OTTO Klantenservice
Natuurlijk heeft Otto een telefoonnummer voor de klantenservice. Je kunt het team bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur op 088 – 465 1555. Op zaterdag kunt u bellen tussen 9.00 en 17.00 uur. Als u tijdens deze uren een probleem hebt met uw zending of informatie wilt over producten en diensten, zorg er dan voor dat u alle belangrijke pertinente details verstrekt wanneer het personeel daarom vraagt!
Andere manieren voor contact met de OTTO Klantenservice
Als u graag in contact wilt komen met onze klantenservice, maar het is niet echt een tijdgevoelig onderzoek of iets dat onmiddellijke aandacht nodig heeft, stuur ze dan een e-mail. Indien nodig kunnen ze uw klacht ook telefonisch afhandelen. Om een Otto gerelateerd probleem online te melden en feedback te geven over hoe we de situatie hebben afgehandeld, kunt u het online formulier op hun website invullen! Het helpt om meteen alle relevante informatie zoals uw gegevens en eventueel bestelnummer mee te sturen!
Het is ook mogelijk om te chatten via Facebook. De Facebookpagina waarop u de otto klantenservice kunt bereiken is https://web.facebook.com/ottonetherlands/, vragen worden van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 19.00 uur binnen 1 uur beantwoord.
Bekijk de catalogus van Otto online
De Otto catalogus is een virtueel museum van wat mensen kunnen kopen. Of ze nu iets voor hun woonruimte willen, voor op kantoor of zelfs om als accessoire te gebruiken, het is allemaal verkrijgbaar op deze website! Je hoeft nergens anders heen dan je computer met toegang tot wifi; je kunt door de verschillende categorieën bladeren en in een mum van tijd precies vinden wat je zoekt. De bezorgoptie voor de volgende dag maakt winkelen gemakkelijk, want veel artikelen hoeven alleen maar online besteld te worden – verder hoeft u niets te doen voordat u ze eenmaal thuisbezorgd krijgt!
Op otto.nl vindt u alles: kleding (voor elke gelegenheid), meubels (alle soorten en maten), elektronica (zowel nieuw als gebruikt) enz… en niet alleen dat: er zijn ook tal van accessoires – zoals paraplu’s, juwelen en parfum. De site heeft ook een sectie voor bedrijven die nieuwe of gebruikte apparatuur voor hun bedrijf willen kopen; het is gemakkelijk om te browsen en nog gemakkelijker om te kopen!
Elk product op de website is verkrijgbaar in verschillende maten, wat het winkelen veel comfortabeler maakt. U hoeft zich nooit zorgen te maken dat u iets koopt dat niet past of dat je niet leuk vindt; als het niet de juiste maat is, stuur je het gewoon terug en krijg je een andere!
Bovendien biedt OTTO gratis verzending bij alle bestellingen boven € 40,00 – je kunt dus meer dan één artikel tegelijk bestellen en minder verzendkosten betalen!
Meer over Otto
In 1949 richtte Werner Otto in Hamburg-Schnelsen het bedrijf op dat uiteindelijk bekend zou worden onder de naam “Otto Group”. Zoals zijn naam al doet vermoeden, werd het bedrijf door hem opgericht en draagt het vandaag de dag nog steeds zijn achternaam. In deze tijd (1949), waren schoenen hun belangrijkste focus met een handgebonden catalogus met 14 pagina’s van deze artikelen die in het begin werden verspreid, voordat ze werden uitgebreid naar andere gebieden zoals kleding voor zowel mannen als vrouwen.
Otto floreerde tijdens de wederopbouwperiode en hun productassortiment breidde zich snel uit. De groei van Otto in Amerika was zo succesvol dat het bedrijf later wereldwijd meer dan 50.000 werknemers kreeg!
In 1998 maakte Otto het voor klanten mogelijk om online te winkelen. Vandaag de dag kunt u producten bestellen en geleverd krijgen via hun website www.otto.nl of door contact op te nemen met de klantenservice via telefoonlijnen of een chatvenster als ze beschikbaar zijn (online). Als er iets anders is waar u informatie over nodig heeft dat hier niet vermeld staat, neem dan contact op met een van onze vertegenwoordigers die u graag zullen helpen!
3 reacties
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en wil heel graag dat hier een oplossing voor wordt geboden.
Op 28-10-2021 heb ik een bestelling gedaan onder klantnummer 33953404 en op 03-11-2021 krijg ik een bericht van jullie dat het pakket is bezorgd.
Alleen is voor mij de vraag waar want ik heb niets ontvangen. Ben inmiddels ook al bij alle buren in de straat langs geweest en niemand heeft iets in ontvangst genomen.
Ik heb al een aantal keren gebeld maar uiteindelijk wordt de verbinding verbroken omdat ik zal zolang in de wacht sta. Kan iemand mij vertellen waar mijn bestelling is. Indien het niet meer geleverd kan worden, wil ik graag mijn geld terug.
In afwachting van uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Sanne Krijnen
Wanneer word mijn hoekbank gemaakt, door een afzonderlijke specialist is gebleken dat het een fabriek fout is,
Zo kan ik deze hoekbank niet gebruiken als slaapplaats
Met vriendelijke groet
goede avond ik heb 24 maart een bestelling gedaan maar nog niks ontvangen klant no 20315563 ik heb besteld 2 keer blouse 1 keer vest graag snel bericht ik heb al veel mailtjes weggedaan en telefoon maar ik hoor maar niks en een zonnescherm graag een mail wanneer wordt het bezorgd rieki meurs mr pj oudsingel 19 arnhem 6836 pj tel 026 3236771