logo Spotta

Spotta Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (82) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:00 t/m 17:00 uur

Dinsdag: Vanaf 09:00 t/m 17:00 uur

Woensdag: Vanaf 09:00 t/m 17:00 uur

Donderdag: Vanaf 09:00 t/m 17:00 uur

Vrijdag: Vanaf 09:00 t/m 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Spotta: Nederlandse Reclamefolder Specialist

Spotta is een toonaangevend Nederlands bedrijf dat zich specialiseert in het verspreiden van reclamefolders. Het bedrijf helpt bedrijven om hun marketingboodschappen op een effectieve manier te verspreiden via huis-aan-huisbezorging, online en via de Spotta app. In dit artikel bespreken we meer over Spotta, de klantenservice, waar je terecht kunt met klachten en een aantal veelgestelde vragen en problemen.

De kracht van reclamefolders

Reclamefolders zijn al tientallen jaren een populaire manier om consumenten te bereiken en op de hoogte te brengen van aanbiedingen, kortingen en acties. Spotta speelt hierop in door de folders op een efficiënte en effectieve manier te verspreiden, zowel fysiek als digitaal. In samenwerking met meer dan 20.000 bezorgers, zorgt Spotta ervoor dat de folders wekelijks bij miljoenen Nederlandse huishoudens op de deurmat vallen.

Digitale folders via Spotta.nl en de Spotta app

Naast de traditionele papieren folders, biedt Spotta ook digitale folders aan via hun website en app. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig en snel de nieuwste aanbiedingen en acties van hun favoriete winkels bekijken. De Spotta app is beschikbaar voor zowel Android als iOS en biedt handige functies zoals het maken van een persoonlijk boodschappenlijstje en het ontvangen van notificaties wanneer nieuwe folders beschikbaar zijn.

Spotta klantenservice

De klantenservice van Spotta is er om je te helpen met al je vragen en problemen met betrekking tot de reclamefolders. Ze zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. De klantenservice is te bereiken via het telefoonnummer 088-8682000 (lokaal tarief) en via e-mail op [email protected].

Klachten indienen bij Spotta

Heb je een klacht over de bezorging van de folders, de inhoud van een folder of een andere kwestie gerelateerd aan Spotta? Dan kun je een klacht indienen via het online klachtenformulier op de Spotta website. Spotta streeft ernaar om alle klachten zo snel mogelijk in behandeling te nemen en waar mogelijk een passende oplossing te bieden.

Veelgestelde vragen en problemen

In dit gedeelte bespreken we een aantal veelgestelde vragen en problemen die mensen kunnen ervaren met betrekking tot Spotta.

1. Ik ontvang geen folders meer. Wat kan ik doen?

Als je geen folders meer ontvangt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het is mogelijk dat er een bezorgprobleem is, of dat je per ongeluk op de verspreidingslijst van “Nee-Nee” of “Nee-Ja” stickers bent gekomen. Je kunt dit melden bij Spotta via het klachtenformulier op hun website. Zij zullen onderzoeken wat de oorzaak is en proberen het probleem op te lossen.

2. Ik wil geen papieren folders meer ontvangen. Hoe geef ik dit aan?

Om geen papieren folders meer te ontvangen, kun je een “Nee-Nee” of “Nee-Ja” sticker op je brievenbus plakken. Met een “Nee-Nee” sticker geef je aan dat je geen ongeadresseerd reclamedrukwerk en huis-aan-huisbladen wilt ontvangen. Met een “Nee-Ja” sticker ontvang je wel huis-aan-huisbladen, maar geen ongeadresseerd reclamedrukwerk. Deze stickers zijn gratis verkrijgbaar bij de gemeente of milieustraat en kunnen eenvoudig op je brievenbus geplakt worden.

3. De bezorger heeft de folders op een verkeerde plaats achtergelaten. Wat kan ik doen?

Als de bezorger de folders op een verkeerde plaats heeft achtergelaten, bijvoorbeeld in de tuin of op straat, dan kun je dit melden bij Spotta via het klachtenformulier op hun website. Spotta zal de situatie onderzoeken en waar nodig actie ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorger de folders voortaan op de juiste plaats bezorgt.

4. Hoe kan ik mij aanmelden als bezorger bij Spotta?

Als je interesse hebt om bezorger te worden bij Spotta, kun je je aanmelden via het aanmeldformulier op de Spotta website. Je vult je gegevens in en Spotta zal contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Bezorgers bij Spotta zijn vaak jongeren die op zoek zijn naar een bijbaantje, maar ook volwassenen zijn welkom om zich aan te melden.

5. Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden om folders te verspreiden via Spotta?

Als je interesse hebt om folders van je bedrijf te verspreiden via Spotta, kun je contact opnemen met de klantenservice of een offerte aanvragen via de Spotta website. Spotta biedt verschillende verspreidingspakketten aan, afhankelijk van je wensen en budget. Ze adviseren je graag over de beste manier om jouw marketingboodschap effectief te verspreiden.

6. Wat moet ik doen als ik foutieve informatie in een folder tegenkom?

Als je foutieve informatie in een folder tegenkomt, bijvoorbeeld een verkeerde prijs of een product dat niet op voorraad is, kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel of het bedrijf achter de folder. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folder en kunnen je verder helpen.

In dit artikel hebben we meer informatie gegeven over Spotta, de klantenservice en waar je terecht kunt met klachten. Daarnaast hebben we een aantal veelgestelde vragen en problemen besproken. Spotta blijft zich inzetten om de verspreiding van reclamefolders zo efficiënt en effectief mogelijk te maken, zowel op papier als digitaal. Zo blijven consumenten altijd op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen en acties van hun favoriete winkels.

Facebookpagina van Spotta

facebook Spotta
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Spotta
Bezoek het Facebook account van Spotta en stel direct jouw vraag.

Twitter van Spotta

twitter spotta
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Spotta
Bezoek het Twitter account van Spotta en stel direct jouw vraag.

Website van Spotta

website Spotta
Bezoek de website van Spottaom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Spotta om contact op te nemen.

Adresgegevens van Spotta

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Rutherfordweg 102 3542 CG Utrecht.
Je kunt de exacte locatie van Spotta ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

82 reacties

  1. Deze ochtend kreeg folderpakket in bus vanmiddag om17.45 uur weer een tweede pakket met de zelfde inhoud met het nr006181006 op de verpakking
    Dit is al de 3e klacht van mij van deze bezorgster

  2. Weer geen folders ontvangen en als wij al eens wat krijgen zijn de aanbiedingen om kunnen jullie de bezorgers niet wat aansporen de rest van de stad hebben ze ao vanaf donderdag of vrijdags alles al

  3. Beste Spotta,

    Sinds kort hebben wij een ja-sticker op de brievenbus. Ik kan me voorstellen dat de bezorger niet elke dag alle huizen checkt, dus waar kan ik aangeven dat wij graag folders willen ontvangen?

  4. Al maanden geen folders gekregen..meerdere klachten in gediend en meerdere van de wijk maar word gewoon niets mee gedaan:s

  5. Beste medewerker klantenmedewerker Spotta.,

    Via deze weg wil ik de slechte of geheel niet
    bezorging van het Spottafolderpakket met u delen. Ben nu al voor de zevende week bezig met klachten richting Spotta Echter zonder resultaat. Zie bijgevoegde reaktie spotta meer dan dit doet Spotta kwaliteitsbeheer niet.
    Ook het alternatief bezorging samengesteld pakket via Post NL werkt niet.
    Afgelopen zaterdag folderpakket weer eens niet ontvangen met Post NL

    Dit wilde ik jullie via deze weg mededelen, tenslotte betalen jullie hiervoor.

    Evt reaktie zie ik graag tegemoet.

    In afwachting met groet.,
    P Debats
    6227bg 21 B

    Geachte heer P. Debats,

    Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen. Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling.

    De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

    Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Sohaila Amiri
    Afdeling Kwaliteitsbeheer

  6. Ik heb weer geen folders ontvangen zoals via de post als via de verspreiding dit is 3e week al
    Daar voor heen ging het als maar goed zoals via de post als de verspreiding niet via de post maar nu al 3 wk weer niet
    SPOTTA WAAROM WEER GOED EN WAAROM WEER FOUT !!!!!!!!
    EN IK HEB JA STICKER OP MIJN DEUR

  7. Hier nu al paar keer geen folder pakket meer ontvangen. En als je dan zegt bezorging niet gehad staat er op de website loopt nog tot dinsdag. Dus dan loop je aanbiedingen mis die al op zondag of maandag in gaan. Zeer slechte service en controle op de bezorging.

  8. Zelfde ervaring als hierboven (Ron), gebeld en krijg dan te horen dat er tm dinsdag bezorging is bel woensdag maar. Klacht is dat er de laatste maanden regelmatig geen folders komen. Bezorging tm dinsdag is flauwekul, folders gaan zondag of maandag in.

  9. Vandaag kregen we een folderpakket van vorige week. Alle reclames waren oud en niet meer geldig.
    Jarenlang zelf de folders rond gebracht, nooit verzaakt. Na weken is er een vervangende bezorger, maar dit schiet natuurlijk niks op.

  10. Hallo vandaag voor de zoveelste keer dubbele flodders gehad sinds onze vaste loper zij wijk is op gedeeld omdat de wijken verander is zit ik gelukkig in de goede kant bij mij oude. Loper maar de overkant is een nieuwe loper in de zelfde straat dit goed onhandig voor iedereen dus graag terug naar oude wijk indeling want is voor iedereen beter

  11. Sinds ik een JA sticker op de brievenbus heb, krijg ik geen folders meer op 6823GM 3.
    Voorheen ging de bezorging prima.
    Ik baal hier natuurlijk van.

  12. al weer geen folders gehad. Gezien bovengenoemde klachten denk ik dat jullie er weinig of niets aan doen op het op te lossen. Het is een groot schandaal hoe jullie met het volk opgaan. wel geld innen van de advertenties maar er niets voor doen.

  13. De folder verspreiding is waardeloos, ik wil ze elke keer hebben.
    Ik heb zo’n karig budget, dus ben afhankelijk van acties..
    Hopelijk wordt hier wat aan gedaan

  14. Ik heb een JA sticker, helaas al weken geen folders ontvangen. Na mijn eerste klacht ging het zowaar 2 weken goed!
    Daarvoor vond ik stapels folders hier in een papierbak langs het fietspad… Gewoon gedumpt…
    Mijn postcode is 2065AK.

  15. Ik ga op vakantie en wil graag de bezorging van de folders voor 1 maand stopzetten.
    Vakantie van 01 september tot 25 september.

    Mart Anoniem
    Diepenbrocklaan 40
    1817KN ALKMAAR

    0654691100

  16. Vandaag weer geen folders ontvangen het gaat al maanden zo en ik denk erover om de hoofdkantoren van de supermarkten aan te schrijven zij betalen ervoor dat ze bezorgd worden. Dus missen zij ook inkomsten.

  17. Beste meneer/mevrouw,

    WEER heb ik mijn folderpakket per post niet ontvangen, nu al voor de 2de keer !!!
    Wel heb ik nog niet zo lang geleden een nee/ja sticker op mijn brievenbus geplakt, maar de folders per post die ik zelf uitgekozen heb wil ik natuurlijk wel blijven ontvangen !!!

    Met vriendelijke groet,

    Ellen Peperkoorn

  18. Al bijna 3 maanden geen folders ontvangen. Dit al meerder gemeld maar nog steeds niets. Dat ze dan doorgeven dat er geen mensen zijn die dit rondbrengen.

  19. Mijn moeder heeft al 9 weken geen folders ontvangen, bellen heeft weinig zin elke keer wordt verbinding verbroken.
    Graag jullie reactie vanuit spotta voor oplossen van deze klacht

  20. Heb al 4 maanden geen folders ontvangen spotta doet er niets aan om te verbeteren
    Elke week dien ik een klacht in
    Maar ze reageren niets eens op de melding
    Doe er een keer wat aan dat de folders in het weekend zijn bezorgd voordat de reclames van start gaan

  21. Spotta Afdeling personeelszaken

    Betreft N.P Sloof, personeelsnummer ………………

    Ridderkerk –*oktober 2023

    Geachte heer/mevrouw

    Via deze weg wil ik u herinneren dat ik per 5 augustus mijn ontslag hebt ingediend, met een opzegtermijn van 4 weken kom ik uit op gemiddeld 2 oktober dat was dan mijn laatste werkdag.
    Graag wil ik opmerken dat ik dit via de e-mail en app heb gedaan, na contact op de eerste e-mail is er een tweede e-mail verstuurd voor mijn opzegging van het beëindigen van mijn contract.
    Na de tweede e-mail heb ik geen reactie of bevestiging teruggekregen.
    Ook meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen op diverse tijd stippen over meerdere dagen verspreid. Maar helaas was er niemand op kantoor of dan ook telefonische bereikbaar.
    Bij deze een aangetekende brief om u eraan te herinneren dat ik per datum 5 augustus mijn ontslag heb genomen. En u notie neem van deze brief.
    Graag wil ik jullie bedanken voor de samenwerking en ervaring die ik heb opgedaan, dit neem ik mee in mijn studie en stage de komende periode.

    Met vriendelijke groet:
    ——————————-
    ——————————
    ————– ————–

    Per datum 19-10-2023
    na vele telefoontjes en email totaal niet bereikbaar .
    dus mensen als uwe brievenbus leeg blijft is dat om dat het kantoor totaal niet bereikbaar is . en dit ws de enige manier is om hun hopelijk te kunnen bereiken ……………………………………………………………………………………………….

  22. Nu al ruim 3 maanden lang 1 keer een folderbakje gekregen ondanks mijn Ja sticker op de brievenbus.
    Woon in een bovenwoning met eigen trappenhuis tussen een bakker en apotheek, constantijn huijgensstr te Deventer.
    Hoop vanaf nu weer continu de folders te mogen ontvangen.

  23. Al maanden geen folders ontvangen.
    1,5 mnd geleden Klacht ingediend dat we al maanden geen folderpakket kregen. Na enige tijd reactie ontvangen dat ze de bezorger zouden aanspreken. Maar helaas sindsdien nog steeds geen folderpakket ontvangen…

    Fam vd Berg
    Prof de Quaystraat
    bladel

  24. In de omgeving vind ik overal stapels pakketjes folders: in de sloot, langs een heg, in bakken voor hondepoep, langs het spoor. Al vaak melding gedaan via mail, nog nooit een fatsoenlijke reactie gehad en het illegaal dumpen van afval houdt niet op. Ik vind dat Spotta hiervoor verantwoordelijk moet worden gesteld en voor de kosten moet opdraaien.

  25. Ik probeer al maanden folders te krijgen, stuur elke week een mail en krijg dan af en toe weer eens folders in de bus
    vandaag jullie nummer 0888424200 gebeld nummer 4 ingetoetst en door drukte wordt je er gelijk weer uitgegooid.
    weer gebeld nummer 1 ingetoetst en kreeg gelijk iemand aan de telefoon, raar toch, die gaf mij een rechtstreeks nummer 0888424225 en tot mijn verbazing wordt ik er weer gelijk uitgegooid.

    er zijn bedrijven die graag hun folders bezorgd willen hebben bij de klanten, die bedrijven betalen hier ook grof voor. nu geeft ik al maanden aan dat ik niks krijg en er gebeurd niks

    hoe krijg ik het voor elkaar dat ik wel folders ga krijgen

  26. Via deze mail wil ik kenbaar maken dat ik vanaf 01 juni 2023 geen reclamefolder heb mogen ontvangen. Het gaat om woonadres Dorpstraat 50 6301 BC Sibbe Valkenburg aan de Geul. We wonen op dit adres sinds 01 juni 2023, en hebben zoals eerder vermeld de reclamefolders nog nooit mogen ontvangen terwijl de mensen in de rest van de straat ze wel krijgen. Dat vinden we niet netjes want julli betalen de bezorgen wel om deze ook bij ons te bezorgen. Ik hoop dat jullie de bezorger erop kunnen aanspreken.
    Met vriendelijke groet,
    Tiny Sangen.

  27. wij hebben al maanden geen folders meer gehad, ondanks een ja sticker op de deur.
    je loopt op deze manier vele aanbiedingen mis.
    ik hoop op een reactie van spotta, maar zal wel zoals vele voor mij niets meer horen verwacht ik….

  28. Voor de vierde keer wil ik een klacht indienen betreffende de bezorging van het folderpakket. Het gaat iedere keer voor een week goed en is het weer afgelopen. Dit geldt voor de meeste bewoners van ons appartementencomplex. Is het zo moeilijk elke week dat pakket op tijd te bezorgen. We vinden dit zeeeeer vervelend. Dus opnieuw de vraag: wanneer hebben we elke week de folders in de bus? Het gaat om het appartementencomplex Vincent, Tobias Asserlaan 2 t/m 56 in Tilburg. Hopelijk wordt er eindelijk eens iets aan gedaan.
    Met vr.gr. R. Peeters.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *