logo flink

Flink Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (16) Reviews

Bellen met Flink

(alleen livechat)

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Niet van toepassing

Dinsdag: Niet van toepassing

Woensdag: Niet van toepassing

Donderdag: Niet van toepassing

Vrijdag: Niet van toepassing

Zaterdag: Niet van toepassing

Zondag: Niet van toepassing

Belkosten: Niet van toepassing

Flink: de razendsnelle bezorgservice die de supermarktrevolutie teweegbrengt

Flink, een innovatieve boodschappenbezorgservice, heeft de manier waarop we onze dagelijkse boodschappen doen drastisch veranderd. Dit Duitse bedrijf, opgericht in 2020, heeft in korte tijd een stormachtige groei doorgemaakt en is nu actief in verschillende Europese landen. Met hun belofte om boodschappen binnen 10 minuten bij klanten thuis te bezorgen, hebben zij de supermarktsector opgeschud en nieuwe normen gesteld. In dit artikel bespreken we de ins en outs van Flink en kijken we naar de klantenservice, communicatiekanalen en veelgestelde vragen.

De bezorgservice van Flink: snel, efficiënt en duurzaam

Flink heeft de bezorging van boodschappen naar een geheel nieuw niveau getild door gebruik te maken van geavanceerde technologie en een slimme aanpak. Zij maken gebruik van lokale distributiecentra, ook wel ‘dark stores’ genoemd, die strategisch geplaatst zijn in stedelijke gebieden. Hierdoor zijn ze in staat om boodschappen snel en efficiënt bij klanten te bezorgen.

Het bedrijf is ook begaan met duurzaamheid. Flink maakt gebruik van elektrische fietsen voor de bezorging, waardoor zij bijdragen aan het verminderen van de CO2-uitstoot en het verlagen van de verkeersdruk in steden. Daarnaast werken zij samen met lokale leveranciers om de voedselketen te verkorten en de ecologische voetafdruk te minimaliseren.

Klantenservice en communicatiekanalen

Bij Flink staat de klant centraal, en daarom is het belangrijk om te weten hoe je met hen in contact kunt komen bij vragen of problemen. Flink biedt diverse communicatiekanalen aan voor hun klanten.

  1. Live Chat: De live chat is beschikbaar in de Flink-app, waar klanten in real-time met een medewerker kunnen communiceren. De live chat is meestal de snelste manier om hulp te krijgen bij vragen of problemen.
  2. E-mail: Klanten kunnen ook contact opnemen met de klantenservice via e-mail op [email protected]. Deze optie is handig voor minder urgente vragen, of als je een gedetailleerdere uitleg nodig hebt.
  3. Telefoon: Flink heeft een telefoonnummer voor klanten die liever telefonisch contact opnemen. Het nummer is te vinden in de app en op de website. Houd er rekening mee dat de wachttijden langer kunnen zijn, afhankelijk van de drukte.
  4. Social media: Ten slotte is Flink actief op verschillende sociale media-platforms, zoals Facebook, Instagram en Twitter. Klanten kunnen hen volgen voor updates, aanbiedingen en nieuws. Je kunt ook contact opnemen met Flink via deze platforms voor vragen of opmerkingen.

Veelgestelde vragen en problemen

In dit gedeelte behandelen we enkele veelgestelde vragen en problemen die klanten van Flink kunnen tegenkomen, samen met de bijbehorende oplossingen en antwoorden.

Vraag 1: Hoe plaats ik een bestelling bij Flink?

Antwoord: Het plaatsen van een bestelling bij Flink is eenvoudig en snel. Download eerst de Flink-app op je smartphone en maak een account aan. Voer vervolgens je adres in om te controleren of Flink in jouw gebied bezorgt. Als dat het geval is, kun je boodschappen toevoegen aan je winkelmandje en de bestelling afronden. Flink zal je boodschappen vervolgens binnen 10 minuten bezorgen.

Vraag 2: Wat is het minimale bestelbedrag en zijn er bezorgkosten?

Antwoord: Flink hanteert een minimaal bestelbedrag van €10. Er kunnen bezorgkosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van het tijdstip en de drukte. Houd de app in de gaten voor actuele informatie over bezorgkosten.

Vraag 3: Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?

Antwoord: Omdat Flink streeft naar een snelle bezorging, is het niet altijd mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via de live chat in de app om te kijken of er nog wijzigingen mogelijk zijn.

Vraag 4: Wat gebeurt er als er een probleem is met mijn bestelling, zoals een verkeerd of ontbrekend artikel?

Antwoord: Als er een probleem is met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via de live chat, e-mail of telefoon. Zij zullen samen met jou een oplossing zoeken, zoals het terugbetalen van het ontbrekende artikel of het opnieuw bezorgen van het juiste product.

Vraag 5: Wat is het retourbeleid van Flink?

Antwoord: Flink accepteert retouren van ongeopende en onbeschadigde producten binnen 14 dagen na de bezorgdatum. Neem contact op met de klantenservice om een retour aan te vragen en de verdere stappen te bespreken.

Vraag 6: Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Antwoord: Flink accepteert verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, betaalpassen en mobiele betalingen zoals Apple Pay en Google Pay. Selecteer tijdens het afrekenen je gewenste betaalmethode en volg de instructies.

Vraag 7: Is het mogelijk om een bezorgtijdvak te kiezen?

Antwoord: Flink richt zich op een zo snel mogelijke bezorging, meestal binnen 10 minuten. Het is daarom niet mogelijk om een specifiek bezorgtijdvak te kiezen. Zodra je bestelling onderweg is, kun je de bezorger volgen via de app om een nauwkeurige inschatting van de aankomsttijd te krijgen.

Al met al biedt Flink een revolutionaire boodschappenbezorgservice die gemak, snelheid en duurzaamheid combineert. Met een klantgerichte aanpak en verschillende communicatiekanalen, zet Flink zich in om een uitstekende klantervaring te bieden. Door aandacht te besteden aan de veelgestelde vragen en problemen die klanten kunnen tegenkomen, ben je beter voorbereid om het meeste uit je Flink-ervaring te halen.

Dus, of je nu een drukke ouder bent die tijd wil besparen, een professional die na een lange werkdag geen zin heeft om naar de supermarkt te gaan, of gewoon iemand die geïnteresseerd is in het proberen van een innovatieve, duurzame en efficiënte manier van boodschappen doen, Flink is een uitstekende optie om te overwegen. Geef het eens een kans en ervaar zelf de snelheid en het gemak waarmee je dagelijkse boodschappen rechtstreeks aan je deur worden geleverd.

Facebookpagina van Flink

facebook flink
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Flink
Bezoek het Facebook account van Flink en stel direct jouw vraag.

Twitter van Flink

twitter flink
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Flink
Bezoek het Twitter account van Flink en stel direct jouw vraag.

Website van Flink

website flink
Bezoek de website van Flinkom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Flink om contact op te nemen.

Adresgegevens van Flink

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Parnassusweg 340, 1081 LC Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Flink ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

16 reacties

  1. De bezorgers in Dordrecht geven overlast door het fietsen over de stoep onder het gebouw aan de Korte Parallelweg.
    Ook geven de fietsen met de dikke banden erg veel geluidsoverlast met rijden. Die met de dunnere hoor je nauwelijks.
    Het grootste probleem is een bezorger die muziek aan heeft tijdens het rijden. Deze rijdt meestal ‘s middags/ ‘s avonds. Oudere man met baardje. Dit kan echt niet!!!
    Graag actie!

  2. Hallo,
    .ik probeer te solliciteren maar de site accepteerd mijn paspoort niet die ik wil uploaden.
    Met vriendelijke groet,
    Ad Koone

  3. Ik ben een vaste klant van Flink maar kan al 2 weken niet bestellen omdat ik niet kan betalen ik gebruik normaal de bank maar kreeg het advies om een andere betaal methode te gebruiken dus heb ik PayPal geselecteerd maar ook daar wordt mijn betaling geweigerd. Ik gebruik geen VPN en heb via de website op de pc geprobeerd. Ook incognito werkt niet.
    Nu heb ik een ander account aangemaakt met een ander email adres de code komt binnen maar na het invoeren lijkt het erop dat mijn telefoon nummer is geblokkeerd door Flink. Ik kom niet verder.
    Telkens als ik de klantenservice benader word ik door hoepels gestuurd en duurt het meer dan 20 minuten om weer een reactie een hoepel die ik meerdere malen heb gesprongen. En als laatste wordt het door gestuurd naar mensen die me wel zouden Emaillen en dat gebeurd niet.
    Ik hoop dat dit uitgezocht wordt en dat ik erbij betrokken en geholpen wordt.

  4. Boffert dat je überhaupt contact hebt kunnen maken. Ik heb een door een flink medewerker verlaten fiets voor de deur staan. Maar ik denk dat, tegen de tijd dat ik contact heb met flink, de fiets oud schroot is geworden. Een andere vraag is, waar is de bezorger? Vermist? Of heeft deze er de brui aan gegeven.

  5. WAT EN *** TENT NIET EENS TELEFONISCH BEREIKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GBOX NIJ DE ONDERGRONDS AFVAL CONTAINER
    STAAT ER EEN BEZORGBOX BIJ DE ONDERGRONDSE CONTAINER OP DE GROTE KOPPEL IN AMERSFOORT EN KUNNEN HIER OVER GEEN EENS BENADERD WORDEN!

    zeg genoeg kijk maar naar de recenties!

  6. Het is belachelijk hoe de bezorgers rijden, kijken totaal niet uit fietsen als een malle over de stoep heen grote bek als je de wat van zegt niet normaal met die lui.
    Moet wat aan gedaan worden zojuist knalde ze zowat de deurportier van me auto de uit.
    Dus Flink doe de wat!!

  7. De smerigste service EVER- Je neemt contact op met de ‘klantenservice ‘.. wat bestaat uit wisselende (nep🤔) w’app profielen- wisselen om de 2 á 3 minuten..- Vervolgens neemt er Níemand contact met je op..Let wel: ik had een ander bezorg adres ingevoerd wat aanvaard word in je ‘Rider’ annonciates . . . Waar vervolgens geen hol mee gedaan word.. (Ik heb nu al 27,42 of meer betaald voor een bestelling die al 4 keer uitgesteld is naar 1,5 uur verder😳😳😳🤮🤮🤮🤢🤮) en nog steeds geen bericht wanneer EN OF het überhaupt geleverd gaat worden..

  8. Als ik opnieuw wil bestellen, krijg ik dit scherm wat ik niet weg kan drukken en dus ook geen nieuwe bestelling kan plaatsen.
    Als ik op bekijk bestelling druk gebeurd er niets.

    Je betaling is ontvangen bekijk bestelling

  9. Hallo Flink,

    Ajb help mij: mijn adres in Nijmegen is níet Einsteinstraat 141, maar 14-L! Graag zsm aanpassen. Dank u! Dhr.Wannet , 6533NN.

  10. Wil bestellen staat er op het scherm betaling is ontvangen bekijk de betalingsdetails. Niets vandaag besteld, en kan ook niet bestellen omdat ik dat bericht niet van het scherm krijg. Geen reactie van Flink op facebook en instagram en live chat schijnt niet mogelijk te zijn. Wat een bedrijf. Hebben ze wel ICT ers in dienst of alleen magazijnmedewerkers? Denk dat ik maar naar Jumbo overstap.

  11. Wanneer lossen jullie dat probleem op. De laatste bestelling had als code NL-alk-Sigt-kbbs. Haal dat bericht van het scherm af dan kan er besteld worden!

  12. Flink Alkmaar fietsen FLINK hard door de straten heen!
    Kijken niet op of om, zeggen niks en razen vlak langs ons heen, terwijl wij aan het werk zijn op de straten van Alkmaar centrum.
    Er wordt ook totaal niet afgeremd door ze, maar VLIEGEN FLINK langs ons heen.
    Op t moment dat er niemand langs kan, pakken ze gewoon de stoep, en terwijl er mensen uit winkels kunnen komen, blijven ze FLINK doorrijden!!

    #triest

  13. Net geopend op de zenostraat Rotterdam, nu al ellende! Bezorgers rijden met hoge snelheid over de stoep. Net een vrouw bijna aangereden die de hoek om kwam lopen! Doe er iets aan of wij doen er zelf iets aan!!!!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *