Voor alle vragen aan Evides zoek je contact met de klantenservice
Water speelt een belangrijke rol in ons leven. We drinken het, wassen ons ermee en houden er van alles mee schoon. Het water dat in Nederland uit de kraan komt is gezuiverd en dat wordt door diverse waterleidingsbedrijven gedaan. Een daarvan is Evides. Evides voorziet zowel particulieren als bedrijven van schoon (drink)water in diverse delen van het land. Wil je graag meer weten over hun diensten of heb je een specifieke vraag? Dan kun je daarvoor
contact opnemen met de Evides klantenservice.
Wat voor vragen worden er zoal gesteld aan Evides?
Je kunt ook eerst een kijkje nemen op www.evides.nl. Op de website van het bedrijf vind je reeds informatie over drinkwater, storingen en werkzaamheden en over zaken die je zelf kunt regelen als je klant bent. Je vindt er de nodige info over verhuizen, facturen, betalen, gegevens aanpassen of de meterstand doorgeven. Klik je op een van deze onderwerpen dan krijg je er niet alleen meer over te zien maar staan er ook de meestgestelde vragen bij vermeld. Als je een vraag hebt over een bepaald onderwerp loont het dan ook zeker de moeite eerst eens te kijken of jouw vraag er wellicht bij staat. Dan hoef je namelijk niet verder te zoeken naar een antwoord.
Bel eens met Evides als je vragen hebt
Staat je vraag er nu niet bij of wil je gewoon meer weten? Dan kun je daarvoor de Evides klantenservice benaderen. Dit kan op meer dan één manier. Ten eerste kun je Evides bellen. Dit doe je via telefoonnummer 0900-0787 op werkdagen tussen 8:00 en 17:00. Je kiest vervolgens twee maal voor optie 1. Bel je om een storing te melden dan kan dit op hetzelfde Evides telefoonnummer en is dat 24/7 mogelijk.
Chatten, appen, mailen of een brief versturen
Wil je het liefst zo snel mogelijk contact leggen? Dan is chatten zeker aan te raden. Dit is mogelijk tussen 8:00 en 21:00 en wordt door veel mensen gedaan. Op de website van Evides vind je een directe link naar de chat. Een appje sturen kan ook: hiervoor app je op werkdagen tussen 8:00 en 21:00 naar nummer 0620089861. Stuur je liever een email? Dan kun je daarvoor het contactformulier gebruiken dat je op de website vindt. Hierop laat je je persoonlijke gegevens en je bericht achter en krijg je binnen vijf werkdagen antwoord. Een brief sturen kan uiteraard ook. Dit doe je naar Evides Waterbedrijf, Afdeling Klantenservice. Het adres is: Postbus 44135, 3006 HC te Rotterdam. Zakelijke klanten kunnen hun post versturen naar: Evides Waterbedrijf, leveranciers/zakelijke relaties. Je stuurt de post naar Postbus 4472, 3006 AL in Rotterdam.
Evides op social media
Tenslotte is Evides bereikbaar via social media. Laat je bericht achter op Facebook of Twitter en je krijgt binnen een uur antwoord. Op Facebook vind je Evides via https://www.facebook.com/evideswaterbedrijf/ en een tweet versturen doe je via @EvidesWaterbedr.
3 Responses
Zou handig zij om een telf n te vinden
Klopt!!
Geachte medewerkers: helaas ben ik tot het einde van september op vakantie dus kan ik mijn meterstand niet doorgeven. Mijn klantnummer is 2001110483. Ik hoop dat ik u voldoende geinformeerd heb. Vriendelijke groet.