logo social deal

Social Deal Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (4) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:00 t/m 23:00 uur

Dinsdag: Vanaf 08:00 t/m 23:00 uur

Woensdag: Vanaf 08:00 t/m 23:00 uur

Donderdag: Vanaf 08:00 t/m 23:00 uur

Vrijdag: Vanaf 08:00 t/m 23:00 uur

Zaterdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Zondag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Ontdek Social Deal: Bespaar op Uitjes en Belevenissen

Social Deal is een online platform dat mensen helpt om voordelig te genieten van diverse uitjes, activiteiten en diensten. Van restaurantbezoeken tot wellnessarrangementen en van dagjes uit tot vakanties: er zijn talloze mogelijkheden om te besparen op onvergetelijke ervaringen. In dit artikel nemen we u mee door de wereld van Social Deal, de klantenservice, hoe u in contact kunt komen bij klachten en het retourbeleid. Daarnaast behandelen we enkele veelgestelde vragen en problemen, zodat u goed voorbereid aan uw avontuur kunt beginnen.

Social Deal: Kortingen en Aanbiedingen

Social Deal heeft zich sinds de oprichting in 2011 toegelegd op het bieden van aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen. Door samen te werken met lokale ondernemers worden er dagelijks nieuwe deals aangeboden, waardoor er altijd wel iets interessants te vinden is. Het platform is actief in Nederland, België en Duitsland en heeft inmiddels meer dan 5 miljoen geregistreerde gebruikers.

Klantenservice: Hulp bij Vragen en Problemen

De klantenservice van Social Deal staat klaar om u te helpen bij eventuele vragen of problemen. U kunt contact opnemen via verschillende kanalen:

  1. Telefonisch: De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 23:00 uur en in het weekend van 09:00 tot 21:00 uur. Het telefoonnummer is +31 (0)88-2050505.
  2. E-mail: Stuur uw vraag of klacht per e-mail naar [email protected]. U kunt meestal binnen 24 uur een reactie verwachten.
  3. Live chat: Via de website van Social Deal kunt u gebruikmaken van de live chatfunctie. Hier kunt u snel en eenvoudig een vraag stellen aan een medewerker.

Klachten: Waar kunt u terecht?

Bent u niet tevreden over een aankoop of heeft u een andere klacht? Neem dan contact op met de klantenservice via een van de eerder genoemde kanalen. Social Deal streeft ernaar om klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Veelgestelde Vragen en Problemen

  1. Hoe kan ik een deal aanschaffen?

Om een deal aan te schaffen, dient u eerst een account aan te maken op de website van Social Deal. Vervolgens kunt u de gewenste deal selecteren en betalen via iDeal, PayPal, creditcard of Bancontact (voor Belgische klanten).

  1. Kan ik een deal annuleren of retourneren?

De mogelijkheid om een deal te annuleren of retourneren hangt af van de voorwaarden die de aanbieder stelt. In veel gevallen kunt u een deal binnen 14 dagen na aankoop retourneren, mits de voucher nog niet is verzilverd en de deal nog niet is ingepland. Neem contact op met de klantenservice van Social Deal om te informeren naar de specifieke voorwaarden van uw aankoop.

  1. Wat gebeurt er als een bedrijf failliet gaat of de deal niet kan leveren?

Social Deal werkt samen met betrouwbare partners, maar het kan voorkomen dat een bedrijf failliet gaat of de deal niet kan leveren. In dit geval zal Social Deal proberen om een passende oplossing te vinden, bijvoorbeeld door het aanbieden van een alternatieve deal of het terugstorten van uw aankoopbedrag. Neem contact op met de klantenservice om te bespreken wat de mogelijkheden zijn in uw situatie.

  1. Kan ik mijn Social Deal-voucher cadeau geven?

Ja, het is mogelijk om een Social Deal-voucher cadeau te geven. U kunt de voucher uitprinten of digitaal doorsturen naar de ontvanger. Let op: sommige vouchers zijn persoonsgebonden, dus controleer de voorwaarden van de deal voordat u deze cadeau geeft.

  1. Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt uw accountgegevens wijzigen door in te loggen op de Social Deal-website en naar uw profielpagina te gaan. Hier kunt u onder andere uw e-mailadres, wachtwoord en adresgegevens aanpassen.

Retourbeleid: Terugstorten en Omruilen

Social Deal hanteert een retourbeleid waarbij u in veel gevallen binnen 14 dagen na aankoop een deal kunt retourneren. Dit geldt alleen als de voucher nog niet is verzilverd en de deal nog niet is ingepland. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op uw bankrekening of creditcard, afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gebruikt. In sommige gevallen kan Social Deal u ook een alternatieve deal aanbieden. Neem contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Samenvattend biedt Social Deal een breed scala aan aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen op het gebied van uitjes, activiteiten en diensten. De klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail en live chat om u te helpen bij vragen of problemen. Bij klachten kunt u terecht bij de klantenservice of de Geschillencommissie Thuiswinkel. Het retourbeleid zorgt ervoor dat u in veel gevallen binnen 14 dagen na aankoop een deal kunt retourneren, mits aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van Social Deal.

Facebookpagina van Social Deal

facebook social deal
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Social Deal
Bezoek het Facebook account van Social Deal en stel direct jouw vraag.

Twitter van Social Deal

twitter social deal
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Social Deal
Bezoek het Twitter account van Social Deal en stel direct jouw vraag.

Website van Social Deal

website social deal
Bezoek de website van Social Dealom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Social Deal om contact op te nemen.

Adresgegevens van Social Deal

Dit bedrijf is gevestigd op het adres magistratenlaan 72, 5223 md ‘s-hertogenbosch.
Je kunt de exacte locatie van Social Deal ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

4 reacties

  1. Krijg geen telefonisch contact. Probeer e reserveren voor dinsdag voor 3 personen bij de nieuwe meerpaal om 6 uur maar de agenda is dicht en ik heb nog 2 voucher . Zijn tot 25 juni te gebruiken. Graag zo spoedig mogelijk antwoord!

  2. Mevrouw/meneer,

    Ter uw informatie wil ik u mededelen dat ik 2 kaartjes heb gekocht via social deals voor een rondvaart in Den Bosch met Zoete Lieve Gerrit. Ik heb eerst een mail gestuurd om te reserveren en kreeg ik bericht terug dat de boot vol was. Tweede keer, 6 weken later, weer een mail gestuurd om te reserveren. Antwoord: boot vaart niet door te weinig belangstelling. Dit was de eerste keer en de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van social deals.

    Met vriendelijk gret

  3. De telefoon word niet opgenomen. Twitter, Facebook en Messenger heb ik allemaal niet.
    Elke dag krijg ik mail met “aanbiedingen” en die krijg ik omdat ik een account heb. Ik wil die mails helemaal niet, maar kan dat niet uitzetten.

  4. Hallo ik wil graag mijn social deal bon die ik heb gekocht terug laten betalen159€.Wegens geen vertrouwen in mijn gemaakte afspraak met Beauty by Ikram hij verandert constant de afspraak .
    Mijn voucher nr ***

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *