Het bellen van een klantenservice kan tot grote ergernissen leiden. Het maakt dan niet eens zoveel uit welk bedrijf het is of wat de reden is om de klantenservice te bellen, maar niemand vindt het leuk om een keuzemenu te horen om vervolgens in de wacht gezet te worden. Zeker niet wanneer alle medewerkers in gesprek zijn en je dus een tijdje moet wachten. Bij ons hebben ze daar iets op gevonden. Hier kun je namelijk van elk bedrijf gemakkelijk de gegevens opzoeken én direct het keuzemenu bekijken. Dan weet je dus precies wat er gaat komen als je naar Zalando belt. Zo maakt het niet uit als je afgeleid wordt wanneer het keuzemenu afgespeeld wordt. Het enige wat je nog moet doen, is de juiste nummers intoetsen wanneer je Zalando belt. Bel je bijvoorbeeld voor:
- vragen over je bestelling
- het plaatsen van een bestelling
- of heb je een inhoudelijke vraag over een artikel in het assortiment.
Er zijn natuurlijk verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Zalando. Misschien wil je een bestelling retourneren of is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling. Deze problemen kunnen allemaal snel verholpen worden wanneer je telefonisch contact opneemt met de klantenservice. Het nummer van de klantenservice van Zalando is 0800-0227087.
Nog sneller geholpen worden door de klantenservice
Niemand heeft zin en tijd om een lange tijd aan de telefoon te hangen met de klantenservice. Als je van tevoren het keuzemenu alvast door hebt gelezen, ben je helemaal voorbereid en hoeft een telefoontje niet lang te duren. Het enige wat je moet doen is de juiste cijfers intoetsen en je hebt meteen een medewerker aan de telefoon die jou kan helpen met jouw vraag of probleem. Per onderwerp staan er namelijk verschillende medewerkers voor je klaar en wanneer je eenmaal door het keuzemenu heen bent, word je snel geholpen. De klantenservice van Zalando staat erom bekend dat ze erg vriendelijk zijn, dus het zal geen vervelend telefoontje worden.
Natuurlijk kun je ook op andere manieren contact opnemen met de klantenservice van Zalando. Zo kun je bijvoorbeeld een e-mail sturen wanneer je een vraag hebt waarbij je geen persoonlijke informatie hoeft te geven. Ook kun je contact opnemen via een social mediakanaal van Zalando, bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Ook hier word je snel geholpen.
Klantvriendelijkheid staat voorop
Door gebruik te maken van deze website heb je dus een gemakkelijke manier gevonden om een stuk efficiënter naar de klantenservice te bellen. Maak het jezelf dus niet al te moeilijk en check de website voordat je gaat bellen. Bekijk alle stappen van het keuzemenu en kies alvast uit voor welke stap jij gaat. Je bent op deze manier een stuk sneller klaar met je telefoongesprek. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld. Het kan namelijk best prijzig zijn om naar een nummer van de klantenservice te bellen. Deze kosten betaal je ook al wanneer je nog naar het keuzemenu luistert. Er zitten dus veel voordelen aan om even op de website van ons te kijken voordat je gaat bellen naar de klantenservice.
31 reacties
TOEKOMSTIG KLANT WORDEN .
hallo klantnr is 31200356901, kunt u eens nagaan of ik dit al betaald is of ik dit nu nog moet betalen, alvast bedankt verstraeten Isabelle
hallo vraagje kunnen jullie nagaan of mijn factuur al betaald is of nog niet bedankt Mvg Isabelle
Adres wijziging:
Heb al 10 keer adres wijziging doorgegeven, kijk svp weer naar vandaag
Maanden geleden woonde ik in Amsterdam
Sinds juli woon ik in Bloemendaal en heb dat meerdere malen door gegeven. Soms gaat het goed en ontvang ik het pakje in Bloemendaal en soms gaat het fout en dan willen jullie het weer naar Amsterdam! Nogmaals, voor de zoveelste keer het adres:
Mijn adres is”
Particuliere klant:
C.M. Basart
Donkerelaan 285 A.12
2061JZ Bloemendaal
En al geen maanden meer Amsterdam
Hallo…heb heel vaak contact gehad over openstaande bedragen van mijn account…wat inmiddels all lang geleden betald. Heb ook mijn beloofd dat alles word verwijderen en op orde gesteld…nog niks gebeurd. Bellen lukt ook niet meer …niet te bereiken!!!..was trouwe klant van zalando..maar gaat echt afschuwelijk nu.
Verwijderen van account lukt ook niet…want staat vacturen open…watneen zootje. Contact opnemen…lukt ook niet…
Bestellen…nee..niet meer!!
Hoop jullie gaan wat veranderd . Dat duurt all maanden!!!
Groetjes Tatsiana Tyl. Assen.
Goedemorgen,
Ik heb op 28-11-2021 een tas besteld met bestelnummer 10206112899292 voor 22,99 euro, maar op 29-11-2021 kreeg ik een bericht vanuit Zalando dat dat de tas ineens goedkoper was, 18,49 euro. Toen ik belde kon de dame bij Zalando niet vinden dat ie was afgeprijsd en vroeg mij dit mailtje te sturen met het bewijs dat ik de mail heb gekregen. De pagina wil ik graag toevoegen maar dat gaat niet in dit systeem dus kan ik het bewijs niet meesturen. Ik zal het bewaren, mocht u er nog naar vragen.
Ik wil vragen of ik het verschil teruggestort krijg, want de tas van 22,99 is al onderweg.
Met groet,
Valerie Mackenbach
Geb datum 30-09-1967
Vliegende koffer 12, 5629 KL Eindhoven
Die levering NIET LEVEREN
Bestelling wordt niet op tijd geleverd
Ik kan al sinds een maand mijn zalandobestelling alleen nog maar betalen met een creditcard.Ik heb geen creditcard. Ik kan dus niks meer bestellen. U bent me kwijt als klant. Heel jammer want ik bestelde veel bij Zalando. Ik heb hierover al 3x gebeld.Marijke van Viegen, Pijnackerhof 17, 6843 GG Arnhem.
Onbetrouwbaar, onprofessioneel. Deed meerdere bestellingen bij Zalando. Alles wat ik gehouden heb netjes betaald. Alles correct geretourneerd. Ik blijf maar betaalherinneringen krijgen ondanks betalingen bewezen met betaalbewijs. Na meerdere mailtjes en telefonisch contact slagen de medewerkers er nog niet in om alles op een correcte manier te verwerken. Enkele weken geleden bevestigde een medewerker mij dat alles betaald en geretourneerd was. Net een mailtje binnen gekregen van de partners dat daar ook alles in orde is. Toch blijven ze mij bijna dagelijks een mail sturen dat ik moet laten weten wat ik betaalde en wat ik retourneerde. Ondanks ze vorig telefoontje eerst zelfs niet konden zeggen wat ik nog moest betalen/retourneren zijn ze er nu blijkbaar nu, volgens hen, in geslaagd om het artikel te vinden (12,90 euro) die niet betaald/geretourneerd zou zijn. Ik heb hieraan al meerdere dagen en uren gespendeerd terwijl van mijn kant alles in orde was. Ik zal de 12,90 euro betalen, hou er geen extra artikel aan over. Mij ben je in elk geval kwijt als klant!
Is Zalando alleen voor gekleurde mensen gezien de reclame op de t.v.,er wonen ook nog niet gekleurde mensen in dit land,over discriminatie gesproken.
Ook Zalando loopt het zogenaamde,ons opgedrongen,politiek correcte volkomen voorbij.
Beste
bestelnummer 11003048698731
klantnummer 48869902999220
Ik heb de rekening ontvangen, ook al had ik deze al betaald op de datum 17/08/2022. Ik kan hier het betalingsbewijs niet toevoegen. Kunt u mij een e-mailadres sturen voor het verzenden van een bewijs van ondersteuning?
Ik kan alleen maar beamen wat Nathalie Cuylle hierboven schrijft, onbetrouwbaar en onprofessioneel.
Ik heb ook mijn facturen betaald. Helaas heb ik een vergissing gemaakt bij de mededeling, namelijk één cijfer vergist, waardoor er herinneringen bleven komen. Gek dat ze nergens het door mij gestortte bedrag konden terugvinden. Ik had de herinneringen genegeerd, aangezien ik betaald heb. Hebben zij het doorgestuurd naar een Incassobureau waardoor een kledingstuk van 69 euro, plots 124 euro is. Zalando is nu het gestorte bedrag van 69 euro + het bedrag dat ik dien over te maken aan het incassobureau rijker.
Zalando shame on you
Ik kreeg een brief van jullie met een uitnodiging tot betaling van (bestelnummer 11003091961573 van klantnummer: 47695445544018) MAAR het adres klopt niet (Er woont geen Hallaert Steve op dit adres) en de bewoner van dit adres geeft bij jullie geen bestelling gedaan, gelieve dus jullie administratie na te zien
Beste,
ik kan jullie niet bereiken op het 0800 nummer, (er gaat een klik en er is geen verbinding meer), mijn vraag staat niet bij de FAQs, ik kan niet chatten met iemand van jullie en mijn mail keert terug! Besluit: niet te bereiken. Probleem: ik dien een artikel te betalen voor 17/02/23 e.k. en ik heb dit artikel (blauwe trui massimo Dutti) nooit ontvangen, dus kon ik ook niet retourneren.
Op het 0903 55 500 nummer (zeer duur) kon ik jullie eerder toch es bereiken bij problemen maar vandaag zeggen deze mij dat ze niet kunnen doorschakelen naar jullie. Ik vrees betalingsherinneringen te blijven krijgen voor dit probleem en kan dit niet eens met iemand bespreken? Klantonvriendelijk. Wie neemt asap met mij contact zo we tot een oplossing kunnen komen?
bestel nr: 11003094377296
Al 3 keren dezelfde vest besteld, en elke keer komt er dezelfde broek aan ipv de vest.
Ik heb vandaag eens goed mijn beklag gedaan.
Zitten die inpakkers daar te slapen ofwat?
Ik bestel niks meer bij Zalando…
Goedemorgen,
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst met ordernummer 10203144110844
Ik heb al deze artikelen teruggestuurd en nieuwe maten besteld.
Ik zie in het overzicht staan dat 2 artikelen ( vesten van J&Joy maat S en maat M) nog niet geleverd zijn.
Dit klopt niet, ze zijn geleverd, maar ik heb ze ook al geretourneerd.
Wilt u dit aanpassen in mijn account?
Als u hier nog vragen over heeft, hoor ik het graag
Wat zijn jullie juiste gegevens om contact te leggen want heb een factuur ontvangen van een bestelling die al lang is betaald en dit is zelfs verwerkt in mijn zalando.
Hallo,
Het gaat om bestelnummer 10203146365358 om een factuur bedrag van 176,84. Op 30 juni is daar een lang telefoongesprek met een medewerker van u geweest, en het bleek dat iemand in Amsterdam deze artikelen had besteld. Deze besteller had mijn wachtwoord gehakt. Om het verhaal kort te maken, jullie zouden het bij de politie en verzekering melden en wij konden het vergeten. Nu krijg ik alsnog een betalingsherinnering.Ik vind dit super onbehouwen. Dat blijkt ook uit een z.g. vermelde e-mail van 19 juli die nooit door ons is ontvangen.
Aangezien jullie telefoonnummer niet (20 x gebeld) 06is te bereiken, verzoek ik u met ons contact op te nemen, 0624935392.
Met vriendelijke groet,
Anneke Muijs
Hallo,
Afgelopen week ik heb pakkt bested maar de pakkt nog steeds niet ontovogen, de shoennen was 3 ik heb bested, maar de blou schoen niet beschikbaar!
Dan ik geld terug krijgen?
Hallo Ik heb een bestelling bij jullie gedaan van Gabor schoenen Ik heb betaald Maar geen bevestiging mail ontvangen en ook geen schoenen
Kunnen jullie reageren Als ik bel is de lijn niet in gebruik Ik heb dat elke dag een paar keer geprobeerd om te bellen Zonder resultaat.
ik heb een rugzak besteld met nr 10206148444324
betaald en nimmer ontvangen. Van alles geprobeerd om ze te bereiken maar helaas nog geen geld retour en geen rugzak. Ik heb nog n heel klein beetje vertrouwen maar dan moet er nu wel wat gebeuren . De bestelling is al van 17 augustus
Beste ,
Onlangs heb ik gebeld met jullie ivm badpak Hunkemöller Sicilië wrap. Ik bestelde dit in zwart en roze . Beiden werden teruggestuurd . De factuur die nog openstaat was die van het roze badpak. Maar heb deze dus teruggestuurd!! Staat ook niet meer in mijn lijst van artikelen die ik kan retourneren hoor!
De dame aan telefoon zou het in orde brengen . Maar nu krijg ik dus een tweede betalingsherinnering met extra kosten en dus het artikel niet in mijn bezit. Kan u dit Asap oplossen
Wij willen een bestelling doen en bij het betalen “De cadeaukaart” gebruiken. Daar staat Zalando nl ook op, maar dit lukt niet.
Kunt u ons hierbij helpen?
Wij hebben een bestelling gedaan en willen met “De Cadeaukaart” betalen maar dat lukt niet.
Zalando staat er nl op.
Kunnen jullie helpen om deze te gebruiken?
Beste,
Ik bestelde een paar artikelen waaronder een jas, alles is reeds aangekomen behalve de jas (Artikelnummer: BRM21U000-N11).
Wat doe ik nu best?
Alvast bedankt!
Beste Zalando,
Ik zou graag een bestelling willen plaatsen en met daarbij mijn cadeaukaart willen inwisselen.
Bestelling gedaan, maar kom niet verder met mijn mail. Wachtwoord opnieuw aangevraagd, maar waar ik ook kijk, ook niet bij spam.
Wordt er een beetje moedeloos van. Bestellen bij jullie is geen eitje, maar een GROOT drama.
Graag hoor ik of ik met de volgende mailadressen erin kan zodat ik mijn bestelling kan kopen.
Ik zou nl graag de Washi woman maat 40 willen bestellen.
Hoop spoedig iets te horen!
Met vriendelijke groet,
Renate Rietveld
Beste, ik deed op 27/05 een bestelling 11001117564888 en betaalde 7,90 euro bij voor een snelle levering avond de dag nadien 28/05. deze levering is niet gebeurd. ik krijg een mail dat het pas vandaag 29/05 of morgen 30/05 zal geleverd worden. waarom betaal ik dan 7,90 euro extra?
een vlugge levering met extra bijbetalen is dan niet betrouwbaar. Ik zou graag de extra bijdrage terug ontvangen, daar het anders op dezelfde datum zou geleverd worden gratis.
Goedemorgen Ik krijg een herinnering dat ik een bestelling moet betalen .Deze heb ik op 12 juli retour gezonden
Graag wil ik dat dat nagekeken wordt
hallo, heb net een jas binnengekregen, maar is kapot, de stof is gescheurd aan de voorkant.
bestelnummer is 10206174618258