logo fletcher

Fletcher Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Dinsdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Woensdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Donderdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Vrijdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Zaterdag: Vanaf 10:00 t/m 17:00 uur

Zondag: Vanaf 10:00 t/m 17:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Fletcher Hotels: Een blik op hun klantenservice en het omgaan met klachten

Fletcher Hotels is een bekende hotelketen in Nederland met meer dan 100 hotels verspreid over het hele land. De hotelketen staat bekend om haar gastvrijheid, comfortabele kamers en uitgebreide faciliteiten. In dit artikel bespreken we de klantenservice van Fletcher, hoe je met hen in contact kunt komen en waar je terecht kunt met klachten. Daarnaast behandelen we een aantal veelgestelde vragen en problemen met bijbehorende antwoorden om je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.

Contact opnemen met Fletcher klantenservice

Als je vragen of opmerkingen hebt, is het belangrijk om te weten hoe je contact kunt opnemen met de klantenservice van Fletcher Hotels. Gelukkig biedt Fletcher verschillende manieren om in contact te komen met hun klantenservice:

  1. Telefoon: Je kunt telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Fletcher Hotels op het nummer 0347 – 750 430. Ze zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag en zondag van 10:00 tot 17:00 uur.
  2. E-mail: Als je liever een e-mail stuurt, kun je dit doen naar [email protected]. Vergeet niet om je contactgegevens en eventuele boekingsgegevens te vermelden om het proces te versnellen.
  3. Online contactformulier: Op de Fletcher Hotels website vind je een online contactformulier waar je je vraag, opmerking of klacht kunt indienen. Dit formulier is te vinden onder het kopje ‘Contact’ in het hoofdmenu.
  4. Social media: Fletcher Hotels is actief op diverse social media kanalen zoals Facebook, Twitter, en Instagram. Je kunt contact met hen opnemen via deze kanalen voor een snelle reactie.

Klachten en feedback

Bij Fletcher Hotels staat de tevredenheid van de gasten hoog in het vaandel. Mocht je desondanks een klacht hebben over je verblijf, dan kun je deze op verschillende manieren indienen:

  1. Direct bij het hotel: Als je ontevreden bent over je verblijf, is het verstandig om dit zo snel mogelijk aan te kaarten bij de receptie van het hotel. Vaak kunnen zij ter plaatse een oplossing bieden voor het probleem.
  2. Klachtenformulier: Als je na je verblijf een klacht wilt indienen, kun je dit doen via het online klachtenformulier op de Fletcher Hotels website. Zorg ervoor dat je je contactgegevens en boekingsgegevens vermeldt, evenals een gedetailleerde beschrijving van de klacht.
  3. Per e-mail: Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] met je contactgegevens, boekingsgegevens en een gedetailleerde beschrijving van de klacht.

Fletcher Hotels streeft ernaar om alle klachten binnen 14 werkdagen af te handelen. Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je dit aangeven en wordt er samen met jou naar een passende oplossing gezocht.

Veelgestelde vragen en problemen

Om je snel te kunnen helpen met vragen of problemen, behandelen we hieronder enkele veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden.

Hoe kan ik een kamer boeken bij Fletcher Hotels?

Je kunt een kamer boeken bij Fletcher Hotels via de website, telefonisch of direct bij het hotel van je keuze. Online boeken gaat eenvoudig via de zoek- en boekmodule op de website. Voer je gewenste aankomst- en vertrekdatum in, kies het hotel en de kamertype, en volg de stappen om de reservering te voltooien.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

De annuleringsvoorwaarden van Fletcher Hotels kunnen variëren, afhankelijk van het geboekte arrangement of de kamertype. Deze voorwaarden staan vermeld in de bevestigingsmail van je boeking en op de website onder ‘Algemene Voorwaarden’. Het is belangrijk om deze voorwaarden te controleren voordat je een boeking maakt.

Zijn huisdieren toegestaan in Fletcher Hotels?

In de meeste Fletcher Hotels zijn huisdieren toegestaan tegen een extra vergoeding. Het is echter raadzaam om dit van tevoren na te vragen bij het specifieke hotel van je keuze, omdat sommige hotels mogelijk uitzonderingen hebben.

Kan ik een extra bed op mijn kamer aanvragen?

In veel Fletcher Hotels is het mogelijk om een extra bed op de kamer te plaatsen tegen een meerprijs. Dit is echter afhankelijk van de beschikbaarheid en het kamertype. Neem contact op met het hotel om te informeren naar de mogelijkheden.

Wat zijn de in- en uitchecktijden bij Fletcher Hotels?

De standaard inchecktijd bij Fletcher Hotels is vanaf 15:00 uur, en de uitchecktijd is tot 11:00 uur. In sommige gevallen is het mogelijk om een late check-out aan te vragen, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid en het kan extra kosten met zich meebrengen.

Is er gratis Wi-Fi beschikbaar in de hotels?

Ja, Fletcher Hotels biedt gratis Wi-Fi aan voor alle hotelgasten. De inloggegevens voor de Wi-Fi zijn beschikbaar bij de receptie of in je hotelkamer.

Hoe kan ik mijn Fletcher Friend-voucher inwisselen?

Als je een Fletcher Friend-voucher hebt ontvangen, kun je deze inwisselen tijdens het boeken van je verblijf op de website. Voer de unieke code van de voucher in bij het veld ‘Actiecode’ tijdens het reserveringsproces. De korting wordt dan automatisch toegepast op je boeking.

Door inzicht te geven in de klantenservice van Fletcher Hotels, het proces om met klachten om te gaan en een aantal veelgestelde vragen te beantwoorden, hopen we je te hebben geholpen bij het plannen van je verblijf bij deze gerenommeerde hotelketen. Onthoud dat de klantenservice er is om je te helpen, dus aarzel niet om contact op te nemen als je vragen of opmerkingen hebt.

Facebookpagina van Fletcher

facebook fletcher
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Fletcher
Bezoek het Facebook account van Fletcher en stel direct jouw vraag.

Twitter van Fletcher

Geen Twitter account gevonden
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Fletcher
Bezoek het Twitter account van Fletcher en stel direct jouw vraag.

Website van Fletcher

website fletcher
Bezoek de website van Fletcherom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Fletcher om contact op te nemen.

Adresgegevens van Fletcher

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Buizerdlaan 2 3435 SB Nieuwegein.
Je kunt de exacte locatie van Fletcher ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 reacties

  1. Fletcher hotels is ondanks de zwaarste zomerstorm ooit, waarbij geadviseerd wordt om het huis niet te verlaten en tevens het treinverkeer plat ligt, niet bereid om te praten over het verzetten van een 4-daags arrangement van ruim € 600.-.

    Een onverwacht starre en klantonvriendelijke houding waarbij gastvrijheid geweld wordt aangedaan.

    Fletcher’s telefonisch advies letterlijk: leent u de auto van de buurman maar, ik kan de ‘regels’ van Fletcher niet wijzigen.

  2. Wij zijn voor de derde keer bij Fletcher, beide locaties hebben een mooie cocktail kaart. Helaas worden er geen cocktails gemaakt… waarom biedt fletcher ze dan aan. In Fletcher Bosoord zit er naast het bed een stopcontact, handig zou je zeggen, helaas zit de verwarming ervoor gemonteerd waardoor je er geen stekker in kunt steken. De hotels zijn oud en hebben een opknap beurt nodig.

  3. Bezocht: Fletcher Hotel Victoria in Hoenderloo
    Datum 7 tot 9 september 2023
    Arrangement met 2 x ontbijt, 1 x 3 vangen en lunch pakket
    Kosten 44,00 Euro…F94-FX76559\A
    Personeel: vriendelijk
    Diner: zeer slecht,
    Lunch: zeer dikke boterhammem met ham/kaas matig
    Hotelkamer, nummer 231 …. vlekken op tapijt, doucheraam viel uit elkaar, beetje water uit wasbakkraan, niet helemaal schoon
    Het gebouw is sterk verouderd en niet aan te zien.
    Oordeel: voor 440 Euro is dit schandalig dat jullie dit vragen.
    Zou 100,00 Euro willen terugvragen of twee vouchers voor een ander hotel.
    Meerdere klachten gehoord ter p-lekke over het eten.

  4. Wij zijn vorige week in Kerkrade (terrein van rhoda j c )geweest aangemeld , een kamer toegewezen gekregen ,niets aan de hand .Boven gekomen (4de verdiep)stond de raam open en de verwarming af .We probeerden de verwarming maar kregen ze niet aan iemand bijgeroepen die in de gang bezig was en die heeft ze opgezet (dacht ze) .Na een uur gebeld naar de inkom en daar wisten ze te vertellen dat de verwarming stuk was en ze niet wisten wanneer ze hersteld werd .We kregen een elektrisch vuurtje wat dan een uur moest branden voor het een beetje warm werd we konden dat niet laten branden als we weg waren of ‘s nachts.Gevolg s morgens ijskoud en elke keer we terug kwamen van een uitstap zaten we nog een uur in de kou .Ik vind dat dat niet kan voor zo een hotelketen temeer daar mijn vrouw fybromialgie heeft en ikzelf polymialgie en dan is koude zeker taboe .

  5. Mijn vrouw en ik hadden op 22 maart 2024 een bruiloft in Heeze.
    We dachten laten we voor twee nachtjes een hotel boeken, en wel op 21 tot 23 maart.
    Op vrijdag voor de bruiloft wil mijn vrouw haar haar wassen en douchen, ze stond er net een minuut onder en het water werd steen koud, en nog een minuut later helemaal geen water meer.
    Ben dit direct gaan melden bij de hotel manager, nog geen excuus kon eraf, en er werd ook geen oplossing geboden.
    Ja ze zijn tussen 11 en 15 uur bezig zodoende. Nou daar wisten we niets van, als we dat hadden geweten had ik beslist geen hotel geboekt, maar fijn van uit huis naar de bruiloft gegaan. Hadden we tenminste normaal een douche kunnen nemen. Mijn vrouw is er wel klaar mee met die fletchers hotels, vorige keer in Deurne liep het water niet weg in de douche, en stond ook de slaapkamer helemaal blank, heb dit ook gemeld maar het interesseert ze niets, ook hier was geen excuus.

  6. Mijn boekingsnummer F96-FX80574
    Betreft De Wipselberg-Veluwe
    Kreeg ik van mijn vrouw na zware operatie.
    Moeten een kwartier lopen naar het huisje
    Binnen hing de rookmelder aan twee draadjes los van het plafon.
    de W.C bril zat een barst welke die zelfde avond gebroken op de WC lag gebeld maar kon niet meer gerepareerd worden.
    Het eten was zeer slecht mij vrouw bestelde wit vis speciaal van de kok wat geheel koud was en opnieuw besteld.
    Mijn eten was chips en vis welke op een krant op mijn bord was geplaatst welke bij het snijden met stukjes papier werd gegeten die ik avond moest overgeven.
    De volgende Zondag avond bestelde mijn vrouw Eedenborst welke niet te snijden was.
    Ik had Sate met friet welke zeer donker gebakken was en dus niet gegeten had
    Alles bij elkaar een slechte weekend voor ons.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *