logo de volkskrant

De Volkskrant Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (20) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: tussen 08:30 en 13:00 uur

Zondag: gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

Volkskrant Klantenservice

Als u een lezer bent van de Volkskrant, dan is de kans groot dat u van tijd tot tijd ook contact moet opnemen met hun klantenservice. Soms komt u als krantenlezer een artikel tegen dat u interesseert en wilt u daar meer informatie over; of er kunnen artikelen zijn waarin iets niet klopt – in dat laatste geval kan dat tot frustratie leiden bij lezers. In dit geval kunt u contact opnemen met de klantenservice van Volskrant, zodat die weet dat er fouten zijn gemaakt en er correcties kunnen worden aangebracht, zodat andere lezers niet verkeerd worden geïnformeerd over aanverwante onderwerpen. – Volkskrant klantenservice.

Een andere reden om contact op te nemen met de klantenservice van de Volkskrant is als u een vraag heeft over iets dat in de Volkskrant is gepubliceerd. Misschien is u iets overkomen of zijn er veranderingen in uw leven die u graag met de Volkskrantlezers wilt delen. En omdat de Volkskrant zich verantwoordelijk houdt voor wat zij publiceert, zou het geweldig zijn als lezers contact met hen kunnen opnemen als zij iets in hun Volkskrant-artikel hebben gevonden dat verduidelijking behoeft. Of gewoon om te laten weten waar ze op zaterdagmiddag iets lekkers kunnen vinden in de stad.

Natuurlijk kan u ook met de Volkskrant contact opnemen voor vragen over een abonnement op de krant.

De Volkskrant heeft verschillende online kanalen waar haar klanten contact kunnen opnemen met de redactie en journalisten – of het nu gaat om het corrigeren van fouten, het melden van onjuistheden of het aandragen van nieuwe ideeën voor Volkskrant artikelen. De klantenservice van de Volkskrant is ook online bereikbaar via https://www.volkskrant.nl/service/contact voor de klantenservice en https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/contact-met-de-redactie~b5723639/ voor contact met de redactie.

Bellen met de Volkskrant

Wil je bellen met de Volkskrant klantenservice, dan kan dit op het telefoonnummer 088 – 0561 555. Telefonisch contact is mogelijk van maandag t/m vrijdag van 08:30 t/m 17:00 en op zaterdag van 08:30 t/m 17:00.

Indien u een vraag heeft aan de Volkskrant, kijk dan altijd eerst even op de website bij de veelgestelde vragen. Hier vindt u zowel veelgestelde vragen over de papieren krant als de digitale krant.

Volkskrant opzeggen

Indien u een abonnement heeft op de Volkskrant en deze graag wilt opzeggen, dan kan dit via een online formulier. Het formulier vindt u op https://www.volkskrant.nl/service/node/160. Via dit formulier kan u een lopend abonnement op de Volkskrant opzeggen.

Bezorgmelding doorgeven via apart telefoonnummer

Heeft u geen krant ontvangen en wilt u dit graag melden? Meldingen over bezorging kunnen gedaan worden via een apart nummer. Bel naar 088 – 0561 555, u krijgt een computer aan de lijn en u wordt binnen 5-10 minuten geholpen na het doorgeven van een datum en postcode. Dit telefoonnummer is speciaal gelanceerd om problemen met bezorging snel op te lossen, zodat klanten een correcte bezorging kunnen genieten.

Gratis Volkskrant app

Bovendien kunnen Volkskrantlezers zich abonneren op een gratis Volkskrant Service App waarmee Volkskrant-artikelen rechtstreeks en gratis naar uw smartphone worden gestuurd. De Volkskrant app is beschikbaar voor iPhone, iPad en Android smartphones.

Volkskrant klantenservice: https://www.volkskrant.nl/service/contact

Volkskrant abonnement: https://www.volkskrant.nl/subscriptie~b5799ff2/

Volkskrant app: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/app/ of zoek ‘Volkans Krant’ in de App Store of Google Play

Meer over de Volkskrant

Volkskrant is onderdeel van DPG Media Group. De Volkskrant geeft de Volkskrant uit, een landelijke krant, en Volkskrant Magazine. De Volkskrant heeft een eigen online nieuwsplatform op volkskrant.nl en is ook aanwezig op sociale media. De Volkskrant verschijnt elke dag van maandag tot en met zaterdag.

Facebookpagina van De Volkskrant

facebook De Volkskrant

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant, bezoek het Facebook account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Twitter van De Volkskrant

twitter De Volkskrant

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan De Volkskrant, bezoek het Twitter account van De Volkskrant en stel direct jouw vraag.

Website van De Volkskrant

website volkskrant.nl

Bezoek de website van De Volkskrant om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van De Volkskrant

Adresgegevens van De Volkskrant

De Volkskrant is gevestigd op het adres Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam 1018 LL. De exacte locatie van De Volkskrant zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

20 Responses

  1. Hallo,
    Ik heb een klacht over de bezorging van de Volkskrant die niet in het standaard format van klachten valt.
    De bezorger in de Vrolikstraat in Amsterdam duwt de kranten niet helemaal in de bus, maar laat ze er half uit steken. Dit is al maanden zo en resulteert erin dat bij regen de krant nat is en dat ie ook een paar keer uit mijn brievenbus is verdwenen. Daarvan heb een paar keer melding gemaakt en dat is vergoed, maar dat is niet de oplossing. En nee, het is niet omdat de brievenbus vol is en het is ook niet alleen op mijn huisnummer (427c) maar ook bij diverse buren.
    Kunt u ervoor zorgen:
    – dat de krant in de Vrolikstraat echt helemaal in de bus wordt gedaan?
    – er bij de klachtmogelijkheden ook een optie ‘overig’ of ‘anders’ wordt toegevoegd?
    – de klacht bereikbaarheid voor niet-standaard klachten wordt verbeterd (email adres beter vindbaar!) Nu kost het veel te veel tijd en moeite om een niet-standaard klacht te melden, tot de ergernis zó groot is geworden, dat ik nu weer een half uur heb gespendeerd aan het zoeken naar een ingang voor een klacht die de Volkskrant ook geld kost.
    Alvast dank voor het regelen.
    Vriendelijke groeten,
    Fione Zonneveld
    Amsterdam

  2. Ik kan de volkskrant na 30-09-2021 niet meer digitaal lezen op mijn iPad 3.
    Wat is de reden? Ik heb een abonnement op de digitale krant.

  3. Ik heb een internetfraude gehad en toen heeft de bank mijn rekening geblokkeerd , er is nogal een flink bedrag er afgehaald dit heeft veel inpact op ons gehad
    Na jullie E-mail heb ik direct betaald
    vandaag kreeg ik een brief dat ik binnen 7 dagen moest betalen , anders wordt het abonnement stop gezet.
    Heb ik dat verdiend na 21 jaar abonnee ?
    W Ruedisueli
    Abb nr.21021018
    4904MV
    Breda

  4. De bezorging van De Volkskrant begon rommelig: niet ontvangen op de volgende data: 21, 22, 23, 30 October, 6 November, en sinds 11 November helemaal geen krant meer. Telefonisch contact met klanten- of bezorgservice verloopt via een standaardbandje. Graag zouden wij de krant weer dagelijks ontvangen.

  5. Vanmorgen, zaterdag 27/11 een NIET terechte bezorgklacht doorgegeven. De te dikke krant ging niet door de brievenbus maar lag netjes buiten onder het afdakje.

  6. L.S.
    Week 47 3x geen krant bezorgd. 1x pas ergens in de middag. Ik heb via via gehoord dat de bezorger in het ziekenhuis ligt. Het is aan u, Volkskrant, uw abonnees hierover te informeren en zo snel mogelijk voor vervanging te zorgen. Zo hoort het niet! Ook als u de bezorging hebt uitbesteed, u blijft verantwoordelijk. Ik hoop overigens dat de bezorger niets ernstigs mankeert en snel weer beter wordt.

  7. Voor de vierde dag op rij geen krant ontvangen. de geautomatiseerde response van de krant functioneert totaal niet. Ik vind dit een uiterst schamele reactie op mijn klacht

  8. Beste mensen van de Volkskrant.
    Al een hele tijd krijg ik de krant niet bezorgd of een stuk later. De krant voor de Kerst heb ik helemaal niet gekregen gisteren maandag kreeg ik een krant, maar vandaag dinsdag is er weer geen krant.
    Wat is dat toch dat ben ik niet gewend van De Volkskrant. Ik vermoed wel dat er iets niet goed loopt bij de bezorging maar ik wil graag mijn krant s’morgens op de mat. Kunt u er iets aan gaan doen.

    Met vriendelijke groeten Mevrouw Engelke

  9. Voor de tweede keer binnen 1 week geen krant bezorgd. Ga hem dan kopen, dure grap.
    Jarenlang is het heel goed gegaan, opeens een storing in de bezorging. Heel erg vervelend.
    Hoop dat het snel weer beter gaat.
    Mevrouw Rietbroek

  10. Op vrijdag 30 december geen krant ontvangen. Regelmatig komt de krant pas na 12.00 hoop dat dit ook kan veranderen minimaal voor 10.00.
    Anders zijn we geneigd om de krant maar op te zeggen.
    We snappen dat u tekort heeft aan bezorgers misschien moet u wat aan hun betaling doen.

  11. Onze Volkskrant werd heel veel jaren punctueel om zes uur in de ochtend in onze bus gedaan. Zeer tevreden. Een half jaar geleden melden de bezorgers, man en vrouw, dat ze er aan het eind van dit jaar mee zouden stoppen. Ze wilden rustig aan gaan doen en genieten van hun pensioen en hopen dat de hartoperatie van de man goed zou uitpakken. De Volkskrant heeft dus bijna een half jaar de tijd gehad om te zorgen dat er vervanging komt voor deze twee bezorgers. Niet dus. ik begrijp best dat het moeilijk is bezorgers te vinden, maar het moet toch mogelijk zijn om deze in een periode van een half jaar te vinden. Slechte zaak. Krijg toch de indruk dat de Volkskrant hier niet al teveel prioriteit aan geeft. Blijkt wel uit de reactie van de computer na telefonische melding van geen bezorging. Krijg je compensatie in de vorm van een dag opschuiven van de betaling. Simpel, ik wil geen compensatie maar gewoon mijn krant ‘s morgens vroeg in de bus.

  12. Eind 2021: ik mocht twee adressen opgeven waar de krant twee weken bezorgd zou worden. Ik ken twee mensen die de Telegraaf lezen en kregen van mij nu een echte krant te lezen. De een kreeg de krant twee dagen en daarna niet meer, hij belde en kreeg te horen dat het goed ging komen. Daarna niet meer gekregen. De ander kreeg hem helemaal niet. Ik belde De Volkskrant. De meneer zei me dat zijn administratie klopte en dat ze de krant DUS gekregen hadden: niet dus. Hadden ze maar op tijd moeten bellen. Het was mijn kadootje aan hun dus bel ik als dat fout gaat: dat heeft geen zin….. de man legde me nog eens dat zijn administratie op orde was en daarmee uit! De mensen kregen nog wel een schrijven dat ze een abonnement konden nemen…. wat denkt u van het antwoord? De man beeindigde het gesprek nogmaals vertellende dat zijn administratie op orde was. Hiermee heeft De Volkskrant niet gescoord. Ik beveel hem dus maar niet meer aan!

  13. De afgelopen week (1-7 januari) is de krant steeds te laat bezorgd. Vandaag 8 januari is er om 12 uur nog geen krant. Slechte service, in tegenstelling tot de afgelopen jaren. Nieuwe bezorger?

  14. Beste,

    Bij deze wil ik u mededelen dat ik van jullie aanbod geen gebruik ga maken

    Mijn bezorging van de krant was niet naar wens.
    Van de zes zaterdagen dat ik deze zou ontvangen heb ik er 3 ontvangen.
    Nou dat is een goede reclame.

    Buiten het feit dat de krant niet meer afgeleverd wordt, wat heb ik dan aan een korting of wordt het bedrag afgetrokken van mijn volgende betaling !

    4 euro per week voor de Volkskrant alleen op zaterdag is toch nog best een hoog bedrag, daar moet ik heel wat kranten voor bezorgen, want ik ben bezorger. En van het karige bedrag dat de vergoeding is kan ik geen 4 euro missen.

  15. Gister 8 januari ,de volkskrant weer niet ontvangen,voor de zoveelste keer dus niet. Op naar 15januari kijken wat er dan gebeurd.d

  16. Eerder was ik al abonnee van de Volkskrant maar was ontevreden over de bezorging. Na 2 jaar opnieuw abonnee sinds 11 januari omdat ik de krant s’morgens miste. Echter de bezorging van De Volkskrant begon rommelig: niet ontvangen op de volgende data: 12-13-14-17 helemaal geen krant meer ontvangen. Telefonisch contact met klanten- of bezorgservice verloopt via een standaardbandje. Graag zouden wij de krant weer dagelijks ontvangen.
    hartelijk dank
    M v Elderen
    Etten leur

  17. 5 februari 2022.

    Omdat de bezorging van de – fysieke – de Volkskrant buitengewoon slecht was, ging ik over naar een ander abonnement: zes dagen per week digitaal én zaterdag de fysieke krant. Inmiddels heb ik ZES ZATERDAGEN ACHTEREEN GEEN KRANT ONTVANGEN.

    Telefonisch – ik ken het nummer inmiddels uit het hoofd – is niemand te bereiken. Digitaal kan ik wél mijn klacht kwijt. Ik heb reacties hierop ontvangen. Echter ALTIJD NO REPLY.

    In de no reply echter wordt mij simpelweg MEDEDELINGEN GEDAAN EN NIET MET MIJ OVERLEGD OF IK – DE KLANT – HIERMEE AKKOORD GA.

    Dames en heren van de Volkskrant (DPG?), zó omgaan met uw klanten noem ik EENRICHTINGSVERKEER ZONDER AANDACHT VOOR UW KLANTEN.

  18. Is het nog steeds mogelijk om de krant voor 3 of 4 weken laten bezorgen op een ander adres als wij met vakantie zijn?
    En zo ja hoe doe ik dat?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.