logo gls

GLS Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (20) Reviews

Bellen met GLS

0900 1116660
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 22:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 22:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 22:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 22:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 22:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: € 1,00 per gesprek

Facebookpagina van GLS

GLS Facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Facebook account van GLS en stel direct jouw vraag.

Twitter van GLS

GLS Twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Twitter account van GLS en stel direct jouw vraag.

Website van GLS

GLS Website

Bezoek de website van GLS om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van GLS

Adresgegevens van GLS

GLS is gevestigd op het adres Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht. De exacte locatie van GLS zie je op de kaart hierboven.

Pakketdienst GLS

General Logistics Systems, oftewel GLS is een pakket dienst die aan het einde van de vorige eeuw in het jaar 1999 is opgericht. Het bedrijf is actief in 41 landen binnen Europa. Het is dan ook 1 van de grotere pakketdienst bedrijven binnen Europa.

Cijfers van GLS

GLS bedient zo’n tweehonderdduizend klanten per jaar in 41 landen. Verdeeld over deze 41 landen werken er ruim 14.000 medewerkers bij dit bedrijf en wordt er gebruik gemaakt van 20.000 voertuigen. Hiermee is het dan ook 1 van de marktleiders binnen hun branche met een omzet van zo’n 2 miljard euro per boekjaar.

GLS in Nederland

Via GLS Nederland kun je zowel nationaal als internationaal post en pakketen versturen. Het bedrijf bedient zowel particulieren als bedrijven. Ook vrachtvervoer is een dienst van GLS. De doorlooptijd is gemiddeld minder dan 24 uur. Bij vrachtvervoer binnen Europa ligt dit iets hoger, tussen de 48 en 96 uur. GLS werkt met een systeem waarbij onderscheid wordt gemaakt van regelmatige en incidentele zendingen om zo het verzendproces zo optimaal mogelijk te maken.

Contactgegevens

Als je contact wilt opnemen met GLS, kan dit op verschillende manieren. Je kunt bellen met GLS via het nummer 0900 1116660, kosten zijn 1 euro per gesprek. Mailen kan naar het emailadres [email protected] . Het bezoekadres is Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

1.2 6 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
20 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Henk Gommans
Henk Gommans
2 months ago

Dit is al de zoveelste keer dat de bezorger bij ons 2 dagen via track en trace laat aangeven wanneer hij komt. Komt niet en durf dan ook nog te zeggen dat hij een kaartje in de bus heeft gelegd. Ik noem dit een a sociale streek die nu al twee of drie keer is voorgekomen.
H.Gommans
Aquamarijn 62
5912SV
Venlo.
Graag een reactie

J Schutte
J Schutte
1 month ago

Klantenservice??? Bellen naar het 0900 nummer (open tot 22.00uur), vervolgens een euro betalen voor het service nummer en dan te horen krijgen dat de klantenservive om 17.30uur dicht zit???????????

H.Rijn
H.Rijn
1 month ago

Vandaag ook geprobeerd naar klantenservice te bellen om19.15 uur en ook geen contact gehad .Zet dan niet dat je tot 22.00 uur bereikbaar bent.

Sheila post
Sheila post
1 month ago

Goedendag ik heb wat bestelt via wish maar jullie hebben het bij de buren afgeleverd en ik heb geen briefje in de bus gehad dat het daar ligt ook is mijn bestelling niet compleet en bij wish staat niks in nalevering dus dan moet het bij jullie liggen het gaat om de track nr ZI79BA86 ref nr 000246581 s.post 0653135578 mvg sheila post dordrecht 3319 bl

Jurgen
Jurgen
1 month ago

Coronamaatregels naleven…..
Staan ze aan de deur 0,5 m van je af zonder enige bescherming te zeuren of we een pakketje willen aannemen voor een ander uit de straat.
Staat duidelijk een invalidebord voor de deur en we zitten in de risicogroep, wat denken die gasten nou , totaal geen goede voorlichting en willen zo snel mogelijk maar hun pakketjes kwijt .
DENK EEN NA OVER EEN ANDERSMAN GEZONDHEIDN GLS

graag een reactie

Peter Lormans
Peter Lormans
1 month ago

Zogenaamd pakketje geleverd, getekend door Mw Lormans die het 15 jaar niet meer geeft. Gebeld, zouden terug bellen als ze de bezorger gesproken hadden…niet dus.. Vorige week ook al zo’n waardeloze bezorger die gewoon ondanks dat er iemand thuis was, het pakket van toch wel een behoorlijke waarde zonder aan te bellen voor de deur neer gooide. Waardeloze service…

Screenshot_20201202-160101.png
Renate
Renate
1 month ago

Al meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te leggen. Ik krijg het begin riedeltje te horen en vervolgens niets…… schandlig!! Ik neem aan dat hier geen kosten aan verbonden zitten???

Mary Maas
Mary Maas
1 month ago

pakket bezorger heeft een kapotte dicht geplakte doos afgeleverd doos was open gesneden en snel weer dicht geplakt.

Jorian Both
Jorian Both
1 month ago

Zie zojuist online dat mijn pakketje zogenaamd afgeleverd is en getekend door mij, maar er is helemaal niemand geweest… Ik ben ook al de hele dag thuis om er op te wachten aangezien het een belangrijk pakketje is dus ik kan hem/haar niet hebben gemist. Wat is hier aan de hand GLS??

pakketnummer: 01053503367810
internationaal nr: 904027733677

Ik verneem graag spoedig van jullie!

Michiel Spek
Michiel Spek
1 month ago

Ik kreeg een bericht dat ik moet reageren omdat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat ik niet thuis was. Ik was inderdaad niet thuis en had inderdaad het bericht de dag van tevoren gemist over track and tracé. Via Track en Trace zag ik dat er een Niet thuis ikaartje n de brievenbus zou moeten zijn gedaan. Nergens te vinden. Telefoon nummer van de klantenservice bij bericht, maar het was geen werkdag, dus gewacht tot maandag. In de middag gebeld. Pakket blijkt in dezelfde gemeente, maar in een heel andere wijk en straat te zijn afgeleverd. Persoon aan telefoon geeft aan dat dit binnen een paar dagen bezorgd zal worden. Is nu nog niet gebeurd, dus ik wil eens bellen voor informatie. Er staat HIER en ook bij de berichten immers dat het nummer tot 22 uur bereikbaar is, maar nee, er wordt aangegeven dat het maar tot 17:30 bereikbaar is.

Geen beste service. Vervelend dat je achter je pakket ‘aan moet gaan’ en een nummer moet bellen, omdat het bedrijf fouten maakt en jij dan ook nog eens moet betalen..

H. Naji
H. Naji
1 month ago

goede morgen,
u geeft aan dat de pakket nummer: 01053519225777 niet kon bezorgd worden. we vragen ons af wat de reden is? de klant wacht de hele dag thuis!

Breda
Breda
1 month ago

Ellende ellende

Nu voor 2e x iets gekocht moet door GLS BEZORGD WORDEN 1 KLOTE ZOOI zouden voor 1300 hier zijn tis gvd half zes avonds dag vrij kost geld alles voor Jan lul vorige keer bezorger ook al niet langs geweest en stond in de app niet thuis!!! Kut bedrijf

Kees
Kees
1 month ago

Slechte service. Af laten leveren bij GLS afhaal punt. Niet geleverd, waar is mijn bestelling. Klantenservice gebeld om 19:30. Gesloten, waarom staat er dat de Klantenservice tot 22:00 open is???

Angela
Angela
1 month ago

Jeetje wat een onvriendelijkheid. “Kunt u een beetje opschieten met uw vraag, ik heb nog 6 andere wachtenden achter u.” “Larissa, je pauze is voorbij hoor” Midden in mijn verhaal. Dit kan echt niet. En dan nog geld gaan vragen voor deze lijn. Pfff, mijn dag is lekker begonnen.

Dudart
Dudart
1 month ago

Werde

Dudart
Dudart
1 month ago

Er werd net gebeld een buurvrouw ze kwam langs het uitvaart centrum en die vroeg of ze het pakketje wilde afgeven bij ons want het was bij de paspoort van hun gelegd. Schandalig om op die manier om te gaan met pakketje van de klant . Zat ook bij print about een klacht over het bezorgen indienen we waren immers thuis gebleven omdat er een pakketje zou komen

Hans
Hans
1 month ago

Kreeg vandaag 18/12/2020 een GLS pakket van de reparateur van de vaatwasmachine???
Ja hoe kan dat?
Het adres is tevens in Ridderkerk als in Rotterdam (zelfde straatnaam en nummer). De kwalitatieve bezorgservice van GLS had ondanks het goede adres op het etiket het pakket in Rotterdam afgegeven??????
Typisch gevalletje van nonchalance van de bezorger. Of gewoon niet geïnteresseerd zijn.De bewoner van het adres in Rotterdam heeft ook geen actie ondernomen totdat de witgoed reparateur met het pakket op de proppen kwam omdat hem gevraagd werd dit af te leveren in Ridderkerk????
Dan bel je voor een klacht of kennisgeving met het 0900 nummer dan krijg je ook een kwalitatieve medewerker (maar niet heus) aan de lijn die je gaat vertellen dat hij er niets aan kan doen.
Ondanks het feit dat er al twee eerdere klachten waren ingediend.
Halverwege het gesprek vertelde de klanten “service” medewerker dat ik vorige week ook al had gebeld????
Tuurlijk vorige week wist ik al dat er vandaag een pakket zou gaan worden geleverd…..duhhhhh.
Ik had niets te vertellen omdat ik geen klant was van GLS maar van Pimms solutions en GLS had geen enkele verantwoording in deze. Dus ook geen klacht werd mij gezegd, GLS kan er niets aan doen?

Al met al GLS is wat mij betreft een club die pretendeert kwaliteit en expertise te hebben.
Ik trek dat ik twijfel. Een blinde geleide hond of extra brillen voor de bezorger die dan de etiketten kunnen lezen of misschien in braille.
En een medewerker van de klanten ‘service” die voorspellende gaven heeft maar geen klacht opneemt.
In 1 woord geweldige ervaring GLS. TOP service en geweldig professioneel en kwalitatief personeel.
Chapeau…..!!!!!

WTF
WTF
21 days ago

waardeloze bezorgservice, schoenen besteld, totaal verkeerd bezorgd… en ik heb geen idee waar. klantenservice onbereikbaar. WTF is dit voor een kanker bezorgservice zeg, check je chauffeurs. die kunnen er echt helemaal niks van!

DA. Barendrecht
DA. Barendrecht
20 days ago

In verband met een verhuizing had mijn dochter een TV besteld en af te leveren bij mij (haar moeder). In middels is de TV afgeleverd. Waar ?? geen idee, de bezorger heeft hem afgeleverd staat er bij Track & Trace getekend door een zekere Dhr. Mick die in de gehele flat onbekend is. Zowel van de bezorger en degene die hem nu in zijn bezit heeft bedankt.

Justyna
Justyna
12 days ago

Ik heb de hele dag op de levering gewacht. Ik heb een belangrijke vergadering uitgesteld. De verzending zou tussen 8.30 en 11.30 uur plaatsvinden. Om 19.00 uur kreeg ik een bericht dat er niemand thuis was. Je bent het slechtste koeriersbedrijf dat ik ben tegengekomen.
Pakketnummer:50210048339504

Nieuwe Bedrijven

RTL contact
035 – 6718718
Simyo
0800-8007
Algemeen Dagblad
088 – 0505050
Oxxio
088-8955999
BN De Stem
088-0139920
SNS Bank
030 - 6333000
HelloFresh
020 7602014
Leenbakker
088-7860200
Leeuwarder Courant
088 – 8002008
Netflix
0800 0229647
Copyright 2021 © All rights Reserved.
20
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x