logo-disneyplus

Disney Plus Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (17) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Zondag: tussen 08:00 en 00:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Disney+ is een streamingdienst van Disney. Ook wel bekend onder de naam Disney Plus. De streamingdienst is in 2019 gelanceerd in Nederland. Binnen deze dienst kun je onbeperkt genieten van het aanbod van Walt Disney Studios. Zowel oude- als nieuwe series zijn hier te vinden. Naast aanbod van Walt Disney Studios kun je ook aanbod bekijken van Marvel en Pixar. De dienst is beschikbaar met een maandabonnement en een jaarabonnement. Het jaarabonnement is in verhouding een stuk voordeliger.

Contact met Disney Plus

Disney+ is iedere dag telefonisch bereikbaar tussen 08:00 en 00:00 uur. Je kunt gratis bellen met Disney Plus via het 0208082872. Als je vanuit het buitenland belt, bel dan naar +31 208082872 . Ook per livechat, email en sociale media kun je vragen stellen.

Facebookpagina van Disney Plus

Facebook Disney+
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Disney Plus
Bezoek het Facebook account van Disney Plus en stel direct jouw vraag.

Twitter van Disney Plus

disneyplus-twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Disney Plus
Bezoek het Twitter account van Disney Plus en stel direct jouw vraag.

Website van Disney Plus

Website Disneyplus
Bezoek de website van Disney Plusom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Disney Plus om contact op te nemen.

Adresgegevens van Disney Plus

Dit bedrijf is gevestigd op het adres 500 S. Buena Vista St. Burbank, CA.
Je kunt de exacte locatie van Disney Plus ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

17 reacties

  1. Ik heb een abbonement op disney plus we kunnen er alleen maar op 1 tv op kijken en niet op een laptop of telefoon?

  2. Hoi

    Ik heb een vraag voor meerdere miraculous-fans hier. Dit weekend en begin april komen de shanghai special en seizoen 4 al in verschillende landen. Maar seizoen 3 is nog steeds niet te vinden op disney+. En zou geweldig zijn dat we voor 11 april een miraculous marathon kunnen houden voor seizoen 4 uitkomt

  3. Beste Disney+,
    Begin april 2021 heb ik mijn abonnement opgezegd via de site van Disney+. Ik kreeg toen de melding dat het abonnement per 17-04-2021 beëindigd zou worden. Tot mijn grote verbazing zag ik van de week dat er tot op heden elke maand het abonnementsbedrag is afgeschreven.
    Ik heb vandaag diverse malen geprobeerd om jullie te bereiken via het nummer 0800 0221476, maar krijg dan elke keer te horen “The person you are trying tot receive is not available. Please leave a message” en dat terwijl er op de site staat dat jullie bereikbaar zijn tussen 08.00-00.00 uur.
    Graag ontvang ik z.s.m. een bericht via mijn mailadres, welke bij jullie bekend is.
    NB Als ik inlog op mijn pagina staat er “Welkom terug. Het lijkt er op dat je geen abonnee bent. Heb je je abonnement opgezegd of laten beëindigen.”
    Dat klopt, want ik heb het begin april opgezegd!!!

    M vr gr
    Nancy

  4. Kreeg net een bericht dat mijn abonnementsgeld voor Disney+ niet geïncasseerd kon worden (??). Als ik weer wilde vernieuwen moest ik ineens via Apple betalen. Wat schetst mijn verbazing, is het abonnement ineens 2 euro duurder!!! Schandelijke praktijk!

  5. hallo
    ik heb van de maand betaald voor disney plus en het wil niet werken op mijn laptop..
    graag zou ik weten waarom?
    hij heeft de foutcode 73 aan.
    Ikzelf woon in waarschoot
    met vriendelijke groeten

    hopelijk komt het in orde want anders vind ik dit echter slecht reclame voor jullie

  6. ik stuur toch nog een badankje voor het nette gesprek dat ik had met edison een medewerker
    het ging over de kleine letters van de ondertiteling.
    hij was heel vriendelijk.
    hoop dat in de toekomst de ondertiteling een paar mm groter gaan kreeg een mail dat mijn abonnement word verlengd dat doe ik niet als de grootte van de ondertiteling niet groter word ik moet op bijna op mijn tv zitten om de ondertiteling te kunnen lezen.
    verder ben ik tevreden.

    hoop toch op een reactie zou het jammer vinden om te stoppen met dysney +

  7. Ik wil de mensen waarschuwen !!!!Ik heb een mail gehad vermoedelijk niet van Disneyplus om een eenmaligecode om te versleutelen.Binnen 15 minuten is knap als je je geen andere wachtwoord heb aangevraagd of zo iets.Vermoedelijk zijn het cybercrimenelen met slechte bedoelingen klik er niet op.Want ik ken gewoon naar Disneyplus kijken zonder deze versleutelen.

  8. Sinds een tijd geen dolby atmos meer op Disney plus. Krijg nu bij sommige films pcm2.0. Andere films dolby5.1. Heeft altijd gewerkt. Wanneer us dat probleem opgelost!!!!!! Het ligt niet aan het toestel. Wel aan de app van disney!

  9. Beste ik heb 6 maart 2023 betaald voor een jaar abonnement te verlengen maar tot nu kan ik er steeds niet op. Wat zou de oorzaak daarvan zijn
    Mvg verlee nicolai

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *