logo Hef Wonen

Hef Wonen Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (4) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:30 t/m 16:30 uur

Dinsdag: Vanaf 08:30 t/m 16:30 uur

Woensdag: Vanaf 08:30 t/m 16:30 uur

Donderdag: Vanaf 08:30 t/m 16:30 uur

Vrijdag: Vanaf 08:30 t/m 16:30 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Hef Wonen: Uw Partner in Huurwoningen

Hef Wonen is meer dan alleen een verhuurder; het is een organisatie die zich inzet voor het bieden van kwalitatieve, betaalbare huurwoningen en een eersteklas klantenservice. Ze onderscheiden zich door hun klantgerichte aanpak, waarbij de behoeften en tevredenheid van de huurders altijd centraal staan.

Een Woning Huren bij Hef Wonen

Het huren van een woning bij Hef Wonen is een proces dat zowel transparant als gestroomlijnd is. U kunt beschikbare woningen bekijken op hun online platform, waarbij u gedetailleerde informatie over elke woning kunt vinden, inclusief locatie, prijs, grootte en faciliteiten. Als u een woning vindt die aan uw behoeften voldoet, kunt u eenvoudig online een bezichtiging inplannen.

Het Huurproces

Na de bezichtiging, als u besluit de woning te huren, begint het huurproces. De huurovereenkomst wordt getekend en de eerste maand huur, plus eventuele borg, wordt betaald. Hef Wonen maakt dit proces zo gemakkelijk mogelijk, met de mogelijkheid om documenten online te ondertekenen en betalingen te doen via veilige betaalmethoden.

Het betalen van de huur is eenvoudig en kan maandelijks worden gedaan via automatische incasso of bankoverschrijving. Zorg er altijd voor dat uw huur op tijd wordt betaald om eventuele problemen te voorkomen. Mocht u ooit problemen ondervinden met het betalen van uw huur, neem dan zo snel mogelijk contact op met Hef Wonen. Zij zullen u helpen bij het zoeken naar een mogelijke oplossing.

Huur Opzeggen

Als u om welke reden dan ook besluit uw huur op te zeggen, is het belangrijk om dit schriftelijk te doen, conform de voorwaarden in uw huurovereenkomst. Er is vaak een opzegtermijn van één maand. Zorg ervoor dat u de woning in goede staat achterlaat om uw borg terug te krijgen.

Reparaties en Onderhoud

Hef Wonen begrijpt dat reparaties en onderhoud een essentieel onderdeel zijn van een comfortabele woonsituatie. Daarom hebben ze een efficiënt systeem voor het melden en afhandelen van reparatieverzoeken. Via hun website of klantenservice kunt u een reparatieverzoek indienen. Ze streven ernaar om dit zo snel mogelijk af te handelen, met respect voor uw privacy en schema.

Klantenservice en Klachten

De klantenservice van Hef Wonen is er om u te helpen. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live chat op hun website. Of u nu een vraag heeft over uw huur, hulp nodig heeft bij het indienen van een reparatieverzoek of een klacht wilt indienen, de klantenservice staat klaar om u te helpen.

Als u een klacht heeft, wordt u aangemoedigd om deze eerst met de klantenservice te bespreken. Ze zullen hun best doen om het probleem op te lossen. Als het probleem echter niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een formele klacht indienen. Dit kan via hun website of per e-mail. Hef Wonen neemt elke klacht serieus en streeft ernaar deze zo snel en effectief mogelijk op te lossen.

Veelgestelde Vragen en Problemen

Er zijn een aantal veelgestelde vragen en problemen die bij Hef Wonen voorkomen. Hier zijn enkele van de meest voorkomende, samen met de antwoorden en oplossingen:

  1. Hoe kan ik mijn huur betalen? U kunt uw huur betalen via automatische incasso of bankoverschrijving. Zorg ervoor dat de betaling altijd op tijd is om eventuele problemen te voorkomen.
  2. Wat gebeurt er als ik mijn huur niet op tijd kan betalen? Als u problemen ondervindt met het betalen van uw huur, neem dan zo snel mogelijk contact op met Hef Wonen. Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling of andere mogelijke oplossingen.
  3. Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen? U kunt een reparatieverzoek indienen via de website van Hef Wonen of door contact op te nemen met hun klantenservice. Zorg ervoor dat u zo veel mogelijk details verstrekt om het proces te versnellen.
  4. Ik wil mijn huur opzeggen, hoe doe ik dat? Als u uw huur wilt opzeggen, moet dit schriftelijk gebeuren, conform de voorwaarden in uw huurovereenkomst. Er is vaak een opzegtermijn van één maand. Zorg ervoor dat u de woning in goede staat achterlaat om uw borg terug te krijgen.

Hef Wonen streeft ernaar om uw ervaring met het huren van een woning zo aangenaam mogelijk te maken. Met hun klantgerichte aanpak, uitstekende klantenservice en toewijding aan het bieden van kwalitatieve, betaalbare woningen, kunt u er zeker van zijn dat u in goede handen bent bij Hef Wonen.

Facebookpagina van Hef Wonen

facebook Hef Wonen
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Hef Wonen
Bezoek het Facebook account van Hef Wonen en stel direct jouw vraag.

Twitter van Hef Wonen

twitter Hef Wonen
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Hef Wonen
Bezoek het Twitter account van Hef Wonen en stel direct jouw vraag.

Website van Hef Wonen

website Hef Wonen
Bezoek de website van Hef Wonenom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Hef Wonen om contact op te nemen.

Adresgegevens van Hef Wonen

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Hilledijk 71, 3072 RD Rotterdam.
Je kunt de exacte locatie van Hef Wonen ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

4 reacties

  1. Agressie in de hal. F.J. Schepens, Kooikerweg 31, 3069 WP Rotterdam (Zevenkamp) Tel.: 06 33 09 55 77
    Gebeurtenis woensdag 12-7-2023, tussen 15:20 en 15:35 uur. Voor de videoregistratie.
    Geachte klantenservice,
    Als bewoners elkaar tegenkomen dan zeggen wij elkaar vriendelijk gedag. Deze bewoner van de zesde etage doet dat niet. Vandaag stond hij in de hal op de lift te wachten met zijn hond. Ik loop naar de lift om op de knop te drukken, begint deze halve gare te schreeuwen: “ga achter me staan, ga achter me staan”. Dus ik kijk hem verbaasd aan.
    Het schuim stond op zijn lippen. En zijn ogen stonden er verwilderd. Ik zeg, ik druk op de liftknop. En hij ging te keer. En begon te dreigen: “ik sla je op je bek”. En dat ging maar door. Ik zeg doe een beetje normaal. Maar hij bleef dreigen en tieren. Op een gegeven moment bindt hij zijn hond aan de halleuning vast, komt met zijn krankzinnige kop vlak voor me staan en spuugt in mijn gezicht: “sla me dan sla me dan”. Hij zou mij wel even het ziekenhuis in slaan. Deze halve gare stapte daarna in de lift en zou wel even terugkomen, om mij in elkaar te slaan.
    Ik denk dat verdere confrontaties met deze halve gare, op geweld gaan uitlopen. En ondanks dat ik 75 jaar ben zal ik mij dan toch moeten verdedigen. En dan zal ik een hele goede klap moeten uitdelen om hem uit te schakelen. Daar zit ik niet op te wachten. Bovendien proberen wij in de flat onderling afstand te bewaren, na het corona avontuur van verleden jaar. Maar als zo’n iemand vlak voor je neus komt staan lukt dat natuurlijk niet. En ik wil liever niet door deze speedy figuur besmet worden. Volgens mij woont deze agressieveling hier nog niet zo lang. Ik weet geen naam, want aan , ‘voorstellen’ zijn wij niet toe gekomen, maar hij woont op de zesde etage. Dit is geen aanwinst. Zo heb ik ze hier nog niet mee gemaakt.

  2. Beste Hef Wonen,
    Ik wil graag een melding over de bewoner van Huniadijk 543 IJsselmonde Rotterdam,
    Mevrouw woon met twee kinderen, man woon stiekem, het gaat geen dag voorbij of zij maakt heel veel lawaai, heel hard schreeuwen, spullen gooien buiten (balkon kant) en ook beneden box veel rommel maken en eten resten gooien. De deur van de box elke keer kapot maken zodat haar kinderen en veel jongeren naar binnen kunnen om wiet te roken, ze schoppen en bonken gewoon deur open. Vaker met haar gevraagd om rustig te zijn maar geen gehoor, ze gaat gewoon haar gangetjes, Ik moet heel vroeg opstaan om naar mijn werk te gaan.
    En volgende adres ook Huniadijk 509 ,muziek draaien hard praten en deuren keihard dicht doen, vrouw woon met zes mensen in het huis inclusief man en verder vertellen dat ze geen man heeft, Ps Ik wil graag anoniem blijven ivm ruzie en auto kapot maken, alvast bedankt,

  3. Goedemorgen,
    De verwarming van meneer Melgert aan de Dortstestraatweg 97a doet het niet.
    Hij blijft op 15 graden. Hij wordt 90 jaar en de verplegings die bij hem in de ochtend komt zeggen dat er met spoed de boiler gemaakt moet worden.

  4. Het gaat over geluidoverlast en die geluiden komen van nieuw bouw. Hef Wonen weet van deze geluiden, Maar toch doet Hef Wonen als hun niks weet waar die geluiden komen. Naam van de complex is Dallestein en de straatnaam is Trompet pad in Spijkenisse mijn huisnummer is 61. Ik heb de meeste last van deze geluiden. Hef Wonen proberen nu de problemen te schuiven op mensen van deze complex gemakkelijk toch. Net als altijd, Sinds januari 2024 schuil deze figuur in deze nieuw bouw. De naam van deze figuur is L.G.Muers. Deze figuur is 7 dagen per week in ons nachtrust aan bonken. Dus deze figuur weet precies wat hij bezig is. Doordat dat deze mensen van complex naïef zijn, Blijft Hef wonen Waals over deze mensen heen. Deze figuur heeft ruzie met mijn. Dat is één van reden dat hij schuilen in die nieuw bouw. Ik heet C.N.Carolina. Deze figuur is 3 jaar aan mijn teisteren, Daarom heb ik deze weg gekozen om mensen die deze reviews lezen, om te laten weten wie is Hef Wonen is. Deze figuur heeft in verleden naast me gewoond .Deze figuur had geen vloer in de verleden, Hef Wonen laat hij zijn gang gaan. Deze figuur was ook bezig midden in mijn nachtrust bonken op vloer toen hij naast mijn woonde, In Hef Wonen voorwaarde staat geschreven na één maand moet je vloer gelegd worden. En ook na 22:00 uur is om te slapen. Hef wonen zelf houd niet aan hun voorwaarde. Deze figuur hebben ze pluimpje gegeven hij mag doen wat hij wil. IK ben bij alle instantie geweest voor hulp. Toen ik mijn rechtsbijstand inschakel na 14 dagen is deze figuur zogenaamde dood. Deze figuur heeft 5 maanden in flat gewoond, schuilen voor uit wereld. Midden in de nacht gaat deze figuur naar buiten. Hef Wonen heeft iedereen in de complex gelogen dat deze figuur is zogenaamde dood is. Hef Wonen heeft mijn behandeld net als tweederangsburger tot heden, Ik ben negerin en ik laat iemand over mijn heen lopen. Nu is deze figuur in nieuw bouw aan het schuilen, Alles wat hij geef gedaan toen hij naast mijn woonde doet hij daar beneden bonken op plafon stoel word geschoven, hard tikken en hameren in nacht, Ik heb geluiden opgenomen, en ik heb ook sommige mensen hier in de complex geluiden laat horen. Mensen herkennen deze geluiden, En deze gebouw is van jaar 1986 is een oude gebouw. Dus je hoor deze figuur in avond en ook in nachts daar beneden, Hef Wonen heeft me keer gezegd dat deze figuur is ernstig ziek, als ik alle puzzel bij elkaar zetten. Dan heb ik mijn vraagteken, echt ernstig ziek is? Waar krijg je alle energie van dan? Dus 1+1= 2 zulke mens is diepgezonken daarom zoek hij ruzie met een vrouw, Hij weet precies wat te wachten, als hij met een man ruzie. Zulke figuur is lafaard, Hef Wonen heeft mensen hier complex gezegd dat ik gek ben. Ik weet wie ik ben dat is voor mijn belangrijk. Lullen kunnen Hef Wonen goed doen, maar hun werk is nul, nul, Hef Wonen weet dat deze figuur heeft me bedreigd. Vorige jaar na 5 maanden heeft Hef Wonen deze flat opgeruimd van die figuur. Hij was nog in flat, medewerker van Hef Wonen heeft deze figuur geholpen. Deze figuur kreeg hulp van de dezelfde medewerker en hij is de mol. Medewerker van Hef Wonen ,stel dat jij wordt 7 dagen per week in jou nachtrust word ge bonken hoe zou je voelen. Waarom laat jullie L.G.Meurs ons geestelijk mishandeld waarom!!!! Stel één van jullie familieleden wordt geestelijk mishandeling hoe zou jullie voelen? Een bron heeft achter deze nieuw bouw gegaan om te horen waar die geluiden komen, deze geluiden komen van de nieuw bouw. En tussen flat 25 en 23 kunt je heel goed horen en deze zijn de laste flat, Daar boven woonde ik, De geluiden komen in de nieuw bouw beneden. Of vooraan naast de landpaal hoor je ook deze geluiden. Deze figuur doet net als hij aan werk ben daar beneden in de nieuw bouw.16:00 in middag gaat medewerker van aannemers bedrijf naar huis. Daarna begin hij hard aan bonken. Iedereen die bij mijn langs kom hoor deze geluiden. En hun is ook daar achter de nieuw gebouw gegaan. Dus Hef Wonen ga door met jullie liegen hoor. Elke keer dat ik uit mijn flat gaat hij is mijn aanloeren. IK heb deze figuur gezien. Eén politie agent heeft me gezegd mensen laten overal sporen. Ik heb een melding bij de Politie gedaan. Dus politie weet ook wat Hef wonen bezig is. Deze figuur heeft ook sleutel om hier in de complex te komen. De deur van portiek is al een tijdje kapot en de glas van de deur is ook kapot er wordt niks gedaan laat ons stik maar in. Je kunt lezen dat Hef Wonen geen enkele interesse tonen, geld wil ze wel hebben. Begin van deze jaar 2024 hebben ze gekomen met een bedrag van elektra gemeenschappelijk en schoonmaken die wij moet betalen. Maar als ik ziet dan heb ik mijn twijfel hoor. Ik in nieuw bouw gebruiken ook elektra die moet wij in deze complex betalen. Die lampje in nieuw bouw blijf 24 uur aan. Deze figuur die in de nieuw bouw schuilen heeft ook matras om te slapen. Hef Wonen weet dat L.G.Meurs houd van mensen treiteren. Ik waarschuw Hef Wonen zet L.G. Meurs uit deze nieuw bouw, voordat deze probleem uit de hand gaat lopen, ik laat niemand mijn slaan oké. Ik vraag me af hebben jullie ook die nieuwsbrief van brandveiligheid, aan L.G.Meurs die schuilen in de nieuw bouw gegeven? Want hij zo diepgezonken dat hij instaat is van alles. Deze nieuw bouw is van Hef Wonen, niet van gemeente dat Hef Wonen beweren. In februari kreeg wij een e-mail dat word nieuw gebouw en Hef Wonen beweren dat gemeente is aan bouwen. Gemeente bouw geen huizen en ook geen flat, dat doet de woning corporatie. Er staat ook in e-mail dat juni 2024 is nieuw bouw klaar. Tot heden zijn ze nog niet klaar. Doordat wij tweederangsburgers zijn, wordt ons niet op de hoogte gebracht van nieuw bouw. Ik heb met de feestdag kennissen bij mijn thuis uitgenodigd. Half 02:30 is midden in nacht is l.G.Muers begonnen met bonken. Deze tijd gaat hij hard bonken, Wij zijn achter de nieuw bouw gegaan, daar achter kunt je horen waar die geluiden komen. Dus hou op mensen van die complex voor gek houden.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *