Postnl

Postnl Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (115) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

PostNL klantenservice: contact en service

PostNL zorgt ervoor er zo’n negen miljoen brieven en 550.000 pakketten per dag bij de juist personen terechtkomen. Het bedrijf is de verbinding tussen zender en ontvangers van post, zowel online als fysiek. Daarnaast bieden ze ook logistieke oplossingen op maat. Er werken ruim 46.000 mensen, verdeeld over dertien landen en maar liefst drie continenten. Sinds 2011 is het een beursgenoteerd bedrijf en de VEO is Herna Verhagen. Door de jaren heen heeft PostNL verschillende namen gehad, zoals TNT N.V., TPG Post en PTT Post. PostNL bezorgt niet alleen brieven en pakketten door heel Nederland, maar ook internationaal. Ze zijn namelijk ook actief in België, Luxemburg, Duitsland en Italië.

Zowel zakelijke klanten als consumenten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Naast het bezorgen van brieven en pakketten, zijn er ook andere diensten van PostNL. ZO kun je namelijk zelf online een pakket frankeren. Ook het printen en betalen van de pakketzegel kan via de website. Vervolgens kun je dan zelf je pakket afgeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

PostNL Contact staat dicht bij de klant

Je kunt online een zakelijke blog vinden waarop specialisten van het bedrijf gratis tips geven aan zakelijke klanten. Het postbedrijf heeft een aantal belangrijke speerpunten waar de dienstverlening om draait:

  • De klant is de belangrijkste drijfveer.
  • Medewerkers werken in een fijne omgeving waar ze zich thuis voelen
  • Het blijven ontwikkelen van het netwerk

Klantenservice PostNL

Je kunt de klantenservice van PostNL op verschillende manieren en momenten zowel online als offline bereiken. De klantenservice is gericht op zowel reguliere consumenten en zakelijke klanten. Online kun je contact opnemen via Twitter, een reactieformulier op de website en de chatfunctie op de website. Ook is het mogelijk om met de klantenservice te bellen, een brief te schrijven of om gewoon langs te gaan bij een PostNL servicepunt op een locatie bij jou in de buurt.

Consumenten kunnen bij de klantenservice van PostNL terecht voor:

  • Vragen over pakketten, zoals de status en bezorging, het versturen van een pakket of een klacht over een pakket.
  • Vragen over de post, zoals klachten, portokosten en het versturen en ontvangen.
  • Vragen over doorsturen en bewaren van post.

Zakelijke klanten kunnen de klantenservice bellen voor:

  • Pakketten: klachten, versturen, status en bezorging en online verzendservice.
  • Post: frankeermachine, klachten, portokaart, tarief en verzendklaar maken.
  • Voor vragen over facturen zoals correcties, betalingen en de zelfservice betaling portkosten.
  • Account aanmaken voor Mijn post en klantgegevens.

De communicatiekanalen van PostNL voor klanten

Je kunt via diverse communicatiekanalen contact opnemen met PostNL. Sowieso heb je op veel verschillende punten een PostNL servicepunt. Voor zakelijke klanten zijn er de volgende services:

  • Op de website www.postnl.nl kun je alle informatie vinden over de klantenservice.
  • Het telefoonnummer van de PostNL klantenservice is 088-8686868. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 19:00 uur.
  • Ook via WhatsApp kun je PostNL bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur.
  • Het zakelijke Twitteraccount van het postbedrijf is www.twitter.com/PostNL_Zakelijk. Ook dit kanaal is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 19:00.
  • Online kun je chatten met de klantenservice tot 19:00 uur.
  • Via het contactformulier op de website kun je een vraag of een klacht achterlaten.
  • Je kunt PostNL natuurlijk ook per post bereiken. Het adres is Postbus 19100 2500 CC Den Haag.

Service voor consumenten

Ook voor consumenten is er een uitstekende service van PostNL. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen:

  • Doordeweeks kun je chatten op www.postnl.nl tot 20:00 uur.
  • Op Twitter is de consumentenafdeling te bereiken via www.twitter.nl/PostNL tot 23:00 uur op doordeweekse dagen en in het weekend tot 19:00 uur.
  • Het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL is 0900-0990. Je kunt op werkdagen bellen van 8:30 tot 20:00 en in het weekend van 9:00 tot 16:00 uur.
  • Je kunt de klantenservice natuurlijk ook via de post bereiken. Stuur een brief naar Postbus 99180 8900 NA Leeuwarden.
  • Je kunt ook een contactformulier invullen op de website.

Facebookpagina van Postnl

PostNL
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Postnl
Bezoek het Facebook account van Postnl en stel direct jouw vraag.

Twitter van Postnl

postnl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Postnl
Bezoek het Twitter account van Postnl en stel direct jouw vraag.

Website van Postnl

postnl.nl
Bezoek de website van Postnlom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Postnl om contact op te nemen.

Adresgegevens van Postnl

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Prinses Beatrixlaan 23 2595 AK Den Haag.
Je kunt de exacte locatie van Postnl ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

115 reacties

  1. Maandag: tussen 08:30 en 20:00 uur behalve op zaterdag 12:52 uur

    Telefonisch bereikbaar?????

    Dinsdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

    Woensdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

    Donderdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

    Vrijdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

    Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

    1. Ja ook net geprobeerd.
      Dit is het telefoonnummer van Post NL.
      Op de website ziet u antwoorden van vragen.
      De verbinding word nu verbroken.
      Chat met robot Daan:
      Over enkele dagen krijgt u een antwoord.
      Verbijsterend hoe men met klanten omgaat!

      1. PostNL Contact staat dicht bij de klant
        Je kunt online een zakelijke blog vinden waarop specialisten van het bedrijf gratis tips geven aan zakelijke klanten. Het postbedrijf heeft een aantal belangrijke speerpunten waar de dienstverlening om draait:

        De klant is de belangrijkste drijfveer.

        1. Ach hou toch op !

          waardeloos bedrijf , mijn opgestuurde documenten (aangetekend ) zijn sinds 20 juli zoek, zeer boze klant en ik zit met schade van ruim 13500 euro.

          tig honderden euro s lichter aan telefoonkosten(ik woon in Duitsland.
          Slecht sprekende surinamers die niet van toeten of blazten weten, een grote bek geven en onbeschoft zijn , Typisch voor dat volk: veel beleven en niets doen

  2. mijn pakketje is nog altijd na een maand niet aangekomen. kunnen jullie me helpen?
    code pakket: UA193603012NL
    transactie nummer: 1561290000135264
    adress; Vlierbeeklaan 26 Kessel-Lo 3010 België

    1. Waardeloos!! ” al onze medewerkers zijn nog steeds ingesprek. Heeft u nog een moment geduld alstublieft. U wordt zo “spoedig” mogelijk geholpen.” Nou na 2x 45 minuten is mijn geduld op! WAARDELOOS KLANTONVRIENDELIJK.

      1. Ook mijn pakketten zijn al meerdere keren uitgesteld,en/of s morgens zonder nieuwe vermelding ,met de oude gegevens van dag ervoor blijven staan!Zelfs de aangetekende pakketten!In contact komen,met niets lukt en de robot geeft 48wachtenden voor mij aan,dus die kun je wegdrukken!Waardeloos ,zodra er ook maar enigzins meer drukte is bij post.nl,OF is t misschien zo,wanneer er regio s weinig pakketten zijn waar pakket heen moet,dat chauffeur die dag niet hoeft te rijden????Dat kost dan post.nl niets????

  3. Wat zijn jullie een kut bedrijf ,ik wacht al heel de dag op suikerziekte spullen en dan heb ik nog niets ontvangen .
    Ik ben zo kwaad dat ik aangifte doe en schadevergoeding wil . Ja kijk maar op mijn email .
    Wat een schandalig bedrijf ? Bedrijf schuur ,
    Vuil om iemand zo te laten wachten
    Nu ga ga ik dood

    1. Idd, vele mails dat je pakje opkomst is , dag van levering berichtje ,je pakje is in het land van bestemming en dan schrijven ze levering gisteren
      Je zorgt dat er steeds iemand thuis is en dan komt er niemand , Een kutbedrijf ja

  4. PostNL is zeer slecht of niet bereikbaar!! Daarmee kunnen we niet werken. Ik krijg een mail, die lijkt onbetrouwbaar te zijn! Het kan fraude zijn. PostNL is niet bereikbaar voor zoiets.
    Ik bezoek u dringend om mij te bellen op mijn mobiele nummer(0610082647).
    Philip Nijenhuis

    1. Slechte service van postnl pakketje besteld niet aangekomen ook geen bericht van gehad ook niet van het postnl punt nu kreeg ik na veel aandringen een track en trace code blijkt het pakketje teruggestuurd te zijn geworden lekker dan geld weg pakketje weg wat een prutsers geprobeerd te bellen na drie dagen van drie kwartier in de wacht geprobeerd met de chat zijn nu alweer de hele dag 12 wachtende voor me te gek voor woorden.

  5. Beste post.nl,
    Op mijn post.nl staat dat ik op d.d 6 september post zou ontvangen en tot en met heden niets ontvangen. Ik wil met klem vermelden dat post van Belastingdienst voor mij zéér belangrijk is en niet op d.d 6 september is bezorgd. Ik wil de post van Belastingdienst met spoed ontvangen daar ik geen problemen wil krijgen!
    Mijn naam: P.L.Dom
    Hoogeind 205
    4817EL Breda
    Met vriendelijke groet,
    Dhr.P.L.Dom

  6. Een eenvoudig pakketje van rond de 25 gram naar Gambia verstuurd (extra kosten €10,30).
    Bericht gehad dat er niemand was die voor ontvangst kon tekenen terwijl bij de receptie daar altijd iemand is.
    De app meld niet waar het pakje evt. opgehaald kan worden dan in Gambia (zou vrij normaal zijn).
    Hier in Nederland wordt je door de klantenservice-telefoniste (bandje wat automatisch afdraait denk ik) verwezen naar de meest gestelde vragen.
    Helaas krijg je alleen maar antwoord op die vraag als het pakje in Nederland werd bezorgd.
    Dit kan toch niet!

    1. ik heb een tent besteld krijg een track and trace code vervolgens doane klaring kosten betaald en ontvang een brievenbus pakketje met zelfde track and trace code.
      vervolgens een melding in mijn app dat ik een pakketje heb ontvangen van 850grm met afmeting 36x 21 x51 ccm wat als brievenbus pakketje is afgeleverd.
      nooit ontvangen !! vervolgens een theory boek besteld 9 sept. 2022 die 12september als brievenbus pakketje zou worden afgeleverd,
      het is nu 15september en nog steeds niets, wel elke dag de melding in mijn Post.nl App sorry de bezorging kon niet plaats vinden uobtvangt het morgen tussen 8.00 uur en 18.00 uur.
      wanneer kan ik beginnen mijn theory examen??? als Pist.nlzijnvwrplichting niet na komt?
      het is een regel rechte oplichters prakteiken!!!
      een bedrijf die winst maakt over de rudvan anderen.
      ik wacht ook nog op andere pakjes die ik sinds 2020 nooit heb ontvangen!!;
      maar wel helevoorrafen verkopen die zogenaamd nooit zijn bezorgd omdat zogenaamd niemand thuis was!!!!
      een schande!!!!! weet zeker dat mijn pakketjes daar ook tussen zitten!!!!
      en als jede klanten service contact opneemt wordt jevanhet kastje naar de muur gestuurd met weet u zeker dat het niet bij een buuris afgeleverd?
      Hoedan????? jullie moeten datmijtochvertellen als het bij een buur is afgeleverd??? of ben ik nou gek???? een briefje in de bus zou helpen
      maar nee nu gaat alles digitaal daar weten ze helemaal ietwat of waar iets is geleverd!!!!
      het wordt tijd dat er een aangifte van diefstal moet worden gedaan!!!!
      ik vind het daylight robbery!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡

  7. Op 11 Juli via Ebay wat onderdelen besteld met de vermelding uiterlijk 14 september levering. Vandaag nog niets ontvangen dus de track&Trace code maar eens ter hand genomen om te kijken waar het pakketje zich bevindt. Wat blijkt tot mijn stomme verbazing 22 juli is zending door PostNL ontvangen en op 26 juli staat de vermelding “Sorry, Bezorgmoment is bijgewerkt, Bezorgtijd nog onbekend” Het is nu dus 14 september M.a.w. WAAR IS / BLIJFT mijn pakketje ??????…… Zoekgeraakt???, Gestolen???….. In dat geval hoop ik dat PostNL ook zo solidair is om de waarde van de zending te vergoeden.
    Dit is wel zeer teleurstellend.

  8. Ik krijg een mail dat ik €2,00 moet betalen voor een pakket wat door de douane word tegen gehouden. Vervolgens na betalen €2,00 zit ik blijkbaar gelijk aan een lidmaatschap vast waarvoor ze automatisch €63, 00 van mijn creditcard afschrijven. Hoe komen zei aan die machtiging, goedkeuring? Mail je ze terug op hun mail, krijg je no replay terug

      1. Prutsers… is er ook een telefoonnummer dat het wél doet? Pakket niet bezorgd, pakket niet afgeleverd op het postnl-punt, geen telefoonnummer en geen contact mogelijk… Ik haat bedrijven met een monopolie positie. Tuig!!

  9. Ik krijg een bericht dat de post een pakket zou brengen. Ik heb de hele dag gewacht mijn tegen over buurvrouw zij dat hij een zak probeerden in de brievenbus te doen. Maar hing half er uit. Ik woon in een buurt waar dielers wonen. Waar hun kinderen denken alles mee te kunnen nemen. Dus ik denk dat kinderen het uit de brievenbus hebben genomen. Nu weet ik niet waar ik mij melden moet. Zo wie zo de post bezorgers zijn Asosiaal ze bellen en zijn met het pakket al aan de de deuren bij de buren. Waar ik niet mee praat. De post bezorgers wachten geen minuut tot ik kom .ze bellen en weg zijn ze .zo gaat dat altijd. Ik laat op deze manier geen pakket meer aan komen

  10. Ik vond gisteren in mijn brievenbus de retourzending van een brief die ik al had gepost op 26 juli, gericht aan mijn zorgverzekeraar PNOzorg, Postbus 459, 3990 GG Houten. De ongeopende brief bevatte uitleg over een ongeval plus een aantal formulieren en notities van artsen en het ziekenhuis, was correct geadresseerd en gefrankeerd met twee postzegels van 1 euro, en voorzien van een compleet uitgeschreven afzender-adres (Jacob van Lenneplaan 20, 3743AR Baarn). De enveloppe zit nu vol met stickers en allerhande geprinte codes. Op de postzegels is de datum 26 VII 22-17 te zien. Erbij, enigszins eraan geplakt, zat een brief voor een ander adres in Baarn. Die hebben wij alsnog op het desbetreffende adres in de bus gedaan.
    Over het ontbreken van de in de enveloppe aanwezige bewijsstukken is met de zorgverzekeraar helaas discussie ontstaan, terwijl ik pas nu merkte dat de brief niet was bezorgd en ze dus inderdaad de bewijsstukkern niet hadden ontvangen. Heel pijnlijk en zeer vervelend.
    Kunt u mij uitleggen 1) waarom de brief niet is bezorgd en 2) waarom het terugsturen zo lang heeft geduurd?
    U biedt helaas niet de mogelijkheid om bij dit berichtje bijlagen mee te sturen, anders had ik een afbeelding van de enveloppe bijgevoegd en had mijn omschrijving niet zo uitgebreid hoeven zijn.
    Ik wil erg graag van u horen wat hier is gebeurd, waarom het zo lang heeft geduurd en wat u van plan bent hieraan te doen.
    Lodewijk Bouwens

  11. Ik heb iets besteld en betaald en via brievenbuspost willen laten verzorgen er zat een track en trace op en nu is die spoorloos ook zeggen ze gewoon is niet meer terug te vinden en kunnen geen onderzoek starten omdat ze niet weten waar de post is ….pffff wat een idioten …je pakt extra een brievenbuspost met track en trace die overigens nooit bezorgd is worden en dan neem je contact op zeggen ze gewoon dat ze niets kunnen doen of terug vinden nu is dus mijn bestelling spoorloos verdwenen en h b ik nog extra kosten gemaakt met die verzendlabel ….schandalig dat dat zo maar kan allemaal ….de zoveelste gedupeerde die hun post niet krijg ik kan dus naar mijn geld fluiten …voel me opgelicht en bestolen …

  12. Waardeloze instelling wat onterecht een kroontje voert. Aangetekende brief ontvangen waarvoor getekend dient te worden, maar nee hoor ligt gewoon in de brievenbus en wat blijkt de postbode tekent er zelf voor. Zo kan niet met waardevolle zaken worden omgegaan. Vervolgens gebeld hierover en wordt in de wacht gezet zijn zo bij U terug, nou dat zo is een heel breed begrip en je verwacht niet dat dit langer dan enkele minuten duurt. Schandalig heb hier geen goed woord voor over.

  13. woensdag 21 september 2022 heeft postnl een spoedbezorging ontvangen van wondhuis (medische spullen) gericht aan mij. pakket zou de dag erop geleverd worden. die dag is er geen bezorger langs geweest, enkel een mail dat het de dag daarna bezorgd zou worden. Die vrijdag ook geen bezorger, maar een mededeling dat het pakket helaas niet geleverd kon worden. het pakket is teruggestuurd naar de verzender, die het blijkbaar direct weer heeft aangeboden. Maandag een bericht dat het dinsdag bezorgd zou worden. Is niet gebeurd, maar wel een bericht dat het vandaag (woensdag 28 september 2022) bezorgd gaat worden. Nu, om 18.35 uur, het bericht dat het postnl weer niet gelukt is om het pakket langs te brengen, met als gevolg dat het pakket weer terug gaat naar de verzender. ondanks de acht klachten die ik afgelopen week bij postnl heb ingediend (zowel via de site van postnl en telefonisch). Er wordt er dus niets opgelost. Op de fouten van postnl reageert de klantenservice alleen maar met de volgende mail:

    Geachte mevrouw, heer de Hoog,

    Hartelijk dank voor uw melding op over de zending met barcode 3SPDXT………. Hierdoor kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening continu verbeteren.

    U heeft de melding gemaakt met onderstaande klantgegevens:

    J.A. de Hoog
    XXXXXXX
    XXXXXXXX

    We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet.

    Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen? Ga dan naar postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van PostNL

    Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Reacties op deze e-mail worden niet verwerkt. U kunt contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

    Dit is dus geen klantenservice, maar klanten afpoeieren
    Er rest mij dus niets anders dan morgenochtend de ACM op de hoogte te stellen van deze gang van zaken, in de hoop dat zij postnl kunnen dwingen om hun afspraken na te komen. Ik doel hiermee onder anderen ook op de mededeling van de verzender dat zij de verzekering hadden gekregen dat postnl de dag na het aanbieden het pakket zouden bezorgen, en dat bezorging zou kunnen plaatsvinden tot 22.00 uur, terwijl ik de afgelopen vier keren al om 18.15 uur de mededeling kreeg dat de bezorging die dag niet zou plaatsvinden.
    Ik zal de afzender dan ook verzoeken om niet meer van de ‘diensten’ van postnl gebruik te maken, in ieder geval niet van die verzendingen die via het distributiecentrum Gouda gaan. Een tweede zending die ook vandaag geleverd zou worden is hier zonder verdere mededeling ook niet aangekomen, misschien omdat het weer te slecht was voor de postbezorger.

  14. ik krijg een email dat mijn pakket bezorgd is om 13.59 uur. Er is niet aangebeld en het pakket ligt niet bij de deur. Waar is het pakket gebleven ?
    PostNL is telefonisch niet meer bereikbaar. waardeloze service.

  15. Beste Post NL,

    Jullie zijn inderdaad een echte kut bedrijf.
    Niet bereikbaar via telefoon en ook niet bereikbaar via e-mail, en ook niet via site.
    Mijn aangetekende brief is 14 dagen geleden gestuurd.
    Volgens jullie mag dat maximaal 8 werkdagen duren.
    Heeft meer dan 10 werkdagen geduurd en ze hebben nog steeds niet ontvangen.
    Als ik via jullie site mijn barcode intik komt mijn aangetekende brief ook niet voor.

    Wat een balle tent zeg.

    Mag ik mijn post terug en mijn geldbedrag van €14,55.

    Echt schandalig!!!!!

  16. Klantenservice niet of nauwelijks bereikbaar, klant wordt gedwongen om eerst een account aan te maken (jouw.postnl.nl) doe je dit niet kan men opeens wel gek genoeg je E-Mail uit oudere gegevens halen. Als het lastig wordt verbreekt agent de verbinding. Voor één pakket inmiddels 3 case nummers. Door toeval zelf een bericht gekregen dat pakket met herrouteringssticker op adres aan andere kant van het land voor de deur is gezet. Betreft een Track&Trace uit buitenland wat eerst al 3 week bij de douane ?? zou hebben gelegen, bekende flauwekul CORONA, BREXIT, u kunt pas navraag doen als het langer dan 3 week in het land is etc als excuus. PostNL wil geen moeite doen om snel te achterhalen waar pakket is, op vraag sticker is handmatig aangemaakt en dit is in jullie systeem na te gaan wordt afgedaan als dat bestaat niet om te achterhalen. Ook bij dit pakket is het vreemd nadat ik gebeld had kwam er opeens weer eens actie. Alleen nu met wel heel gekke gevolgen dat men is gaan herrouteren dmv een sticker.

  17. Ik kreeg een bericht zending is bezorg in brieven bus op zaterdag 05-november om 08:08 geen pakket gevonden niets aan gekomen waar mijn pakket nu is ??? lang leven post nl weg met dat privatiseren

    1. Wat een ongelooflijke slechte en amateuristische manier van helpen. Wat zeg ik je wordt werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd en dus niet geholpen. Je krijgt gewoon geen antwoord. Daan is echt geen goede vervanging. Ik heb werkelijk nooit een antwoord op mijn vraag gekregen. Echt heel verdrietig.

  18. Hi, Ik kreeg een brief waarin wordt gevraagd extra gegevens bij de zending voor mij te geven. Mbv de track and trace code. ik krijg daar echter op de site van de Post geen mogelijkheid toe helaas. Alleen “bezorgtijd onbekend” terwijl in de brief wordt aangegeven dat als de gegevens niet worden aangeleverd de zending wordt terug gestuurd (naar het buitenland) . Ik kan op geen enkele manier in contact komen met de Post dus dat zal dan wel gebeuren. Een 100 euro ongeveer wordt dan verknoeid….

  19. Door een storing bij Post.nl is mijn betaling invoerrechten niet goed geregistreerd. Ik mag het nu nog een keer betalen bij het afhaalpunt en daarna middels een bezwaarschrift zien terug te krijgen. De medewerker van Post.nl laat mij niet uitpraten en mijn verzoek om een leidinggevende te spreken wordt niet gehonoreerd want hij is het enige aanspreekpunt. Verbinding wordt daarna verbroken.

    5 sterren prutswerk van dit bedrijf.

  20. Belachelijk bedrijf. Bezorger is te beroerd om een straat in te rijden en leverde mijn pakket af bij eb postNL punt. Vervolgens een melding krijgen dat er niemand thuis is.
    Bel je de klantenservice en die kunnen ook niks voor je betekenen. Alleen een klacht indienen tegen de bezorger. Puntje bij paaltje is het dus nog steeds mijn probleem om een pakket op te halen terwijl er de gehele dag iemand thuis was.

  21. alle kritiek over postnl klopt
    onbereikbaar ondanks telefoonnummer
    ook op zaterdag bereikbaar
    je loopt helemaal vast al 1 dag
    klant nummer track code ken je uit je hoofd
    als postnl zegt ook nog op je account
    het is geleverd 16.26h dsn is het zo
    maar het is gewoon gestolen niets anders

  22. Postnl holt achteruit. Zeer slechte pakketbezorging. Ook de gewone post ‘verdwijnt’ nog al eens. Dat merk ik, omdat ik een weekabonnement heb op een blad, dat altijd op vrijdag wordt bezorgd. De laatste maanden 4x niet gehad. Vandaag opnieuw chaotisch slechte service. Er zou een brievenbuspakketje bezorgd worden. Ik zit daarop te wachten; check steeds track&trace. Er wordt alleen een brief van een nichtje bezorgd; geen pakket. Maar track&trace geeft nu ineens aan, dat het pakket is bezorgd!!! Niet dus. bellen met postnl. Gaat alleen nog via het zakelijke nummer. De chat werkt niet; niks werkt op die site van ze. En dat is al weken zo!!!! 0900 nummer wordt genoemd, maar is buiten gebruik gesteld!!! Dus zakelijk en dan de keuze alsnog particulier. Ja meneer, ik zie hier in het systeem dat de bezorger het vanmorgen vroeg wel heeft ingescand, dus het komt vast nog wel. Huh? Dus track&trace heeft niet zoveel zin?!!! Wat een bende!!!!!!!!!!

  23. Ik ben nu op een pakket aan het wachtenuit Engeland dat inmiddaeld.9 dagen onderweg is. Het pakket in een aantal dagen in Nederland en is er nog steeds niet. Bij een vorige zending kwam het niet aan Opnieuw een pakket verstuurd van uit Engeland naar mij dit kwam aan na ruim een week.( nadat ik gebeld had kwam het toevallig dezelfde middag) Wat een timing dacht ik toen nog, je belt en het komt gelijk. Ik dacht op zaterdag te kunnen bellen niet dus, bovendien is een nummer dat erbij staat niet in gebruik. Royal mail heeft het pakket tot over de grens in NL getraceerd in NL komt de vertraging!

  24. Over 4 dagen heb ik nog niet ontvangen , ik kan niet met postnl contact nemen . Ik ben helemaal machteloos .
    Schandalig,
    Ik doe nooit post nl gebruiken , helaas verzender niet slim gedaan .
    Waardeloos bedrijf

  25. Geachte mevrouw / meneer
    Ik ben 71 jaar en weduwnaar.
    Hoe ouder met wordt des te meer familie en kennissen verliest met door overlijden.
    Ik ben nog van de oude stempel en wil diegene die er nog wel zijn een kerstkaart sturen.
    Ik had precies 10 kaarten om te versturen dus ik naar Primera in s-Gravenzande om 10 kerstzegels te kopen.
    Wat scherts mijn verbazing, ik kon alleen maar een velletje van 20 zegels kopen.????????
    Wat moet ik met die andere 10 zegels doen ?????????????????
    Is dit de weg die jullie bewandelen om jullie zakken te vullen.
    Ik vindt het ronduit walgelijk.
    Met GEEN vriendelijke groet.
    H.Koolstra
    Topaas 31
    2691 SR s-Gravenzande
    +31 636534616
    [email protected]

  26. Even een brievenbus defect melden!! had je gedacht! 0900 nummer niet meer in gebruik “verteld een dame en beëindigd het gesprek” Ze geeft geen nieuw nummer!! Na de keuze gemaakt te hebben voor het 088 nummer, krijg je te horen dat het voor zakelijke klanten is!! Wat ’n klantenservice. Na lang wachten en diverse keuzes gemaakt te hebben werd het gesprek beëindigd. De chat met Daan werkt ook niet, bied geen mogelijkheid te melden dat er een brievenbus defect is (post valt eruit) al 14 dagen. 2x bellen na 14 minuten contact, verkeerde keuze gemaakt, natuurlijk want de postbussen defecten zijn geen dagelijkse kost, hiervoor is geen keuze te maken. Geen emailadres voor dit soort zaken te melden. Ben benieuwd of de bus gemaakt word!

  27. Dagen wachten , elke dag een ander bericht , en maar thuis blijven
    Berichten van morgen komt uw pakje , dan bericht uw pakje is in het land van bestemming enzovoort enzovoort……….

  28. Beste Post .nl
    Mijn ervaring is een aangetekend pakket versturen en post nl zorgt ervoor dat het niet aankomt. Bij navraag begint het feest het ingestudeerde verhaal van de klantenservice een collega is geïnformeerd en hij belt u terug.
    na drie weken nog niet gebeld
    De verzekerde waarde wordt ook niet vergoed en het verhaal wat ze afsteken heeft geen inhoud.
    zwaar geïrriteerd uiteindeelijk na maanden van zoeken krijg ik dan te horen wat ik niet zou moeten doen en dat is bellen naar post nl.
    Ik zou weleens willen weten hoe dit bedrijf met deze mentaliteit kan overleven.
    Heb al een aantal keren gehoord van wat de klanten service kan en niet kan.
    Ik he b maar besloten om een bakje te nemen en even alle gal uit te spugen…..
    wat een super slechte behandeling terwijl post nl gewoon slaapt…..negeert

  29. Wat een waardeloos bedrijf! Paket na 7 dagen spoorloos…bellen is zinloos; medewerkster luistert niet en laat je niet uitspreken! Vraag om leidinggevende te spreken is niet mogelijk. U moet gewoon geduld hebben! Ongelooflijk en onbeschoft!

  30. this is not normal we are calling for help online and no one answer the phone ..this is so sad …my parcel stock at your warehouse and its very important letter inside .
    Tracking number LA103923404NL please help to move forward my parcel to Greece …or send it back to my address please

  31. Wat ’n waardeloos k…..bedrijf 🙁 Krijg voor de zoveelste keer bericht via email dat de chauffeur ons heeft gemist
    Dat is de derde keer in twee weken en of we de volgende dag pakket bij de Primera willen gaan ophalen (BAGGER ZOOI )
    We zijn hele dagen thuis ivm handicap en ziekte, chauffeur is gewoon weer niet langs geweest !!
    Post NL telefonisch NIET BEREIKBAAR !!
    Vorig jaar ook diverse keer we hebben u gemist, vaak hier in de buurt zien rijden maar komen gewoon niet onze straat in……
    VORIG JAAR EMAIL NAAR MEVR: DE CEO (directie) kunnen zenden (zeer toevallig) komt de chauffeur twee dagen later met doos bloemen en excuus !
    We zitten niet op die bloem te wachten maar op normale bezorging van de pakketen !!
    En zorg dat de klantenservice normaal bereikbaar is………..!!

  32. Goedemorgen,
    De Belastingdienst in Portugal heeft mij een aangetekende brief opgestuurd. De brief, is op 7 februari uit Portugal vertrokken en is op 22 februari bij jullie sorting center NLAMSA, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE gestrand. Ik heb die brief dringend nodig!!!!!!!!!!!!!! De tracking nummer is RY928480669PT. Wilt u zo vriendelijk zijn om die brief zsm op mijn woonadres in Rijswijk te bezorgen? Bij voorbaat dank. L.Pires

  33. Zwaar slechte organisatie , binnen 2 maanden 4 pakketen ,, kwijt ,, niet meer te achterhalen terwijl ik op de Post.nl app tijd , dag en foto van pakket kreeg , Niets bezorgd ! klachten ? Zoek t maar uit . Dag geld .
    Dat dit bedrijf nog bestaat ? Werkelijke puinzooi , nu gaan er nog 200 man met ontslag ook .
    Ron W Rotterdam

  34. Wat is dit een waardeloos *** bedrijf, komen een pakket brengen die ik met spoed nodig heb, 45 minuten voor het tijdvak aanbreekt die zij mij gegeven hebben. Hoe de fuck kun je 45 minuten eerder komen. Nu komen ze morgen op een moment dat ik niet thuis ben en zoals ik al zei heb ik mijn pakket met spoed nodig, medische reden. Ik ga voortaan mijn spullen laten leveren door DHL. Postnl is echt een waardeloos *** bedrijf.

  35. Rouwkaarten op eerste paasdag, zondag 9 april in de bus gedaan. Vrijdag nog gebeld met post nl: ja hoor u kunt uw rouwbrieven gewoon in de bus doen voor maandag 16.00 uur dan worden ze dinsdag bezorgd.
    Echter op dinsdag12 april geen rouwkaarten bezorgd. Diegene die de brievenbus moest legen op maandag kon de brievenbus niet open krijgen???
    Rouwkaarten pas woensdag bezorgd, terwijl de uitvaart donderdag 13 april.

  36. zit met de telefoon aan dit te schrijven eindelijk via die stomme bod die ze Daan noemen een nummer gekregen had even wat tijd om al dit te lezen post.nl wat een klote bedrijf krijg een briefkaart waar op staat dat er te weinig postzegels zijn geplakt door de gene die het verstuurd heeft heb rond die datum geen brievenbus post gekregen probeer iemand te bereiken voor waar dit over gaat groot probleem volgens mij zit daar alleen Daan en die weet ook niks aan de telefoon krijg je niemand

  37. Inderdaad! Jullie bedrijf is een rotzooi!
    Heb nu 5 dagen op rij een bericht gekregen dat mijn pakketjes bezorgd zou worden ,maar elke keer opnieuw krijg ik weer een bericht,dat het een dag later word geleverd,en ik maar thuis zitten !!
    Ook ik krijg geen aansluiting,als ik bel,we worden gewoon voor de gek gehouden ,en alles is een verdienmodel,ja de bezorgers onderbetalen,maar de grote jongens vullen wel hun zakken !! Daardoor is de hele wereld verdienmodel geworden ! En Jan met de pet heeft het nakijken!!
    STELLETJE SCHORUM ! WAT EEN WERELD,WIE KUN JE NOG VERTROUWEN ?????

  38. Cadeau gekocht voor mijn zoon ruim op tijd, nu 9 dagen later nog steeds niet binnen het gaat om een aangetekend en verzekerd pakket. verjaardag is al achter de rug en ik heb nog steeds niets ontvangen uren in de wacht gestaan bij de klanten service.. ronduit schandalig. volgende x ga ik naar DHL. en nooit meer Post nl.
    wat een super slechte organisatie die zo met belangrijke stukken omgaat. dit is een item voor de politiek. het is gewoon crimineel.

  39. Nieuwe iphone aangetekend op 30-05-2023 via Postnl retour gezonden naar Vodafone p/a. Retourverwerking VF, Postbus 47 te 2665 ZG Bleiswijk.
    Op 12-06-2023 is pakket ontvangen in Bleiswijk en ondertekend.
    Enkele weken na ontvangst is bij Vodafone geconstateerd dat er in de doos van het pakket geen iphone meer aanwezig was.
    Tussen verzenden en ontvangen zitten 12 dagen, wat normaliter 2 tot 3 dagen is. Het vermoeden is dat de iphone bij Postnl is ontvreemd.
    Postnl op 1 augustus j.l. gebeld en vermissing opgegeven, echter diende binnen 1 maand te worden gedaan.
    Vodafone houdt vast aan een lege doos zonder iphone. Wat nu !
    Wij gaan de publiciteit zoeken via de media

  40. Beste mensen van PostNL, schaam u dat u nog bij dit hopeloze kutbedrijf werkt!! Brievenbuspakket wordt niet bezorgd, samen met twee brieven, 5 dagen later wel nieuwe brief maar dat wat er nog staat in de POSTNL APP, nooit meer gekregen! En dan de klantenservice bellen heb je even? En daar echt, hoe durf je als klantenservice medewerker tegen een klant te zeggen dat je niet weet wat er met je post gebeurt is, niet weet waar het brievenbus pakket is, u belt voor een brievenbus pakket dus niet zeuren over brieven daar moet je opnieuw voor bellen is andere afdeling, met moeite doorverbonden en weer zo’n kneusje aan de telefoon, ik weet niet waar uw post is mévrouwwww. En die onduidelijk mompelende vervelende dame: hoe durf jij me met mévrouwwww steeds te onderbreken als ik uit wil leggen wat er gebeurt is. Heel PostNL is een graai bedrijf, postbodes lopen er al helemaal niet, ze moeten binnen 3 werkdagen bezorgen dus 1x per week is zat. SCHANDALIG!!!!! En alles maar duurder maken want mensen versturen geen post meer, nou niet gek toch als PostNL de post toch niet bezorgd waarom nog de moeite van versturen nemen. Doe er wat aan stelletje eikels in het management, directie en raad van bestuur! Alleen maar geld binnenhalen en verder de laten jullie heel fucking Nederland doodvallen als het om de post gaat. Fuck-ups zijn jullie en niet meer dan dat. Ga gewoon je werk doen, stelletje gekken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *