Spotta: Nederlandse Reclamefolder Specialist
Spotta is een toonaangevend Nederlands bedrijf dat zich specialiseert in het verspreiden van reclamefolders. Het bedrijf helpt bedrijven om hun marketingboodschappen op een effectieve manier te verspreiden via huis-aan-huisbezorging, online en via de Spotta app. In dit artikel bespreken we meer over Spotta, de klantenservice, waar je terecht kunt met klachten en een aantal veelgestelde vragen en problemen.
De kracht van reclamefolders
Reclamefolders zijn al tientallen jaren een populaire manier om consumenten te bereiken en op de hoogte te brengen van aanbiedingen, kortingen en acties. Spotta speelt hierop in door de folders op een efficiënte en effectieve manier te verspreiden, zowel fysiek als digitaal. In samenwerking met meer dan 20.000 bezorgers, zorgt Spotta ervoor dat de folders wekelijks bij miljoenen Nederlandse huishoudens op de deurmat vallen.
Digitale folders via Spotta.nl en de Spotta app
Naast de traditionele papieren folders, biedt Spotta ook digitale folders aan via hun website en app. Hiermee kunnen gebruikers eenvoudig en snel de nieuwste aanbiedingen en acties van hun favoriete winkels bekijken. De Spotta app is beschikbaar voor zowel Android als iOS en biedt handige functies zoals het maken van een persoonlijk boodschappenlijstje en het ontvangen van notificaties wanneer nieuwe folders beschikbaar zijn.
Spotta klantenservice
De klantenservice van Spotta is er om je te helpen met al je vragen en problemen met betrekking tot de reclamefolders. Ze zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. De klantenservice is te bereiken via het telefoonnummer 088-8682000 (lokaal tarief) en via e-mail op [email protected].
Klachten indienen bij Spotta
Heb je een klacht over de bezorging van de folders, de inhoud van een folder of een andere kwestie gerelateerd aan Spotta? Dan kun je een klacht indienen via het online klachtenformulier op de Spotta website. Spotta streeft ernaar om alle klachten zo snel mogelijk in behandeling te nemen en waar mogelijk een passende oplossing te bieden.
Veelgestelde vragen en problemen
In dit gedeelte bespreken we een aantal veelgestelde vragen en problemen die mensen kunnen ervaren met betrekking tot Spotta.
1. Ik ontvang geen folders meer. Wat kan ik doen?
Als je geen folders meer ontvangt, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het is mogelijk dat er een bezorgprobleem is, of dat je per ongeluk op de verspreidingslijst van “Nee-Nee” of “Nee-Ja” stickers bent gekomen. Je kunt dit melden bij Spotta via het klachtenformulier op hun website. Zij zullen onderzoeken wat de oorzaak is en proberen het probleem op te lossen.
2. Ik wil geen papieren folders meer ontvangen. Hoe geef ik dit aan?
Om geen papieren folders meer te ontvangen, kun je een “Nee-Nee” of “Nee-Ja” sticker op je brievenbus plakken. Met een “Nee-Nee” sticker geef je aan dat je geen ongeadresseerd reclamedrukwerk en huis-aan-huisbladen wilt ontvangen. Met een “Nee-Ja” sticker ontvang je wel huis-aan-huisbladen, maar geen ongeadresseerd reclamedrukwerk. Deze stickers zijn gratis verkrijgbaar bij de gemeente of milieustraat en kunnen eenvoudig op je brievenbus geplakt worden.
3. De bezorger heeft de folders op een verkeerde plaats achtergelaten. Wat kan ik doen?
Als de bezorger de folders op een verkeerde plaats heeft achtergelaten, bijvoorbeeld in de tuin of op straat, dan kun je dit melden bij Spotta via het klachtenformulier op hun website. Spotta zal de situatie onderzoeken en waar nodig actie ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorger de folders voortaan op de juiste plaats bezorgt.
4. Hoe kan ik mij aanmelden als bezorger bij Spotta?
Als je interesse hebt om bezorger te worden bij Spotta, kun je je aanmelden via het aanmeldformulier op de Spotta website. Je vult je gegevens in en Spotta zal contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Bezorgers bij Spotta zijn vaak jongeren die op zoek zijn naar een bijbaantje, maar ook volwassenen zijn welkom om zich aan te melden.
5. Hoe kan ik mijn bedrijf aanmelden om folders te verspreiden via Spotta?
Als je interesse hebt om folders van je bedrijf te verspreiden via Spotta, kun je contact opnemen met de klantenservice of een offerte aanvragen via de Spotta website. Spotta biedt verschillende verspreidingspakketten aan, afhankelijk van je wensen en budget. Ze adviseren je graag over de beste manier om jouw marketingboodschap effectief te verspreiden.
6. Wat moet ik doen als ik foutieve informatie in een folder tegenkom?
Als je foutieve informatie in een folder tegenkomt, bijvoorbeeld een verkeerde prijs of een product dat niet op voorraad is, kun je het beste contact opnemen met de betreffende winkel of het bedrijf achter de folder. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folder en kunnen je verder helpen.
In dit artikel hebben we meer informatie gegeven over Spotta, de klantenservice en waar je terecht kunt met klachten. Daarnaast hebben we een aantal veelgestelde vragen en problemen besproken. Spotta blijft zich inzetten om de verspreiding van reclamefolders zo efficiënt en effectief mogelijk te maken, zowel op papier als digitaal. Zo blijven consumenten altijd op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen en acties van hun favoriete winkels.
80 reacties
Voor de derde week al geen folders ontvangen. Wel een duidelijke sticker op de brievenbus. Ik heb dit reeds eerder gemeld aan Spotta, maar daar doen ze er niet veel mee, of nee, eigenlijk beter gezegd: ze doen er helemaal niets mee. Zelfs geen reactie. Blijkbaar niet interssant genoeg. Ik moet maar eens laten weten aan de winkeliers die eraan meedoen, hoe slecht de verspreiding is. Zonde van hun geld dus! En misschien ook maar eens tijd om consumengtenprogramma’s erover in te lichten. Spotta? Ja, je weet wel die folderverspreider die niet verspreidt! Geld opstrijken, maar er niets voor doen. Je weet wel ….
We hebben een grote stapel folders voor de deur liggen, waarschijnlijk verkeerd bezorgd maar wij hebben daar last van. Jullie zijn in het weekend niet bereikbaar, het hele weekend ligt die stapel ons dus in de weg. Dat vind ik onacceptabel.
Klein Haarhuis
Bornsestraat 225
Almelo
al 2 weken geen folders ontvangen lopen veel aanbiedingen mis in deze dure tijden
Voor de 4e achtereenvolgende week heeft onze buurt met postcode 5694 geen folder pakket ontvangen. Hierover al vaker melding van gedaan maar reactie? Totaal niet. Geef daar eens een reden voor. Wat te denken van alle bedrijven die jullie in leven houden door de torenhoge advertentie kosten die ze af te dragen. Schande!!
Onregelmatige bezorging. Dan weer wel dan weer niet !
Al heel vaak geenfolders ontvangen nu weer3 weken niet
R. Heij
Alweer de folders niet ontvangen, balen want ik heb een oogbeperking en kan lastig folders kijken op de app of pc
Al heb je een abonnement dat je elke week het folder pakket heb is bij spotta nog steeds geen garantie dat je de folders krijgt dit is de tweede keer in 3 weken dat ik het niet ontvang dus een abonnement nemen heeft geen zin bij spotta.
Wij krijgen al maanden geen folders meer. Hoe kan dit?
Kloppenland 34
5331 RW Kerkdriel
Al 3 weken geenfolders dit gebeurt te vaak om dat ik de enge inde flat rest allemaal nee stikker
Hallo Spotta,
Al 27 keer een klacht ingediend over de bezorging van de Bergse Bode in Bergen op Zoom;
Al 4 achter elkaar gebeld met de Bergse bode in bergen op Zoom.
Er gebeurd helemaal niets,’Los dit probleem nu eens op.
Er wordt ook geen contact opgenomen of na bezorgd.
A.Pijnen
Ericalaan 15
4621EC Bergen op Zoom
Al bijna 1 jaar lang geen folders meer in de wijk de Balmerd in Beuningen (Gelderland)
Spotta doet niets, als het sprookje uitspreken we melden het bij de bezorger.
Het enige wat Spotta doet is haar eigen zakken vullen met geld, aangezien de winkeliers wel betalen
ik krijg al weken geen folders
het adres is Peeberg 13 4641LB Ossendrecht
2 wk nu geen reclame ontvangen
Klazienaveen
Weer geen reclame ontvangen!!!
Kinderen geen reclame laten verspreiden.
Wij krijgen geen reclame, de reclame wordt bij ons door kinderen verspreid. De moeder is hier voor verantwoordelijk zij laat het haar
kinderen doen en die slaan ons altijd over !! Wij hebben dit jaar 2 maal reclame ontvangen!!!
Het zou fijn zijn als Spotta hier iets in gaat betekenen en de ouders aanspreekt.😥
alle bewoners van het appartementen complex van de Bjornsonweg 74 3068 WX in Rotterdam
krijgen al sinds 3 maanden geen reclame meer.
graag zouden wij de reclame folders weer ontvangen
J.H.Crapels schreef,
Wij hebben al 4 weken geen folders meer gekregen. Wanneer wordt hier iets aan gedaan door de verantwoordelijke mensen. Wij hadden graag wekelijks alle reclame ontvangen zoals het hoort.
Graag antwoord svp.
gedachte mevrouw
ik krijg geen reclame thuis
hoe kom dat
geen reclame volders meer hoe kom dat
We krijgen al vanaf de jaarwisseling geen folders meer. Zou ze heel graag weer willen krijgen, vind het digitaal niet fijn. Hoop dat jullie dit kunnen regelen zodat we ze weer krijgen.
Ik ontvang tegenwoordig wel weer een pakket folders, terwijl ik een duidelijke NEE-JA sticker op de bus heb. Hoe kan ik dit voorkomen?
Al sinds enkele maanden ontvang ik geen pakket folders meer. Dringend verzoek: laat dat pakket a.u.b. weer wekelijks bezorgen.
folders al voor de tweede keer in 3 weken niet ontvangen, liggen stapels met folders (van meerdere weken) in een tuin in de wijk.(Nijmegen, dukenburg)
Deze gasten sturen ongevraagd ongeadresseerde reclamepakketten terwijl ik toch duidelijk een NEE-NEE sticker heb. Welk deel van die sticker begrijpen jullie niet? En dan zit er een brief op waarin beweerd wordt dat ze me al weken informeren en dat ik me op een of andere vage website zou moeten afmelden. De wet is duidelijk gasten, met een NEE-NEE sticker mag je die ongeadresseerde rotzooi niet in mijn brievenbus stoppen.
beste al 2 weken geen folders ontvangen bij het leunenberg 918 7544jr enschede graag deze week folders in mijn bus.heb dit paar maand geleden ook gemeld
Ik heb een ja sticker op mijn brievenbus. Sinds de schoolvakantie geen folders meer ontvangen. wat is hiervan de reden? Ik wil wel folders ontvangen.
Waarom kan ik niet meer inloggen in mijnspotta? Bij aanklikken wachtwoord vergeten krijg ik ook al geen nieuw wachtwoord toegezonden. Ook al even geen folders ontvangen.
Is trouwens niet de eerste keer dat dit zo gebeurt, onbegrijpelijk dit.
alweer 2 weken geen folders mogen ontvangen, heel erg vervelend en zeker als je ziet dat ze allemaal inde papieren container gegooid worden. Is dit de bedeoleing dan wil ik ook wel de folders bezorgen, snel verdient
De ene week krijg ik de folders wel en dan weer niet, ik heb de indruk dat deze schooljongen een mooi weer bezorger is, en alleen bezorgd als hem dat uit komt
hallo ik krijg de ene week wel de folders en twee weken later niks en dat gaat al een poosje zo en ik ben niet de enige ik woon aan de meridiaan 83 7891eb Klazienaveen doe daar eens iets aan wand zoals ik dat allemaal lees zit daar bij jullie wel iets fout