logo de volkskrant

De Volkskrant Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (39) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: tussen 08:30 en 13:00 uur

Zondag: gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Volkskrant Klantenservice

Als u een lezer bent van de Volkskrant, dan is de kans groot dat u van tijd tot tijd ook contact moet opnemen met hun klantenservice. Soms komt u als krantenlezer een artikel tegen dat u interesseert en wilt u daar meer informatie over; of er kunnen artikelen zijn waarin iets niet klopt – in dat laatste geval kan dat tot frustratie leiden bij lezers. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice van Volskrant, zodat die weet dat er fouten zijn gemaakt en er correcties kunnen worden aangebracht, zodat andere lezers niet verkeerd worden geïnformeerd over aanverwante onderwerpen. – Volkskrant klantenservice.

Een andere reden om contact op te nemen met de klantenservice van de Volkskrant is als u een vraag heeft over iets dat in de Volkskrant is gepubliceerd. Misschien is u iets overkomen of zijn er veranderingen in uw leven die u graag met de Volkskrantlezers wilt delen. En omdat de Volkskrant zich verantwoordelijk houdt voor wat zij publiceert, zou het geweldig zijn als lezers contact met hen kunnen opnemen als zij iets in hun Volkskrant-artikel hebben gevonden dat verduidelijking behoeft. Of gewoon om te laten weten waar ze op zaterdagmiddag iets lekkers kunnen vinden in de stad.

Natuurlijk kan u ook met de Volkskrant contact opnemen voor vragen over een abonnement op de krant.

De Volkskrant heeft verschillende online kanalen waar haar klanten contact kunnen opnemen met de redactie en journalisten – of het nu gaat om het corrigeren van fouten, het melden van onjuistheden of het aandragen van nieuwe ideeën voor Volkskrant artikelen. De klantenservice van de Volkskrant is ook online bereikbaar via https://www.volkskrant.nl/service/contact voor de klantenservice en https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/contact-met-de-redactie~b5723639/ voor contact met de redactie.

Bellen met de Volkskrant

Wil je bellen met de Volkskrant klantenservice, dan kan dit op het telefoonnummer 088 – 0561 555. Telefonisch contact is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 08:30 t/m 17:00 en op zaterdag van 08:30 t/m 17:00.

Indien u een vraag heeft aan de Volkskrant, kijk dan altijd eerst even op de website bij de veelgestelde vragen. Hier vindt u zowel veelgestelde vragen over de papieren krant als de digitale krant.

Volkskrant opzeggen

Indien u een abonnement heeft op de Volkskrant en deze graag wilt opzeggen, dan kan dit via een online formulier. Het formulier vindt u op https://www.volkskrant.nl/service/node/160. Via dit formulier kan u een lopend abonnement op de Volkskrant opzeggen.

Bezorgmelding doorgeven via apart telefoonnummer

Heeft u geen krant ontvangen en wilt u dit graag melden? Meldingen over bezorging kunnen gedaan worden via een apart nummer. Bel naar 088 – 0561 555, u krijgt een computer aan de lijn en u wordt binnen 5-10 minuten geholpen na het doorgeven van een datum en postcode. Dit telefoonnummer is speciaal gelanceerd om problemen met bezorging snel op te lossen, zodat klanten een correcte bezorging kunnen genieten.

Gratis Volkskrant app

Bovendien kunnen Volkskrantlezers zich abonneren op een gratis Volkskrant Service App waarmee Volkskrant-artikelen rechtstreeks en gratis naar uw smartphone worden gestuurd. De Volkskrant app is beschikbaar voor iPhone, iPad en Android smartphones.

Volkskrant klantenservice: https://www.volkskrant.nl/service/contact

Volkskrant abonnement: https://www.volkskrant.nl/subscriptie~b5799ff2/

Volkskrant app: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/app/ of zoek ‘Volkans Krant’ in de App Store of Google Play

Meer over de Volkskrant

Volkskrant is onderdeel van DPG Media Group. De Volkskrant geeft de Volkskrant uit, een landelijke krant, en Volkskrant Magazine. De Volkskrant heeft een eigen online nieuwsplatform op volkskrant.nl en is ook aanwezig op sociale media. De Volkskrant verschijnt elke dag van maandag tot en met zaterdag.

Facebookpagina van De Volkskrant

facebook De Volkskrant
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant
Bezoek het Facebook account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Twitter van De Volkskrant

twitter De Volkskrant
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant
Bezoek het Twitter account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Website van De Volkskrant

website volkskrant.nl
Bezoek de website van De Volkskrantom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van De Volkskrant om contact op te nemen.

Adresgegevens van De Volkskrant

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam 1018 LL.
Je kunt de exacte locatie van De Volkskrant ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

39 reacties

  1. Hallo,
    Ik heb een klacht over de bezorging van de Volkskrant die niet in het standaard format van klachten valt.
    De bezorger in de Vrolikstraat in Amsterdam duwt de kranten niet helemaal in de bus, maar laat ze er half uit steken. Dit is al maanden zo en resulteert erin dat bij regen de krant nat is en dat ie ook een paar keer uit mijn brievenbus is verdwenen. Daarvan heb een paar keer melding gemaakt en dat is vergoed, maar dat is niet de oplossing. En nee, het is niet omdat de brievenbus vol is en het is ook niet alleen op mijn huisnummer (427c) maar ook bij diverse buren.
    Kunt u ervoor zorgen:
    – dat de krant in de Vrolikstraat echt helemaal in de bus wordt gedaan?
    – er bij de klachtmogelijkheden ook een optie ‘overig’ of ‘anders’ wordt toegevoegd?
    – de klacht bereikbaarheid voor niet-standaard klachten wordt verbeterd (email adres beter vindbaar!) Nu kost het veel te veel tijd en moeite om een niet-standaard klacht te melden, tot de ergernis zó groot is geworden, dat ik nu weer een half uur heb gespendeerd aan het zoeken naar een ingang voor een klacht die de Volkskrant ook geld kost.
    Alvast dank voor het regelen.
    Vriendelijke groeten,
    Fione Zonneveld
    Amsterdam

  2. Ik kan de volkskrant na 30-09-2021 niet meer digitaal lezen op mijn iPad 3.
    Wat is de reden? Ik heb een abonnement op de digitale krant.

  3. Ik heb een internetfraude gehad en toen heeft de bank mijn rekening geblokkeerd , er is nogal een flink bedrag er afgehaald dit heeft veel inpact op ons gehad
    Na jullie E-mail heb ik direct betaald
    vandaag kreeg ik een brief dat ik binnen 7 dagen moest betalen , anders wordt het abonnement stop gezet.
    Heb ik dat verdiend na 21 jaar abonnee ?
    W Ruedisueli
    Abb nr.21021018
    4904MV
    Breda

  4. De bezorging van De Volkskrant begon rommelig: niet ontvangen op de volgende data: 21, 22, 23, 30 October, 6 November, en sinds 11 November helemaal geen krant meer. Telefonisch contact met klanten- of bezorgservice verloopt via een standaardbandje. Graag zouden wij de krant weer dagelijks ontvangen.

  5. Vanmorgen, zaterdag 27/11 een NIET terechte bezorgklacht doorgegeven. De te dikke krant ging niet door de brievenbus maar lag netjes buiten onder het afdakje.

  6. L.S.
    Week 47 3x geen krant bezorgd. 1x pas ergens in de middag. Ik heb via via gehoord dat de bezorger in het ziekenhuis ligt. Het is aan u, Volkskrant, uw abonnees hierover te informeren en zo snel mogelijk voor vervanging te zorgen. Zo hoort het niet! Ook als u de bezorging hebt uitbesteed, u blijft verantwoordelijk. Ik hoop overigens dat de bezorger niets ernstigs mankeert en snel weer beter wordt.

  7. Voor de vierde dag op rij geen krant ontvangen. de geautomatiseerde response van de krant functioneert totaal niet. Ik vind dit een uiterst schamele reactie op mijn klacht

  8. Beste mensen van de Volkskrant.
    Al een hele tijd krijg ik de krant niet bezorgd of een stuk later. De krant voor de Kerst heb ik helemaal niet gekregen gisteren maandag kreeg ik een krant, maar vandaag dinsdag is er weer geen krant.
    Wat is dat toch dat ben ik niet gewend van De Volkskrant. Ik vermoed wel dat er iets niet goed loopt bij de bezorging maar ik wil graag mijn krant s’morgens op de mat. Kunt u er iets aan gaan doen.

    Met vriendelijke groeten Mevrouw Engelke

  9. Voor de tweede keer binnen 1 week geen krant bezorgd. Ga hem dan kopen, dure grap.
    Jarenlang is het heel goed gegaan, opeens een storing in de bezorging. Heel erg vervelend.
    Hoop dat het snel weer beter gaat.
    Mevrouw Rietbroek

  10. Op vrijdag 30 december geen krant ontvangen. Regelmatig komt de krant pas na 12.00 hoop dat dit ook kan veranderen minimaal voor 10.00.
    Anders zijn we geneigd om de krant maar op te zeggen.
    We snappen dat u tekort heeft aan bezorgers misschien moet u wat aan hun betaling doen.

  11. Onze Volkskrant werd heel veel jaren punctueel om zes uur in de ochtend in onze bus gedaan. Zeer tevreden. Een half jaar geleden melden de bezorgers, man en vrouw, dat ze er aan het eind van dit jaar mee zouden stoppen. Ze wilden rustig aan gaan doen en genieten van hun pensioen en hopen dat de hartoperatie van de man goed zou uitpakken. De Volkskrant heeft dus bijna een half jaar de tijd gehad om te zorgen dat er vervanging komt voor deze twee bezorgers. Niet dus. ik begrijp best dat het moeilijk is bezorgers te vinden, maar het moet toch mogelijk zijn om deze in een periode van een half jaar te vinden. Slechte zaak. Krijg toch de indruk dat de Volkskrant hier niet al teveel prioriteit aan geeft. Blijkt wel uit de reactie van de computer na telefonische melding van geen bezorging. Krijg je compensatie in de vorm van een dag opschuiven van de betaling. Simpel, ik wil geen compensatie maar gewoon mijn krant ‘s morgens vroeg in de bus.

  12. Eind 2021: ik mocht twee adressen opgeven waar de krant twee weken bezorgd zou worden. Ik ken twee mensen die de Telegraaf lezen en kregen van mij nu een echte krant te lezen. De een kreeg de krant twee dagen en daarna niet meer, hij belde en kreeg te horen dat het goed ging komen. Daarna niet meer gekregen. De ander kreeg hem helemaal niet. Ik belde De Volkskrant. De meneer zei me dat zijn administratie klopte en dat ze de krant DUS gekregen hadden: niet dus. Hadden ze maar op tijd moeten bellen. Het was mijn kadootje aan hun dus bel ik als dat fout gaat: dat heeft geen zin….. de man legde me nog eens dat zijn administratie op orde was en daarmee uit! De mensen kregen nog wel een schrijven dat ze een abonnement konden nemen…. wat denkt u van het antwoord? De man beeindigde het gesprek nogmaals vertellende dat zijn administratie op orde was. Hiermee heeft De Volkskrant niet gescoord. Ik beveel hem dus maar niet meer aan!

  13. De afgelopen week (1-7 januari) is de krant steeds te laat bezorgd. Vandaag 8 januari is er om 12 uur nog geen krant. Slechte service, in tegenstelling tot de afgelopen jaren. Nieuwe bezorger?

  14. Beste,

    Bij deze wil ik u mededelen dat ik van jullie aanbod geen gebruik ga maken

    Mijn bezorging van de krant was niet naar wens.
    Van de zes zaterdagen dat ik deze zou ontvangen heb ik er 3 ontvangen.
    Nou dat is een goede reclame.

    Buiten het feit dat de krant niet meer afgeleverd wordt, wat heb ik dan aan een korting of wordt het bedrag afgetrokken van mijn volgende betaling !

    4 euro per week voor de Volkskrant alleen op zaterdag is toch nog best een hoog bedrag, daar moet ik heel wat kranten voor bezorgen, want ik ben bezorger. En van het karige bedrag dat de vergoeding is kan ik geen 4 euro missen.

  15. Gister 8 januari ,de volkskrant weer niet ontvangen,voor de zoveelste keer dus niet. Op naar 15januari kijken wat er dan gebeurd.d

  16. Eerder was ik al abonnee van de Volkskrant maar was ontevreden over de bezorging. Na 2 jaar opnieuw abonnee sinds 11 januari omdat ik de krant s’morgens miste. Echter de bezorging van De Volkskrant begon rommelig: niet ontvangen op de volgende data: 12-13-14-17 helemaal geen krant meer ontvangen. Telefonisch contact met klanten- of bezorgservice verloopt via een standaardbandje. Graag zouden wij de krant weer dagelijks ontvangen.
    hartelijk dank
    M v Elderen
    Etten leur

  17. 5 februari 2022.

    Omdat de bezorging van de – fysieke – de Volkskrant buitengewoon slecht was, ging ik over naar een ander abonnement: zes dagen per week digitaal én zaterdag de fysieke krant. Inmiddels heb ik ZES ZATERDAGEN ACHTEREEN GEEN KRANT ONTVANGEN.

    Telefonisch – ik ken het nummer inmiddels uit het hoofd – is niemand te bereiken. Digitaal kan ik wél mijn klacht kwijt. Ik heb reacties hierop ontvangen. Echter ALTIJD NO REPLY.

    In de no reply echter wordt mij simpelweg MEDEDELINGEN GEDAAN EN NIET MET MIJ OVERLEGD OF IK – DE KLANT – HIERMEE AKKOORD GA.

    Dames en heren van de Volkskrant (DPG?), zó omgaan met uw klanten noem ik EENRICHTINGSVERKEER ZONDER AANDACHT VOOR UW KLANTEN.

  18. Is het nog steeds mogelijk om de krant voor 3 of 4 weken laten bezorgen op een ander adres als wij met vakantie zijn?
    En zo ja hoe doe ik dat?

  19. Wat een schande om dit allemaal te lezen. Ook ik moet concluderen dat jullie er niets omgeven of de krant wel of niet bezorgd wordt. Helaas moet ik na Minstens 45 jaar trouwe abonnee besluiten mijn abonnement op te gaan zeggen na zo vaak geen krant te hebben gehad
    Voor wie maken jullie de krant nog, zo te zien alleen voor jullie zelf.

  20. Jarenlang abonnee van de Volkskrant; heerlijke krant én superbezorging. Totdat daar afgelopen jaar de klad in kwam. Niet of nauwelijks bezorgd en na vele, vele telefoontjes kwam daar geen enkele verandering in. Sterker nog: na mijn weigering om te betalen voor iets wat ik nooit krijg, kreeg ik een incassobureau op mijn dak! Wederom kon de Volkskrant hier echt niets aan doen… ik moest betalen en zelf maar uitzoeken óf en hoe ik dat geld terug zou kunnen krijgen.
    Feit blijft dat de bezorging zwaar onder de maat is. Betaal die mensen fatsoenlijk, riant zelfs! Zou volledig terecht zijn, en een begin van de oplossing met bezorgproblemen. Maar blijkbaar kan dit de Volkskrant niet zo boeien. Inmiddels ben ik helemaal klaar met deze “kwaliteitskrant” en abonnee-af.

  21. Vakantieservice de Volkskrant!!!!
    Jarenlang stop ik in de zomermaanden mijn abonnement omdat ik in ons vakantiehuisje geen mogelijkheid heb om de krant daar te laten bezorgen, tot vorig jaar werd dit gecompenseerd met vakantie bonnen die ik in de plaatselijke supermarkt kon inwisselen voor een krant, top geregeld.
    Dit jaar heb ik de krant stopgezet van 7 juni tot 28 augustus, maar tot mijn verbazing is wel maandelijks mijn abonnementsgeld afgeschreven, dus ik heb nu dubbel betaald, geen krant ontvangen, wel een duurdere krant in de winkel kunnen kopen.
    Bij thuiskomst de klantenservice gebeld, ook al een uitdaging, en deze mijnheer vertelde mij dat ik had kunnen lezen dat er maar twee opties waren, of bezorgen op een ander adres of tijdelijk stopzetten van het abonnement, met doorbetaling van het abonnement.
    Totale afschrijving van 3 maanden 131,85 euro, ter compensatie krijg ik 1 maand terug, voor mij echt onacceptabel!!!!
    ik ben ook diep teleurgesteld.
    Trouwens, ditzelfde geldt ook voor het AD.

  22. Ik heb 2 vragen :
    1 . ik heb een abonnement op de Volkskrant, digitaal en in het weekend op papier.
    vraag is nu : hoe komt het dat de afgelopen 2 weekenden GEEN krant heb ontvangen????
    2. Waar is de nieuwsquiz van deze week????
    groet,
    J. Wolters

  23. Graag wil ik deze absurde situatie aan u voor leggen.
    Ik 78 jaar kreeg het aanbod van de Volkskrant om een proefabonnement voor 4 weken ,nl de papieren krant in de bus voor 4€.
    Op 9-11-2022 zou ik de eerste krant krijgen,niets gezien,maar wel een telefoontje of de krant beviel.
    Gezegd dat ik de krant nog nooit gezien heb en dat gebeurde nog een keer!
    Tot mijn grote grote verbazing werd op 8-11-2022 4€ van mijn rekening geschreven,tot op heden nog nooit een krant gezien!
    Ook 2x geprobeerd de klantenservice te bellen,wat opzich al een hele uitdaging is,dit is niet gelukt door alle vragen!
    Ik was het zat en heb het bedrag op 21-11-2022 gestorneerd!Je betaald niet iets ,wat je nooit ontvangen hebt!!!
    Maar het meest gekke moet nog komen,vandaag kreeg ik een dreigement via het incassobureau Intrum Amsterdam om direct 4€ over te maken
    anders komt er 40€ bij.
    Dit is toch te gek voor woorden,de wereld op zijn kop.Volkskrant zorg er zelf voor,dat u de zaken op orde heeft.
    U kunt bij de bezorging in ons dorp navragen of ze ooit een krant in de bus is gedaan.

  24. Vandaag geen krant ontvangen. Bij melding kreeg ik bandje waarop gemeld werd dat vanwege tekort aan bezorgers de krant om 13.00 bezorgd zou worden. Inmiddels de krant zelf gekocht, want volgens voorwaarden dient hij er voor 9.00 te zijn. Verwacht dannook geld terug te krijgen

  25. Ik ontving een e-mail van de Volkskrant dat het abonnementsgeld niet geincasseerd kon worden. De facto is dit onjuist. De afschrijving werd door mij gestorneerd. Reden? Abonnement ging van € 25,52 per maand naar € 47,95. Teruggemaild maar zag later een “noreply” e-mail adres. Kijk lui als je zo met abonnees omgaat (+/- 40 jaar) dan kun verwachten dat men de buik vol heeft dit soort communicatie. Krijgt Jaap Fischer toch nog gelijk.

  26. Zondag 25 juni zijn wij teruggekomen van vakantie en wilden dan graag de zaterdagkrant met bijlage in de bus hebben. Daarom tijdig gebeld met klantenservice en daarna een mail ontvangen van S.Fluoniq dat een en ander geregeld was en dat de krant op zaterdag in de bus zou liggen. Op zondag teleurgesteld naar brievenbus gekeken. Niets. ! Op de maandag daarop ook geen krant en dus gebeld met de service. Lotte van de service zou het probleem oplossen met de bezorgdienst. De bezorgdienst zegt mijn klacht niet te accepteren op het abonnement op “inactief” staat. Volgens Lotte is abonnement wel actief. Op dinsdag geen krant en gebeld met Nick die het via de afdeling’s chef zou oplossen. Wel een mail gekregen van S.Fluoniq dat ons abonnement actief is. Woensdag geen krant , maar Merel van de service belooft dat het allemaal goed komt. Donderdag weer geen krant en Diana zegt dat de klacht aan de juiste afdeling wordt doorgegeven Ik denk dat dat niet werkt want die afdeling is nog steeds van mening dat ons abonnement niet actief is.

    Kan de afdeling service iets meer doen dan alleen maar hokjes aankruisen in een computersysteem? kunnen de service afdeling en de bezorgdienst ook met elkaar praten om na te gaan wat het probleem is ?

  27. Geachte Medewerkers,

    Mag ik reageren via dit schrijven op het gebeuren in Frankrijk. Ik heb “gehoord”van een kennis dat er een dode is te betreuren.
    Wel, dat is verdrietig en zeker zal een en ander besproken gaan worden met alle betrokkenen dienaangaande.

    Echter, de ongemanierdheid, het respectloze en onwaardige GEDRAG van velen die reageren met gewelddadige uitingen en gevaarlijke situaties
    hebben veroorzaakt is een in- en in triest gebeuren. Woorden zijn er niet te vinden die dit kunnen goedpraten. Ook niet de reden waarom dit
    gebeurt.

    Het is betreurenswaardig dat er niet wordt gereageerd door wie of welke instelling dan ook om deze groepen tot staan te brengen.
    Deze groepen dienen door welopgevoede medemensen erop gewezen te worden dat dit absoluut niet te tolereren is.
    Het is een raadsel dat deze onbeheerstheid zulke vormen kan gaan aannemen.

    Wenselijk is dat hier met onmiddellijke ingang iets aan gedaan gaat worden.

    Ik denk aan straftaken; opvoedkundige verantwoorde bezigheden die hen erop wijst dat hetgeen gedaan is absoluut NIET KAN.

    Met vriendelijke groeten,

    W. Raadsheer

  28. L.S.

    Ik kreeg geen krant op zaterdag. Dat gaf ik door. Kreeg bericht dat het bedrag gecrediteerd zou worden. Ik kocht dus maar een zaterdagkrant in de winkel. Zelf halen dus. Kosten € 4,95 bij de eerst volgende afrekening betaalde ij € 1,80 minder. Das ca. 40% van het bedrag dat ik betaalde om in het weekeinde de Volkskrant te kunnen lezen. Ik vind dat niet correct, ook al heb ik een abonnement. Probeer de klantenservice maar eens aan de lijn te krijgen!! Permanent 5 wachtenden vóór me. En dat vind ik heel hinderlijk. Geen beste beurt van de Volkskrant.

    Th. Hulskamp

  29. Nadat ik onlangs een proefabonnement voor de VK afsloot die mij drie weken een papieren zaterdagkrant en digitale toegang geeft, ontdek ik dat er een incasso machtiging voor een abonnement bij mijn bank klaarstaat. Ik heb geen enkele zaterdagkrant ontvangen tot op heden. Ik heb ook geen abonnement afgesloten. De Volkskrant doet erg zijn best om potentiële nieuwe klanten af te schrikken. En ze zijn bijzonder moeilijk te bereiken.

  30. Mijn betaling aan de Volkskrant is in orde gemaakt. Zelf overgemaakt want automatische betaling ging niet ??? Heel vreemd want er staat gewoon geld op de rekening.

    Maar tot nu toe geen krant in de bus!!!!!!! Klantnr.A1001473353

  31. Het valt me op dat de digitale krant slecht geredigeerd wordt. Titels worden verkeerd afgebroken, woorden worden aan elkaar geschreven, zinnen zijn niet af, ga maar door. Vandaag, 22 september, is het wel heel erg! Is de redacteur in slaap gevallen?

  32. Verbaasd over de nieuwsgaring van afgelopen zaterdag.De Volkskrant had ervoor gekozen niet te berichten over het drama in Rotterdam,terwijl daar nog veel over te melden viel.Een krant moet nieuws brengen,niet betuttelen.Zo kun je het nieuws gemakkelijk bagatelliseren.

  33. ik krijg een punthoofd van de Volkskrant. VRoeger werd hij inderdaad voor 7 uur bezorgd maar dat is al weer lang geleden. Nu is het elke dag afwachten wat mij wacht. Voor 7 uur is hij er nooit meer. het is nu 9 uur en ik heb nog geen krant gezien. DAt is de praktijk van het afgelopen jaar. Ik lees mijn hele leven al de volkskrant. Ben nu bijn 73. Jullie zullen ongetwijfeld problemen hebben met het vinden van bezorgers. Maar daar mogen trouwe klanten toch niet chronisch last van houden? Los het probleem op. Betaal die bezorgers wat meer. Of vezin een betere list.

  34. Klantenservice van de Volkskrant beperkt zich tot de in Nederland wonende abonnees. In het buitenland woonachtige lezers kunnen geen mails versturen via het kontaktformulier en kontakt via Whatsapp is niet mogelijk. Evenmin kan de betaling alleeen via Ideallink lopen , wat vanuit het buitenland evenmin toegankelijk is, tenzij men een Nederlandse bank heeft (en die heeft ook niet iedereen).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *