izz contact

IZZ Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (1) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Tussen 09:00 uur en 17:00 uur

Dinsdag: Tussen 09:00 uur en 17:00 uur

Woensdag: Tussen 09:00 uur en 17:00 uur

Donderdag: Tussen 09:00 uur en 17:00 uur

Vrijdag: Tussen 09:00 uur en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Met IZZ contact opnemen

Om u de best mogelijke verzekering te kunnen bieden, werken IZZ nauw samen met twee partners. IZZ werkt samen met de zorgverzekeraars CZ en VGZ voor het beheer van de IZZ Zorgverzekering. Kies hieronder uw verzekeraar, en ga naar hun eigen pagina de contactgegevens van de klantenservice!

Op de bovenstaande contact pagina’s vindt u alle informatie over hoe u contact kunt opnemen met de zorgverzekeraars. Van bellen tot en met een bezoek aan hun kantoor. Telefoonnummers, adressen en sociale media accounts, kies wat voor u gemakkelijk is.

Belt u niet over uw zorgverzekering maar wilt u direct contact met IZZ? Dan kunt u bellen op het telefoonnummer 055 204 8331. IZZ is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur.

Zorgverzekering bij IZZ

Met de IZZ Zorgverzekering staat u sterker voor de toekomst. Met voordelen en vergoedingen die zijn afgestemd op uw werk in de zorg – zoals extra psychologische ondersteuning in deze heftige tijden

Bovendien biedt IZZ u 5% collectiviteitskorting op alle premies als u kiest voor een van IZZ haar twee verzekeraars: VGZ of CZ; of dat betekent dat u kiest voor COVID-19 of niet, is aan u wat het beste werkt voor uw wensen! U kunt ook uw steentje bijdragen door gebruik te maken van hun compensatie van het eigen risico van € 30 per jaar, terwijl u een ruime keuze heeft wanneer het erop aankomt te kiezen welke verzekeraar mij vanaf nu tot 2021 zal dekken.

Meer informatie over IZZ

IZZ is een stichting die in 1977 is opgericht. Het is een unieke Nederlandse instelling omdat ze zowel als werkgever en als vakbond voor de gezondheidssector optreedt, en streeft naar het leveren van kwaliteitszorg voor werknemers met voordelen zoals betaald ziekteverlof en zwangerschaps-/vaderschapsverlof. Wat maakt IZZ anders dan andere zorgverzekeraars? In tegenstelling tot traditionele verzekeringsmaatschappijen die alleen op winstbejag uit zijn door dekking te weigeren of premies te verhogen op basis van hun risicobeoordeling, subsidieert IZZ de meeste kosten voor behandeling, terwijl het nog steeds volledige financiële bescherming biedt tegen onvoorziene catastrofes zoals de diagnose kanker, die gezinnen anders failliet zouden laten gaan.

Izz levert al sinds haar oprichting meer dan dertig jaar geleden een positieve bijdrage aan de samenleving onder bijzondere omstandigheden: werkgevers mogen niet zelf over salarissen beslissen, maar moeten eerst overleggen met de vakbond, en de consumenten mogen niet kiezen welke verzekeraar zij in hun ziektekostenverzekeraar willen. Deze bijzondere omstandigheden maken IZZ anders dan andere zorgverzekeraars. Tot op zekere hoogte is zij vergelijkbaar met onderlinge waarborgmaatschappijen in de bouw of boerencoöperaties in de landbouw, maar haar situatie als civielrechtelijke stichting onderscheidt IZZ het meest van deze vergelijkingsorganisaties.

In de eerste plaats is IZZ er voor mensen die ziek worden: gratis behandelen als de eigen middelen zijn uitgeput (wat vaak gebeurt) en proberen de financiële schade te beperken door een betere risico-inschatting voordat een ziekte optreedt. Ten tweede werkt IZZ aan de opleiding van artsen, zodat zij kwalitatief goede zorg kunnen bieden tegen betaalbare prijzen. Ten derde werken we samen met artsen aan cursussen die door medische verenigingen van beroepsbeoefenaars. Dit resulteert in een beter begrip van de behoeften van beide partijen en leidt zo tot positievere verhoudingen.

“IZZ is uniek omdat het een belangrijke speler is die samenwerking tussen werkgever en werknemer mogelijk maakt, waardoor wij een onmisbare rol spelen als het gaat om medische zorg.”

Als voorbeeld heeft IZZ de invoering van een systeem bevorderd waarbij werknemers tijdens werktijd via e-mail of telefoon in contact kunnen komen met hun werkgever. Op die manier zijn werknemers vrij om zich ziek te melden als dat nodig is, zonder dat ze bang hoeven te zijn dat ze door hun leidinggevende worden berispt. Ook kunnen artsen patiënten die zich via deze kanalen ziek hebben gemeld, controleren voor medisch advies.

Facebookpagina van IZZ

IZZ facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan IZZ
Bezoek het Facebook account van IZZ en stel direct jouw vraag.

Twitter van IZZ

izz twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan IZZ
Bezoek het Twitter account van IZZ en stel direct jouw vraag.

Website van IZZ

izz website
Bezoek de website van IZZom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van IZZ om contact op te nemen.

Adresgegevens van IZZ

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Prins Willem-Alexanderlaan 719, 7311 ST, Apeldoorn.
Je kunt de exacte locatie van IZZ ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Eén reactie

  1. Middelharnis 12-11-2022

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Graag vraag ik uw aandacht voor t volgende

    Door o.a. computerverbindingsproblemen op het Medisch Centrum waar ik werk, heb ik spijtig genoeg, geen contract aanbod 2023 kunnen inzien en ondertekenen in Vecozo. Ook een volle mailbox , geen toegang tot mijn verificatiecode om in te loggen bij Vecozo. Had Corona en daarna had ik de pech dat ik niet meer met t wachtwoord kon inloggen op m’n computer. Wist m niet meer………Dat mijn computer voor reparatie is weggeweest kan ik voor u inzichtelijk maken met de reparatie bon.

    Al sinds 2007 heb ik met u een zorgovereenkomst. Op een prettige manier voldoen VGZ en ik aan de zorgplicht en het bevorderen van een betaalbare, toegankelijke, servicegerichte en kwalitatief goede zorg, waarbij de wensen van onze gemeenschappelijke klanten centraal staan.

    Ik behandel sinds 2007 o.a. J. Pronk, een meisje met meervoudige handicaps, op een medisch dagverblijf. Zij is bij U verzekerd . Daar ik altijd een contract met u heb gehad, kon ik haar optimaal fysiotherapeutisch begeleiden ( 2x per week ) , in samenwerking met andere disciplines en ontvingen ouders een vergoeding voor de behandeling. De zorgkosten bleven voor ouders in de hand gehouden.

    Ik wil u vriendelijk vragen uit redelijkheid en in belang van oa ook deze patiënte waarvoor de behandelingen noodzakelijk zijn tav haar gezondheid en voor de hoge financiële consequenties van haar ouders , te overwegen mij toch een contract aan te bieden voor 2023. Dit meisje met geestelijke en lichamelijke beperkingen wordt al 15 jaar door mij 2x per week begeleid op het Medisch Dagverblijf.

    Ik hoop op uw begrip dat de onze jarenlange contractuele relatie veel ingrijpende gevolgen heeft voor uw klanten ,als deze gewijzigd of verbroken wordt. Veel patiënten zullen ook ongerust worden wanneer ik ze zou moeten informeren dat we geen contract kunnen hebben sluiten.
    Wilt u hierin svp ook mijn rechtvaardige belangen afwegen?

    Ik hoop op een spoedige afronding van zaken

    Met vriendelijke groet
    Moniek van Gilst
    Fysiotherapiepraktijk Moniek van Gilst
    Langeweg 54
    3241KA Middelharnis
    AGB 04017587
    0648078314

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *