Logo edreams

eDreams Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (72) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Zaterdag: gesloten

Zondag: gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Reisorganisatie eDreams

eDreams is een reisorganisatie uit Spanje. Het bedrijf werd opgericht in 1999 en richt zich inmiddels op vele landen. eDreams is een marktleider op het gebied van reizen in Europa. Het bedrijf biedt reizen aan over de hele wereld. Maar liefst 60.000 routes bij meer dan 100 vliegmaatschappijen. Daarnaast heeft het bedrijf een aanbod van meer dan 150.000 hotels in ruim 30.000 bestemmingen. Om het aanbod compleet te maken kun je via eDreams ook nog een auto huren tijdens je vakantie. Het hoofdkantoor van eDreams is gevestigd in de stad Barcelona

Aanbod van eDreams

eDreams is erop gericht om vluchten, hotels en huurauto’s aan te bieden tegen de laagste prijs. De website bied een uitgebreide zoekmachine voor het vinden van de juiste vlucht, vakantie of huurauto. Het is ook mogelijk om verschillende vliegmaatschappijen te combineren om zo sneller of goedkoper op je bestemming te komen. Ook kun je besparen door een vlucht en hotel of huurauto te combineren. Je bent zo vaak goedkoper uit, dan wanneer je alles los boekt via verschillende bedrijven. Via de website van eDreams kun je eenvoudig al je boekingen regelen.

Contact

Wil je bellen met eDreams dan kun je het bedrijf bereiken via het telefoonnummer 0207 219 357. Dit nummer is iedere werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 18:00 uur. Daarnaast kun ja het contactformulier op de website van edreams een berichtsturen naar de klantenservice. Het directe emailadres van de klantenservice is [email protected]

Ook heeft de klantenservice een hulp pagina online staan met antwoorden op de meest gestelde vragen. Ook kun je contact opnemen via Twitter en Facebook.

Facebookpagina van eDreams

Facebook edreams
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan eDreams
Bezoek het Facebook account van eDreams en stel direct jouw vraag.

Twitter van eDreams

twitter edreams
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan eDreams
Bezoek het Twitter account van eDreams en stel direct jouw vraag.

Website van eDreams

website nl.edreams.com
Bezoek de website van eDreamsom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van eDreams om contact op te nemen.

Adresgegevens van eDreams

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Moll de Barcelona, s/n, World Trade Center North 6ª planta in Barcelona.
Je kunt de exacte locatie van eDreams ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

72 reacties

  1. You give me call this nr. 0207219357 (ik dacht speak Dutch). But sorry my Inglish is niet goed. CaLL me back This is mij nr. +31682435933

    1. ik heb meerdere malen gevraagd mijn geld terug te krijgen van de door de maatschappij gecancelde vlucht
      wanner kan dat heb nog even geduld dan geef ik het door aan het programma consumentenklachten op radio

      1. Hallo Marc, heb je inmiddels het geld ontvangen? Ik zit met hetzelfde probleem. Krijg ze niet te pakken en via de chat verwijzen ze mij steeds terug naar Transavia maar Transavia heeft het geld teruggestort op de rekening van eDreams. Wat een ellende. Hoor graag even of het jou gelukt is

  2. Goedemiddag,

    Ik moet mijn boeking wijzigen omdat ik niet op tijd de pcr test en uitslag kan hebben voor de 10de januari.
    Ik heb moet dit nu al voor de 2de keer doen, krijg ook niets terug van de verzekering die ik via jullie heb afgesloten.
    Daarnaast sta ik alweer 2x 45minuten in de wacht!!! Hoe moeilijk is het om even iemand te helpen hiermee.
    Via de chat wordt ook nog niet gereageerd, dan krijg ik alleen maar buitenlandse mensen aan de telefoon…..

    Ik wil graag in het Nederlands te woord gestaan worden en graag wel voor 16:00 vandaag, daarna het ik geen tijd meer want ik heb een druk bedrijf. Morgen ben ik de hele dag onderweg en dus kan ik ook niet bellen want heb ik niet alle gegevens bij de hand. Donderdag zit ik alweer in een vliegtuig en kan ik dus ook niet bellen. Ik ben pas weer zaterdag in de middag in Nederland bereikbaar. Mijn vlucht staat gepland voor 10-01-2021 en mijn reserveringen nummer is 6864413312.

    Vorige keer ben ik een hele middag bezig geweest om jullie te bereiken!! Dat moet toch anders kunnen?

    Groet,

    Tess

    1. Dag Tessa,

      Ik heb ook problemen met EDreams, heb boeking gedaan en invoice. Is er bij jou een bankrekening van EDreams bekend via een officieel document. Dan hoor ik dat graag. Mijn email adres [email protected].

  3. Beste medewerker, ik krijg iemand uit spanje die alleen Engels spreekt. Ik kan alleen Nederlands. Ik heb geen taal keuzes. Can you call me back to this number because my english is not Good. I have a question About my ticket only person who Speaks Dutch can call me. My number is 0031617402058. Ticketnumber 6242319550747 reservation number HQ4VT5

      1. Verschrikkelijk!! Ik probeer ook al sinds maart 2020 het geld van mijn geannuleerde vlucht door COVID-19 terug te krijgen. Ze sturen me steeds door naar de luchtvaartmaatschappij, maar eDreams is de travel agent. Dus eDreams moet je helpen…
        Wachten duurt mega lang, ik blijf ze e-mailen, maar heeft iemand een tip wat ik anders nog kan doen?
        Heeft iemand überhaupt al het geld vergoed gekregen?

        1. Beste Sanne,

          Ik ben overal op de site aan het kijken voor een email adres. Maar kan geen mailadres vinden. Als jij er een hebt dan graag. Ik heb gisteren een boeking gedaan. Later las ik pas de revieuws ik dacht dat ik een beroerte kreeg.
          Nu zag ik vandaag dat de ticket gegevens door de vliegmaatschappij zijn bevestigd. Een geluk. Bij controle zie ik dat de gereserveerde stoelen voor 44,00 euro p.p. x 4 heen en retour ( voor 2 tickets ) niet erbij staan. Dat is dan weer gouw 176,00 die je weer kwijt bent. Wel blij dat de vlucht wel erop staat. Annuleren ; laat ik – nadat ik de vele slechte revieuws gelezen heb wel uit mjn hoofd. ( Ps. het hoofdkantoor zit in Barcelona ( Trade centrum)

      2. Ik ook . 18 September ticket met hotel gekocht van Smsterdam naar bodapest. Ik via ideal all betaal naar geen bevistig email ontvangen. Ik kan niks te doen. Ik heb geen idea. Wat gaat geburen. Niet via email ook telfoon berijkbaar. Heeft u je geld trug als mag dat vraag. Ik ben echt boos.
        Bedankt
        Fetty uit Amsterdam

        1. Dag Fetty,

          Zelfde meegemaakt, heb een klacht ingediend via ACM en het Europese ECC. Hoor dit van ze: Je hebt niet betaald, we hebben je geld niet/ we hebben je geld maar geven je een voucher via je account (heb geen account en kan die niet aanmaken)/ je booking is nooit gemaakt, er was geen plek, je krijgt je geld automatisch terug / wacht nog 72 uur/ wacht nog 48 uur / we wachten tot we het geld van de airline krijgen (er is nooit gecanceled door de airline) / enz / enz.
          775 euro weg. We hebben nog een rechtsbijstandsverzekering en hebben radar en kassa een bericht gestuurd. Hoop dat meer mensen dit doen. Ben bang dat we het kwijt zijn. Oplichters zijn het. Hoop dat je je geld terugziet.

          1. Ik heb ook zo een slechte ervaring
            Boeking niet bevestigd van pegasus binnen 24 u dus geen ticket
            Edreams beloofde terug te storten___kan naar mij geld fluiten niets gezien en zal ooknieys zien het zijn kriminelen en niemand doet er iets aan
            Kan ook nergens een e mail sturen of bellen

      3. Halo ik NAFIZ SARIM TICKET GEREZERVEET 10 JUNI 2020 MET CORONE TIKET ANULEERD TERUG BETALING VAN MIJN TICKET NOD NIET 439.10€ REFERENTIE NUMER IS 2006101550277498 AUB ANTWOORD

      1. Op 4 maart 2022 heb ik een vliegticket geboekt bij eDreams Madrid Amsterdam en E503,72 betaald. Deze ticket heb ik geannuleerd, maar heb mijn geld nog niet terug betaald gekregen. Het nummer is 8912974151. Ik zal alles doen om dit geld terug te krijgen. Heeft er zo wie zo iemand geld terug gehad?

    1. Beste mensen,
      Ik heb in datum van 13.8.2021 ticket geboekt maar tot nu geen bevestiging ontvangen.ik wil graafbevestiging via mail naar mij sturen.

  4. Slechtste service ooit!!!!!! Na 100 mails over refond nog steeds geen antwoord!
    Ze hadden me een maand geleden gezegd dat mijn geld werd terug gestort. Nog niks gehad!!! BOEK NOOIT MET EDREAMS bespaar jezelf een hoop ellende!

  5. You give me call this nr. 0207219357 (ik dacht speak Dutch). But sorry my Inglish is niet goed. CaLL me back This is mij nr. +31621885988

  6. Ik wil graag in het Nederlands te woord gestaan Mijn vlucht staat gepland voor 12-06-2021 en mijn reserveringen nummer is 6987182025. hoe zet,

    Vorige keer ben ik een hele middag bezig geweest om jullie te bereiken!! Dat moet toch anders kunnen?

    bouchra

  7. Ik ben mohamed boukdih ik heb bij jullie geboekt mijn referentie nr 7306204625 ik heb nog geen reaktie gehad van jullie alvast bedankt

  8. Ik heb voor 4 personen een retour ticket bij jullie geboekt maar jullie hebben alleen de heenvlucht geannuleerd. Ik wil nu de hele boeking bij jullie cancelen omdat ik anders meer geld kwijt ben wanneer ik 4 enkele heenreizen moet boeken. Ik heb hier een week geleden met heel veel moeite contact over gehad met een medewerker maar ik wacht al dagen op antwoord. Jullie zijn ontzettend slecht te bereiken, of eigelijk niet te bereiken!! Mijn boekingsnummer is 7144823775. Graag contact!!! want dit is zeer slechte service!

  9. I booked om 26-01-2020 Booking 4959593032 and still waiting for my money back Contact is terrible and it takes a lot of time, calls, emails and still no money back

  10. Wat een waardeloze maatschappij! Nooit zal ik nog via edreams boeken.
    Ik ben dagen bezig om contact te maken maar zonder resultaat.
    Mijn vlucht is vorig jaar geannuleerd, geen geld, geen voucher en geen email ontvangen.

  11. Dit is 1 grote oplichterij dit bedrijf is 1 groot leugens je bent gewoon je geld kwijt het wordt tijd op kassa er bij te halen en sbs 6 mensen alleen zo krijgen we waar we recht op hebben

  12. Ze zijn slecht om te bereiken. Ik heb stomme fout gemaakt bij het schrijven van de naam van mijn kids , een letter gemist/ automatisch ingevuld/ maar kan toch opgelost worden zou je denken . Als je die gasten niet aan de tel krijg , daar gaat je vlucht 🙄.

  13. Mijn naam is Naki Aksoy
    İkheb vandaag 12.00 een tichet geboekt en betaald voor 1 juli 2021 Pegasus Amsterdam Antalya.
    İk heb nog steeds geen bevestiging. İk heb alle nummers gebeld van e dreams, maar helaas.
    Kan iemand van dit shit bedrijf e dreams mij terugbellen bevestiging sturen, wat dan ook. İk moet mijn hond inchekken, zonder bevestiging lukt niet. Bij pegasus kunnen ze ook geen reservering vinden. Ben ik soms opgelicht.

    Wat een zooitje

    1. Ik heb precies hetzelfde probleem!!!!! Ook gevoelt bia edream Amaterdam Antalya. Kan ze op geen enkele manier bereiken!!!!

  14. N. Aksoy

    İk krijg net weer een bericht dat ze bezig zijn RESERVERİNGSVERZOEK İN BEHANDELİNG
    Verdomme nog aan toe. Alles wordt door e dreams bij mij in de war gegooid. İs dit stank voor dank.

    Waarom geven jullie reactie van de e dreams, of een telefoon. Zijn jullie geen mensen. İs dit de manier van zaken doen.

  15. Wij hebben geboekt naar Barcelona en een dag later stond het geld weer op onze rekening? Heb wel nu boardingpassen binnen van vueling

  16. Hebben jullie een telefoonnummer en/of een email waarop edreams wel te bereiken is? Mag ook in het Engels, als ik maar iemand kan spreken hierover.

    Mijn boeking Amsterdam-Antalya is nog steeds niet bevestigd! We zijn nu al een maand verder en vliegdatum is 22 juli as!

    Kan iemand van edreams contact met mij opnemen AUB!!!

  17. Helemaal klaar met dit bedrijf op 2 juli een ticket geboekt , per ongeluk de verkeerde luchthaven omdat het heel verwarrend staat aangegeven . Staat Oslo maar dan letters van het andere vliegveld.
    Dus meteen erna wilde ik het annuleren en heb meteen de juiste gekocht. Uren gewacht geen reactie. Terwijl er staat binnen 2 uur gratis annuleren.
    Ik wil mijn geld terug !!!!!!
    Boek hier nooit meer

  18. wat een rampenbedrijf.
    Nooit meer, wacht nog steeds op annulering bevestiging.
    Krijg niemand te pakken. via de chat, via de telefoon, klachtenformulier.
    Wat een hopeloos bedrijf.
    Weet niet wat er gebeurt.

    NOOIT MEER EDREAMS

  19. Hoe kan ik deze mensen bereiken?

    Heb een vlucht geboekt via een verkeerde luchthaven en nu kan ik ze niet bereiken om
    Het te wijzigen.

  20. can someone from edreams call me? i have a problem with my ticket i need to add more laugage to my bookings. telephone number is 0031684112253. refrence number is 7315118732

  21. Please make your self a favor: DONT BUY flights with eDreams! They are very good on taking your money but when it comes for a refund, nothing happen ! Since last June that I am waiting for 1300€ back… a year long waiting. Phone calls ? 1h30 waiting on the line to hear that they will call me back in 72h..

  22. Dear Mr. & Mrs,

    We booked Transavia tickets from Faro to Amsterdam via eDreams.
    eDreams-Reserveringsnummer is 7242863882.

    We chose Annuleringsverzekering (54.00 euro) and Flexibele reisdatums (74.35 euro)for our flight.
    We payed eDreams 681.12 euro.
    So, we thought that we can make a cancellation booking.
    We wait money back to a bank account of Yui Ikeda,but She still get nothing.
    We would like to know how we could money back.

    We made a cancellation via Transavia homepage with Bookingcode.
    My booking is IYML6G .
    Flights
    HV6754 -09/08/2021 22:40 -FAO -AMS
    The price of the booking is 460.59 euro including taxes.
    They says that tickets are non-refundable in case of cancellation.
    What`s going on ?

    Whenever I contact Helpcentrum,there is no answer.
    I called 81-3-4588-8209 and 03-6837-2399.
    I hope that I will recieve something clear explanation from your company eDreams.

    Kind regards,

    Junko Sawa
    and Yui Ikeda

  23. Ze hebben mij miet geholpen. Ik heb het geld helemaal verloren en ze zeggen dat ik 5 minuten eerder moest bellen zodat ik de geld kon terug hebben. Hoewel dat ik 20 minuten aan de lijn moest wachten. Echt gezeik!

    I booked a car and I couldn’t have the car because I have to wait another month until my driver’s license is 1 year.
    They didn’t help me. I totally lost the money and they tell me to call 5 minutes early so I could have the money back. Although that I had to wait on the line for 20 minutes. Real shit!
    So 230 euros lost. Me and my family have always booked our trips through eDreams.
    But we will never book through eDreams again.
    It’s really a disappointment.

  24. Hoi heb perongeluk een letter verkeerd geschreven bij achternaam , heeft er iemand toevallig ook dit meegemaakt? Hoe kan ik het wijzigen en doen ze moeilijk bij het ichecken?

  25. Since last March (2020) we have been working on getting a refund from eDreams for our canceled flight. After chat messages back and forth, we are told we will get a call within 48 hours, but again and again nothing at all.
    On January 25, 2020, we booked 3 airline tickets via the eDreams website, but the flight got canceled, due to the Corona pandemic. eDreams then indicated that a voucher could be chosen. We have indicated this option via the website. After that we heard nothing more from eDreams and we tried to contact their customer service. Impossible! It has also been made impossible to request a refund in ‘my booking’ on the eDreams website. KLM and Air France confirm that the flight reservation number is still in their system, but that they cannot make a ‘refund’ for this booking. They don’t want to/can’t do anything for us and refer us to eDreams.
    eDreams becomes eNightmare, because in December of last year they finally let you know that everything has been completed. This is also not true at all! Lies!! It turns out to have been an automatic e-mail reply that they linked to the existing bookings of customers. Probably to mislead people and get customers to let it go, to inquire further for a refund. Through this website Forum of Radar there are really a lot of complaints, mostly about refunds and impossible communication with eDREAMS. Perhaps it would be a good idea to devote a program to this, since it concerns a lot of victims and a lot of money that is not refunded.
    We are afraid that we could whistle for our €404.25 and advise everyone NOT to book with eDREAMS. Don’t do it, because you will lose your money! They don’t care about anything and nobody and just continue to scam customers.

  26. Regarding my booking 7914194533
    On wednesday September 29, 2021 I received an email from you that my booking with ref 7914194533 would be refunded. On chat you tell that there was a refund on 08 october 2021still got nothing on my account.
    When I inform you now, I don’t see any reference to this booking online anymore. By telephone I receive the message that the refund has already been made at the beginning of October, yet I have not received one euro cent. How do you explain that? Where has my money gone?
    For 2 days now I have been trying to get info by phone through your assistant, but the only info I receive is that there is “a technical malfunction” that prevents me from providing info.

    You will understand that my patience is (almost) exhausted. Let me say that if I don’t see money in my account within the next 24h00 or receive news from you by mail or tf (+3252225578) I will contact the European Consumer Center and also the Geschillencommissie Reizen (GCR) of the Belgian ministerie van Economische zaken and make an official complaint.

  27. Op welke manier kan ik contact krijgen met eDreams om de voornaam op mij vliegticket te wijzigen. Het lijkt echt onmogelijk na diverse malen contact gezocht te hebben met eDreams via chat en telefonisch. De wijziging is echt minimaal, maar doordat ik geen contact krijg wordt ik nu bijna gedwongen om een extra vliegticket te gaan kopen. Iemand ideeën?!?!

  28. Schandelijke ‘service’. Het is onmogelijk om telefonisch contact met hen te krijgen, zij veranderen het vluchtschema zonder overleg, een volle dag later terug. Extra hotel nacht etc.

  29. Flucht.naar Baltimore geblokt via edreams in juni, betaald met visa card.
    Geen Booking number, geen referenties
    nadat…. onmogelijke te bereiken..
    Noemen zij dat een “Travel agency” ???
    480 EUR., Gewoon WEG…..
    BEN

  30. eDreams = eNightmares. Het duurde 2 uur om mijn vlucht te boeken, maar ik wacht al drie weken op hulp met een geannuleerde vlucht. Ik heb zakken met excuses en uren telefoongesprekken met mensen die helemaal niet kunnen helpen. NOOIT meer eDreams gebruiken!

    1. Mijn boekingnummer 11619074812 is geannuleerd en heb ik tot vandaag de betaalde bedrag nog niet terug ontvangen.
      Graag het bedrag van mijn geannuleerde boeking op mijn rekening terug storten.

  31. Op 08-10-2022 heb ik via de eDreams app een retourtje Polen geboekt. Heb ik hiervoor via Ideal 91,42 euro betaald. Direct daarna was ik door de eDreams app doorgestuurd naar odigeo met verzoek om opnieuw te betalen. Ik was in de veronderstelling dat de eerste betaling was mislukt en ik had nog een keer 91,42 euro betaald. Alle betalingen via internetbankeren.
    Ik heb daarna (op 08-10-2022) mijn rekening gecontroleerd en heb gezien dat ik voor dezelfde boeking twee keer 91,42 euro heb betaald. Ik heb direct op dezelfde dag gechat met een eDream medewerkrker Amrita. Volgens haar zal de te veel betaald bedraag (91,42 euro) terug op mijn rekening geboekt worden. Daarnaast zou ik binnen 24 u een bevestiging e-mail van eDreams krijgen. Na 24 u heb ik geen geld en ook geen terugbetaling gekregen. Hdeb ik opniuw via de app dit keer met z’n Kumar gechat. Was im om de tuintjes geleid.

    Graag wil ik mij te veel betaald geld bedraag terugkrijgen (91,42 euro).
    Zonder terugbetaling en zonder tegenbericht ga ik uw firma bij de politie en bij de Nederlandse autoriteiten melden.

    M. Peereboom

  32. Ik kan jullie niet bereiken en dit begint heel vervelend te worden! Er is gewoon 75€ van mijn rekening afgeschreven. Ik heb mijn bank gebeld en die heeft aangegeven dat het komt dat jullie mijn een abonnement hebben aangeschaft zonder dat ik daarvoor toestemming heb moeten geven! Ik wil dit bedrag per direct terug krijgen! Het verzoek om mij te bellen op 0648479534

  33. Ticket geboekt in september en vlucht geannuleerd. Mail ontvangen dat er in 5-7 dagen het bedrag wordt teruggestort.
    Nu 20-10-2023 en niets vernomen, is ook niet telefonisch te bereiken en op mails wordt niet gereageerd.
    Wat te doen? Ik wil mijn geld terug.

  34. Wordt telkens een bedrag afgeschreven van mijn creditcard waar ik niet om gevraagd heb. Ook heel moeilijk om het bedrijf te spreken en online annuleringen lukken niet. Volgens mijn creditcard bedrijf schijn ik een abonnement te hebben vandaar de afschrijvingen, maar nooit ingestemd met deze constructie. De vele emails worden niet beantwoord. Nooit meer in zee met dit bedrijf.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *