Zalando

Zalando Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (10) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 18:00 uur

Zondag: tussen 10:00 en 18:00 uur

 

Belkosten: gratis

Het bellen van een klantenservice kan tot grote ergernissen leiden. Het maakt dan niet eens zoveel uit welk bedrijf het is of wat de reden is om de klantenservice te bellen, maar niemand vindt het leuk om een keuzemenu te horen om vervolgens in de wacht gezet te worden. Zeker niet wanneer alle medewerkers in gesprek zijn en je dus een tijdje moet wachten. Bij ons hebben ze daar iets op gevonden. Hier kun je namelijk van elk bedrijf gemakkelijk de gegevens opzoeken én direct het keuzemenu bekijken. Dan weet je dus precies wat er gaat komen als je naar Zalando belt. Zo maakt het niet uit als je afgeleid wordt wanneer het keuzemenu afgespeeld wordt. Het enige wat je nog moet doen, is de juiste nummers intoetsen wanneer je Zalando belt. Bel je bijvoorbeeld voor:

  • vragen over je bestelling
  • het plaatsen van een bestelling
  • of heb je een inhoudelijke vraag over een artikel in het assortiment.

Er zijn natuurlijk verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Zalando. Misschien wil je een bestelling retourneren of is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling. Deze problemen kunnen allemaal snel verholpen worden wanneer je telefonisch contact opneemt met de klantenservice. Het nummer van de klantenservice van Zalando is 0800-0227087.

Nog sneller geholpen worden door de klantenservice

Niemand heeft zin en tijd om een lange tijd aan de telefoon te hangen met de klantenservice. Als je van tevoren het keuzemenu alvast door hebt gelezen, ben je helemaal voorbereid en hoeft een telefoontje niet lang te duren. Het enige wat je moet doen is de juiste cijfers intoetsen en je hebt meteen een medewerker aan de telefoon die jou kan helpen met jouw vraag of probleem. Per onderwerp staan er namelijk verschillende medewerkers voor je klaar en wanneer je eenmaal door het keuzemenu heen bent, word je snel geholpen. De klantenservice van Zalando staat erom bekend dat ze erg vriendelijk zijn, dus het zal geen vervelend telefoontje worden.

Natuurlijk kun je ook op andere manieren contact opnemen met de klantenservice van Zalando. Zo kun je bijvoorbeeld een e-mail sturen wanneer je een vraag hebt waarbij je geen persoonlijke informatie hoeft te geven. Ook kun je contact opnemen via een social mediakanaal van Zalando, bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Ook hier word je snel geholpen.

Klantvriendelijkheid staat voorop

Door gebruik te maken van deze website heb je dus een gemakkelijke manier gevonden om een stuk efficiënter naar de klantenservice te bellen. Maak het jezelf dus niet al te moeilijk en check de website voordat je gaat bellen. Bekijk alle stappen van het keuzemenu en kies alvast uit voor welke stap jij gaat. Je bent op deze manier een stuk sneller klaar met je telefoongesprek. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld. Het kan namelijk best prijzig zijn om naar een nummer van de klantenservice te bellen. Deze kosten betaal je ook al wanneer je nog naar het keuzemenu luistert. Er zitten dus veel voordelen aan om even op de website van ons te kijken voordat je gaat bellen naar de klantenservice.

Facebookpagina van Zalando

zalando.nl

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zalando, bezoek het Facebook account van Zalando en stel direct jouw vraag.

Twitter van Zalando

Zalando

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zalando, bezoek het Twitter account van Zalando en stel direct jouw vraag.

Website van Zalando

nietbeschikbaar

Bezoek de website van Zalando om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Zalando

Adresgegevens van Zalando

Zalando is gevestigd op het adres Tamara-Danz-Str. 1 Berlijn 10243 Duitsland. De exacte locatie van Zalando zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

10 Responses

  1. hallo klantnr is 31200356901, kunt u eens nagaan of ik dit al betaald is of ik dit nu nog moet betalen, alvast bedankt verstraeten Isabelle

  2. Adres wijziging:

    Heb al 10 keer adres wijziging doorgegeven, kijk svp weer naar vandaag

    Maanden geleden woonde ik in Amsterdam

    Sinds juli woon ik in Bloemendaal en heb dat meerdere malen door gegeven. Soms gaat het goed en ontvang ik het pakje in Bloemendaal en soms gaat het fout en dan willen jullie het weer naar Amsterdam! Nogmaals, voor de zoveelste keer het adres:

  3. Goedemorgen,

    Ik heb op 28-11-2021 een tas besteld met bestelnummer 10206112899292 voor 22,99 euro, maar op 29-11-2021 kreeg ik een bericht vanuit Zalando dat dat de tas ineens goedkoper was, 18,49 euro. Toen ik belde kon de dame bij Zalando niet vinden dat ie was afgeprijsd en vroeg mij dit mailtje te sturen met het bewijs dat ik de mail heb gekregen. De pagina wil ik graag toevoegen maar dat gaat niet in dit systeem dus kan ik het bewijs niet meesturen. Ik zal het bewaren, mocht u er nog naar vragen.
    Ik wil vragen of ik het verschil teruggestort krijg, want de tas van 22,99 is al onderweg.

    Met groet,
    Valerie Mackenbach
    Geb datum 30-09-1967
    Vliegende koffer 12, 5629 KL Eindhoven

  4. Ik kan al sinds een maand mijn zalandobestelling alleen nog maar betalen met een creditcard.Ik heb geen creditcard. Ik kan dus niks meer bestellen. U bent me kwijt als klant. Heel jammer want ik bestelde veel bij Zalando. Ik heb hierover al 3x gebeld.Marijke van Viegen, Pijnackerhof 17, 6843 GG Arnhem.

  5. Onbetrouwbaar, onprofessioneel. Deed meerdere bestellingen bij Zalando. Alles wat ik gehouden heb netjes betaald. Alles correct geretourneerd. Ik blijf maar betaalherinneringen krijgen ondanks betalingen bewezen met betaalbewijs. Na meerdere mailtjes en telefonisch contact slagen de medewerkers er nog niet in om alles op een correcte manier te verwerken. Enkele weken geleden bevestigde een medewerker mij dat alles betaald en geretourneerd was. Net een mailtje binnen gekregen van de partners dat daar ook alles in orde is. Toch blijven ze mij bijna dagelijks een mail sturen dat ik moet laten weten wat ik betaalde en wat ik retourneerde. Ondanks ze vorig telefoontje eerst zelfs niet konden zeggen wat ik nog moest betalen/retourneren zijn ze er nu blijkbaar nu, volgens hen, in geslaagd om het artikel te vinden (12,90 euro) die niet betaald/geretourneerd zou zijn. Ik heb hieraan al meerdere dagen en uren gespendeerd terwijl van mijn kant alles in orde was. Ik zal de 12,90 euro betalen, hou er geen extra artikel aan over. Mij ben je in elk geval kwijt als klant!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.