Iemand verrassen met een kaart of cadeautje doe je zo
Een kaartje sturen als iemand jarig is of voor een andere speciale gelegenheid is natuurlijk altijd leuk om te doen. Of een leuk cadeautje kan een echte verrassing voor iemand zijn. Je kunt natuurlijk zelf een kaartje schrijven of een cadeautje kopen maar online dit uitzoeken en versturen is ook mogelijk en leuk om te doen. Bij Greetz kun je daarvoor dan prima terecht.
Verras iemand met wat leuks
Bij Greetz kun je kiezen uit heel veel verschillende kaarten voor allerlei gelegenheden. Deze kun je zo persoonlijk maken als jij wilt. Heb je een geschikte kaart gevonden dan kan Greetz er jouw boodschap opzetten en wordt de kaart op de dag dat jij wilt bezorgd bij degene waarvoor deze bestemd is. Je kunt bij de kaarten kiezen uit een uitgebreide collectie met onder andere kaarten voor verjaardagen, jubilea, nieuwe woning, geslaagd, beterschap enzovoort. Naast kaarten kun je ervoor kiezen een ander cadeautje te versturen zoals bloemen, chocolade, boeken & cadeaubonnen, taart & gebak, drank, speciale cadeautjes voor baby’s en kinderen en nog andere verrassingen. De producten die verstuurd kunnen worden staan netjes aangegeven in categorieën zodat het zoeken voor jou makkelijker gemaakt wordt.
Veel cadeautjes om te bestellen
Greetz werd in 2004 opgericht en werkte de eerste jaren nog hoofdzakelijk samen met andere bedrijven maar sinds 2009 staat het bedrijf op eigen benen en weet zich goed te handhaven in de online wereld van kaartjes en andere cadeautjes bestellen en verzenden. Je bestelt er kaartjes die naar iemand anders verstuurd worden maar kunt er ook kaarten laten ontwerpen zoals geboortekaartjes en trouwkaarten. Deze worden dan voor jou verstuurd zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt. Ook handig als je wat aan de late kant bent en er nog net op tijd aan denkt dat iemand daags daarna jarig is. Als je een kaartje bestelt voor 20:00 kan het namelijk nog de dag daarna in de bus vallen bij de ontvanger en ben jij niet te laat. Bestellen na 20:00 kan ook maar als het dan snel bezorgd dient te worden betaal je daar wat meer voor omdat er een koerier wordt ingeschakeld.
Neem bij vragen contact op met de klantenservice van Greetz
Heb je nu al eens eerder iets besteld bij Greetz of wil je graag ergens iets meer over weten? Dan is het zeker aan te raden even contact op te nemen met de Greetz klantenservice. Dit kun je op diverse manieren doen. Via www.greetz.nl vind je onder het kopje Klantenservice alle manieren waarop je contact kunt leggen. Zo kun je chatten van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 20:00. Op zaterdag en zondag is dit mogelijk tussen 9:30 en 18:00.
Mailen, bellen en contact via social media
Een mailtje sturen kan ook. Dit doe je door het contactformulier in te vullen dat je op de website vindt. Je vult hierop het onderwerp van je vraag of opmerking in, en laat je gegevens achter. Geef een omschrijving en laat, indien je dit hebt, een ordernummer achter. Er kan ook een bijlage worden meegestuurd. Als de Greetz klantenservice het bericht ontvangen heeft nemen zij zo snel mogelijk met jou contact op. Liever iemand persoonlijk en rechtstreeks spreken en met Greetz bellen? Dan kun bellen met het Greetz telefoonnummer 020-5606581. Dit kan op werkdagen tussen 8:30 en 18:00. Wil je liever een berichtje sturen via social media? Dan kan dat via Facebook of Twitter. Greetz is op Facebook te vinden via de link https://www.facebook.com/greetznl en voor een tweet sturen ga je naar https://twitter.com/greetznl.
Kijk ook bij de veelgestelde vragen
Nu is het goed mogelijk dat je vraag al eens eerder gesteld is. Zeker als het een algemene vraag is loop je kans dat deze al door iemand anders gesteld is en zelfs meer dan eens. Daarom vind je op de site van Greetz ook een overzicht met veelgestelde vragen. Heb je zelf een vraag? Kijk dan eerst even of deze daar wellicht tussen staat. Zo heb je niet alleen snel een antwoord op je vraag maar hoef je ook geen contact te zoeken met de klantenservice en kan dit je de moeite besparen. Staat je vraag er niet tussen of is deze bijvoorbeeld heel specifiek? Dan is contact opnemen wel altijd aan te raden.
Mogelijke onderwerpen van de vragen
Veelgestelde vragen kunnen uiteraard over van alles gaan. Bij Greetz kunnen dit vragen zijn over Bestellen, Bezorging, Wijzigen of annuleren, Betalen, MyGreetz, Assortiment, Retouren & Garantie, Zakelijke vragen, over de Privacy en Algemene vragen. Daarnaast hebben ze, afhankelijk van de tijd van het jaar ook categorieën die dan actueel zijn, zoals bijvoorbeeld rond de Kerst. Doordat je binnen deze categorieën kunt zoeken heb je je vraag en antwoord vaak snel gevonden en hoef je niet de hele site ervoor af te gaan.
20 reacties
Goedemorgen
verkeerde mail
Ik heb 1 november een kaart bestel en betaald en dit is niet afgeleverd.
Goedemiddag bij ons belde de bezorger aan wij waren aant wachten tot hij boven kwam maar dat gebeurde niet wij zagen hem zonder dozen terug naar de bus lopen wij wonen in een flat ik ging naar beneden om te kijken of beuren het misschien aan had gepakt niemand beneden maar hij had de 2 dozen in de haal gezet
NIET NORMAAL DIT
mijn adres is Pasteurstraat 231 2522RJ Den Haag
Ik wilde dit even door geven
[email protected]
Ik heb gister op 4 augustus n boeket zonnebloemen ontvangen en nu op 5 augustus hangen ze als dweilen in de vaas . Wat nu te doen .?
Ik ben gisteren n boeket zonnebloemen ontvangen op 4 augustus en op 5 augustus hangen ze als dweilen in de vaas , wat kan ik doen .
VerjaardagsKaart 1_BNCKDAVAMT VERKERDEN DATUM INGEVULD MOET ZIJN 17 december 2021
Ik heb 9 euro aan verzendkosten betaald om een verjaardagskaart op een zo dag bezorgd te krijgen, en toch fout gegaan. Ik krijg een mail van greetz dat de kaart is geweigerd te ontvangen door de ontvanger. Belachelijk!! De kaart de nooit aangeboden. Het was zo belangrijk voor mij. ..het was een verjaardagskaart voor mijn dochter..
Goedendag, gisteren is er een bloemstuk bezorgt, 1 dag te laat maar oké! Bij het uitpakken waren er al verschillende bloemen geknakt! de volgende ochtend hing de amaryllis slap en kapot over de “hoge” bloemenvaas! Boekt Winternacht van een waarden van 24,99. Niet te geloven deze prijs maar is een cadeau. Graag wil ik mijn beklag doen bij u en een nieuw boeket ontvangen. Het boeket is woensdag 22 december bezorgt aan
G. Groeneveld
Buxushaag 28
2216 AD Voorhout.
Graag hoor of zie ik iets van u.
Met vriendelijke groet, Bert Groeneveld.
Ik heb net een kaart besteld en betaald maar hij staat nog steeds in mijn winkelmandje
En nog steeds niet in mijn orderhistorie
U zult een andere bezorgdienst moeten gebruiken dan Packs. Krijg een mail dat de ontvanger niet thuis was en er een kaartje met telefoonnummer is achtergelaten. De persoon in kwestie ligt in het ziekenhuis dus was wel degelijk aanwezig. Het was ook heel belangrijk dat dit bij de patient afgeleverd zou worden. Schandalig. Het adres was correct. En nu…. De patient of wij hebben geen kaartje met een tel.nr welke we kunnen bellen. Bovendien is het zaterdag en zijn Hreetz en Packs niet bereikbaar.
Een zeer slechte service.
Ik ga hier nooit meer bestellen.
Hallo ik heb een kaart laten maken en er iets in gezet. Maar zij kreeg een kaart met niets erin. Dat was niet leuk graag antwoord
Ik heb net een ballon ontvangen via greetz, deze is slap en niet goed gevuld met helium. Wat ik erg jammer vindt. Mijn dochter heeft er veel geld aan uitgegeven.
Dus mijn vraag is hoe lossen we dit op?
Bij geen reactie van jullie zal ik een slechte review schrijven omdat ik vindt dat het goed afgeleverd moet worden. In het verleden ook een ballon gehad en die was oke.
Hoop iets van jullie te vernemen.
Bij voorbaat dank
Het telefoonnummer 0205606581 heb je weinig aan er komt nooit contact. Wel heb je een
Abonnement bij global collect. Als je een kaart hebt verstuurd en schijnbaar iets hebt aangetikt.
Beetje vreemd.
14 mei Moederdag prachtig pakket van Greetz gehad en wij waren gewoon thuis, maar het pakket is gewoon over de poort gegooid. Ik wist niet wat ik zag………..
Gaan jullie zo met de dure kado’s om????
Ik heb nogsteeds niet mijn verjaardagkaart voor mijn kleindochter Nova niet ontvangen.
Mijn adres is
Bergstraat 51a
3811 NG Amersfoort.
R. Van Linde.
Graag een reactie
Ik heb net de reviews gelezen en ik kan mij ook aansluiten.
Heb op 7 juli jl een kaart en cholade besteld om te bezorgen in Ysselstein.niets ontvangen.
Ref:0180318618134157
1b08c481-f
Hoop dat jullie het gaan oplossen,ik ben het niet van jullie gewend.groetjes
Ballon met kaart besteld om op 18 oktober 2023 te bezorgen. Op 19 oktober staat vermeld dat deze om 14.08 uur bezorgd is. Vriendin heeft niets ontvangen. ‘S middags gechat met greetz maar contact verbroken. Graag contact opnemen met mij om het het op te lossen!
Gratis postzegel resulteerde in giga verzendkosten, veranderd dus dit is misleiding naar mijn mening, Ik vulde in dinsdag maar op geheimzinnige wijze veranderde dat blijkbaar in zondag?
Ik maak geen gebruik meer van Greetz wat een domper,