Interpolis

Interpolis Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (11) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Contact met de Interpolis klantenservice

Interpolis is een bekend verzekeringsbedrijf in Nederland. Ze bieden zowel financiële vergoedingen als betalingen in natura. Je zult de verzekeraar misschien kennen van hun beroemde reclame “Interpolis, Glashelder.” Het hoofdkantoor is gelegen in Tilburg.

Voor al je vragen over Interpolis kun je altijd terecht bij de Interpolis Contact. De vriendelijke klantenservice is beschikbaar om je te helpen met je vragen of andere problemen.

Interpolis Contact

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Interpolis:

  • Op de website www.interpolis.nl kun je over veel verschillende onderwerpen informatie vinden. Je hebt keuze uit verschillende kopjes waar ook bij wordt vermeld hoe je het beste contact op kunt nemen met je vragen over het betreffende onderwerp. Ook staan er een aantal tips over wat je het beste kunt doen.
  • Het contactformulier op de website kun je gebruiken om vragen te stellen over je verzekering, zorg of overige onderwerpen.
  • Via WhatsApp kun je de klantenservice ook bereiken. Je kunt je vragen stellen via de app.
  • Telefonisch. Er zijn verschillende nummers die je kunt bellen. Ze staan hieronder op een rijtje.
  • Alle schade kun je doorgeven via een online systeem op www.interpolis.nl, via de telefoon of via de post.

Interpolis telefoonnummers

Er zijn verschillende telefoonnummers beschikbaar voor verschillende zaken. Kijk dus eerst goed welk nummer je moet hebben voor je gaat bellen. De verschillende telefoonnummers zijn als volgt:

  • De receptie van het kantoorgebouw is te bereiken op het telefoonnummer 013-4620462.
  • Om schade of een rechtsbijstand te melden, bel je naar het telefoonnummer 013-4627555.
  • Voor meldingen over de bescherming van je hypotheek of de zekerheid van je inkomen bij arbeidsongeschiktheid of werkloosheid, kun je bellen naar 013-46275555.
  • Voor vragen over het beleggingspensioen kunnen tussenpersonen bellen naar 013-4622510. Deelnemers kunnen bellen naar het nummer 013-4622033.
  • Via WhatsApp kun je contact opnemen voor vragen over reisverzekeringen via het nummer 06-13333557. Voor de Interpolis zorgverzekering stuur je een bericht naar het nummer 06-22271629.

Interpolis bellen

Voor de meeste zaken kun je op werkdagen bellen naar Interpolis tussen 8:30 en 18:00 uur. Via WhatsApp zijn de tijden iets anders, namelijk van 8:30 tot 16:30 uur. Wanneer je schade hebt, kan dit 24 uur per dag gemeld worden. Je hebt dan direct contact met een behulpzame medewerker, dus je kunt altijd bellen op een moment dat het jou uitkomt.

Interpolis klantenservice

De klantenservice van Interpolis streeft ernaar om klanten zo snel mogelijk te woord te staan en te helpen. Je kunt je vragen stellen via verschillende kanalen, bijvoorbeeld de telefoon, maar ook via e-mail, post, WhatsApp of via het contactformulier dat op de website te vinden is. Daarnaast kun je ook een bezoek brengen aan het hoofdkantoor. Het adres hiervan is Spoorlaan 298 in Tilburg. Het contactteam van Interpolis staat altijd voor je klaar om je verder te helpen bij je vragen, problemen of klachten.

Facebookpagina van Interpolis

Interpolis
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Interpolis
Bezoek het Facebook account van Interpolis en stel direct jouw vraag.

Twitter van Interpolis

Interpolis
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Interpolis
Bezoek het Twitter account van Interpolis en stel direct jouw vraag.

Website van Interpolis

interpolis.nl
Bezoek de website van Interpolisom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Interpolis om contact op te nemen.

Adresgegevens van Interpolis

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Spoorlaan 298 5017 JZ Tilburg .
Je kunt de exacte locatie van Interpolis ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

11 reacties

  1. Ik zou graag het e-mail adres hebben zodat ik een vraag kan stellen. ik heb geen twitter, facebook of wat dan ook. Interpolis Glashelder geld echt niet voor mij.
    Ik heb een vooraankondiging ontvangen van mijn verzekering. nu de vraag. Wat veranderd er nu, waar kan ik dit lezen, is dit ook op papier te krijgen, en wat kost het per verzekering??? Lekker Glashelder!!!! graag antwoord op mijn vragen. p.s. Het engels op deze pagina is niet duidelijk waarom niet in het Nederlands.
    Groetjes, Wim Leijs

  2. L.S.

    Ik krijg vaker post van mv Y A Guldemond
    op mijn adres Academiestr 12 Franeker
    Zou u dit willen corrigeren,

    vriendelijke groet,

    Jan Oegema
    Academiestraat 12
    Franeker

  3. halo ik heb een vraagben geoperreert aan mijn enkel en zit in het gips vanaf maandag 15 november krijg ik loopgips mag ik dan auto rijden ik heb een automaat dus heb ik mijn linkerbeen daarbij niet nodig graag een antwoord

  4. jullie zijn niet te bereiken zeer slechte zaak

    heb een melding al gedaan in Februari en steeds geen contact met jullie gekregen.

    heb wel een formulier gemaild gekregen over Interpolis om die in te vullen of het goed was of slecht was.

    en dat is al in Maart gebeurd maar de afwikkeling van de schade nooit niets van gehoord of vernomen ben zeer ontvreden over INTERPOLIS

  5. moeilijkheden met het lezen , naar een opticien geweest , oordeel staar , naar een oogheelkunde in Eibergen ,geen staar volgens een onvriendelijke arts heer Veldman, een andere oogkliniek geweest in ziekenhuis Winterswijk , wel staar , word ik ook aan geholpen,
    inmiddels op de wachtlijst ,
    ik wil aangeven dat de heer Veldman van oogheelkunde in Eibergen veel meer klachten zijn , en niet zon beetje ook hier in Haaksbergen ,
    volgens mij hoort deze heer Veldman zijn beroep niet meer uit te oefenen , deze man kost de verzekeraars en de klanten alleen maar geld .
    hopelijk word hier aandacht aan besteed , kost de maatschappij alleen maar euro,s
    groetjes Hennie

  6. Hello,
    Your insured forklift did damage to the refrigerator of our truck. Please indicate the e-mail of the claim department that we can use to submit a claim to your insurance company.
    Thank you

  7. Wat een slechte klanten service. Ik heb nu 2 weken geprobeerd iemand te bereiken. Vandaag na 40 minuten wachten eindelijk iemand aan de telefoon, de persoon zegt zijn naam en vraagt waarmee hij mij kan helpen, vervolgens drukt hij de lijn weg. Ze zetten je gewoon 35 minuten in de wacht. en dan is de tijd om (denk je) krijg je weer te horen dat je 45 minuten moet wachten. ik ben vandaag van 13 uur tot 15 uur bezig geweest en nog steeds niemand gesproken.
    Uiteindelijk via de chat heb ik kunnen communiceren, om vervolgens te horen te krijgen dat de schade niet vergoed word.

  8. Ook ik probeer al enkele weken contact te zoeken. Zowel via de site van Interpolis als van de Rabobank stuit ik op foutmelding dat online melden niet mogelijk is en telefonisch is de verwachte wachttijd steeds lang. Bovendien is telefonisch voor mij lastig door spraakgebrek. Wat doe ik verkeerd?
    Mijn vraag is: ik had onlangs bezoek die per ongeluk tegen een staande lamp met glazen bol stootte waardoor er een stuk glas uit barste. Haar verzekering vertelde haar dat ik dat bij mijn verfzekering moet melden. Klopt dit en zo ja: hoe?

  9. Dear Madam, dear Sir,

    I just received an email from Syncasso about outstanding payment of 155.99 euros. Please be informed that I have left the Netherlands long time ago + I sold my apartment two years ago. If I may you could have contacted me to verify why I didn’t pay instead of sending me a threatening email assuming that I am a thief and I am running away from paying my insurance. It is very unpleasant to be treated as such especially when you are a honest person. Obviously you have my email, you could have used it instead of waiting until the last minute. I paid the money today and you will receive it tomorrow. Please deregister my name from your customer list. I no longer need Interpolis insurance since I no longer own the apartment. Thank you.

    Josiane

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *