logo gls

GLS Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (90) Reviews

Bellen met GLS

0900 1116660
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: € 1,00 per gesprek

Facebookpagina van GLS

GLS Facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Facebook account van GLS en stel direct jouw vraag.

Twitter van GLS

GLS Twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan GLS, bezoek het Twitter account van GLS en stel direct jouw vraag.

Website van GLS

GLS Website

Bezoek de website van GLS om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van GLS

Adresgegevens van GLS

GLS is gevestigd op het adres Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht. De exacte locatie van GLS zie je op de kaart hierboven.

Pakketdienst GLS

General Logistics Systems, oftewel GLS is een pakket dienst die aan het einde van de vorige eeuw in het jaar 1999 is opgericht. Het bedrijf is actief in 41 landen binnen Europa. Het is dan ook 1 van de grotere pakketdienst bedrijven binnen Europa.

Cijfers van GLS

GLS bedient zo’n tweehonderdduizend klanten per jaar in 41 landen. Verdeeld over deze 41 landen werken er ruim 14.000 medewerkers bij dit bedrijf en wordt er gebruik gemaakt van 20.000 voertuigen. Hiermee is het dan ook 1 van de marktleiders binnen hun branche met een omzet van zo’n 2 miljard euro per boekjaar.

GLS in Nederland

Via GLS Nederland kun je zowel nationaal als internationaal post en pakketen versturen. Het bedrijf bedient zowel particulieren als bedrijven. Ook vrachtvervoer is een dienst van GLS. De doorlooptijd is gemiddeld minder dan 24 uur. Bij vrachtvervoer binnen Europa ligt dit iets hoger, tussen de 48 en 96 uur. GLS werkt met een systeem waarbij onderscheid wordt gemaakt van regelmatige en incidentele zendingen om zo het verzendproces zo optimaal mogelijk te maken.

Contactgegevens

Als je contact wilt opnemen met GLS, kan dit op verschillende manieren. Je kunt bellen met GLS via het nummer 0900 1116660, kosten zijn 1 euro per gesprek. Mailen kan naar het emailadres [email protected] . Het bezoekadres is Proostwetering 40, 3543 AG Utrecht.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

90 Responses

  1. Dit is al de zoveelste keer dat de bezorger bij ons 2 dagen via track en trace laat aangeven wanneer hij komt. Komt niet en durf dan ook nog te zeggen dat hij een kaartje in de bus heeft gelegd. Ik noem dit een a sociale streek die nu al twee of drie keer is voorgekomen.
    H.Gommans
    Aquamarijn 62
    5912SV
    Venlo.
    Graag een reactie

  2. Klantenservice??? Bellen naar het 0900 nummer (open tot 22.00uur), vervolgens een euro betalen voor het service nummer en dan te horen krijgen dat de klantenservive om 17.30uur dicht zit???????????

    1. Ik ben op het tijdstip dat ze bezorgd hebben gewoon thuis. Ze nemen alleen niet de moeite om via de voordeur te komen en aan te bellen. Ze zijn via de achterpoort gekomen en die was dicht. (kon dit terug zien op de camera).
      Zeer vervelend vooral als je gewoon thuis ben!!!

  3. Vandaag ook geprobeerd naar klantenservice te bellen om19.15 uur en ook geen contact gehad .Zet dan niet dat je tot 22.00 uur bereikbaar bent.

  4. Goedendag ik heb wat bestelt via wish maar jullie hebben het bij de buren afgeleverd en ik heb geen briefje in de bus gehad dat het daar ligt ook is mijn bestelling niet compleet en bij wish staat niks in nalevering dus dan moet het bij jullie liggen het gaat om de track nr ZI79BA86 ref nr 000246581 s.post 0653135578 mvg sheila post dordrecht 3319 bl

  5. Coronamaatregels naleven…..
    Staan ze aan de deur 0,5 m van je af zonder enige bescherming te zeuren of we een pakketje willen aannemen voor een ander uit de straat.
    Staat duidelijk een invalidebord voor de deur en we zitten in de risicogroep, wat denken die gasten nou , totaal geen goede voorlichting en willen zo snel mogelijk maar hun pakketjes kwijt .
    DENK EEN NA OVER EEN ANDERSMAN GEZONDHEIDN GLS

    graag een reactie

    1. Stel je niet zo aan. als je zo bang bent voor die media griep. HOU JE DEUR DICHT en scheep een ander niet met jouw angsten op.

  6. Zogenaamd pakketje geleverd, getekend door Mw Lormans die het 15 jaar niet meer geeft. Gebeld, zouden terug bellen als ze de bezorger gesproken hadden…niet dus.. Vorige week ook al zo’n waardeloze bezorger die gewoon ondanks dat er iemand thuis was, het pakket van toch wel een behoorlijke waarde zonder aan te bellen voor de deur neer gooide. Waardeloze service…

  7. Al meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te leggen. Ik krijg het begin riedeltje te horen en vervolgens niets…… schandlig!! Ik neem aan dat hier geen kosten aan verbonden zitten???

  8. Zie zojuist online dat mijn pakketje zogenaamd afgeleverd is en getekend door mij, maar er is helemaal niemand geweest… Ik ben ook al de hele dag thuis om er op te wachten aangezien het een belangrijk pakketje is dus ik kan hem/haar niet hebben gemist. Wat is hier aan de hand GLS??

    pakketnummer: 01053503367810
    internationaal nr: 904027733677

    Ik verneem graag spoedig van jullie!

  9. Ik kreeg een bericht dat ik moet reageren omdat mijn pakket niet kon worden afgeleverd omdat ik niet thuis was. Ik was inderdaad niet thuis en had inderdaad het bericht de dag van tevoren gemist over track and tracé. Via Track en Trace zag ik dat er een Niet thuis ikaartje n de brievenbus zou moeten zijn gedaan. Nergens te vinden. Telefoon nummer van de klantenservice bij bericht, maar het was geen werkdag, dus gewacht tot maandag. In de middag gebeld. Pakket blijkt in dezelfde gemeente, maar in een heel andere wijk en straat te zijn afgeleverd. Persoon aan telefoon geeft aan dat dit binnen een paar dagen bezorgd zal worden. Is nu nog niet gebeurd, dus ik wil eens bellen voor informatie. Er staat HIER en ook bij de berichten immers dat het nummer tot 22 uur bereikbaar is, maar nee, er wordt aangegeven dat het maar tot 17:30 bereikbaar is.

    Geen beste service. Vervelend dat je achter je pakket ‘aan moet gaan’ en een nummer moet bellen, omdat het bedrijf fouten maakt en jij dan ook nog eens moet betalen..

  10. goede morgen,
    u geeft aan dat de pakket nummer: 01053519225777 niet kon bezorgd worden. we vragen ons af wat de reden is? de klant wacht de hele dag thuis!

  11. Ellende ellende

    Nu voor 2e x iets gekocht moet door GLS BEZORGD WORDEN 1 KLOTE ZOOI zouden voor 1300 hier zijn tis gvd half zes avonds dag vrij kost geld alles voor Jan lul vorige keer bezorger ook al niet langs geweest en stond in de app niet thuis!!! Kut bedrijf

  12. Slechte service. Af laten leveren bij GLS afhaal punt. Niet geleverd, waar is mijn bestelling. Klantenservice gebeld om 19:30. Gesloten, waarom staat er dat de Klantenservice tot 22:00 open is???

  13. Jeetje wat een onvriendelijkheid. “Kunt u een beetje opschieten met uw vraag, ik heb nog 6 andere wachtenden achter u.” “Larissa, je pauze is voorbij hoor” Midden in mijn verhaal. Dit kan echt niet. En dan nog geld gaan vragen voor deze lijn. Pfff, mijn dag is lekker begonnen.

  14. Er werd net gebeld een buurvrouw ze kwam langs het uitvaart centrum en die vroeg of ze het pakketje wilde afgeven bij ons want het was bij de paspoort van hun gelegd. Schandalig om op die manier om te gaan met pakketje van de klant . Zat ook bij print about een klacht over het bezorgen indienen we waren immers thuis gebleven omdat er een pakketje zou komen

  15. Kreeg vandaag 18/12/2020 een GLS pakket van de reparateur van de vaatwasmachine???
    Ja hoe kan dat?
    Het adres is tevens in Ridderkerk als in Rotterdam (zelfde straatnaam en nummer). De kwalitatieve bezorgservice van GLS had ondanks het goede adres op het etiket het pakket in Rotterdam afgegeven??????
    Typisch gevalletje van nonchalance van de bezorger. Of gewoon niet geïnteresseerd zijn.De bewoner van het adres in Rotterdam heeft ook geen actie ondernomen totdat de witgoed reparateur met het pakket op de proppen kwam omdat hem gevraagd werd dit af te leveren in Ridderkerk????
    Dan bel je voor een klacht of kennisgeving met het 0900 nummer dan krijg je ook een kwalitatieve medewerker (maar niet heus) aan de lijn die je gaat vertellen dat hij er niets aan kan doen.
    Ondanks het feit dat er al twee eerdere klachten waren ingediend.
    Halverwege het gesprek vertelde de klanten “service” medewerker dat ik vorige week ook al had gebeld????
    Tuurlijk vorige week wist ik al dat er vandaag een pakket zou gaan worden geleverd…..duhhhhh.
    Ik had niets te vertellen omdat ik geen klant was van GLS maar van Pimms solutions en GLS had geen enkele verantwoording in deze. Dus ook geen klacht werd mij gezegd, GLS kan er niets aan doen?

    Al met al GLS is wat mij betreft een club die pretendeert kwaliteit en expertise te hebben.
    Ik trek dat ik twijfel. Een blinde geleide hond of extra brillen voor de bezorger die dan de etiketten kunnen lezen of misschien in braille.
    En een medewerker van de klanten ‘service” die voorspellende gaven heeft maar geen klacht opneemt.
    In 1 woord geweldige ervaring GLS. TOP service en geweldig professioneel en kwalitatief personeel.
    Chapeau…..!!!!!

  16. waardeloze bezorgservice, schoenen besteld, totaal verkeerd bezorgd… en ik heb geen idee waar. klantenservice onbereikbaar. WTF is dit voor een kanker bezorgservice zeg, check je chauffeurs. die kunnen er echt helemaal niks van!

  17. In verband met een verhuizing had mijn dochter een TV besteld en af te leveren bij mij (haar moeder). In middels is de TV afgeleverd. Waar ?? geen idee, de bezorger heeft hem afgeleverd staat er bij Track & Trace getekend door een zekere Dhr. Mick die in de gehele flat onbekend is. Zowel van de bezorger en degene die hem nu in zijn bezit heeft bedankt.

  18. Ik heb de hele dag op de levering gewacht. Ik heb een belangrijke vergadering uitgesteld. De verzending zou tussen 8.30 en 11.30 uur plaatsvinden. Om 19.00 uur kreeg ik een bericht dat er niemand thuis was. Je bent het slechtste koeriersbedrijf dat ik ben tegengekomen.
    Pakketnummer:50210048339504

  19. Wat een schandelijke ervaring. Na 6 telefoontjes vertelde de medewerker me dat de pakketbezorger
    “ niet zo bekend is in mijn buurt”, alsof hij verder alle straten en wegen in NL wel kent. Hij zou t pakje bij buren af hebben geleverd, zonder een bericht voor mij achter te laten.
    Geen bericht, geen pakje, niks.
    Het is dat ik zo verschrikkelijk de pest in heb, anders zou je er van stupiditeit bijna de slappe lach van krijgen.

  20. Ik zou tussen 8:30 en 11:30 een pakketje binnenkrijgen, het is nu 15:10 en nog geen update gezien in track & trace. Klantenservice reageert ook niet. Ik heb vanochtend wel de GLS bestelwagen voorbij zien rijden, maar geen pakketje gezien. Hierdoor heel de dag niks kunnen doen. Komen jullie nog wel langs (vandaag)? Het zou heel fijn zijn als jullie iets lieten weten.

  21. Als je een telefonische klacht wilt indienen omdat een GLS bus met 40km/uur over de stoep rijdt kost je dan een Euro per gesprek?!!!

    Wat een fijne organisatie. Ik las al dat je als ‘mongool’ wordt aangesproken als je er wat van zegt, dus dat ga ik maar niet doen dan.

  22. Schandalig als je iets bij bezorg punt wil laten afleveren dat je dan in moet stemmen dat je persoonlijke gegeven bewaard en gebruikt worden . Teven voor informatie per telefoon betaal je 1 euro . Ruikt naar oplicht maak nooit meer gebruik van deze diensten

  23. Vanmorgen is mijn pakket door de brievenbus bezorgt … dat niet door de brievenbus past … resultaat: Heel de brievenbus klep afgebroken! En iemand op straat had zo mijn pakket kunnen vissen uit de brievenbus! Ronduit schandalig!!!

  24. Pakketje besteld bij Swarovski. Zou gisteren bij mij thuis zijn bezorgd door GLS maar ik was helemaal niet thuis. Geen briefje in de brievenbus waar ik het wel kan ophalen. Volgens track en trace zou ik getekend hebben voor ontvangst. Knap als ik niet thuis ben!!! GLS graag opheldering hierover…

  25. Verloren pakket nr 50891625970
    Het pakket heeft de status “afgeleverd” in het systeem, heeft mij helaas niet bereikt en staat ook niet bij de receptie waar de koerier het kan achterlaten.

  26. Vandaag zou er met GLS een voor ons belangrijk pakketje worden bezorgd.

    Via de website van GLS werd duidelijk dat om 13:31 uur het pakket was geleverd en dat er zelfs voor was getekend.
    Wel raar dat terwijl er niemand thuis was voor het pakketje was getekend.

    Bij thuiskomst stond de brievenbus iets open en dacht ik dat er een briefje in de bus zou zitten met de mededeling waar het pakketje zou zijn geleverd.
    Er was geen bericht in de brievenbus en het pakket was er ook niet.

    Toen maar naar de verschillende buren om te kijken of het bericht daar was afgeleverd. Helaas bij geen enkele buurtbewoner iets afgegeven.

    Toen ik daarna naar huis liep zag ik het pakketje ineens staan. Het was in de sneeuw geduwd in de voortuin.

    Verhaal halen bij GLS: niet mogelijk. Ze nemen gewoonweg niet op.

    Het pakket kwam van MAX ICT. Hen ook ingelicht. Zij zijn laaiend.

    GLS WAARDELOOS!!!!!!!

  27. Vandaag zou een pakket bezorgd worden. Helaas lukte het GLS niet om het pakket te bezorgen. Echter, de bezorger beweert dat wij niet thuis waren. (Er waren vier mensen thuis!) Ook beweert hij dat er een bericht in de brievenbus is achtergelaten. Dit is niet juist. Ik vind het zo asociaal! De bezorger heeft geen zin om alle pakketjes te bezorgen en liegt vervolgens alles bij elkaar!
    Pakketnummer: 10190097318120, postcode 4904ZP

  28. Hallo gls,

    Vind het ongelooflijk slecht dat het niet lukt om jullie te bereiken. Ook leuk een nummer waar je 1,10 per gesprek moet betalen. Die elke keer de verbinding verbreekt na dat je postcode hebt in gevuld.

  29. De chauffeur durft gewoon te beweren dat er een niet thuis bericht in de bus is gedaan, terwijl de camera beelden het tegendeel bewijzen. Slechte zaak dat de chauffeur 3 x zegt langs te zij gekomen en het werkt gewoon niet met GLS.
    Camera beelden zijn op te vragen door GLS bij ons!!!!

  30. Erg slecht ,geen tijd gekregen om ook maar de deur op te doen.Een briefje met alleen een datum in de brievenbus.Buren eyc waren ook allemaal thuis.vervolgens moet je een euro betalen voor info.

  31. Ik was verdomme gewoon thuis stelletje idioten, maar als jullie chauffeurs niet de moeite doen om ff op het raam te kloppen dan begrijp ik niet wat deze personen bij jullie in dienst zijn.
    Hele slechte service wat er geleverd word door jullie chauffeurs

  32. Wat een slechte service ,als je ter contact opneemt met het nummer van GLS 0900 1116660 krijg je een selectie menu en na het invoeren van je postcode verbreekt GLS de lijn.
    Dames en heren dit is niet de manier om met je klanten om tegaan.

  33. online bericht gekregen dat mijn pakketje zogenaamd afgeleverd is en getekend voor ontvangst door mij. Maar ik was niet thuis dus kan ook nooit getekend hebben. Heel de straat afgeweest of het pakketje bij hun afgeleverd is geweest, helaas ook niet. Klanten service gebeld die tot 18:30 open zou zijn helaas ook daar geen gehoor. Zeer vreemd dit allemaal.

  34. Ik vraag wat voor stelletjes chauffeurs jullie in dienst hebben ik wet vanmorgen om ÷/- tien uur bijna van me fiets noordkade in Waddinxveen…

  35. Vandaag slecht bejegend door bezorgster L.M.van GLS. Rijdt met bus met kenteken VFZ-90-F.
    Bezorgster was zeer verontwaardigd dat ik blijkbaar niet 3 uur achter de voordeur ga zitten wachten totdat pakket geleverd wordt. Ik hoorde de bel dus wat laat, kwam uiteindelijk net op tijd aan de deur terwijl bezorgster een briefje in de brievenbus stopte (van gemist). Kreeg een uitbrander dat ze al 10x aangebeld had. Tja, dat kan gebeuren zei ik. Met veel tegenzin ging ze het pakket alsnog halen, zette het geïrriteerd op de grond neer en liep boos naar de bus. Terwijl ik haar aansprak op haar gedrag, dat het wel iets vriendelijker kon, heb ik nog een foto gemaakt van het kenteken. Ze maakte de raam van de bus open en riep of ik haar naam ook nog wilde weten. Nadat ik dit beaamde, gaf ze die ook nog en riep sarcastisch: nog een fijne dag Judith.
    Heb direct gebeld met GLS, maar nadat ik daar 20 min aan de lijn heb gehangen en nog steeds niemand heb gesproken, ben ik €1 en mobiele kosten armer en heb ik nog niemand gesproken.
    Ik verwacht excuses van desbetreffende dame. Ik ga ook nog contact opnemen met de winkel die gebruik maakt van GLS, want dit is dan je visitekaartje…

  36. Vandaag een bezorger die klaagt dat we teveel bestellen, en vervolgens niet thuis zijn. Tot onze grote spijt moeten wij werken, anders hebben geen geld om iets te bestellen.

  37. meedere malen per week foute pakketten bij ons achterlaten. 3 en 3A is moeilijk te onderscheiden en Esso tankstation en ons huis lijken blijkbaar veel op elkaar.
    Bezorgers leer Lezen!!

  38. Pakket bezorgen komt vanmorgen voor de deur, kan het pakket niet vinden, zegt dat het waarschijnlijk in de bus bij zijn collega ligt, en dat ik het vandaag nog wel ga krijgen. Als ik de track and trace volg dan is hij nu bezorgd. Maar dat is dus niet zo! Vervolgens bel ik het service nummer van €1,- per gesprek, want er staat immers dat deze tot 22.00 uur open is. Krijg ik een bandje dat het maar tot 17.30 uur is?! Fijne service! 😣

  39. Goedendag heb even een vraag omtrent een pakket wat al vanaf 26 Januari onderweg is nu zag ik dat het per 1 maart inhet depot in Utrecht is gekomen via track en trace , daarna weer via track en trace op 5 nmaart in het depot in Utrecht aangekomen dus mijn vraag gaat zoiets nog lang duren voordat het bezorgd word of kan ik het pakket bij jullie ophalen.

  40. zou vandaag 2 pakketten krijgen. zijn op hetzelfde moment verstuurd. ik heb er maar 1 gekregen. gebeld maar als je postcode in moet spreken kom ik niet verder. heerlijk zon klantenservice

  41. Bestelling is wel verstuurd door de winkel. Vanaf maandag staat hij op aangemeld ik vind dit diep triest. Ten schande voor de winkels want die proberen zo snel mogelijk bij de klant te leveren.
    Gewoon schande het staat waarschijnlijk in een hoek te verstoffen.

  42. Pakketnr. 0105355034974 GSL aflevercode: G447
    1e mail van bezorging pakket op 16 maart 17.34 uur dat het pakket op 17 mrt bezorgd zal worden. Levering verzet via GLS FlexDeliveryService verzet naar 18 maart tussen 12.30 en 15.30 uur. Mail van GLS zending wordt bezorgd op 17 maart. Nu maar de klantenservice gebeld, was wel bekend bij Gsl maar niet bij de chauffeur, dit zou doorgegeven worden, dag bezorging 18 maart tussen 12.30 en 15.30 uur. Gls stuurt mail pakket is om 13.01 uur bezorgd??????? niemand gezien! Wat blijkt is in de brievenbus gedeponeerd staat ook nog op het pakket bij geen gehoor nr. 38???? is daar toestemming voor gegeven?? dacht het niet. Klantenservice gebeld, die adviseerde deze review te schrijven, zodat de chauffeur door het desbetreffende depot hierop aangesproken kan worden, maar als ik de overige reviews lees, gebeurt er niet veel mee. Hoop in de toekomst nooit geen gebruik meer te hoeven maken van GLS. Wat een zooi!

    Graag een reactie

    Friedy Jansen
    Rothenbach 41
    6063 NM Vlodrop

  43. Aanbellen pakje achterlaten bij de voordeur en wegrijden!! Krijg niet eens de mogelijkheid om de deur open te doen volgens mij denkt GLS dat wij op het deurmatje zitten te wachten tot ze langs komen en dat terwijl ik niks heb besteld niet weet dat ze komen maar iemand een cadeautje opstuurt als verrassing voor hetzelfde geld ben ik niet thuis!
    Wat een geweldige pakketbezorger 🤬

  44. pakket ontvangen door mezelf en getekend om 9.41u…apart want geen chauffeur gezien, fantastisch hoor….pakketnummer 43220005002808

    ????????????

  45. Super slechte bedrijf. Ik heb track en trace in mijn hand sinds mijn dagen, dezelfde twee dagen dat het pakketje het naast huis passeerde. bezorger heb alleen naar raam gekeken, niet geremd en verder gereden!!!! Wat is dat??!!

  46. Vandaag thuis pakket opgewacht. GLS auto rijd ons erf op, voor ik een jas aan heb rijd hij weer weg. Heeft geen poging gedaan aan te bellen of uit te stappen. Schuur was open (ook daar had het weggezet kunnen worden). Het kado wat er inzat komt nu pas na Pasen en te laat! Balen.

  47. Waarom kan ik geen e-mail adres vinden om een klacht te uiten? Facebook pagina bestaat ook niet als ik die aanklik. Ben boos. Waarom moet ik tot morgen wachten en kan ik dan bellen? Waarom kost het me ook nog geld om een klacht te kunnen uiten? Ik ben boos. Jullie doen je werk niet goed en ik moet er ook nog voor betalen om erachter te komen wat er mis is gegaan. Schande!!!

  48. Heel de dag op mijn pakket zitten wachten.. adres is gewoon juist.. krijg ik vanavond om 18.56 bericht adres klopt niet!!! Wordt niet afgeleverd nou hoe dan gls.. ?? Ik woon hier toch echt.. klantenservice kan ik morgen pas bellen. Kansloos gls.. de zoveelste x..

  49. Op 09-04-2021 om 12:25 krijg ik de melding dat levering 01053564149820 is afgeleverd echter heb ik niets ontvangen. Vanwege het thuiswerken was ik gewoon aanwezig. Ik heb inmiddels aangifte gedaan van diefstal.

  50. Er worden hier dagelijks pakketjes voor bewoners bezorgd. Er zijn echter een paar bezorgers die asociaal zijn en erg onbeleefd. Zij deponeren alle pakketjes voor onze bewoners bij de receptie en begint direct te roepen : ik ga de discussie niet aan. Terwijl zij deze pakketjes bij de bewoners zelf moet bezorgen en niet bij de receptie. Volgende keer komen zij hier niet meer mee weg.

  51. Postbezorger is op eigen initiatief mijn huis binnengegaan terwijl ik er even niet was. Deur met een hendel, die niet op slot was omdat ik even bij de buren was. Op de camerabeelden te zien hoe een pakket in de tuin gesmeten wordt en ze daarna gewoon binnenlopen. Op staande voet ontslaan

  52. Goedendag,

    Ik wacht nu al 2 dagen op een pakketje, waar ik ook steeds voor thuis blijf. Ik vind dit erg vervelend dat dit niet word bezorgd.
    Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie hoe dit kan .

    50210048261584
    
    Mvg.

  53. Ik heb een trampoline besteld die maar niet bezorgd wordt. Status staat nog steeds op 1 dag later, wordt er gek van. Geef duidelijk aan wanneer iets bezorgd wordt. Corona is echt geen reden meer om iets maar door te blijven schuiven.

  54. Ik heb geen pakket ontvangen en ik heb niet getekend bij de deur zoals vermeld bij levering GLS-rapport. Verder heb ik de ondersteuningslijn van GLS gebeld, de dame daar vroeg de chauffeur waar het pakket was en de chauffeur vertelde dat het bij de buren was. Ik heb het gecontroleerd, buren hebben mijn pakket niet ontvangen. Dit is voor mij meer dan frustrerend om met zo’n slechte service om te gaan. het is niet de eerste keer van GLS.

  55. onbetrouwbaar. Pakket bij de buren? Dat betekent: gedumpt in het portiek en snel wegwezen. Waardeloos en onbetrouwbaar dus

  56. Via vakantie veilingen 2 palmbomen gekocht en die zijn vrijdag al verzonden; als ik track And trace bekijk staat er dat het druk is en ik het later krijg..maar wanneer??? . euh.. is er iemand van gls die ze water geeft dan???? Je kan toch niet zomaar ruim een week die palmbomen in een doos laten zitten!!! Wanneer ze komen worden ze dus bij de chauffeur open gemaakt en als ze verziekt zijn mogen ze door jullie vergoed worden!!!!! Klacht is ook al bij vakantie veilingen ingediend.

  57. ik heb een klacht al meerder keren pakketje op de buurt afgegeven zonder een briefje in de bus achter te laten , nu vind ik het super vervelend dat mijn buurt lastig word gevallen met mijn pakketjes maar het meest irritant is dat er geen briefje of mail word gestuurd van wij hebben pakket voor u afgegeven op het volgende adres. Wat gaan we hier aan doen?

  58. ik heb een klacht al meerder keren pakketje op de buurt afgegeven zonder een briefje in de bus achter te laten , nu vind ik het super vervelend dat mijn buurt lastig word gevallen met mijn pakketjes maar het meest irritant is dat er geen briefje of mail word gestuurd van wij hebben pakket voor u afgegeven op het volgende adres. Wat gaan we hier aan doen?

  59. Zou gisteren pakketje krijgen. Geven niet eens een tijd aan, wat belachelijk is, maar vervolgens is niemand gekomen, geen kaartje in de brievenbus en online staat geweest pakket geweigerd!!! Wat een service, tegenwoordig schijnen er geen normale koeriersbedrijven meer te bestaan!! Verbaasd me ook niks als ik zie wat voor een personeel er grotendeels is! 2 mails gestuurd, geen enkele reactie!!!!!!

  60. Wat een enorm k.t bedrijf. zeer slecht berijkbaar voor klachten. Heb een mail gehad dat mijn pakket geleverd is. Nou niet dus. Geen kaartje in de bus, daarbij was ik thuis dus gelul. Waar nu mijn pakket is mag Joost weten. Bel ik vanmorgen bandje dat ze van af 8.00 berijkbasr zijn. 5 over 8 gebeld zelfde bericht maar nu waren ze ineens van af 8.30 berijkbaar. Heel bijzonder bedrijf.

  61. Mijn pakketje met nr 35430433394470 is NIET afgeleverd.
    Via de mail krijg ik wel te zien dat het pakketje is geleverd met aflevercode G727 en door mij zelf getekend : Lia
    Het pakketje is dus NIET afgeleverd.
    De bezorger heeft de zaak bedonderd, mijn pakketje gestolen en valsheid in geschrift gepleegd
    Ontsla deze gast en zorg dat ik mijn pakketje krijg!!!

  62. Dag
    Met cidem Uit vlaardingen
    Ik heb auto materialen besteld 3 week geleden via autodoc
    Hoen zegen dat moet ingeleverd vorden zijn
    Maar ik heb nieks gekregen
    Ik heb mijn POST sput nodeg kan je kijken vat is geburt

  63. Dag
    Met cidem Uit vlaardingen
    Ik heb auto materialen besteld 3 week geleden via autodoc
    Hoen zegen dat moet ingeleverd vorden zijn
    Maar ik heb nieks gekregen
    Ik heb mijn POST sput nodeg kan je kijken vat is geburt
    Rijkestraat 39
    3131 cv vlaardingen

  64. Wij waren aangenaam verrast door de service (names GLS door Taflogistics). Retourzending was door miscommunicatie nog niet tot één geheel verpakt. Bezorger bood aan om ’s middags terug te komen om te kijken of zending (inclusief onverwacht geleverde Euro-pallet) toch nog mee kon. Pakket kon de middag nog mee.
    Hulde!

  65. Ik probeer jullie op allerlei manieren te bereiken. Het lukt mij steeds weer niet. Ik doe het dan ook op deze manier.
    Op 9juni zou de bezorger geweest moeten zijn als ik kijken naar TT ook staat dat de bezorger bericht heeft achtergelaten. Maar geen van beide klopt het niet.
    Graag ontvang ik mijn pakketje.

  66. Goedemiddag,

    Zo juist is er bij ons naast een pakket bezorgd door GLS, ook deze keer was zijn rijgedrag schandalig!! Wat een reclame zeg.
    Deze mail komt niet voort door dit ene incident dit rijgedrag hebben we al vaker geconstateerd maar zo juist was de druppel!!!!!

    Hij kan het met deze snelheid totaal niet overzien een auto, fietser of voetganger is een keer de dupe.
    Hij begeeft zich op privé terrein (bij ons) en daar moet hij zich naar gedragen (ook op de openbare weg), ik probeer dit duidelijk te maken via deze mail zodat jullie de kans krijgen hier sturing aan te geven,
    Als dit niet het gewenste effect gaat krijgen zullen wij stappen ondernemen om dit gedrag om te buigen zodat er geen ongelukken gaan gebeuren.

    Zou graag een reactie terug ontvangen.

  67. Ik zit al voor de 2e keer tevergeefs te wachten op een te bezorgen pakket door GLS. 1e keer afgelopen vrijdag, van 12.30-16-30 en nu van 9.30-12-30. Beide keren vrij moeten nemen omdat er getekend moet worden. Schandalig. Dikke minpunten voor [email protected]!!

  68. Vandaag zou het pakket tussen 0930 en 1230 geleverd worden, maar tot op heden 20:00u nog steeds niemand gezien en mijn vrouw was de gehele dag thuis. Dus tja waar is de chauffeur en me pakket gebleven? Ik moet zo naar me bed want om 04:00 gaat de wekker weer, dus hoop niet dat hij straks nog voor me deur staat.

  69. Hallo 

    nu wacht ik al vanaf afgelopen vrijdag op een paket doen zou het maandag komen en daarna dinsdag nu komt het morgen pas het is maar goed dat het geen vlees of planten zijn die ik besteld heb maar ik vind dit heel vervelend mijn dochter is vandaag jarig en ik wou haar dit geven nou ik ben benieuwd wanneer het nu komt want heb dus nog niks ontvangen diep die triest verschrikkelijk bedrijf

    Ik ga ook tegen het bedrijf wat het verzend zeggen om het nooit meer via gls te verzenden wat is dit verschikkelijk 

  70. Hallo,
    Vandaag zou er bij mij een pakket afgeleverd zijn waar IK voor getekend zou hebben. Echter was er helemaal niemand thuis en heb IK zeker nergens voor getekend, wat betekend dat de bezorgers mijn handtekening heeft vervalst, pakket spoorloos is en ik 3 paar schoenen kwijt ben ofzo, want nergens in mijn straat is het pakket afgeleverd. Top geregeld GLS echt klasse dit!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.