knab contact

KNAB Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (12) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Dinsdag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Woensdag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Donderdag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Vrijdag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Zaterdag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Zondag: Tussen 08.00 en 22.00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Contact met KNAB

De klantenservice van de KNAB staat elke dag tussen 08.00 en 22.00 uur voor je klaar, maar als dat niet in je agenda past, maak je geen zorgen! U kunt in de tussentijd online een vraag stellen via bijvoorbeeld email of Sociale media! Met KNAB contact opnemen kan op op verschillende manieren.

Het telefoonnummer waarop u KNAB kunt bellen is 020-303 1600. Op dezelfde uren als de telefonische klantenservice, is er ook een live chat beschikbaar op de website van de bank. Ga naar https://www.knab.nl/contact om gebruik te maken van deze live chat. Wanneer u een klant bent van de bank, log dan eerst in met uw internet bankieren, de bank kan u dan beter helpen met uw vraag.

Meestgestelde vragen

Wanneer u een vraag heeft aan KNAB bank, kijk dan even op https://www.knab.nl/contact, hier vindt u een zoekfunctie waarmee u kunt zoeken tussen de meestgestelde vragen. Deze kennisbank is erg uitgebreid en geeft antwoord op heel veel vragen. Het kan goed zijn dat u hier al het antwoord op uw vraag kunt vinden en contact met de klantenservice niet meer nodig is. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact op met de klantenservice van KNAB.

KNAB bank is ook actief op sociale media

Wist u dat KNAB ook actief is op Sociale Media? U kunt via sociale media op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen rond de bank. Er wordt regelmatig nieuws geplaatst. Op Facebook kunt u de bank volgen via https://web.facebook.com/knab.nl/. Ook kunt u de bank volgen via Twitter op https://twitter.com/knab_nl. Als u met KNAB contact wilt kunt u ook een vraag sturen via Sociale Media.

KNAB bank is in 2012 opgericht

KNAB is de bank waar je van moet weten. Dit bedrijf bestaat sinds 2012 en in die tijd hebben meer dan 250.000 mensen gekozen voor deze online banking provider vanwege hun hoge rentetarieven en het gemak met lage maandelijkse kosten. Wat maakt KNAB zo bijzonder? Ze geven persoonlijke service voor elke klant, wat betekent dat ze altijd nummer één zijn als het gaat om het helpen van een klant die hulp van hen nodig heeft. De eerste letter van hun naam staat voor “Klant” vanwege de toewijding aan individuele klanten die bij KNAB altijd op 1 staat.

KNAB is een bank die u op de eerste plaats zet. De KNAB app of website helpt u bij uw dagelijkse financiële zaken, of het nu gaat om het controleren van rekeningsaldi of het betalen van rekeningen. Ze praten in gewone taal en gebruiken feiten om hun klanten een eerlijke kijk op bankieren te geven, terwijl ze nooit betuttelend zijn over de situatie die ze doormaken.

Ze denken met u en voor u, altijd op zoek naar het beste uit uw geld te halen op alle mogelijke manieren door transparant te zijn over alles, van kosten tot hoe ze kunnen helpen om de dagelijkse financiële zaken gemakkelijker te maken. Bij KNAB is er geen behoefte aan verwarrend jargon of ingewikkelde processen, want met hun online bankieren app kunnen klanten op elk gewenst moment eenvoudig een rekening openen op zowel een desktopcomputer als een mobiele telefoon. Dit weerspiegelt wie we vandaag de dag zijn; multi-tasking en de hele dag druk!

Facebookpagina van KNAB

knab facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KNAB
Bezoek het Facebook account van KNAB en stel direct jouw vraag.

Twitter van KNAB

knab twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan KNAB
Bezoek het Twitter account van KNAB en stel direct jouw vraag.

Website van KNAB

knab website
Bezoek de website van KNABom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van KNAB om contact op te nemen.

Adresgegevens van KNAB

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Thomas R. Malthusstraat 1-3, 1066 JR, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van KNAB ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

12 reacties

  1. Ik wil mijn opgeheven rekeningen bij KNAB nog 1 keer inzien I.v.m. Jaarrekening.
    Maar mijn inloggegevens worden geweigerd.
    Heb mij al een aantal keer opnieuw geregistreerd maar niets werkt.
    Telefonisch kon ik KNAB niet bereiken .
    Vroeg via chat of KNAB het jaaroverzicht via post wilde opsturen maar dat wilde ze niet.
    Maar met deze problemen ziet KNAB mij in de toekomst ook nooit meer terug als klant.
    Ik vind dit allemaal knap vervelend en irritant.

  2. Mijn spaardeposito bij Knab is in 2021 opgeheven en het kapitaal is teruggestort naar mijn huisbankier.
    Men gaf aan dat ik voor het financ. jaaroverzicht tot april 2022 kon inloggen met mijn oude gegevens om het overzicht op te halen maar dat is niet mogelijk voor mij.
    Omdat u dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan zegt u is mijn verzoek om het jaaroverzicht 2021 via de mail mij toe te sturen zodat ik het uit kan printen en daarmee mijn boekhouding 2021 af te sluiten.
    Bij voorbaat dank voor de service.
    Met vriendelijke groet,
    Een oude klant

  3. Geachte mevrouw, heer,

    Bij deze wil ik graag toegang aanvragen voor de rekening(en) van L.A.G. Soons, mijn vader. Helaas lukt mij het niet om de verklaring van erfrecht bij te voegen in deze email. Hierin staat dat ik, Ferdy Soons, de rechtmarige executeur ben van de erfenis van L.A.G. Soons. Het rekeningnummer is NL22 KNAB 0255 7070 29. U kunt mij mailen naar [email protected] of bellen naar 0640797560.

    Hopelijk heb ik U voldoende geïnformeerd.

    Hoogachtend, Ferdy Soons

    3

  4. Bereikbaar van 8.00 tot 22.00……….. dus niet! En mijn inloggegevens worden ineens geweigerd????? Ik heb een bedrijf, geen speeltuin! Dit is ruk! Ook geen andere weg om bij mijn eigen rekening te komen……… 100% klote dit!

  5. Geachte heer, mevrouw

    Via mijn diensttelefoon bij de gemeente Zaltbommel krijg ik me enige regelmaat SMS-jes binnen voor ene Duval (ben ik dus niet).
    Vandaag één over een kennelijk verdachte transactie, volgens de link naar een persoon met een Arabisch ogende achternaam.
    Ik ben dus niet Duval, en ik kan hier helemaal niets mee.
    Dit telefoonnr staat dus verkeerd in uw systemen, of is in ieder geval verouderd c.q. nutteloos.
    Dit graag aanpassen, zodat ik er geen last meer van heb.
    Hoogachtend, J Moerkens, gemeente Zaltbommel, diensttelefoon: 06-10925356

  6. Knab heeft zonder reden mijn rekening geblokkeerd alleen omdat een klant een klacht heeft ingediend ik heb een bedrijf die ik run geen speeltuin en elk keer probeer ik ze te bereiken krijg ik voicemail probeer later ,geen goei bank lees de slecht reviews jammer van Knab bank wil 1 van de medewerker reageren op me mail of terug bellen en met SPOED me Zakelijk en betaal rekening beëindigd!! Anders ga ik alle verlies verhalen op de bank verlies omzet dat klanten ook niet kunnen overmaken en afschrijvingen.

  7. Mevrouw/Mijnheer. Kan onze wandelsport vereniging bij u een deposito rekening openen, ondanks dat we nu geen rekening bij de bank hebben.
    Zo ja, kan u mij dan vertellen hoe ik dit kan doen

  8. De #bank voor #zzp’ers, met de fijnste service

    Bovenstaand is een overstatement van jewelste, servicelijn is al dagen niet te bereiken, voldoende saldo maar geen toegang, gaat Knab de verhogingen op mijn rekeningen betalen? Buiten mijn goede naam?

  9. WAARDELOOS in één woord, ik ben al jaren klant bij Knab, sinds een paar maanden is het ONMOGELLIJK om een medewerking te spreken of een normaal antwoord te krijgen van de belachelijke computer app die nooit antwoord geeft op jouw vraag.
    Ik ben nu zover dat ik een andere bank aan het zoeken ben want dit is gewoon ABNORMAAL, zelfs verdacht !!!!!!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *