Hoe in contact te komen met de Direct Wonen Klantenservice
U kunt bij de Direct Wonen Klantenservice terecht met al uw vragen en problemen. Als u bijvoorbeeld uw account wilt opzeggen, dan kunnen zij dat voor u doen en eventuele andere vragen die u heeft over Direct Wonen beantwoorden. De klantenservice is sinds 2014 alleen per e-mail bereikbaar en via een contact formulier op hun website. Wil je bellen met direct wonen klantenservice voor vragen dan is er dus geen telefoonnummer van direct wonen waarop je kunt bellen beschikbaar. Dit geldt zowel huurder als verhuurder.
Het e-mailadres waarop je Direct Wonen kunt bereiken is [email protected] . Het Direct Wonen Klantenservice team zal er alles aan doen om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Het postadres van Direct Wonen is Direct Wonen Online BV, Postbus 800, 2501 CV Den Haag. Je kunt dus ook ouderwets een brief sturen naar het bedrijf Direct Wonen Online BV. Let goed op dat je het postbus nummer ook vermeld op je envelop.
Over Direct Wonen
Direct Wonen is een platform op het Internet waar mensen die een huurwoning zoeken en woningaanbieders rechtstreeks contact met elkaar kunnen opnemen. Als aanbieder kun je je woning gratis op de Direct Wonen website plaatsen, maar om als woning zoekende op huurwoningen te reageren moet men een betaald lidmaatschap hebben om van deze dienst gebruik te kunnen maken.
Het is gemakkelijk om via de website te zoeken naar een woning die bij je past. Alles wat je nodig hebt zijn wat details over je gewenste woningtype, budget en locatie voor je duizenden aanbiedingen doorzoekt op deze gemakkelijk te navigeren site. Je kunt er echt van alles vinden, woningen compleet gemeubileerd, inclusief energie, televisie en internet als kale huurwoningen. De meest advertenties zijn voorzien van vele foto’s en details. Wanneer je een woning interessant lijkt kun je als betaald lid reageren op een woning. Dit bericht wordt dan direct naar de aanbieder van de woning toegestuurd.
Direct Wonen is ook actief op sociale media
Naast een eigen website heeft direct wonen ook een Twitter en Facebookaccount. Je kunt hierop het laatste nieuws rondom Direct Wonen volgen. Er worden regelmatig berichten geplaatst. Daarnaast kun je ook berichten sturen naar de Direct Wonen Klantenservice via deze Social media accounts.
Via Twitter zijn zei te bereiken op: https://twitter.com/directwonen
Als je liever contact hebt via Facebook, ga dan naar https://wwww..facebook.com/DirectWonen
Veelgestelde vragen op de website van Direct Wonen
Op de pagina https://directwonen.force.com vindt je veel informatie en antwoorden op veelgestelde vragen aan de klantenservice van Direct Wonen. Heb je bijvoorbeeld een vraag over het plaatsen van een woning of juist het reageren op woning advertenties, dan zal je hier misschien al het antwoord op jouw vraag vinden.
Daarnaast wordt op deze pagina ook allerlei informatie beschreven over de werking van accounts voor woningzoekende, hoe je een account kunt aanmaken en ook hoe je een eventueel lidmaatschap kunt opzeggen. Wat is de Direct Wonen Klantenservice?
Als u hulp nodig heeft met uw account of een andere vraag, staat onze klantenservice voor u klaar. U kunt contact met ons opnemen via e-mail en via een contactformulier op deze website. Het contact formulier op de website lijkt enkel beschikbaar voor bestaande klanten. Als u de Direct Wonen klantenservice wilt bellen is er geen nummer beschikbaar, dus maakt u in plaats daarvan gebruik van deze communicatiekanalen.
Heb je ervaring met Direct Wonen, laat het ons weten!
Wij vinden het altijd leuk om te horen als mensen positieve ervaringen hebben met een bedrijf. Heb je een leuke ervaring gehad met Direct Wonen of misschien juist iets wat beter moet voor dit bedrijf? Laat ze achter via het reactieformulier hieronder.
17 reacties
Goedenavond
Ik heb al een tijdje bij jullie uit geschreven maar werd geld uitgeschreven van mijn rekening
Graag kun jullie hier mee corrigeren
Alvast bedankt
Latifa mogaadi
Goedenavond ik heb al lang uitschrijven maar het werd geld uit mijn rekening uitgeschreven
Graag wil ik een reactie van jullie
Alvast bedankt
Latifa Mogaadi
Ik wil ook graag uitschrijven blijf nu ook door betalen en kan niet eens uitschrijven!
Ook ik wil uitschrijven.
Jullie zijn niet telefonisch bereikbaar en reageren niet op mijn mails. Maar wel dreigen met de deurwaarder. Vreemde praktijken. Graag zsm contact
Ben jij ondertussen al geholpen??
Ik kan niet verlenging stop zetten help mij aub. Ik betalen geen cent meer .
Ik wil verlenging stop zetten help mij aub, ik betalen niks meer *
All your notifications are outdated! I never ever got a response from the landlord unless they’re all already rented! You take money from my account even after I cancel my subscription! I request an immediate full refund. I’m going to take this to a different level as this is a complete digital fraud!
Ik ben uitgeschreven, abonnement gecanceld, alles. Maar alsnog wordt er geld van mijn rekening afgehaald. Is iemand hiermee eerder al geholpen?
Nu zie ik dat bijna iedereen hetzelfde probleem geeft als demijne. Ik heb mijn account binnen 1 week stopgezet en toch wordt het automatisch verlengd door jullie. Ook werd er geld van mijn rekening afgetrokken zonder dat ik gebruik maak van jullie diensten.
Nu wordt ik bedreigd met juridische stappen.
Geen telefonisch contact. Dit lijkt meer een oplichters bende
Dear Support,
please inform me whether or not you have any account or information linked to the email: [email protected].
If that is the case, please delete the account and all associated data.
Thanks in advance and best regards
Hallo
Ik wil me abonnement opzeggen maar lukt me niet jullie te bereiken
Kunt u me aub terug bellen anders blokeer ik alle betaling
Alvast bedankt
V. Simi
Waardeloze organisatie. Ondanks stopzetten van smartaccount blijven ze geld van je rekening afschrijven. Gewoon diefstal! Ze zijn op geen enkele manier bereikbaar en geven geen inhoudelijke antwoorden op de e-mails. Niet te vertrouwen en bovendien ook geen toegevoegde waarde voor het vinden van een woning. Absoluut niet aan te raden!
İk heet mevlut simsek
je neemt geld aan zonder dat ik het weet, stop ermee, ik wil niet dat het een direct wonen abonnement wordt
Na vele mails houden ze gewoon niet op met incasso,s. Dus direct wonen voor altijd geblokkeerd. Luisteren doen ze daar niet. Dus aangifte gedaan bij politie. En melding gedaan bij ACM.consuwijzer. dus iedereen die last of hinder ondervind van directwonen.nl.. maak hier melding van.
Nogmaals ACM.consuwijzer.nl. maak melding van fraude/oplichting.
Ik zoek huis
Oplichters!!! Laten abonnement na opzeggen ongevraagd doorlopen. Reageren niet inhoudelijk op e-mails of klachten. Dreigen met incasso. Elke keer e-mail van een andere medewerker waardoor je 100 x je verhaal moet uitleggen, maar wordt nooit inhoudelijk op gereageerd. Elke keer reactie van iemand anders. Telefonisch ook niet bereikbaar LET OP OPLICHTERSS!!