made.com logo

Made.com Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (2) Reviews

Bellen met Made.com

Alleen livechat

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 09:00 t/m 17:30

Dinsdag: Van 09:00 t/m 17:30

Woensdag: Van 09:00 t/m 17:30

Donderdag: Van 09:00 t/m 17:30

Vrijdag: Van 09:00 t/m 17:30

Zaterdag: Van 09:00 t/m 17:30 (alleen Whatsapp)

Zondag: Van 09:00 t/m 17:30 (alleen Whatsapp)

Belkosten: -

Over Made.com

Made.com, in 2010 in Londen opgericht door de bekende entrepreneur Ning Li, is een online meubelhuis dat ook beschikt over enkele showrooms verspreid door Europa. Toen Ning Li het bedrijf op wilde richten ging hij in Engeland met zijn petje rond en verzamelde al snel bijna tien miljoentjes om dit nieuwe bedrijf met designmeubelen op te zetten. En dat deed hij met verve. Nadat Made.com een erg succesvolle start had gemaakt in Engeland gingen ze in 2013 nog een keer met de pet om, waarom niet, en zo werd er genoeg geld opgehaald om de grens over te gaan.

En zo geschiedde, in 2013 lanceerde Made.com eerst op de Franse markt, om later ook de Italiaanse meubelmarkt op te gaan. In oktober van datzelfde jaar kwam Made.com op een lijst van de 50 meest belovende Engelse bedrijven, waardoor het extra geld kreeg van de Engelse overheid. Dat geld werd gebruikt om verder uit te breiden en om in 2014 de Nederlandse en later Duitse markt te betreden. Waarom is Made.com nou zo’n succes gebleken?

Nou dat komt zo. Ning Li kwam met het idee voor Made.com toen hij zijn nieuwe flat in wilde richten, maar gefrustreerd raakte aan het gebrek aan goedkope meubels van een goede kwaliteit. Er moest toch een goed alternatief voor de dure designermeubels te verzinnen zijn? Niet dus, en daarom richtte hij Made.com op. Samen met een team van toegewijde designers ging hij aan de slag om het design- en produceerproces geheel te herdefiniëren. Het concept was simpel. Het proces simplificeren, in direct contact staan met de makers en hoge kwaliteit lifestyle en design leveren aan iedereen overal ter wereld, tegen een faire prijs.

Made.com collectie

Made.com verwelkomt graag anti-ordinaire en verrassende designs. Ontwikkelt met veel aandacht en passie, eigentijds en veelzijdig. De collecties van Made.com zijn gemaakt om langer dan één trend mee te gaan, en zich samen met jouw stijl mee te ontwikkelen. Aandacht voor detail is alles, waardoor elk product op Made.com op zijn eigen manier iconisch is. De designers van Made.com zijn alleen maar tevreden met hun werk als ze weten dat ze het zelf ook in huis zouden willen hebben.

De beschikbare collectie op Made.com is divers, modern en wordt geregeld vernieuwd. Je kan kiezen uit flink wat categorieën. Ten eerste banken, van tweezitsbanken tot hoekbanken van fluwelen tot leren banken, je kan het op Made.com allemaal vinden. Ook zijn er tientallen verschillende stoelen. Van eetstoelen tot kantoorstoelen en van kinderstoeltjes tot slaapkamerstoelen, ook in deze categorie is de keuze reuze. Daarnaast is er ook de categorie tafels, met onder andere eettafels, koffietafels en bijzettafels.

Dat zijn natuurlijk niet de enige meubelsoorten die er in de webshop te vinden zijn. Verder zijn er namelijk nog opbergkasten, kledingkasten, bedden, belichting, deurmatten, gordijnen, tientallen accessoires zoals spiegels, kaarsen, handdoeken en noem maar op. Tot slot kan je ook nog een boel vrijetijdsproducten aanschaffen zoals fietsen, rugtassen, badjassen, horloges en speakertjes.  

Made.com korting

Made.com staat bekend om haar goedkope prijzen. Waar je in een designer outlet centrum snel in de duizenden euro’s betaalt, heb je voor slechts enkele honderden euro’s de mooiste, nieuwste en origineelste banken en vaak voor nog goedkoper stoelen, tafels en de rest. Daarnaast bevat de webwinkel Made.com ook nog een sale pagina, waar ze producten plaatsen die uit oude collecties komen of producten plaatsen die bijna uitverkocht zijn. Deze producten worden dan flink afgeprijsd op die pagina tentoongesteld, zodat jij voor goede prijsjes deze artikelen in huis kan halen. Tot slot is het ook aan te raden om je in te schrijven voor de nieuwsbrief, want als je dat doet krijg je een korting van 15 euro.

Made kortingscode

Al valt die 15 euro voor het inschrijven op de nieuwsbrief in het niet als je weet wat Klantenservicecontact voor jou kan betekenen. Ze hebben namelijk speciaal voor jou weer voor een kortingscode weten te bemachtigen waarmee jij de beste designmeubelen, die eigenlijk al heel erg scherp geprijsd waren, nóg goedkoper in huis kan halen. Als je de kortingscode van Klantenservicecontact verzilverd kan je namelijk wel ??% korting krijgen op je bestelling op Made.com. Vul de code in voordat je afrekent en profiteren maar!

Made betalen

In de Nederlandse webshop van Made.com kan je op een paar verschillende manieren betalen. Ten eerste kan je betalen via iDEAL. Kies gemakkelijk je bank uit de lijst en via een beveiligde online verbinding rond je jouw betaling af. Ten tweede kan je betalen met je creditcard van American Express, Visa en MasterCard. Als je hier voor kiest dan wordt het bedrag pas afgeschreven nadat je jouw bestelling thuis hebt mogen ontvangen, dus wanneer je zeker weet dat allemaal in orde is. In het geval je niet over een creditcard beschikking hebt, dan kan je er ook voor kiezen om via PayPal te betalen.

Made verzending

Op de pagina van elk product kan je terugvinden hoe lang het duurt voordat Made.com het product naar hun bezorgpartner sturen, niet de datum waarop je het product thuis mag verwachten. De standaard bezorgkasten zijn gebaseerd op het subtotaal van de items in je winkelmandje voordat kortingen en kosten daarop zijn toegepast. Afhankelijk van het bedrag kunnen de verzendkosten variëren van €5,- tot €60,-. Wanneer je kleinere producten hebt besteld zullen deze op een doordeweekse dag tussen 9:00 en 17:00 worden afgeleverd. In een mail krijg je de geschatte tijd en dag te zien. In het geval je een grotere bestelling hebt gedaan, zoals zwaar meubilair, krijg je een mail met een link, waar je zelf een bezorgmoment kan kiezen. Goed geregeld toch?

Made retourneren

Made.com is ervan overtuigd dat alle producten die ze maken van perfecte kwaliteit zijn. Mocht het toch voorkomen dat het je niet bevalt, kan je na veertien dagen na bezorging terugsturen en krijg je je geld terug. In dat geval kan je contact opnemen en krijg je het aankoopbedrag terug. Er worden echter wel kosten in rekening gebracht voor het ophalen van het artikel. Deze kosten kunnen afhankelijk van de prijs van het product variëren van €8,- tot €60,-.

Made klantenservice

Made.com staat graag voor je klaar om de beste mogelijke klantenservice te verlenen. Op de site is een pagina vol met veelgestelde vragen te vinden, waar je allerlei informatie over producten, leveringen, retourzendingen enzovoort kan vinden. Mocht dit niet voldoende zijn, dan is De Nederlandse klantenservice van Made.com van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 telefonisch bereikbaar.

Facebookpagina van Made.com

made.com facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Made.com
Bezoek het Facebook account van Made.com en stel direct jouw vraag.

Twitter van Made.com

made.com twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Made.com
Bezoek het Twitter account van Made.com en stel direct jouw vraag.

Website van Made.com

made.com website
Bezoek de website van Made.comom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Made.com om contact op te nemen.

Adresgegevens van Made.com

Dit bedrijf is gevestigd op het adres 5 Singer Street, London, EC2A 4BQ.
Je kunt de exacte locatie van Made.com ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

2 reacties

  1. Goedemorgen,

    Ik heb vorige week ook een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Via de online app heb ik vanaf 13 juli 5x gevraagd om een update van mijn
    bestelling 1200902428. Deze order staat nu al meer dan een maand op verwachte verzenddatum 13 Juli.
    Elke keer krijg ik het standaard antwoord: wij gaan navraag doen bij ons magazijn en sturen je zsm een mail. Niet dus!
    Waarom wordt de verzenddatum van order 1200902428 niet aangepast? Voor mijn andere openstaande orders 1200909170+1200982098 ontving ik gelijk updates van de vertraging. Het is gewoon onbeschoft om je klanten zo te behandelen en ze maar in het ongewisse te laten.
    Ik kreeg ook 2x het verzoek om de order te annuleren. Nee made.com, ik heb mjn kamer afgestemd op deze 2 banken en verwacht vandaag een antwoord. Waar zijn de banken!!!!! Wees eerlijk ipv je te verstoppen en smoesjes te verzinnen. Ik zit ook in de logistike wereld en kom er toch wel achter waar de order zich bevindt. Vandaag een update en bel even!!

    dank

    Roald vd Veen
    06-47772536

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *