister an vandaag heb ik enige tijd bij het uitleespaneeltje gezeten en hier zie ik dat “het systeem” regematig op “fault” springt. Dus het systeem hapert met name midden overdag (zie ook screen shot van zojuist van vandaag).
    Op deze manier kom ik natuurlijk niet aan het optimale/verwachtte rendament van het systeem. Wat kan hier aan gedaan worden en wat is de oorzaak?

    Via de leveancier van de zonnepanelen is het volgende antwoord gekomen:
    Beste heer Zaagman, helaas is dit een steeds vaker voorkomend probleem, de netspanning loopt te hoog op waardoor de omvormer zich gaat terugregelen of zelfs stopt.
    Zie bijgevoegde grafiek.
    Melden bij de netbeheerder (Stedin) is het enige wat hier aan te doen is. Dus……..
    Stedin willen jullie svp de netspanning verlagen zodat onze zonnepanelen weer optimaal functioneren.

  13. ik probeer nu al drieweken mijn gas te laten af sluiten omdat ik nu inductie kook maar kom er niet door bellen alleen een bantje met dat de medewerker nog bezig is hoeveel medewerkers er zijn weet niemand .

  14. Heb -vooral afgelopen maand- een extreem hoog gasverbruik: 24m3, gemiddelde van een vrijstaand huis is 26m3. Tussenwoning, twee gaskachels waarvan waakvlam al weken uit. Alleen geiser-waakvlam aan. Ik stookte zuinig. Hoor steeds meer klachten. Slimme meter? Gaslek?
    Graag een reactie.

  15. een schande zo als een man van78 jaarniet geholpen word om hetgas
    af te sluiten word van het ene kasje naar het andere kastje gestuurd

  16. KLACHT
    Op 29/2/’23 komt Stedin een nieuwe meterkast plaatsen.
    Intern wordt er tijdens het plaatsen door Stedin gebeld over de boiler.
    Bij het weggaan meldt men dat alles weer werkt maar verder wordt niets wordt er gezegd over eventuele de boilerproblematiek.

    Na twee uur wordt geconstateerd dat de boiler geen warm water levert.
    Zowel de helpdesk als de storingsdienst geven dezelfde middag geen gehoor.
    Hierdoor blijft het volstrekt onduidelijk wat het probleem is.

    Ook de volgende dag geeft de helpdesk feitelijk geen gehoor.
    De mantra wordt afgespeeld “wij leveren energie tot aan de meterkast en dat hebben wij gedaan, zoek het verder maar zelf uit”
    Excuses zou toch het minste zijn voor het feit dat hun monteurs zich duidelijk wel bewust waren dat er iets met de boiler aan de hand was maar verder niets daarover gezegd hebben bij het weggaan anders dan “alles werkt weer. Een duidelijk geval van niet communicatieve service.
    Een klacht kan ook niet worden ingediend!!!

    Blijkbaar is de beloofde kwaliteit door Stedin niet meer wat het geweest is!
    Het zou verder ook fijn zijn als Stedin zorg draagt voor capabele medewerkers bij de helpdesk.

  17. U heeft bij mij een drie fase aansluiting gemaakt.
    Dat gebeurde op 26 januari 2023.
    Direct erna heb ik gekonstateerd dat de meter geen info afgaf aan mijn Wizard en daarover gebeld.
    Ook Powerpeers is het laatst op 26 maart geïnformeerd.
    De wissel van de slimme meter was niet nodig om een 3 fase te maken.
    Het zou binnen twee weken maar zeker uiterlijk in april 2023 opgelost zijn.
    Het is nu MEI!
    Ik ervaar HEEL veel ongemak en het dynamisch kontrakt loopt uit te klauwen.
    U bent de enige die dit voor mij kan oplossen.
    Graag met spoed een andere slimme meter monteren

  18. Goedemiddag,

    Er is piekspanning geconstateerd, daar is door onze zonnepanelen leverancier een piekspanningsrapport voor opgemaakt, met de vermelding, dat deze doorgestuurd moet worden naar onze netbeheerder stedin.

    Hoe kan ik dit het beste doen?

    Met vriendelijke groet, Rob

  19. Stroomstoring 23.06.2023, 9 uur lang. Betreft perceel 2264AD65, Voorburgseweg 65 Leidschendam.
    Er zou nog een brief verzonden worden om het IBAN nummer bekend te maken, deze heb ik nog niet ontvangen!
    Ik kom voor € 55,00 in aanmerking volgens uw berekening.
    Graag uw bericht.

    Vriendelijke groet.
    PLA Just

  20. Mijn slimme meter werkt al maanden niet. De energieleverancier meldt dat Stedin op de hoogte is en zij ooit wel een keer contact op zal nemen.
    Na ca 5 maanden een brief in de bus of ik contact op wil nemen met Stedin om een afspraak te maken voor een monteur aan huis.
    Bellen vanaf 08:30 uur levert niets op: ik kom er niet door en sta de hele dag steeds in de wacht.
    Vervolgens tweede dag maar via whats app geprobeerd. Wel reactie gekregen van een robot en volgens mij later ook een mens. krijg geen zinnige info. Wat frappant is dat mij via deze app wordt aangeraden het telefoonnummer te bellen waarmee ik de vorige dag heb geprobeerd iemand te bereiken. Ik geef het maar op en hopelijk reageert er iemand t.g.v. deze feedback:-)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *