logo gls

GLS Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (112) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: € 1,00 per gesprek

Pakketdienst GLS

General Logistics Systems, oftewel GLS is een pakket dienst die aan het einde van de vorige eeuw in het jaar 1999 is opgericht. Het bedrijf is actief in 41 landen binnen Europa. Het is dan ook 1 van de grotere pakketdienst bedrijven binnen Europa.

Cijfers van GLS

GLS bedient zo’n tweehonderdduizend klanten per jaar in 41 landen. Verdeeld over deze 41 landen werken er ruim 14.000 medewerkers bij dit bedrijf en wordt er gebruik gemaakt van 20.000 voertuigen. Hiermee is het dan ook 1 van de marktleiders binnen hun branche met een omzet van zo’n 2 miljard euro per boekjaar.

GLS in Nederland

Via GLS Nederland kun je zowel nationaal als internationaal post en pakketen versturen. Het bedrijf bedient zowel particulieren als bedrijven. Ook vrachtvervoer is een dienst van GLS. De doorlooptijd is gemiddeld minder dan 24 uur. Bij vrachtvervoer binnen Europa ligt dit iets hoger, tussen de 48 en 96 uur. GLS werkt met een systeem waarbij onderscheid wordt gemaakt van regelmatige en incidentele zendingen om zo het verzendproces zo optimaal mogelijk te maken.

Contactgegevens

Als je contact wilt opnemen met GLS, kan dit op verschillende manieren. Je kunt bellen met GLS via het nummer 0900 1116660, kosten zijn 1 euro per gesprek. Mailen kan naar het emailadres [email protected] . Het bezoekadres is Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht.

Facebookpagina van GLS

GLS Facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Facebook account van GLS en stel direct jouw vraag.

Twitter van GLS

GLS Twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Twitter account van GLS en stel direct jouw vraag.

Website van GLS

GLS Website

Bezoek de website van GLS om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van GLS

Adresgegevens van GLS

GLS is gevestigd op het adres Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht. De exacte locatie van GLS zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

112 Responses

  1. Aanbellen pakje achterlaten bij de voordeur en wegrijden!! Krijg niet eens de mogelijkheid om de deur open te doen volgens mij denkt GLS dat wij op het deurmatje zitten te wachten tot ze langs komen en dat terwijl ik niks heb besteld niet weet dat ze komen maar iemand een cadeautje opstuurt als verrassing voor hetzelfde geld ben ik niet thuis!
    Wat een geweldige pakketbezorger 🤬

    1. Vandaag zou ik een pakket bezorgd krijgen!
      Kreeg ineens mailtje dat het bij buren is afgegeven,terwijl ik gewoon thuis was?!
      Nu weet ik dat deze mensen nooit opendoen,dus heb voor ruim 1€ per min GLS gebeld die betreffende aflever chauffeur belde en die beweerde dat het in een andere straat is bezorgd!
      Ik daarheen,wisten nergens van….
      Kortom ik kan fluiten naar mij pakket,maar zal alles in het werk stellen om dit boven water te krijgen!
      Altijd wat met GLS🤬

  2. pakket ontvangen door mezelf en getekend om 9.41u…apart want geen chauffeur gezien, fantastisch hoor….pakketnummer 43220005002808

    ????????????

  3. Super slechte bedrijf. Ik heb track en trace in mijn hand sinds mijn dagen, dezelfde twee dagen dat het pakketje het naast huis passeerde. bezorger heb alleen naar raam gekeken, niet geremd en verder gereden!!!! Wat is dat??!!

  4. Vandaag thuis pakket opgewacht. GLS auto rijd ons erf op, voor ik een jas aan heb rijd hij weer weg. Heeft geen poging gedaan aan te bellen of uit te stappen. Schuur was open (ook daar had het weggezet kunnen worden). Het kado wat er inzat komt nu pas na Pasen en te laat! Balen.

    1. Dat is precies hetzelfde als bij mij. Staat dat pakket is ontvangen en getekend door mij terwijl ik in het ziekenhuis was. rara hoe kan dat.

  5. Waarom kan ik geen e-mail adres vinden om een klacht te uiten? Facebook pagina bestaat ook niet als ik die aanklik. Ben boos. Waarom moet ik tot morgen wachten en kan ik dan bellen? Waarom kost het me ook nog geld om een klacht te kunnen uiten? Ik ben boos. Jullie doen je werk niet goed en ik moet er ook nog voor betalen om erachter te komen wat er mis is gegaan. Schande!!!

  6. Heel de dag op mijn pakket zitten wachten.. adres is gewoon juist.. krijg ik vanavond om 18.56 bericht adres klopt niet!!! Wordt niet afgeleverd nou hoe dan gls.. ?? Ik woon hier toch echt.. klantenservice kan ik morgen pas bellen. Kansloos gls.. de zoveelste x..

  7. Op 09-04-2021 om 12:25 krijg ik de melding dat levering 01053564149820 is afgeleverd echter heb ik niets ontvangen. Vanwege het thuiswerken was ik gewoon aanwezig. Ik heb inmiddels aangifte gedaan van diefstal.

  8. Er worden hier dagelijks pakketjes voor bewoners bezorgd. Er zijn echter een paar bezorgers die asociaal zijn en erg onbeleefd. Zij deponeren alle pakketjes voor onze bewoners bij de receptie en begint direct te roepen : ik ga de discussie niet aan. Terwijl zij deze pakketjes bij de bewoners zelf moet bezorgen en niet bij de receptie. Volgende keer komen zij hier niet meer mee weg.

  9. Postbezorger is op eigen initiatief mijn huis binnengegaan terwijl ik er even niet was. Deur met een hendel, die niet op slot was omdat ik even bij de buren was. Op de camerabeelden te zien hoe een pakket in de tuin gesmeten wordt en ze daarna gewoon binnenlopen. Op staande voet ontslaan

  10. Goedendag,

    Ik wacht nu al 2 dagen op een pakketje, waar ik ook steeds voor thuis blijf. Ik vind dit erg vervelend dat dit niet word bezorgd.
    Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie hoe dit kan .

    50210048261584
    
    Mvg.

  11. Ik heb een trampoline besteld die maar niet bezorgd wordt. Status staat nog steeds op 1 dag later, wordt er gek van. Geef duidelijk aan wanneer iets bezorgd wordt. Corona is echt geen reden meer om iets maar door te blijven schuiven.

  12. Ik heb geen pakket ontvangen en ik heb niet getekend bij de deur zoals vermeld bij levering GLS-rapport. Verder heb ik de ondersteuningslijn van GLS gebeld, de dame daar vroeg de chauffeur waar het pakket was en de chauffeur vertelde dat het bij de buren was. Ik heb het gecontroleerd, buren hebben mijn pakket niet ontvangen. Dit is voor mij meer dan frustrerend om met zo’n slechte service om te gaan. het is niet de eerste keer van GLS.

  13. onbetrouwbaar. Pakket bij de buren? Dat betekent: gedumpt in het portiek en snel wegwezen. Waardeloos en onbetrouwbaar dus

  14. Via vakantie veilingen 2 palmbomen gekocht en die zijn vrijdag al verzonden; als ik track And trace bekijk staat er dat het druk is en ik het later krijg..maar wanneer??? . euh.. is er iemand van gls die ze water geeft dan???? Je kan toch niet zomaar ruim een week die palmbomen in een doos laten zitten!!! Wanneer ze komen worden ze dus bij de chauffeur open gemaakt en als ze verziekt zijn mogen ze door jullie vergoed worden!!!!! Klacht is ook al bij vakantie veilingen ingediend.

  15. ik heb een klacht al meerder keren pakketje op de buurt afgegeven zonder een briefje in de bus achter te laten , nu vind ik het super vervelend dat mijn buurt lastig word gevallen met mijn pakketjes maar het meest irritant is dat er geen briefje of mail word gestuurd van wij hebben pakket voor u afgegeven op het volgende adres. Wat gaan we hier aan doen?

  16. ik heb een klacht al meerder keren pakketje op de buurt afgegeven zonder een briefje in de bus achter te laten , nu vind ik het super vervelend dat mijn buurt lastig word gevallen met mijn pakketjes maar het meest irritant is dat er geen briefje of mail word gestuurd van wij hebben pakket voor u afgegeven op het volgende adres. Wat gaan we hier aan doen?

  17. Zou gisteren pakketje krijgen. Geven niet eens een tijd aan, wat belachelijk is, maar vervolgens is niemand gekomen, geen kaartje in de brievenbus en online staat geweest pakket geweigerd!!! Wat een service, tegenwoordig schijnen er geen normale koeriersbedrijven meer te bestaan!! Verbaasd me ook niks als ik zie wat voor een personeel er grotendeels is! 2 mails gestuurd, geen enkele reactie!!!!!!

  18. Wat een enorm k.t bedrijf. zeer slecht berijkbaar voor klachten. Heb een mail gehad dat mijn pakket geleverd is. Nou niet dus. Geen kaartje in de bus, daarbij was ik thuis dus gelul. Waar nu mijn pakket is mag Joost weten. Bel ik vanmorgen bandje dat ze van af 8.00 berijkbasr zijn. 5 over 8 gebeld zelfde bericht maar nu waren ze ineens van af 8.30 berijkbaar. Heel bijzonder bedrijf.

  19. Mijn pakketje met nr 35430433394470 is NIET afgeleverd.
    Via de mail krijg ik wel te zien dat het pakketje is geleverd met aflevercode G727 en door mij zelf getekend : Lia
    Het pakketje is dus NIET afgeleverd.
    De bezorger heeft de zaak bedonderd, mijn pakketje gestolen en valsheid in geschrift gepleegd
    Ontsla deze gast en zorg dat ik mijn pakketje krijg!!!

  20. Dag
    Met cidem Uit vlaardingen
    Ik heb auto materialen besteld 3 week geleden via autodoc
    Hoen zegen dat moet ingeleverd vorden zijn
    Maar ik heb nieks gekregen
    Ik heb mijn POST sput nodeg kan je kijken vat is geburt

  21. Dag
    Met cidem Uit vlaardingen
    Ik heb auto materialen besteld 3 week geleden via autodoc
    Hoen zegen dat moet ingeleverd vorden zijn
    Maar ik heb nieks gekregen
    Ik heb mijn POST sput nodeg kan je kijken vat is geburt
    Rijkestraat 39
    3131 cv vlaardingen

  22. Wij waren aangenaam verrast door de service (names GLS door Taflogistics). Retourzending was door miscommunicatie nog niet tot één geheel verpakt. Bezorger bood aan om ’s middags terug te komen om te kijken of zending (inclusief onverwacht geleverde Euro-pallet) toch nog mee kon. Pakket kon de middag nog mee.
    Hulde!

  23. Ik probeer jullie op allerlei manieren te bereiken. Het lukt mij steeds weer niet. Ik doe het dan ook op deze manier.
    Op 9juni zou de bezorger geweest moeten zijn als ik kijken naar TT ook staat dat de bezorger bericht heeft achtergelaten. Maar geen van beide klopt het niet.
    Graag ontvang ik mijn pakketje.

  24. Goedemiddag,

    Zo juist is er bij ons naast een pakket bezorgd door GLS, ook deze keer was zijn rijgedrag schandalig!! Wat een reclame zeg.
    Deze mail komt niet voort door dit ene incident dit rijgedrag hebben we al vaker geconstateerd maar zo juist was de druppel!!!!!

    Hij kan het met deze snelheid totaal niet overzien een auto, fietser of voetganger is een keer de dupe.
    Hij begeeft zich op privé terrein (bij ons) en daar moet hij zich naar gedragen (ook op de openbare weg), ik probeer dit duidelijk te maken via deze mail zodat jullie de kans krijgen hier sturing aan te geven,
    Als dit niet het gewenste effect gaat krijgen zullen wij stappen ondernemen om dit gedrag om te buigen zodat er geen ongelukken gaan gebeuren.

    Zou graag een reactie terug ontvangen.

  25. Ik zit al voor de 2e keer tevergeefs te wachten op een te bezorgen pakket door GLS. 1e keer afgelopen vrijdag, van 12.30-16-30 en nu van 9.30-12-30. Beide keren vrij moeten nemen omdat er getekend moet worden. Schandalig. Dikke minpunten voor [email protected]!!

  26. Vandaag zou het pakket tussen 0930 en 1230 geleverd worden, maar tot op heden 20:00u nog steeds niemand gezien en mijn vrouw was de gehele dag thuis. Dus tja waar is de chauffeur en me pakket gebleven? Ik moet zo naar me bed want om 04:00 gaat de wekker weer, dus hoop niet dat hij straks nog voor me deur staat.

  27. Hallo 

    nu wacht ik al vanaf afgelopen vrijdag op een paket doen zou het maandag komen en daarna dinsdag nu komt het morgen pas het is maar goed dat het geen vlees of planten zijn die ik besteld heb maar ik vind dit heel vervelend mijn dochter is vandaag jarig en ik wou haar dit geven nou ik ben benieuwd wanneer het nu komt want heb dus nog niks ontvangen diep die triest verschrikkelijk bedrijf

    Ik ga ook tegen het bedrijf wat het verzend zeggen om het nooit meer via gls te verzenden wat is dit verschikkelijk 

  28. Hallo,
    Vandaag zou er bij mij een pakket afgeleverd zijn waar IK voor getekend zou hebben. Echter was er helemaal niemand thuis en heb IK zeker nergens voor getekend, wat betekend dat de bezorgers mijn handtekening heeft vervalst, pakket spoorloos is en ik 3 paar schoenen kwijt ben ofzo, want nergens in mijn straat is het pakket afgeleverd. Top geregeld GLS echt klasse dit!

  29. Ik kreeg vandaag de melding dat mijn pakket niet kon geleverd worden omdat er niemand thuis was. Wel ik was wel thuis maar niemand heeft aangebeld. Kan iemand mij een juist telefoonnummer geven van de firma GLS is nergens te vinden al die je vind zijn buiten gebruik ?????

  30. meer dan een maand geleden 9/21 een pakket opgestuurd naar duistland de klant wacht nog steeds op het pakket het zou daar afgeleverd zijn maar de klant heeft nog altijd niets ontvangen, hoe komt dat???? ik had zelfs de klant zijn telefoon nr op het pakket geschreven het is pakket nr 61840401260

  31. Wat een K*t bedrijf.
    Kan vandaag voor de 2e keer niet pakket afleveren i.v.m. verkeersproblemen.
    Vreemd dat UPS, PostNL , Boxx hier wel pakketen kunnen bezorgen.

  32. Hello,

    Can you please contact me regarding an undelivered package which shows up as being delivered (I received a wrong parcel meant for another person).

    K.

  33. Het is al een aantal keren gebeurd, dat de bezorger het adres van de ontvanger niet goed leest of de persoon die de route voorbereidt cq inscant. Zoals vandaag weer. Na telefonisch contact met de klantenservice (wat een gëetter om de contactgegevens te vinden, heel slecht!), bleek, aan de hand van de scangegevens, de bezorger ergens in een heel ander plaats te zijn geweest, waardoor het pakket de status onjuiste adresering & daarna geweigerd kreeg. Gelukkig was het geweigerd & terecht, zei de super aardige vrouw van de klantenservice. De vorige keer werd het pakket bezorgd op een school! op een andere plaats, zo’n 20 km hiervandaan. Ik had geluk dat de kinderen van de huisarts assistente op die school zaten en zij was actief op die school en tijdens het kopiëeren zag ze het pakket op mijn naam. En zo had ze mij opgebeld. Puur geluk dus.
    Dus GLS, een sterke verbeterpunt!

  34. Extreem slechte service. Pakkket is al meer dan een week onderweg, volgende de “Uitgebreide informatie” al meerdere keren “Onderweg – geladen voor aflevering” om vervolgens weer “Niet afgeleverd – aflevering eerstvolgende werkdag” en “Aangekomen op GLS depot”.
    En ik ben niet de enige: hetzelfde pakket is vanuit de verzender naar ca. 15 anderen verstuurd en die hebben het ook nog niet ontvangen.
    Als je belt is het excuus dat “het erg druk” is. Maar duidelijk is dat als het pakket al in de bestelbus is geladen, deze bestelbus dus ook niet wordt leeg gereden.
    Te weinig mensen? Als je het werk niet aan kan, moet je het ook niet aannemen.
    Ik kan iedereen afraden met GLS zaken te doen, ze komen hun beloftes en verantwoordelijkheden niet na.

  35. Via de mail bericht ontvangen dat bezorging binnen een tijdshift 12.30 en 16.30 uur plaatsvindt. Om 17.30 nog niemand gezien of gehoord. In mijn woning beschik ik over een deurbelregistratie waarop ik kan zien, ook op afstand, hoe laat en wie er gebeld heeft. GLS bestaat het om bestellingen in kliko’s te bezorgen bij de eerstvolgende buur die een kliko buiten heeft staan. Deze jarenlange ervaring heeft mij doen besluiten om niets meer te bestellen bij bedrijven die hun spullen laten bezorgen door GLS. De geadresseerde draait op voor de consequenties van het niet leveren. Maar soms heb je bezorging en levering niet in de hand. Zo ook vandaag 17 december 2021. Na een telefoontje luidde het excuus, “we hebben het erg druk.” Nu heb ik uitzicht op ons winkelcentrum waar een cafetaria is gevestigd. Wanneer ik daar mijn blik werp, zie ik buiten een GLS wagen staan en binnen zit een chauffeur uitgebreid te eten. Het is inmiddels 18.15 uur en heb nog niemand gezien. Gegeven de stelselmatige herhalingen van GLS in het niet, bezorgen of buitensporig te laat bezorgen, maak ik mij zorgen om het bedrijfsbeleid waarbij personeel onder enorme druk lijkt te worden gezet, naar mijn mening. Daarom, en ik zit dicht bij het vuur, maak ik melding bij de arbeidsinspectie en overweeg nog om contact te leggen via de media.

    1. Alweer de 4e keer dat een pakket niet afgeleverd wordt. Verschillende redenen, adres bestaat niet, adres onbereikbaar enz
      Ik heb een adres wat niet heel makkelijk te vinden is, maar bel dan even. Postnl heeft nooit problemen met mijn adres. Beste manier om van Gls af te komen is om niet meer te bestellen bij winkels die zaken doen met Gls.

  36. Doet GLS tegenwoordig aan belletje trek? Aanbellen en wegrijden, ik heb niet eens een pakketje bij jullie bestelt! Aangezien ik thuis was, zag ik wie er aanbelde, en kwam ik meteen na aanbellen naar de deur toe. Nog net was te zien dat de bus met de letters GLS erop wegreed. WTH?! Hoeveel seconden mag iemand erover doen om naar de deur te lopen?

  37. Di bezorger van gls papier in mijn brievenbus gegooid Hij schreef Ik heb je pakket op de post van de buren gegooid. Hij schreef het zat niet in de brievenbus van de buren Hij is groot leugenaar !!!
    waarom heb je het niet in mijn postbus gedaan!!!!
    waarom heb je niet aangebeld?
    omdat hij mijn pakket niet heeft gegeven
    hij heeft mijn pakket zelf meegenomen!!!

  38. Di bezorger van gls papier in mijn brievenbus gegooid Hij schreef Ik heb je pakket op de post van de buren gegooid. Hij schreef het zat niet in de brievenbus van de buren Hij is groot leugenaar !!! waarom heb je het niet in mijn postbus gedaan!!!! waarom heb je niet aangebeld? omdat hij mijn pakket niet heeft gegeven hij heeft mijn pakket zelf meegenomen!!!

  39. Van ons buurt bezorger als di pakketjes enterresant vindt hij doet een papier in postbus en schrijt di u pakketjes in de postbus van buuren ( dat klopt hellemaar niet) en hij gaat zelf di pakett hebben
    En dat vind ik zo graapeg leugen in de postbus van buure ik heb ook zelfde postbus waarom niet in mijn postbus of ff niet aanbellen dus hij is dief oplichter!!!

  40. Hoi met Chay vrijdag hele dag thuis gewacht op GLS pakje zou tussen 08.30 en 11.30 uur geleverd worden niemand gezien, ik geloof dat de Louis Eliasstraat 72 in Valkenburg lb niet bestaat volgens GLS om 16.30 op track&gtrace gezien adressering niet juist?????.terug op depot .
    Diverse keren gebeld staat steeds in de wacht 2 x 12 minuten gewacht daarna depot stein gebeld telefoonnummer niet bereikbaar.graag oplossing
    Groet Chay

  41. ganse dag aan het wachten op een pakketje dat zou geleverd worden tussen 16u45 en 18u45 maar niks gezien .zou niet de eerste keer zijn dat de chauffeur zegt dat het geleverd is en de klant niets ontvangen heeft

  42. Oplichters. Nooit iets ontvangen maar wel aangeven dat ik het zogenaamd heb ontvangen en voor getekend heb. Uiteraard niet te bereiken voor support.

  43. Gewoon thuis. Krijg mail dat pakket is afgeleverd afgelopen dinsdagavond 21-06-2022. Niets ontvangen! Hoe kan dat? En dan bel ik en dan nemen jullie op voor 1 euro per gesprek en vertellen me dan dat klantenservice gesloten is!!!

  44. GLS is echt de meest onbetrouwbare vervoerder die er bestaat.
    Pakketje na een week nog steeds niet afgeleverd, bezorger komt op een dag en tijdstip wat niet is medegedeeld, waardoor ik een niet thuis bericht kreeg terwijl ik thuis was.

    Klantenservice Depot Rotterdam (nou ja klantenservice) ene of andere 3 mavo leerling Cheryl of wat dan ook staat je te woord alsof je net uit een ei komt. Heeft geen seconde voor je over om naar je klacht te luisteren, dus waarom zij überhaupt de telefoon mag aannemen is mij een raadsel.
    Zulk soort figuren horen niet thuis op een klantenservice daar ze geen moer voor klanten doet.

    Als klant zeg ik, bestellen doe ik nog steeds maar onder voorwaarde dat GLS niet de vervoerder mag zijn.

    Wat een vreselijke club GLS en dat bedrijven nog steeds zaken willen doen.

    Al met al, bestelling geannuleerd bij de winkel, en ja VANWEGE GLS!
    Vandaag opnieuw besteld en ik krijg mijn pakketje wss morgen van wel een vakbekwame vervoerder…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.