logo de volkskrant

De Volkskrant Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (2) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: tussen 08:30 en 13:00 uur

Zondag: gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

Volkskrant Klantenservice

Als u een lezer bent van de Volkskrant, dan is de kans groot dat u van tijd tot tijd ook contact moet opnemen met hun klantenservice. Soms komt u als krantenlezer een artikel tegen dat u interesseert en wilt u daar meer informatie over; of er kunnen artikelen zijn waarin iets niet klopt – in dat laatste geval kan dat tot frustratie leiden bij lezers. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice van Volskrant, zodat die weet dat er fouten zijn gemaakt en er correcties kunnen worden aangebracht, zodat andere lezers niet verkeerd worden geïnformeerd over aanverwante onderwerpen. – Volkskrant klantenservice.

Een andere reden om contact op te nemen met de klantenservice van de Volkskrant is als u een vraag heeft over iets dat in de Volkskrant is gepubliceerd. Misschien is u iets overkomen of zijn er veranderingen in uw leven die u graag met de Volkskrantlezers wilt delen. En omdat de Volkskrant zich verantwoordelijk houdt voor wat zij publiceert, zou het geweldig zijn als lezers contact met hen kunnen opnemen als zij iets in hun Volkskrant-artikel hebben gevonden dat verduidelijking behoeft. Of gewoon om te laten weten waar ze op zaterdagmiddag iets lekkers kunnen vinden in de stad.

Natuurlijk kan u ook met de Volkskrant contact opnemen voor vragen over een abonnement op de krant.

De Volkskrant heeft verschillende online kanalen waar haar klanten contact kunnen opnemen met de redactie en journalisten – of het nu gaat om het corrigeren van fouten, het melden van onjuistheden of het aandragen van nieuwe ideeën voor Volkskrant artikelen. De klantenservice van de Volkskrant is ook online bereikbaar via https://www.volkskrant.nl/service/contact voor de klantenservice en https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/contact-met-de-redactie~b5723639/ voor contact met de redactie.

Bellen met de Volkskrant

Wil je bellen met de Volkskrant klantenservice, dan kan dit op het telefoonnummer 088 – 0561 555. Telefonisch contact is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 08:30 t/m 17:00 en op zaterdag van 08:30 t/m 17:00.

Indien u een vraag heeft aan de Volkskrant, kijk dan altijd eerst even op de website bij de veelgestelde vragen. Hier vindt u zowel veelgestelde vragen over de papieren krant als de digitale krant.

Volkskrant opzeggen

Indien u een abonnement heeft op de Volkskrant en deze graag wilt opzeggen, dan kan dit via een online formulier. Het formulier vindt u op https://www.volkskrant.nl/service/node/160. Via dit formulier kan u een lopend abonnement op de Volkskrant opzeggen.

Bezorgmelding doorgeven via apart telefoonnummer

Heeft u geen krant ontvangen en wilt u dit graag melden? Meldingen over bezorging kunnen gedaan worden via een apart nummer. Bel naar 088 – 0561 555, u krijgt een computer aan de lijn en u wordt binnen 5-10 minuten geholpen na het doorgeven van een datum en postcode. Dit telefoonnummer is speciaal gelanceerd om problemen met bezorging snel op te lossen, zodat klanten een correcte bezorging kunnen genieten.

Gratis Volkskrant app

Bovendien kunnen Volkskrantlezers zich abonneren op een gratis Volkskrant Service App waarmee Volkskrant-artikelen rechtstreeks en gratis naar uw smartphone worden gestuurd. De Volkskrant app is beschikbaar voor iPhone, iPad en Android smartphones.

Volkskrant klantenservice: https://www.volkskrant.nl/service/contact

Volkskrant abonnement: https://www.volkskrant.nl/subscriptie~b5799ff2/

Volkskrant app: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/app/ of zoek ‘Volkans Krant’ in de App Store of Google Play

Meer over de Volkskrant

Volkskrant is onderdeel van DPG Media Group. De Volkskrant geeft de Volkskrant uit, een landelijke krant, en Volkskrant Magazine. De Volkskrant heeft een eigen online nieuwsplatform op volkskrant.nl en is ook aanwezig op sociale media. De Volkskrant verschijnt elke dag van maandag tot en met zaterdag.

Facebookpagina van De Volkskrant

facebook De Volkskrant

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant, bezoek het Facebook account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Twitter van De Volkskrant

twitter De Volkskrant

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant, bezoek het Twitter account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Website van De Volkskrant

website volkskrant.nl

Bezoek de website van De Volkskrant om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van De Volkskrant

Adresgegevens van De Volkskrant

De Volkskrant is gevestigd op het adres Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam 1018 LL. De exacte locatie van De Volkskrant zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

2 Responses

  1. Hallo,
    Ik heb een klacht over de bezorging van de Volkskrant die niet in het standaard format van klachten valt.
    De bezorger in de Vrolikstraat in Amsterdam duwt de kranten niet helemaal in de bus, maar laat ze er half uit steken. Dit is al maanden zo en resulteert erin dat bij regen de krant nat is en dat ie ook een paar keer uit mijn brievenbus is verdwenen. Daarvan heb een paar keer melding gemaakt en dat is vergoed, maar dat is niet de oplossing. En nee, het is niet omdat de brievenbus vol is en het is ook niet alleen op mijn huisnummer (427c) maar ook bij diverse buren.
    Kunt u ervoor zorgen:
    – dat de krant in de Vrolikstraat echt helemaal in de bus wordt gedaan?
    – er bij de klachtmogelijkheden ook een optie ‘overig’ of ‘anders’ wordt toegevoegd?
    – de klacht bereikbaarheid voor niet-standaard klachten wordt verbeterd (email adres beter vindbaar!) Nu kost het veel te veel tijd en moeite om een niet-standaard klacht te melden, tot de ergernis zó groot is geworden, dat ik nu weer een half uur heb gespendeerd aan het zoeken naar een ingang voor een klacht die de Volkskrant ook geld kost.
    Alvast dank voor het regelen.
    Vriendelijke groeten,
    Fione Zonneveld
    Amsterdam

  2. Ik kan de volkskrant na 30-09-2021 niet meer digitaal lezen op mijn iPad 3.
    Wat is de reden? Ik heb een abonnement op de digitale krant.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *