Over Loavies
Loavies is een online modewinkel met een eigen private-label. Bij Loavies vindt je alles voor in je kledingkast. Van leuke jurkjes tot mooie winterjassen. Ook voor accessoires zoals tassen en sieraden, kun je hier terecht. De webwinkel heeft regelmatige leuke aanbiedingen in de sale. Wanneer je voor 23:00 uur besteld, wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.
Loavies kortingscode
Naast de aanbiedingen in de webwinkel, kun je ook nog gebruikmaken van kortingscodes. Op klantenservicecontact.nl vindt je regelmatig de nieuwste kortingscodes. Met deze voucher codes, kun je nog voordelig shoppen bij Loavies. Check deze website regelmatig en shop nog voordeliger.
Naast kortingscodes die via internet te vinden zijn, worden er ook vaak kortingen aangeboden via influencers. Hou daarom je favoriete mode-influencers in de gaten en wie weet zie je nog een leuke korting bon langskomen.
Loavies verkooppunten
Wist je dat je kleding van Loavies, tegenwoordig ook in de winkel kunt kopen? Eerst was de kleding alleen verkrijgbaar via de eigen website. Tegenwoordig is de kleding terug te vinden in verschillende winkels. Van Utrecht tot Zwolle en Amsterdam tot Eindhoven. Helaas toont Loavies zelf geen locaties op de website, waar de kleding te vinden is. Via google zijn echter de meeste verkooppunten wel te vinden.
De kortingscodes die gelden voor de webwinkel van Loavies, zijn helaas niet te gebruiken in de winkels waar Loavies verkocht wordt. De reden hiervoor is dat Loavies een zelfstandige webwinkel is. De verkoop locaties, zijn kledingwinkels die kleding van het merk Loavies verkopen, maar geen onderdeel van Loavies zijn.
Loavies levertijd en bezorging
Wanneer je een bestelling plaats via de webwinkel van Loavies en dit voor 23:00 uur doet, wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag al bezorgd. Het maakt niet uit of je in Nederland of België woont. De bezorgkosten zijn €4,99. Wanneer je voor meer dan €75 besteld, profiteer je van gratis bezorging.
In Nederland worden bestellingen verzonden via DHL. In België werkt het bedrijf met Bpost. Zodra jouw bestelling is verzonden, krijg je een mailtje met een track-en-trace code. Zo kun je jouw bestelling volgen. In sommige gevallen kun je ook nog de bezorger verdere instructies geven over de bezorging. Wanneer je niet thuis bent zal DHL je pakket bij de buren aanbieden en een ‘bezorger gemist kaart’ achterlaten. In België worden pakketjes niet bij de buren aangeboden, je ontvangt wel een ‘afwezigheidsbericht’ in de brievenbus met instructies.
Heb je een verkeerd product ontvangen? Dit kan natuurlijk gebeuren, neem in dit geval contact op met de klantenservice.
Loavies betalen
Betalen in de webwinkel kan zowel vooraf als achter. Wanneer je vooraf wilt betalen, kan dit in Nederland met je Creditcard, PayPal en iDeal. Voor België kun je kiezen uit Bancontact, Creditcard en PayPal. Wanneer je liever achteraf betaald, kun je in beide landen gebruikmaken van Afterpay.
Bestellingen met Afterpay kunnen in sommige gevallen geweigerd worden. Loavies heeft zelf geen inzicht in de reden hiervan. Wil je weten waarom je bestelling geweigerd is door Afterpay? Neem dan zelf contact met ze op.
Loavies klantenservice
Via de website van Loavies is helaas geen telefoonnummer te vinden, wat je kunt bellen met vragen. Wel wordt er via de website een live chat aangeboden. Op https://www.loavies.com/nl/contact/klantenservice/ kun je tot 23:00 ’s avonds, chatten met een klantenservicemedewerker. Wanneer je liever een e-mail stuurt, kun je mailen naar [email protected]. De 3e optie die het bedrijf aanbied, is contact via Facebook Messenger. Je kunt een bericht sturen via https://www.messenger.com/t/Loavies, binnen 12 uur wordt je bericht beantwoord door de klantenservice.
Eén reactie
Beste mevrouw, mijnheer
Ik ben zeer ontevreden 😖
Het product ( hoge babyschoentjes/ slofjes ) voldeed niet en de afhandeling van de retour is meer dan treurig.
* levering en bezorging duurde langer dan aangegeven op de site
* de slofjes pasten niet goed
* de mailwisseling met uw klantenservice is gebrekkig
– verzoek om een retourformulier moest ik twee maal doen
– direct het pakje naar het opgegeven adres gestuurd
– track and trace bewijs van de verzending ook naar info loafsies gestuurd
– aankomst van pakket en bewijs daarvan bewaard
– na bijna een maand gevraagd of men het aankoopbedrag wilde overmaken
– opnieuw een vraag om het track en trace nummer
– opnieuw gestuurd
– als laatste reactie kreeg ik het antwoord dat ze me niet konden helpen: “ pakje niet aangekomen en naar het verkeerde adres gestuurd. “ het is een beetje onhandig van je om iets terug te sturen zonder bevestiging van ons te krijgen waar een retour naar toe moet. “
Omdat dat adres op het retourformulier stond protesteerde ik daar vanzelfsprekend tegen.
* Dit vraagt om excuses, en tenminste asap een terugstorting van dit bedrag.
Johanna Droste