Telecomprovider Simyo
Simyo is een telecomprovider, net als Telfort is Simyo een onderdeel van KPN. Simyo is opgericht in 2005 en 1 van de grootste dochterondernemingen van KPN. Het hoofdkantoor van Simyo bevindt zich in Duitsland, namelijk in de stad Düsseldorf. Het merk Simyo is in Nederland actief als zelfstandig merk. Het merk is ook actief in Spanje (eigendom van Orange España). De Franse tak is in 2015 stopgezet. In Duitsland is het merk in 2016 overgenomen door Blau. In België is het merk sinds 2017 ook niet meer actief. In Nederland zijn in 2008 klanten van Debitel en in 2011 klanten van Tringg opgegaan in Simyo.
Zelfbeheer
Simyo is een provider gericht op ‘zelfbeheer’. Via Mijn Simyo regel je gemakkelijk je telefonische zaken. Inzicht in het verbruik en tegoed, maar ook het aanschaffen van bundels of wijzigingen doorvoeren aan je mobiele abonnement. Mocht je er niet uitkomen hoe je bepaalde zaken zelf kunt regelen via Mijn Simyo, kun je altijd kunnen tussen te veelgestelde vragen. Hier vindt je per categorie uitleg en hulp over het gebruik van Mijn Simyo.
Social Media
Simyo heeft een klantenservice die ook erg actief is op sociale media. Je kunt hier 24 uur per dag en 7 dagen in de week vragen stellen aan medewerkers van het bedrijf. Ga naar de Facebook pagina of het Twitter account van Simyo en stel direct jouw vraag aan één van de medewerkers van Simyo. Naast de sociale media accounts van Simyo, heeft het bedrijf ook nog een hulp forum waar klanten informatie en ervaringen delen over het gebruik van Simyo. Het forum vindt je op hun website: https://www.simyo.nl
Simyo Klantenservice
Simyo is gratis telefonisch te bereiken. Je kunt het bedrijf bellen op telefoonnummer 0800-8007. Het bedrijf is elke dag bereikbaar tussen 08:30 uur en 20:00 uur ’s avonds, ook in het weekend. Je kunt de klantenservice bellen met al je vragen, maar ook als je bijvoorbeeld een abonnement wilt afsluiten. Natuurlijk kun je ook gemakkelijk klant worden via de website.
Mocht je niet willen bellen en liever een bericht sturen, kan dit via het contactformulier op de website van Simyo.
3 reacties
Let me just say your site is amazing! It is well put together and easy to navigate which is a plus. With such a nice layout you must attract a lot of visitors. I just wanted to give you a heads up because your site inspired me to build my own. I hope everything is going great and much success in your future. Thank and have the best of day!
HEB ALLE DAGEN OP EEN ANTWOORD GEWACHT 1 DE VERBINDING WERD VERBROKEN TOT 3 KEER TOE EINDELIJK IEMAND DIE MET HET VERHAAL ZEGT U WORD TUSSEN 15,30EN HALF 6 TERUG GEBELD MAAR WEER NIET.
NU BEL IK WEER EN WACHT VERSCHILLENDE MINUTEN WANT NU HEB IK GEEN INTERNET .
WAT IS ER AAN DE HAND BIJ JULLIE?
IN VERWACHTING ,
MEVR F.VEGELIEN ENSCHEDE
TELFNR 0658969000
Dit is een bericht voor Simyo NIET voor een Forum
Ger Diepens 0630045794 SIMonly prepaid Stand 5-1-2024
Je kosten deze maand: Bundels € 20,53
Kortingen en verrekeningen € 10,00
Totaal deze maand € 10,53
Waar komt die €20,53 opeens vandaan?
Dit moet zijn Internetten €3 plus Bellen/SMS €8 = €11,–. Daarbij komt €2 voor maandelijks opzeggen is samen €13,–
Min €10,– korting is totaal januari 2024 (tot nu toe) €3,–
Ik heb ook nr. 0644831886, ook met Simonly prepaid. Stand 5-1-2024 20:47h
Bundels Euro 7.59
kortingen Euro 10,–
Totaal Euro -2,41
Mix Up van gegevens? Kan gebeuren. Graag correctie!