expedia contact

Expedia Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (25) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Dinsdag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Woensdag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Donderdag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Vrijdag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Zaterdag: Van 09:00 t/m 21:00 uur

Zondag: Van 10:00 t/m 21:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Hoe kom ik in contact met Expedia

De Expedia klantenservice is op diverse manieren bereikbaar. Wij zullen alle contactopties met je doornemen, zodat u zelf kunt kiezen op welke manier u contact wilt opnemen met Expedia.U kunt contact opnemen met Expedia via telefoon, e-mail, post of chat.

Expedia telefoonnummer

De beste manier om in contact te komen met Expedia is via de telefoon. Als je op zoek bent om je volgende vakantie te boeken, of misschien wel een vraag hebt over een lopende boeking, werkt telefonisch contact vaak het snelste! Bel Expedia van maandag tot en met zaterdag tussen 9.00 en 21.00 uur naar 020 2008459. Op zon- en feestdagen van 10.00 tot 21.00 uur kun je contact opnemen met de klantenservice op 0031 20 2061364. Er zijn een aantal opties waaruit je kunt kiezen, afhankelijk van wat je met de klantenservice wilt bespreken. Voor dit nummer betaald u uw gebruikelijke belkosten

Contact via email is ook mogelijk

U kunt Expedia ook mailen. Expedia is per mail bereikbaar op het e-mailadres [email protected].

Contact Expedia nu ook via Twitter

Indien u lid bent van Twitter, kan u Expedia hierop volgen. Het Nederlandse Twitteraccount is https://twitter.com/expedianl. Via de Hashtag #expedianl kan u vragen stellen.

Download de App en chat direct met de klantenservice

Via https://www.expedia.nl/service/ kunt u een app downloaden voor direct contact met de klantenservice van Expedia. U kunt de app gratis downloaden via deze link en vervolgens via de app, chatten met de klantenservice.

Via de app kan u ook een hotel boeken, reis boeken of een reis plannen om alles in 1 te boeken.

Expedia Nederland

Expedia is ’s werelds grootste online reisbureau en biedt reizigers toegang tot meer dan 1,1 miljoen hotels in meer dan 200 landen en gebieden wereldwijd. Of je nu op zoek bent naar een last-minute uitje of een luxe all-inclusive vakantie, Expedia heeft iets perfects voor iedereen en bespaart je ook nog geld op je boeking.

Expedia vliegtickets

Expedia is een echte one-stop-reiswinkel voor vluchten, hotels en autohuur, onderdeel van Expedia Group. Dus als je op zoek bent naar je volgende vakantie, kan Expedia ook al je vluchtreserveringen verzorgen!

Gebruik de zoekfunctie rechtsboven of blader door onze sectie ‘Bestemmingen’ voor geweldige deals voor hotels in de buurt van enkele van de meest populaire luchthavens ter wereld. Je kunt goedkope vluchten boeken van meer dan 500 luchtvaartmaatschappijen, met deals die beginnen vanaf 10 euro per persoon. Expedia heeft ook een speciale website voor het boeken van vluchten – www.expedia.nl/flights .

Je kunt vluchten vergelijken op prijs en vertrekdatum en vervolgens doorklikken om je tickets te boeken!

Expedia aanbiedingen en acties

Als je op zoek bent naar Expedia kortingscodes, speciale aanbiedingen of deals, dan zijn deze altijd wel online te vinden. Je ontdekt er een waaier van grote besparingen op vluchten, hotels, huurauto’s en cruises naar locaties over de hele wereld. Als je iets specifieks zoekt, gebruik je gewoon de zoekfunctie rechtsboven om je perfecte vakantiedeal te vinden bij meer dan 500 luchtvaartmaatschappijen en duizenden hotels wereldwijd. En als u inspiratie nodig heeft, bekijk dan onze ‘Vakantie Ideeën‘ sectie voor wat extra ideeën over waar te gaan en wat te doen als u er bent. Er zijn altijd leuke hotel en reisaanbiedingen te vinden!

Expedia review

Expedia heeft wereldwijd meer dan 100 miljoen klanten, dus we kunnen wel stellen dat ze wel het een en ander weten over vakanties. Met een onovertroffen aanbod aan vluchten en hotels van toonaangevende reismerken, gecombineerd met geweldige besparingen, is er echt geen betere plek om je volgende vakantie te boeken.

Expedia biedt een sectie ‘Guest feedback’ aan de linkerdonderkant van hun homepage waar je je eigen beoordeling kunt achterlaten over je ervaring met het boeken bij Expedia. Hieronder vind je enkele voorbeelden van klanten uit het verleden die hun gedachten en ervaringen hebben gedeeld – goed of slecht!

Ook onder dit artikel kan u uw ervaring met Expedia delen met onze bezoekers. Heeft u een goede ervaring met Expedia of juist punten die beter kunnen? Laat het ons weten in de reacties, ook ervaring specifiek over de expedia klantenondersteuning zijn welkom!

Facebookpagina van Expedia

expedia facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Expedia
Bezoek het Facebook account van Expedia en stel direct jouw vraag.

Twitter van Expedia

expedia twiter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Expedia
Bezoek het Twitter account van Expedia en stel direct jouw vraag.

Website van Expedia

expedia website
Bezoek de website van Expediaom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Expedia om contact op te nemen.

Adresgegevens van Expedia

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Herengracht 469, 1017BS, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Expedia ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

25 reacties

  1. Goedemiddag, Het is onmogelijk om een reis te boeken
    Ben nu al de hele week bezig om een reis naar Orlando te boeken, zodra ik ga betalen krijg ik de melding
    We konden niet doorgaan met je boeking. Voer de zoekopdracht nogmaals uit
    Afgelopen periode ook een reis geboekt geen enkel probleem, maar nu echt slecht.

  2. Hotel.com in onderdeel Expedia.Hotel geboekt en betaald geen bevestiging via email. Geen contact mogelijk..slechte revieuws spijt …niet boeken!

    1. Ik heb het zelfde probleem betaald en verder niks gehoord het hotel wist ook van niks.ik ga er vanuit dat het geregeld gaat worden .ik lees heel erg veel slechts over Expedia …WEL BETALEN VERDER GEBEURT ER NIKS SCHANDALIG.

  3. Ik heb een boeking gedaan en betaald .en dan is ineens er geen boeking .maar wel een betaling die op jullie rekening staat.ik ben al een hele dag van aan het bellen van de bank naar jullie en nog steeds is er niks bekend waar het geld is .ja op een tussen rekening. Waar geen boeking waarschijnlijk aan vast zit.echt heel slecht.en contact service is zo goed als niet te bereiken in ieder geval al helemaal niet telefonisch

    1. Net boeking gedaan maar geen bevestiging gekregen. Helpppp wat nu te doen?
      Geld is overgemaakt maar ik heb geen reis gegevens
      Bellen is niet mogelijk omdat ik geen boekingsnummer heb.
      Mijn telefoon gegevens worden niet herkend.

  4. I made a booking online for Royal continental Naples and the money has been taken from my bank account but I have not received any confirmation email.

  5. Dit is de slechtste organisatie ( BOEK NIET ! )

    Ik heb een boeking online gedaan voor een hotelkamer ( ik kreeg geen bevestigingmail)
    Na dat ik hun klantenservice heb gesproken werd mij geen alternatief aangeboden. Mijn geld wordt volgens hun automatisch terug gestort dit kan maximaal 14 dagen duren. Het zou je laatste geld maar zijn dan ben je dus de pineut!

  6. Zeer slechte, onpersoonlijke service. Hotel dat geboekt was in NY was dicht. Dit werd ons via mail gemeld (terwijl we op het vliegtuig zaten!) toen we reeds toegekomen waren in het hotel. Er werd een veel duurder alternatief voorgesteld. De 835€ die ik daar extra voor heb moeten betalen (in Manhattan ipv Queens), veel duurder dus is na veel (onbeantwoorde) mails NIET terugbetaald. NOOIT iets boeken via expedia !

  7. Goedendag ik heb gister hotel Residence du parc val d’Europe geboekt en betaald. Maar heb hier nog geen email bevesting van gekregen.. die zou ik graag willen ontvangen dank u

  8. Hotel geboekt in etten leur bij bij fletcher. Geen bevestiging ontvangen wel betaald.
    Boeking datum 01-08-2023 tot 03-08-2023.
    Graag met spoed bevestiging anders graag het geld terug storten.

  9. Bij Expedia een hotel geboekt.Eenmaal daar was er geen reservering bekend. Expedia gebeld. Er was iets ‘fout’ gegaan. De boeking was geannuleerd maar het geld was wel afgeschreven. Vervolgens kreeg ik, terwijl ik nog aan de telefoon was, een annulering via de mail en een bericht dat het geld binnenkort wordt teruggestort. Daar stond ik met mijn 3 kinderen, midden in het hoogseizoen, zonder kamer… Ik kon het mooi zelf oplossen , Expedia gaf niet thuis. Een klacht indienen wordt je onmogelijk gemaakt. Je kunt bellen… dat leverde niets op.

  10. 24 juli heb ik bij Eklo Hôtel Restaurant Marne La Vallée een kamer geboekt, wel betaald maar helaas dus nergens iets van een bevestiging. Ik wil graag mijn geld terug want ik kan bij jullie klantenservice erook niet tussen komen dus dan maar zo proberen.

  11. Beste,

    Betreft: Case nummer 117283603
    Op 21 juli 2023 hebben wij een booking voor Hotel Gasthof zum Lamm in Freiburg geplaatst. Zoals gewenst moesten we direct € 118,03 afrekenen.
    Daarna geen bookingsbevestiging ontvangen en hotel had geen kamer. Via een ander kanaal wel een ander hotel kunnen regelen, omdat we geen 2e keer met Expedia in de fout wilde gaan. Tot nu nog geen reactie mogen ontvangen. We zouden graag ons geld terug zien. Of heeft Expedia een andere mening? Wel achteraf een mail ontvangen om onze mening over uw service te geven. Wachten we maar even mee.

  12. Bij Expedia moet je niet boeken men schreef ten onrechte 2x de kosten van de tickets af euro 172,14 in maart 23 wij hebben nog steeds niet ons geld terug diverse keren gebeld maar ze snappen het zogenaamd niet!!
    Nr 72477493227041

  13. ik heb gister hotel club Val d Anfa van 8
    -8-23 t/m 9-8-23 geboekt en € 208,- betaald, geen bevestiging via mail of sms ontvangen . Chat werkt niet snapt er niets van gebeld naar Amsterdam werkt ook niet. Hotel heeft alles nagekeken en weet niets van een boeking. Ook vreemd dat ik geen emailadres kon vinden…maar ik verwacht dat het bedrag zsm op mijn bankrekening wordt teruggeboekt.

  14. Afgelopen weekend een hotel geboekt met Expedia. Daar aangekomen wist men niet van het bestaan van deze kadokaart. We moestennhet hele bedrag afrekenen. On-line reserveren lukt niet, de code is onbruikbaar. Wat een mooi kado van de kinderen moest zijn, levert nu alleen maar ergernis op. Heel teleurstellend allemaal.

  15. Ik ben zeer teleurgesteld in expedia , na vele jaren tevreden klant te zijn geweest het volgende : hotel incl vlucht geboekt Lissabon. Een week voor vertrek overlijd mijn beste vriendin onverwachts en heb de reis moeten annuleren.
    Volgens de voorwaarden was ik het geld kwijt maar naar telefonisch contact met expedia kon ik nadat deze met het hotel hadden gebeld deze naar een andere datum ( door mij aangegeven ) verplaatsen, ik moest dan zelf wel de vlucht wijzigen rechtstreeks met de vliegmaatschappij.
    Zo gezegd zo gedaan en nadat ik de vlucht had gewijzigd ( kosten 488 euro ) met expedia gebeld dat het geregeld was ………Komt expadia met het verhaal dat het toch niet mogelijk was `!!!!
    Het hotel wou hier niet in mee gaan …………..dus extra kosten gemaakt vliegmaatschappij voor niets !!! De kosten reis die innmiddels betaald waren 2800 euro plus kosten extra vliegreis omboeken 488 totaal 3288 euro en dus geen hotel !!! Extra hotel moeten boeken 1400 euro !!! En Expedia wil van niets weten !!
    Schandalig andere woorden heb ik niet !!

  16. Gisteravond hebben we via jullie een boeking gedaan voor het Veluwe hotel de Beyaerd van 29 april tot 30 april 2024 op naam van E bravenboer.
    Deze hebben we meteen betaald via Ideal ( is ook meteen afgeschreven) tot op heden geen bevestiging ontvangen!
    Ik heb geprobeerd contact te leggen via de telefoon en chat, maar kom niet verder omdat er gevraagd word om een boekingsnummer die ik dus niet heb.
    Ik hoor graag van u.

    1. Geen bereik
      Bellen is niet mogelijk omdat ik geen boekingsnummer heb.
      Mijn telefoon gegevens worden niet herkend.

      Graag mijn geld zsm terug sturen

  17. Regelmatig hebben wij geboekt bij Expedia met onze creditcard.
    Nu zijn wij 2 dagen bezig geweest om een appartement te boeken op Vancouver Island. Steeds weer kregen wij de melding dat de gegevens niet kloppen. Vreemd, want de creditcard is niet veranderd sinds de vorige keer.
    Gebeld met Expedia. Tot vervelens aan toe dat bandje afgeluisterd voor de juiste optie: iemand te spreken krijgen. Helaas niet gelukt.

    Nu maar via Air BNB hetzelfde appartement geboekt.

  18. Smorgens hotel geboekt met een waarde van bijna 3000. Geen bevestiging mogen ontvangen. Na diverse pogingen tot communicatie zeer slecht geïnformeerd met een verhaal dat het probleem aan mijn kant zou liggen. Vervolgens met bank gebeld en achterhaald dat de overschrijving gewoon gelukt is. Vervolgens weer teruggebeld met Expedia en aangegeven dat de betaling gewoon is gelukt en zelfs betalingsdetails gedeeld, hier willen ze niks mee! Vervolgens de tip gehad om nogmaals te boeken, je raadt het al, gewoon 10% duurder! De volgende dag met de Nederlandse lijn gebeld en uitgelegd wat er is gebeurt, wederom geen oplossing. Pas op mensen je bent gewoon je geld 2 weken kwijt en ze laten je 10% meer betalen. Ook geen mogelijkheid om een klacht in te dienen. Boek hier niet!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *