logo hellofresh

HelloFresh Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (19) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 23:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 23:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 23:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zondag: tussen 09:00 en 22:00 uur

Belkosten: lokaal tarief

Over HelloFresh

Gezonde maaltijden die je binnen 30 minuten op tafel kunt zetten, met vers ingrediënten die thuis worden bezorgd. Het concept van HelloFresh! Elke week wisselende recepten voor een gezond leefpatroon. Het is een enorm succes, bezorgdiensten van maaltijden die je zelf nog dient te bereiden, altijd met verse ingrediënten. HelloFresh was 1 van de eerste die hiermee in Nederland de markt op is gegaan. Een ideale manier om divers en gezond te eten.

Hoe gaat het in zijn werk?

Via de site van HelloFresh kun je eenvoudig een account aanmaken en een abonnement aanschaffen. Ook kun je dit abonnement zelf stopzetten via de website, zowel definitief als tijdelijk voor als u bijvoorbeeld met vakantie gaat. Bezorging gebeurd bij u aan de voordeur, het bedrijf heeft verschillende bezorgdagen waarop je de maaltijd pakketen kunt laten bezorgen. Gezond en gevarieerd eten en je maaltijd box wordt dus netjes thuis gebracht, waardoor je zelf niet meer naar de supermarkt hoeft voor verse ingrediënten.

Contact

Heb je een vraag aan HelloFresh en wil je graag bellen met iemand van de klantenservice, dan kan dit op het telefoonnummer 020 – 7602014. De klantenservice is op wisselende tijden en dagen geopend, een overzicht hiervan vind u bovenaan deze pagina. Mail je liever eventjes met de klantenservice, dan kan dit naar [email protected]. Daarnaast kun je met al jouw vragen over HelloFresh ook terecht op hun pagina op Facebook en Twitter. Kijk ook eventjes op hun website, hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

Facebookpagina van HelloFresh

Facebook HelloFresh
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan HelloFresh
Bezoek het Facebook account van HelloFresh en stel direct jouw vraag.

Twitter van HelloFresh

twitter HelloFresh
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan HelloFresh
Bezoek het Twitter account van HelloFresh en stel direct jouw vraag.

Website van HelloFresh

website hellofresh.nl
Bezoek de website van HelloFreshom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van HelloFresh om contact op te nemen.

Adresgegevens van HelloFresh

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Spaklerweg 50-52 Amsterdam 1099 BC.
Je kunt de exacte locatie van HelloFresh ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

19 reacties

  1. Het gaat over de bestelling van 10 april, 3 maaltijden per week, nu 5 maaltijden ontvangen, 2 x Farfalle met bospaddenstoelenpesto te veel ! Niet besteld, althans ik kan het niet terug vinden en worden deze 2 maaltijden berekend ? In afwachting van antwoord…
    Emilia Fredrix

  2. Zojuist “suisde”er een bestel-bedrijfswagen van Hello Fresh door de Mesdagstraat in Nijmegen
    Deze straat is een zogenaamd woonerf waar specifieke verkeersregels gelden zeker met betrekking tot de maximaal toegestane snelheid. Deze snelheid is max. 15km/u…Zou u zo vriendelijk willen zijn uw chauffeurs daarvan op de hoogte te brengen.

  3. Goedenavond, vandaag heb ik de levering gekregen en er zitten wraps bij die over datum zijn. De houdbaarheid datum is 28-7-2021. Ik heb hiervan een foto gemaakt voor het geval jullie dit willen zien. Ik kan hem alleen niet toevoegen aan dit bericht.

    Hartelijk groet, leah Kamps

  4. Goedemiddag.
    Heden 9 oktober om 13.45 uur werd bij mijn buren Kozakkenlaan 13 te Warnsveld een fresh pakket bezorgd. Terwijl de bezorger het grindpad naar
    het woonhuis afliep en de bezorging afhandelde liet hij al die tijd de motor van zijn bestelbus luidop draaien. Uw slagzin “Hellofresh goed voor de planeet” kreeg voor mij hierbij wel een wrange nasmaak. Ik neem aan dat u hierop actie onderneemt en de bezorger er op aanspreekt.

    S. de Jong. Kozakkenlaan 15 Warnsveld.

  5. Ben al enige tijd klant, zie dat je als nieuwe klant korting krijgt op je 1e box.
    Hoe kan ik daar als vaste klant ook aanspraak op maken ?
    Plaatsen reactie, krijg ik foutmelding

  6. Goedendag: ik probeer nu al anderhalf uur mijn abonnement op HelloFresh stop te zetten of te pauzeren. Dat lukt dus absoluut niet! Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd of krijg meldingen dat dit op “dit moment niet mogelijk is…”. Bijzonder vreemde handelswijze en stel dit dan ook niet op prijs. Wie kan mij hiermee verder helpen of heeft ook een dergelijke ervaring met HelloFresh?

    1. Ik kreeg opeens via mijn vriendin te horen dat ze dreig mail had ontvangen van incassobureau dat er rekeningen open stonden bij deze tyfus organisatie HELLOFRESH DAT kan NIET want alles is betaald hebben ze zelf in app opp 25 februari naar mij toegestuurd. De 0,96 eurocent ook meteen overgemaakt. DAT CORRUPTE HELLOFRESH ZOU HAAR ACCOUNT METÉÉN ACTIVEREN NÍÉT gebeurd.
      Er zou vanaf 7 maart wéér geleverd WÓRDEN NÍÉT DUS er werd ook niets van mijn rekening afgeschreven.
      Ze BELOVEN koeien met goudenhorens ZÉGGEN ALLES KOMT IN ORDE NIET DUS.
      ER WERD ZELFS ÉÉN TEGEMOETKOMING BELOOFT ZOWEL OP 24 FEBRUARI ALS 25 FEBRUARI NIET DUS, JA DREIG E MAIL DIE ONTERECHT IS.
      KLANTENSERVICE EN ADMINISTRATIE ÉÉN grote oplichters bende.
      Boxen zat ook ZÉÉR regelmatig spul wat aan de datum of er overheen was.
      Geregeld dingen meteen vuilnisbak ingegooid omdat het niet méér goed was.
      IK RAAD IEDEREEN AAN KLACHTEN IN TE DIENEN BIJ AUTORITEIT CONSUMENT EN MARKT EN DE FIOD IN TE LICHTEN OVER DAT ADMINISTRATIE VAN HELLOFRESH ÉÉN BENDE IS.
      IK heb ACM ingelicht en de FIOD op de hoogte gebracht dat administratie van Hellofresh niet op orde is en of zij de administratie niet volledig in beslag kunnen nemen en de zaak doorlichten vasn DEZE corrupte organisatie.

      1. Geachte heer/mevrouw,

        Sinds februari maken wij met veel plezier gebruik van uw diensten en genieten wij wekelijks van de door jullie geleverde box.

        Deze week ma 24 april, waren onverwacht afwezig en niet in staat de box aan te nemen.
        Diverse malen eerder is het voorgekomen dat wij niet direct de box aannamen en de box is dan ook voor de deur geplaats, soms wel soms niet met kennisgeving.
        Deze 24 april hadden wij echter een briefje in de brievenbus met daarop aangekruist dat de box retour is gestuurd naar jullie en de mededeling;
        Neem contact op met ons voor meer informatie.

        Vandaag 25 april omstreeks 17.00u was voor ons door diverse omstandigheden de eerste mogelijkheid om contact op te nemen.

        In het eerste contact gaf de medewerker aan mij aan dat ondanks dat ik alle gegevens zoals adres, e-mail, bankrekening etc. had mijn vrouw terug moest bellen, daar zij geregistreerd stond als account-houder.
        Al met al erg vervelend, maar niet onoverkomelijk. Ik heb contact gezocht met mijn vrouw en haar jullie laten bellen.

        De medewerker die zij aan de lijn kreeg gaf,nadat ik had aangegeven dat we een briefje hadden ontvangen , dat er geen box nagelevert kon worden omdat wij niet voor 12.00u vandaag (25 april) contact hadden gelegd. Dit staat echter ook niet op het briefje gemeld.
        Mijn vrouw heeft haar uitgelegd dat dit niet vermeld stond , dat zij niet direct alsnog een box wilde ontvangen maar graag van jullie kan een oplossing zou willen.
        Zij gaf aan het even uit te zoeken en zette haar in de wacht. Na 7 minuten werd de verbinding zonder verder contact verbroken.

        Nogmaals belde mijn vrouw naar jullie terug. Wederom kreeg zij een andere medewerker aan de lijn. Na nogmaals de casus te hebben voorgelegd gaf deze medewerker aan
        dat er geen oplossing mogelijk was. Omdat wij niet voor dinsdag 12.00u contact hadden gezocht. Mijn vrouw heeft ook deze medewerker uitgelegd dat er enkel op het briefje vermeld staat contact te zoeken , zonder verder kanttekening dat dit z.s.m. of voor di 12.00u zou moeten.
        Deze medewerker bleef echter hangen in het uitgangspunt dat er geen oplossing mogelijk was. Toen mijn vrouw aanbood om dan het geld terug te krijgen , bleek ook dit niet mogelijk.
        Mijn vrouw heeft de medewerker herhaaldelijk gevraagd waar zij hierover beklag kon doen, of eventueel een supervisor in te schakelen daar dit erg kort door de bocht is aangezien er niet op het briefje vermeld is voor welke tijd contact gezocht moest worden.
        Medewerker gaf echter geen antwoord meer op haar vragen , gaf aan dat zij er samen niet uit zouden komen en de verbinding ging verbreken en zo geschiedde.
        Al met al ons inziens een redelijk onfatsoenlijke behandeling.

        In de bijlage een kopie van het bestelde briefje ter verduidelijking.

        Graag hoor ik uw visie op bovenstaande en zou ik in overleg met u tot een oplossing willen komen. account ; [email protected]

  7. Ik heb een box besteld die geleverd zou worden tussen 8.00 uur en 13.00 uur. Krijg ik een mail dat de bestelling geleverd word rond 13.40. Dit kan niet als je een tijd afspraak maak. snap dat het uit kan lopen dat staat er ook maar niet langer dan een half uur. En dan moet je de box maar buiten laten zetten in de zon tot je weer thuis kom van je werk? dat wil zeggen dat de box van 13.38 uur tot 20.00 uur buiten staat met vlees/vis in de box!!!!!

  8. Ik zou graag van u willen weten, of er ook een mogelijkheid is bij Hello Fresh dat de groentes al vast gesneden zijn voor de groep ouderen, die hun leven lang al hebben gekookt maar nu geen zin meer hebben of niet meer kunnen om in de keuken te staan en eerst nog alles te moeten voorbereiden. Er is een hele grote groep ouderen die nog zelfstandig wonen en wel hello fresh willen nemen als die voorbereidingen al vast voor ze gedaan zijn. Het zal dan ongetwijfeld wat meer kosten maar de ouderen eten dan ook gezond en weer normaal.

  9. Gisteravond is mijn box niet bezorgd wegens logistieke problemen. Ze komen nu vanmiddag blijkt en dan ben ik niet thuis. Ik laat ze niet voor niks
    ’s avonds komen!
    Ik wil absoluut niet dat de box vanmiddag komt maar ik kan jullie op geen enkele manier bereiken. Wat nu????

  10. Gisteren is mijn vrouw gebeld door een medewerker van de klantenservice naar aanleiding van een klacht onzerzijds. Hij verzocht de bewuste folder te scannen en op te sturen naar aanleiding waarvan wij weer (tijdelijk) waren ingestapt. Bijvoegen is echter niet mogelijk, het e-mailadres is niet beschikbaar.
    In het kort nogmaals en voor het laatst:
    – De folder vermeldt een code waarmee korting op 4 boxen kan worden verkregen. Eerste box 50% korting, de drie volgende elk 25%. De code werkte echter niet. “Is niet geldig”.
    – Meermaals gebeld met de klantenservice; in het laatste gesprek werd ons verzekerd dat handmatig de korting zou worden/zijn doorgevoerd. Dat bleek helaas niet het geval.
    – Bij levering van de 1e box werd een korting toegepast van 30%, niet 50%.
    – Omdat mijn vrouw werd opgenomen in het ziekenhuis, heb ik met veel moeite en telefoontjes box 2 opgeschoven naar 28 december.
    Dit alles is bepaald geen reclame voor uw bedrijf.

  11. Ik ben dat gestalk met e-mail flink zat.
    Ik kom er niet vanaf! Help! Ik ben geen klant, nooit geweest ook en door dat gedram zal ik het ook nooit worden.
    Verlos me van de hele dag die mails!

  12. Hallo,
    Ik ken mijn wachtwoord niet meer. Daardoor kan ik niet meer op de app. Dit is heel vervelend voor mij. Als ik het wachtwoord terug wil instellen, moet ik steeds het vorige wachtwoord invullen.

  13. Bestelde 1 box. Er kwam er een om 1630 en er kwam er nóg een om 2025. Uiteraard de 2e geweigerd. 1e box uiteraard betaald maar krijg dagelijks mails om betaling voor 2e box te vragen.

  14. Waarom gaat er ineens geld van mijn rekening, dit is ongehoord.
    De volgende betaling zal geblokkeerd worden, gelieve hier rekening mee te houden.

  15. Hoe kom ik met jullie in contact? Telefoon wordt niet opgenomen.
    Mijn vraag staat niet in de FAQ en ook online kom ik er niet uit met mijn vraag.
    Ik heb een verkeerde maaltijd ontvangen en een premium maaltijd betaald en niet gekregen.

  16. Bij mij werd ongevraagd 3 maaltijdboxen aan geboden, die ik geweigerd heb. Tot mijn verbazing kreeg ik ’n aanmaning om de openstaande rekening voor de n3boxen te betalen met de opmerking als ik niet betaalde de rekening automatisch doorgestuurd zou worden naar het incassobureau. Ik heb onder PROTST betaald.Vannu af wil ik niets meer met HELLOFRESH te maken hebben.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *