logo Elkien

Elkien Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (1) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:30 t/m 17:00 uur

Dinsdag: Vanaf 08:30 t/m 17:00 uur

Woensdag: Vanaf 08:30 t/m 17:00 uur

Donderdag: Vanaf 08:30 t/m 17:00 uur

Vrijdag: Vanaf 08:30 t/m 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Elkien: Meer Dan Alleen Een Woningbouwcorporatie

Elkien is een bekende woningcorporatie in Friesland die zich inzet voor het aanbieden van kwalitatieve, betaalbare woningen voor mensen die hier zelf niet direct in kunnen voorzien. Met een breed scala aan diensten, waaronder woningverhuur, huurbetalingen, woningonderhoud en reparaties, speelt Elkien een belangrijke rol in het leven van vele Friese inwoners.

De Klantenservice van Elkien

Elkien staat bekend om haar toegewijde klantenservice, die klaarstaat om bewoners te ondersteunen bij alle aspecten van hun huurovereenkomst. U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Elkien:

  1. Telefonisch: Voor directe vragen of klachten kunt u telefonisch contact opnemen met Elkien. Dit is vaak de snelste manier om een antwoord te krijgen op uw vragen.
  2. E-mail: Als uw vraag of klacht niet direct beantwoord hoeft te worden, kunt u ook een e-mail sturen naar Elkien. Hierin kunt u uw vraag of klacht uitgebreid uiteenzetten, waarna een medewerker van Elkien contact met u zal opnemen.
  3. Contactformulier: Op de website van Elkien kunt u ook een contactformulier invullen. Dit is een handige manier om uw vraag of klacht bij Elkien kenbaar te maken.

Bij Elkien wordt elke klacht serieus genomen. Als u niet tevreden bent over de dienstverlening van Elkien, wordt u aangeraden dit zo snel mogelijk kenbaar te maken. Elkien zal uw klacht onderzoeken en indien mogelijk maatregelen nemen om de situatie te verbeteren.

Woning Huren bij Elkien

Bij Elkien kunt u terecht voor het huren van verschillende soorten woningen, van appartementen tot eengezinswoningen. Om een woning te kunnen huren bij Elkien, moet u zich eerst inschrijven als woningzoekende. Dit kan eenvoudig via de website van Elkien.

Bij de toewijzing van woningen houdt Elkien rekening met uw inkomen, huishoudgrootte en eventuele voorrangsregels. Elkien streeft ernaar om voor iedereen een passende woning te vinden.

Huur Betalen

Elke maand moet u als huurder van Elkien de huur betalen. Dit kan op verschillende manieren:

  1. Automatische incasso: Veel huurders kiezen ervoor om de huur automatisch te laten afschrijven. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken dat u de huur vergeet te betalen.
  2. Handmatige overschrijving: U kunt de huur ook zelf elke maand overmaken naar Elkien.

Als u moeite heeft om de huur te betalen, wordt u aangeraden zo snel mogelijk contact op te nemen met Elkien. Samen met u kijken ze naar mogelijke oplossingen.

Huur Opzeggen

Als u wilt verhuizen en de huur wilt opzeggen , dan kunt u dit doen door een schriftelijke opzegging te sturen naar Elkien. Hierbij dient u rekening te houden met een opzegtermijn van ten minste een maand. Na de opzegging wordt er een eindinspectie gepland om te controleren of de woning in goede staat wordt achtergelaten.

Reparaties

Als er iets kapot is in uw woning, kunt u dit melden bij Elkien. Afhankelijk van wat er kapot is, zal Elkien de reparatie uitvoeren of u doorverwijzen naar een gespecialiseerd bedrijf. Voor sommige reparaties kan een vergoeding worden gevraagd, maar in veel gevallen zijn deze kosten voor rekening van Elkien.

Veelgestelde Vragen

Hieronder vindt u enkele van de meest gestelde vragen aan Elkien, samen met de antwoorden.

  1. Ik kan mijn huur deze maand niet betalen, wat moet ik doen? Als u uw huur niet kunt betalen, wordt u aangeraden om zo snel mogelijk contact op te nemen met Elkien. Samen met u zal er worden gekeken naar een passende oplossing. Dit kan bijvoorbeeld een betalingsregeling zijn.
  2. Ik heb een reparatieverzoek, maar ik hoor niks van Elkien. Wat moet ik doen? Als u een reparatieverzoek heeft ingediend, maar u hoort niks van Elkien, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Elkien. Zij kunnen voor u nakijken wat de status van uw verzoek is.
  3. Ik wil graag mijn huur opzeggen, hoe doe ik dat? U kunt uw huur opzeggen door een schriftelijke opzegging te sturen naar Elkien. Hierbij dient u rekening te houden met een opzegtermijn van ten minste een maand.
  4. Ik heb een klacht over Elkien, bij wie kan ik terecht? Als u een klacht heeft over Elkien, dan kunt u deze indienen via het contactformulier op de website van Elkien. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Elkien.

Elkien zet zich elke dag in om haar bewoners de beste service te bieden. Met een breed scala aan diensten en een toegewijd team staat Elkien klaar om u te helpen met al uw woonvragen. Of u nu een woning wilt huren, een reparatieverzoek heeft, uw huur wilt opzeggen of vragen heeft over de huurbetaling, bij Elkien kunt u altijd terecht.

Facebookpagina van Elkien

facebook Elkien
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Elkien
Bezoek het Facebook account van Elkien en stel direct jouw vraag.

Twitter van Elkien

twitter Elkien
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Elkien
Bezoek het Twitter account van Elkien en stel direct jouw vraag.

Website van Elkien

website Elkien
Bezoek de website van Elkienom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Elkien om contact op te nemen.

Adresgegevens van Elkien

Dit bedrijf is gevestigd op het adres De Opslach 69 8448 GV Heerenveen.
Je kunt de exacte locatie van Elkien ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Eén reactie

  1. Goedemiddag Elkien,

    Mijn woning aan de Himdyk 43, 9011 WB, heeft een halfsteens bijkeuken die staat op het westen. Door de overvloedige regenval van vorig jaar en begin dit jaar is de muur doorgeslagen en nat geworden aan de binnenzijde. Hierdoor is er schimmel optreden in de bijkeuken. Een monteur heeft dit voorjaar inspectie gedaan en geconstateerd dat de muur geïmpregneerd moet worden. Een extern bedrijf zou dit uitvoeren en contact met ons opnemen. Vandaag gebeld met de klantenservice die mij melde dat Sappe pas in week 44 dus eind oktober hun planning gaat maken. Met een natte oktober heeft het geen zin om dan pas te impregneren maar misschien valt het mee dit jaar. Mijn boodschap aan Elkien is waarom geven u niet opdracht om de ergste klachten voor 1 oktober uit te voeren? Naar mijn mening bent u als opdrachtgever niet meer in control.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *