groupon logo

Groupon Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (21) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Dinsdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Woensdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Donderdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Vrijdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Over Groupon

Groupon is van oorsprong een Amerikaanse onderneming die opgericht is in 2008. De website is hierna enorm gegroeid en tegenwoordig zijn ze wel in meer dan 100 steden actief. Het is dus echt een wereldwijde onderneming geworden, met acties over de gehele wereld. Je kan hier terecht voor de beste deals, waar je dan ook bent! Het is een erg makkelijke manier om via de website of via de eigen app van Groupon te zoeken op locatie naar de leukste activiteiten om te doen, met ook nog eens mooie kortingen! Zo kun je met de acties van Groupon onder andere terecht bij restaurants, spa, massage, activiteiten, product-deals, hotels en nog veel meer. De naam Groupon is een samenvoeging van de woorden group en coupon, dit geeft dan ook het concept van de website weer. De werking van Groupon is namelijk dat een bedrijf een voordelige prijs vraagt voor een activiteit vanwege de groepsaankoop. Wanneer er genoeg mensen de aanbieding willen kopen, gaat het door een krijgt iedereen een waardebon thuis. Dit gaat via de e-mail en wanneer je deze uitprint en meeneemt naar de activiteit geldt dit als je betalingsbewijs. Maar wanneer niet genoeg mensen de activiteit willen kopen, krijgt niemand een waardebon en gaat het dus helemaal niet door. Op deze manier heeft het bedrijf die de actie aanbiedt altijd de zekerheid dat het voor hem voordelig is. De website van Groupon kan dus eigenlijk gezien worden als de tussenpersoon die tussen het aanbiedende bedrijf en de consument staat.

Groupon korting

Wanneer je jezelf aanmeld op de site voor de nieuwsbrief ontdek je elke dag ook nog eens de leukst deals die je dan per mail ontvangt. Op deze manier bespaar je vaak nog wel tot wel 70% op duizenden acties. Verder kun je hier ook je persoonlijke voorkeuren aangeven waarover je dan acties ontvangt. Dit kan bijvoorbeeld gepersonaliseerd worden op je eigen regio of je hobby’s. Zo kun je kiezen voor regio Amsterdam en graag naar een kuuroord gaan. Je kan op de site deze voorkeuren zelfs constant veranderen waardoor je altijd acties kunt ontvangen van dingen die jouw aanspreken. Verder kun je met de coupons verkrijgbaar op Klantenservicecontact.nl nog meer genieten van extra kortingen! Dus kies hier snel je coupon en lever hem in tijdens het bestellen van een activiteit op de website van Groupon!

Groupon bestellen

Wanneer je de site van Groupon opent zie je diverse keuzemenu’s waar je uit kan kiezen. Op deze manier is het erg gemakkelijk om te zoeken naar een eventuele activiteit waar jij naar opzoek bent! Je kan namelijk kiezen uit; home, lokaal, producten, hotels & reizen, landelijk, tickets, en maak van je huis je thuis. Wanneer je dan op een nieuwe pagina terecht komt zie je alles wat in deze categorie wordt aangeboden. Je kan hier dan rustig doorheen bladeren en hierna eventueel een keuze maken. Wanneer je een Groupon wil bestellen, klik je op de desbetreffende Groupon. Je ziet hier dan (dit is verschillend per Groupon) een aantal opties waaruit je moet kiezen om de Groupon te kunnen bestellen. Dit kan bijvoorbeeld zijn met hoeveel mensen je in het restaurant wil gaan of wanneer je met hoeveel personen op reis wilt gaan. Wanneer je dit gekozen hebt, kom je op de bestel pagina van Groupon. Je kunt dan kiezen om jezelf aan te melden als nieuwe klant wanneer je nog nooit gebruik hebt gemaakt van Groupon, maar wanneer je al vaker besteld hebt op de website kun je inloggen met je gegevens. Als nieuwe klant kun je ervoor kiezen om jezelf snel aan te melden via Facebook of Google. Hiermee bespaar je veel tijd, omdat je gegevens direct ingevuld worden. Hierna wordt gevraagd om je gegevens in te vullen waar je de bestelling graag wilt ontvangen. Daarna wordt je naar de betalingspagina verwezen en kun je de bestelling voltooien. Wanneer de bestelling volledig gelukt is en verwerkt, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een e-mail met alle informatie. Dit geldt dan ook als je aankoopbewijs en geeft alle informatie die je nodig hebt om te kunnen genieten van je aankoop die je gedaan hebt via Groupon!

Groupon betalen

Wanneer je een bestelling aan het plaatsen bent, kom je na het invullen van je gegevens op de betaalpagina terecht van Groupon. Je kunt hier dan een keuze maken uit verschillende betalingsmogelijkheden. Als eerste kun je kiezen om te betalen via American Express. Verder kun je er ook voor kiezen om te betalen met Creditcard (Visa/ Mastercard) of Paypal. Maar de meest gekozen optie in Nederland is om te betalen via Ideal. Wanneer je hiervoor kiest kom je direct in een beveiligde betaalomgeving terecht van je eigen bank. Je kunt hier dan doormiddel van het online invullen van je gegevens direct betalen. Het geld wordt dan ook meteen van je rekening afgeschreven en komt bij het bedrijf terecht. Als je problemen hebt met het betalen op de website kan het zijn dat je bank de internetbetaling heeft geblokkeerd of dat er iets mis is met je betalingspas. Het wordt dan aanbevolen om te kiezen voor een andere betalingsmethode. Kies dan bijvoorbeeld voor een andere creditcard of betalingspas of probeer het met Paypal.

Groupon klantenservice

Wanneer je klachten of vragen hebt over je eventuele aankoop bij Groupon kun je op verschillende manieren contact op nemen met het bedrijf. Je kan hier ook op de website voor terecht. Er wordt dan aan je gevraagd f je een nieuwe klant bent of dat je reeds een klant bent en een vraag hebt over je bestelling. Je komt dan in een keuzemenu om je op deze manier sneller te kunnen helpen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet vindt op de website of je wil graag nog meer informatie ontvangen is dit ook mogelijk. Je kan namelijk ervoor kiezen om een online chat te starten. Je wordt hier dan zo snel mogelijk geholpen door een professioneel team van Groupon die alle antwoorden op je vragen weet! Verder is het ook mogelijk om een e-mail te sturen, maar het is natuurlijk ook gewoon mogelijk om te bellen wanneer je liever iemand echt spreekt. Je kan dit doen door te bellen naar 020 808 5550 op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Facebookpagina van Groupon

groupon facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Groupon
Bezoek het Facebook account van Groupon en stel direct jouw vraag.

Twitter van Groupon

groupon twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Groupon
Bezoek het Twitter account van Groupon en stel direct jouw vraag.

Website van Groupon

groupon website
Bezoek de website van Grouponom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Groupon om contact op te nemen.

Adresgegevens van Groupon

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Prins Bernhardplein 200, 1097JB, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Groupon ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

21 reacties

  1. LS
    Ik heb een product gekocht via groupon maar heb dit op 22-12-21 aan de leverancier met een code van u retour gedaan maar tot heden heb ik geen terug betaling ontvangen het paket is verzonden naar Damsluis weg 40 in Almere Post nl code 3SUQOS033068
    graag een reactie hier op het ging om een deurbel met binnen bel maar die binnen bel werkte niet en daar om retour gedaan
    HSVU Holding prijs 75.04

  2. Heb een Groupon gekocht en deze doet geen behandelingen meer. Kan Groupon niet telefonisch bereiken. Veel te moeilijk om in contact te komen met hun. Via mijn account kan de restitutie aanvragen, want deze link doet het niet eens!!

  3. Wat een gedoe om in contact met jullie te komen. Ik zou restitutie krijgen. Ik moest alleen nog gegevens via de chat bevestigen. Omdat ik niet reageerde die dag nog is de chat gesloten. Sindsdien kan ik niemand bereiken. Ik krijg steeds een foutmelding. En telefonisch valt er ook geen contact te krijgen. Graag contact opnemen met mij per mail of Whatsapp: [email protected] / 0630182244

  4. Is Groupon een oplichtingssite, Ik heb iets besteld en wil het retour zenden, telefonisch niet bereikbaar wegens Corono???? Datum 26-0602022. Via de mail worden er steeds uitvluchten verzonden waarom het niet retour gezonden kan worden ivm problemen aanmaken labels retourzendingen.
    Iedereen heel goed nadenken of je wel iets van kleding daar zal bestellen. Dit is het algemene antwoord wat je krijgr via de mail.

    Sorry for the inconvenience caused.
    I’m afraid we are experiencing issues with the carrier relating to the tariff codes for the customs declarations. They are not being accepted so the return label is failing to be generated. We’re speaking with them and hoping to have the matter resolved by the end of the week.
    Once again, my apologies for the inconvenience caused.
    Kind regards,
    Bem

    1. Ik heb drie koffers besteld maar die zijn te klein wil deze retourneren. Ik heb mailtjes gestuurd telefonisch ook niks. Mijn voordeel is dat ik ze nog niet betaald heb.

  5. jullie zijn niet te bereiken hele slechte zaak !! had altijd goede ervaringen in het verleden.ik wil wat bestellen , maar kan niet afrekenen. krijg dan een balkje met ,,er is geen standaart toepassing toegewezen op de volgende koppeling deel ing xxx xxxxxxxxxxxx

  6. Ik heb op 21 mei 2 bestellingen gedaan maar tot op heden, 15 augustus, nog niets ontvangen. Als ik bel krijg ik een bandje dat alle medewerkers thuis werken en geen telefoon beantwoorden, stuur ik een mail dan moet ik op een link klikken en kom ik op bij een chatrobot uit die steeds meld dat ik contact met de leverancier moet opnemen maar dat lukt niet.
    Wat een stelletje oplichters is Groupon. Bestel ik nooit meer iets bij!!

  7. Beste mensen,
    Op 8 augustus 2022 een bestelling gedaan ..
    9 aug. bericht gekregen, dat het verzonden is .. Helaas nog niets ontvangen.
    Wel op 12 en 18 aug. mailtjes ontvangen met de vraag, of ik nog aan de deal denk ..
    Kleindochter is inmiddels jarig geweest.
    1200-094118-316587
    Graag hoor ik van jullie
    Vr. gr. Mevr. I. Meijer

  8. Wat een vreselijke prut site zijn jullie geworden zeg!!! Op 5 augustus een bestelling geplaatst en ik zie dat die op 8 augustus verzonden zou zijn. Het is nu de 22e en heb nog steeds niks binnen en contact opnemen met jullie is totaal niet mogelijk. Ineens hebben jullie geen email adres meer…Telefonisch krijg je allerlei nergens op slaande zoethoudertjes te horen, als je uberhaubt al iemand aan de lijn krijgt. Als ik voor 1 september mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen dan volgt er een aangifte van diefstal!! Dit is sws mijn aller aller laatste bestelling bij jullie!!!

  9. Hallo,
    Ik heb op 3 sept 2022 airfryer filters besteld tot op heden niks ontvangen telf contact is niet mogelijk ze zeggen wegens corona.
    Dit is al de zoveelste keer dat mijn bestelling niet komt en ook geen vergoeding .
    Mensen wees gewaarschuwd dit is volgens mij oplichting lees alle bovenstaande reactie ook maar er word niets of nauwelijks iets geleverd .
    CROUPON IS OPLICHTERIJ LET HEEL GOED OP.

  10. Zwaar teleurgesteld in jullie producten en de mensen met wie jullie samen werken.

    Telefonische niet bereikbaar, klachtenformulier is offline de live chat wordt niet beantwoord schande.

    Ik zal nooit meer wat kopen bij jullie!

    Stelletje oplichters

  11. Groupon is bij mij zeaar door de mand gevallen . Ik bestel een eethoek uitschuifbaar tot 301 m . met 6 verleng stukken . Zou bezorgt worden in twee dozen . Ik heb hem thuis gehad had hem in elkaar gezet . Miste ik planken en ging de eettafel op meten . En hij is 135 uitschuifbaar en zaten maar twee stukken bij . Ik heb ze benaderd . En ze sturen mij een mail dat ik met hun verder moet gaan . En die beweren dan ik hem heb besteld in de maat 140 m terwijl ik bewijs heb van .mij bestelling . Maat tot 301 . Word van het kasje naar de muur gestuurt . SCHANDAALIG en ok dat ze dan niet eens even kontakt met je opnemen
    . Het gaat om een uitschuifbaren eethoek . In het wit eik en zwart verkrijgbaar voor 176.euro en de maten staan er bij .maar geen 140.m voel mij zwaar inde maling genomen

  12. Voor de mensen die via groupon iets willen bestellen pas er mee op .!!!! Het gaat allemaal geheimzinnig. Niet berijkbaar van wegen corona geloof je het zelf .

  13. Helaas kan ook ik niet ander zeggen als wat een zooitje is het daar bij groupon . Idd is telefoon nummer niet bereikbaar vanwege corona , het is inmiddels 2023 hoor . Als je contact hebt via de chat wordt er naar een poosje gewoon niet meer geantwoord en er wordt helemaal niet opgelost.
    Het lijkt wel alsof zodra je betaald hebt je als klant er niet meer toe doet.
    Ik raad een ieder aan niet in deze praktijken te trappen en zich ten zeerste te bedenken alvoor men hier iets besteld.

  14. Ik wilde lampjes met zonnecel bestellen. Klik ik 2 sets aan. Zou € 25,99 kosten inclusief verzending. Dan ga ik door naar Nu kopen en dan zie ik ineens een prijs staan van € 51,98! Je zal het maar niet in de gaten hebben en gewoon doorklikken naar Betalen. Dan betaal je zomaar het dubbele! Dit in combinatie met het totaal niet telefonisch bereikbaar zijn van Groupon noem.ik toch echt pure oplichting. Ik had vroeger goede ervaringen met Groupon, maar nu is het vervallen tot een bende oplichters. Niets meer kopen hier.

  15. Staat er met grote letters gratis verzending, maar zodra er iets terug moet mag je ervoor gaan betalen. Probeer al dagen in contact te komen met een Nederlands talige klantenservice om een klacht in te dienen, maar krijg steeds hetzelfde riedeltje van het Engelstalige verkoper. Het is nu voor mij goedkoper om het gewoon in de prullenbak te gooien. Zeer slechte service en mijn advies is om niets via Groupon te kopen.

  16. Heb een schoonheidsbehandeling voor 29,99 gekocht en wil een afspraak maken in mijn woonplaats, staat ook op de site dat dit kan. Bel ik voor een afspraak hoor ik dat dit bedrijf niet meer in mijn woonplaats zit en om mijn bon te verzilveren moet ik dan maar naar een andere plaats en meer dan een uur hiervoor reizen, Nu wil ik restitutie vragen maar dit lukt voor geen mogelijkheid, Echt waardeloos helemaal niet te bereiken.
    Koop aub niet meer via Groupon, k..site

  17. Ik wil 3 vouchers annuleren en restitutie aanvragen. Niemand te bereiken en Chat functie is waardeloos .Te triest voor woorden. Diverse telefoons die herleiden naar Groupon klanten Service geen een nog in gebruik.Hoe krijgt ik mijn geld terug.

  18. Ik heb een schoonheidsbehandeling gekocht maar de behandeling is niet geschikt voor mij, en de salon heeft besloten om de behandeling niet door te laten gaan. Nu wil ik een restitutie aanvragen, maar ik heb een bevestigingsmail nodig, maar deze heb ik niet meer. Ik heb wel de bon en deze is niet verzilverd.

  19. Matras december 2023 besteld ter waarde van 319,- euro echter niets ontvangen
    Standaard reacties via de mail en geen geld retour tot op heden
    Paar keer per week contact zoeken maar geen concrete oplossing
    Kortom ik vind dit slechte service en op deze wijze spekken ze hun eigen portemonnee en zitten de klanten zonder geld en artikel
    Het zou fijn zijn als ik na meer dan twee maanden eindelijk mijn geld eens ontvang
    Ik zou deze site niemand aanbevelen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *