Over Oxxio
Oxxio is een bekend energie bedrijf in Nederland dat groene stroom en gas levert. Het bedrijf komt voor uit een samenvoeging van Energiebedrijf.com, Durion en Evolto. Vervolgens is het bedrijf overgenomen door Eneco en opereert volledig zelfstandig.
Oxxio heeft de schoonste gasgestookte energiecentrale van heel Nederland en koopt daarnaast ook nog groene stroom in. Sinds de oprichting in 2005 is het bedrijf enorm snel gegroeid tot een grote speler op de Nederlandse energiemarkt.
Veelgestelde vragen
Als je een vraagt hebt aan Oxxio, kijk dan eerst over op de veelgestelde vragen pagina op https://www.oxxio.nl, hier vindt je antwoord op de meest uiteenlopende vragen omtrent Oxxio. Bijvoorbeeld vragen omtrent het voorschotbedrag of omtrent de opzegvergoeding. Ook kun je via de website van Oxxio, gemakkelijk klant worden bij het bedrijf. Via Mijn Oxxio regel je gemakkelijk al je energiezaken omtrent je aansluiting. Ook heeft een bedrijf een app beschikbaar waarmee je al deze zaken kunt regelen en antwoord kunt vinden op allerlei vragen. Denk hierbij ook aan vragen over bijvoorbeeld meterstanden, jaarrekeningen of verhuizen.
Bellen met Oxxio
Lukt het je niet om antwoord te vinden op jouw vraag via de website of app van Oxxio, dan kun je Oxxio bellen op het telefoonnummer 088-8955999. Het bedrijf is bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 uur en 19:00 uur. Je betaald voor dit telefoonnummer je gebruikelijke belkosten.
Andere vormen van contact
Naast de telefonische klantenservice is Oxxio ook actief op sociale media. Je vindt het bedrijf op Facebook en Twitter, daarnaast kun je ook altijd het contactformulier invullen op de website van Oxxio. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen in de week. De klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
3 Responses
klantnr. 44225623 ( ticketnr. 1474881 = VEH )
mijn contract van1 jaar – inloggegevens vermeldt een tarief voor gas van 0,72079 – echter met de ingangsdatum van 20-1-2021 heb ik 0,693 genoteerd –
volgens collectieve inkoop VEH OXIO = gaarne uw reaktie en korrektie
Beste Oxxio’s,
Jullie sturen mij een e-mail over mijn jaarcontract vanaf een mailadres dat niet begint met [email protected]…
Als ik dan antwoord krijg ik het verwijt dat ik antwoord en moet ik ineens een andere manier zoeken om contact te krijgen. Bullshit!
Hieronder volgt mijn antwoord op een mailtje van 8-10-2021:
Ik lees dat ik een nieuw termijnbedrag krijg, maar ik ben geen klant meer sinds vandaag, dus graag corrigeren naar nul!
Mijn klantnummer zoals vermeld in jullie bericht: 44155834-1.
Adres: Vondelweg 806, 2026 BX HAARLEM
Tel. mobiel: 0649417980 (na 11.00 uur)
Groet,
Rob de Waal Malefijt
Foutive jaarnota,
WTF, krijg de jaarnota en hierop staan megabedragen vermeld om te betalen.
Dit kan nooit kloppen. Ik probeer al 3 keer te bellen maar bij het bericht u krijgt een medewerker aan de telefoon word ik eruit gegooid.
Ik heb voor 1 jaar een vast tarief voor zowel gas als licht maar jullie rekenen variabel. Nog nooit meegemaakt. Per direct corrigeren aub.
Kontroleer mijn nota nogmaals en mail mij hierover.
Klantnr 44230428
En dit geldt dus ook voor mijn moeder
Klantnr 44230430