Zalando

Zalando Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (26) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 18:00 uur

Zondag: tussen 10:00 en 18:00 uur

Belkosten: gratis

Het bellen van een klantenservice kan tot grote ergernissen leiden. Het maakt dan niet eens zoveel uit welk bedrijf het is of wat de reden is om de klantenservice te bellen, maar niemand vindt het leuk om een keuzemenu te horen om vervolgens in de wacht gezet te worden. Zeker niet wanneer alle medewerkers in gesprek zijn en je dus een tijdje moet wachten. Bij ons hebben ze daar iets op gevonden. Hier kun je namelijk van elk bedrijf gemakkelijk de gegevens opzoeken én direct het keuzemenu bekijken. Dan weet je dus precies wat er gaat komen als je naar Zalando belt. Zo maakt het niet uit als je afgeleid wordt wanneer het keuzemenu afgespeeld wordt. Het enige wat je nog moet doen, is de juiste nummers intoetsen wanneer je Zalando belt. Bel je bijvoorbeeld voor:

  • vragen over je bestelling
  • het plaatsen van een bestelling
  • of heb je een inhoudelijke vraag over een artikel in het assortiment.

Er zijn natuurlijk verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Zalando. Misschien wil je een bestelling retourneren of is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het plaatsen van je bestelling. Deze problemen kunnen allemaal snel verholpen worden wanneer je telefonisch contact opneemt met de klantenservice. Het nummer van de klantenservice van Zalando is 0800-0227087.

Nog sneller geholpen worden door de klantenservice

Niemand heeft zin en tijd om een lange tijd aan de telefoon te hangen met de klantenservice. Als je van tevoren het keuzemenu alvast door hebt gelezen, ben je helemaal voorbereid en hoeft een telefoontje niet lang te duren. Het enige wat je moet doen is de juiste cijfers intoetsen en je hebt meteen een medewerker aan de telefoon die jou kan helpen met jouw vraag of probleem. Per onderwerp staan er namelijk verschillende medewerkers voor je klaar en wanneer je eenmaal door het keuzemenu heen bent, word je snel geholpen. De klantenservice van Zalando staat erom bekend dat ze erg vriendelijk zijn, dus het zal geen vervelend telefoontje worden.

Natuurlijk kun je ook op andere manieren contact opnemen met de klantenservice van Zalando. Zo kun je bijvoorbeeld een e-mail sturen wanneer je een vraag hebt waarbij je geen persoonlijke informatie hoeft te geven. Ook kun je contact opnemen via een social mediakanaal van Zalando, bijvoorbeeld Twitter of Facebook. Ook hier word je snel geholpen.

Klantvriendelijkheid staat voorop

Door gebruik te maken van deze website heb je dus een gemakkelijke manier gevonden om een stuk efficiënter naar de klantenservice te bellen. Maak het jezelf dus niet al te moeilijk en check de website voordat je gaat bellen. Bekijk alle stappen van het keuzemenu en kies alvast uit voor welke stap jij gaat. Je bent op deze manier een stuk sneller klaar met je telefoongesprek. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld. Het kan namelijk best prijzig zijn om naar een nummer van de klantenservice te bellen. Deze kosten betaal je ook al wanneer je nog naar het keuzemenu luistert. Er zitten dus veel voordelen aan om even op de website van ons te kijken voordat je gaat bellen naar de klantenservice.

Facebookpagina van Zalando

zalando.nl
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zalando
Bezoek het Facebook account van Zalando en stel direct jouw vraag.

Twitter van Zalando

Zalando
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zalando
Bezoek het Twitter account van Zalando en stel direct jouw vraag.

Website van Zalando

nietbeschikbaar
Bezoek de website van Zalandoom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Zalando om contact op te nemen.

Adresgegevens van Zalando

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Tamara-Danz-Str. 1 Berlijn 10243 Duitsland.
Je kunt de exacte locatie van Zalando ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

26 reacties

  1. hallo klantnr is 31200356901, kunt u eens nagaan of ik dit al betaald is of ik dit nu nog moet betalen, alvast bedankt verstraeten Isabelle

  2. Adres wijziging:

    Heb al 10 keer adres wijziging doorgegeven, kijk svp weer naar vandaag

    Maanden geleden woonde ik in Amsterdam

    Sinds juli woon ik in Bloemendaal en heb dat meerdere malen door gegeven. Soms gaat het goed en ontvang ik het pakje in Bloemendaal en soms gaat het fout en dan willen jullie het weer naar Amsterdam! Nogmaals, voor de zoveelste keer het adres:

    1. Hallo…heb heel vaak contact gehad over openstaande bedragen van mijn account…wat inmiddels all lang geleden betald. Heb ook mijn beloofd dat alles word verwijderen en op orde gesteld…nog niks gebeurd. Bellen lukt ook niet meer …niet te bereiken!!!..was trouwe klant van zalando..maar gaat echt afschuwelijk nu.
      Verwijderen van account lukt ook niet…want staat vacturen open…watneen zootje. Contact opnemen…lukt ook niet…
      Bestellen…nee..niet meer!!
      Hoop jullie gaan wat veranderd . Dat duurt all maanden!!!
      Groetjes Tatsiana Tyl. Assen.

  3. Goedemorgen,

    Ik heb op 28-11-2021 een tas besteld met bestelnummer 10206112899292 voor 22,99 euro, maar op 29-11-2021 kreeg ik een bericht vanuit Zalando dat dat de tas ineens goedkoper was, 18,49 euro. Toen ik belde kon de dame bij Zalando niet vinden dat ie was afgeprijsd en vroeg mij dit mailtje te sturen met het bewijs dat ik de mail heb gekregen. De pagina wil ik graag toevoegen maar dat gaat niet in dit systeem dus kan ik het bewijs niet meesturen. Ik zal het bewaren, mocht u er nog naar vragen.
    Ik wil vragen of ik het verschil teruggestort krijg, want de tas van 22,99 is al onderweg.

    Met groet,
    Valerie Mackenbach
    Geb datum 30-09-1967
    Vliegende koffer 12, 5629 KL Eindhoven

  4. Ik kan al sinds een maand mijn zalandobestelling alleen nog maar betalen met een creditcard.Ik heb geen creditcard. Ik kan dus niks meer bestellen. U bent me kwijt als klant. Heel jammer want ik bestelde veel bij Zalando. Ik heb hierover al 3x gebeld.Marijke van Viegen, Pijnackerhof 17, 6843 GG Arnhem.

  5. Onbetrouwbaar, onprofessioneel. Deed meerdere bestellingen bij Zalando. Alles wat ik gehouden heb netjes betaald. Alles correct geretourneerd. Ik blijf maar betaalherinneringen krijgen ondanks betalingen bewezen met betaalbewijs. Na meerdere mailtjes en telefonisch contact slagen de medewerkers er nog niet in om alles op een correcte manier te verwerken. Enkele weken geleden bevestigde een medewerker mij dat alles betaald en geretourneerd was. Net een mailtje binnen gekregen van de partners dat daar ook alles in orde is. Toch blijven ze mij bijna dagelijks een mail sturen dat ik moet laten weten wat ik betaalde en wat ik retourneerde. Ondanks ze vorig telefoontje eerst zelfs niet konden zeggen wat ik nog moest betalen/retourneren zijn ze er nu blijkbaar nu, volgens hen, in geslaagd om het artikel te vinden (12,90 euro) die niet betaald/geretourneerd zou zijn. Ik heb hieraan al meerdere dagen en uren gespendeerd terwijl van mijn kant alles in orde was. Ik zal de 12,90 euro betalen, hou er geen extra artikel aan over. Mij ben je in elk geval kwijt als klant!

  6. Is Zalando alleen voor gekleurde mensen gezien de reclame op de t.v.,er wonen ook nog niet gekleurde mensen in dit land,over discriminatie gesproken.
    Ook Zalando loopt het zogenaamde,ons opgedrongen,politiek correcte volkomen voorbij.

  7. Beste

    bestelnummer 11003048698731
    klantnummer 48869902999220
    Ik heb de rekening ontvangen, ook al had ik deze al betaald op de datum 17/08/2022. Ik kan hier het betalingsbewijs niet toevoegen. Kunt u mij een e-mailadres sturen voor het verzenden van een bewijs van ondersteuning?

  8. Ik kan alleen maar beamen wat Nathalie Cuylle hierboven schrijft, onbetrouwbaar en onprofessioneel.
    Ik heb ook mijn facturen betaald. Helaas heb ik een vergissing gemaakt bij de mededeling, namelijk één cijfer vergist, waardoor er herinneringen bleven komen. Gek dat ze nergens het door mij gestortte bedrag konden terugvinden. Ik had de herinneringen genegeerd, aangezien ik betaald heb. Hebben zij het doorgestuurd naar een Incassobureau waardoor een kledingstuk van 69 euro, plots 124 euro is. Zalando is nu het gestorte bedrag van 69 euro + het bedrag dat ik dien over te maken aan het incassobureau rijker.
    Zalando shame on you

  9. Ik kreeg een brief van jullie met een uitnodiging tot betaling van (bestelnummer 11003091961573 van klantnummer: 47695445544018) MAAR het adres klopt niet (Er woont geen Hallaert Steve op dit adres) en de bewoner van dit adres geeft bij jullie geen bestelling gedaan, gelieve dus jullie administratie na te zien

  10. Beste,
    ik kan jullie niet bereiken op het 0800 nummer, (er gaat een klik en er is geen verbinding meer), mijn vraag staat niet bij de FAQs, ik kan niet chatten met iemand van jullie en mijn mail keert terug! Besluit: niet te bereiken. Probleem: ik dien een artikel te betalen voor 17/02/23 e.k. en ik heb dit artikel (blauwe trui massimo Dutti) nooit ontvangen, dus kon ik ook niet retourneren.
    Op het 0903 55 500 nummer (zeer duur) kon ik jullie eerder toch es bereiken bij problemen maar vandaag zeggen deze mij dat ze niet kunnen doorschakelen naar jullie. Ik vrees betalingsherinneringen te blijven krijgen voor dit probleem en kan dit niet eens met iemand bespreken? Klantonvriendelijk. Wie neemt asap met mij contact zo we tot een oplossing kunnen komen?
    bestel nr: 11003094377296

  11. Al 3 keren dezelfde vest besteld, en elke keer komt er dezelfde broek aan ipv de vest.
    Ik heb vandaag eens goed mijn beklag gedaan.
    Zitten die inpakkers daar te slapen ofwat?
    Ik bestel niks meer bij Zalando…

  12. Goedemorgen,
    Ik heb vorige week een bestelling geplaatst met ordernummer 10203144110844
    Ik heb al deze artikelen teruggestuurd en nieuwe maten besteld.
    Ik zie in het overzicht staan dat 2 artikelen ( vesten van J&Joy maat S en maat M) nog niet geleverd zijn.
    Dit klopt niet, ze zijn geleverd, maar ik heb ze ook al geretourneerd.

    Wilt u dit aanpassen in mijn account?
    Als u hier nog vragen over heeft, hoor ik het graag

  13. Wat zijn jullie juiste gegevens om contact te leggen want heb een factuur ontvangen van een bestelling die al lang is betaald en dit is zelfs verwerkt in mijn zalando.

  14. Hallo,
    Het gaat om bestelnummer 10203146365358 om een factuur bedrag van 176,84. Op 30 juni is daar een lang telefoongesprek met een medewerker van u geweest, en het bleek dat iemand in Amsterdam deze artikelen had besteld. Deze besteller had mijn wachtwoord gehakt. Om het verhaal kort te maken, jullie zouden het bij de politie en verzekering melden en wij konden het vergeten. Nu krijg ik alsnog een betalingsherinnering.Ik vind dit super onbehouwen. Dat blijkt ook uit een z.g. vermelde e-mail van 19 juli die nooit door ons is ontvangen.
    Aangezien jullie telefoonnummer niet (20 x gebeld) 06is te bereiken, verzoek ik u met ons contact op te nemen, 0624935392.

    Met vriendelijke groet,

    Anneke Muijs

  15. Hallo,
    Afgelopen week ik heb pakkt bested maar de pakkt nog steeds niet ontovogen, de shoennen was 3 ik heb bested, maar de blou schoen niet beschikbaar!
    Dan ik geld terug krijgen?

  16. Hallo Ik heb een bestelling bij jullie gedaan van Gabor schoenen Ik heb betaald Maar geen bevestiging mail ontvangen en ook geen schoenen
    Kunnen jullie reageren Als ik bel is de lijn niet in gebruik Ik heb dat elke dag een paar keer geprobeerd om te bellen Zonder resultaat.

  17. ik heb een rugzak besteld met nr 10206148444324
    betaald en nimmer ontvangen. Van alles geprobeerd om ze te bereiken maar helaas nog geen geld retour en geen rugzak. Ik heb nog n heel klein beetje vertrouwen maar dan moet er nu wel wat gebeuren . De bestelling is al van 17 augustus

  18. Beste ,
    Onlangs heb ik gebeld met jullie ivm badpak Hunkemöller Sicilië wrap. Ik bestelde dit in zwart en roze . Beiden werden teruggestuurd . De factuur die nog openstaat was die van het roze badpak. Maar heb deze dus teruggestuurd!! Staat ook niet meer in mijn lijst van artikelen die ik kan retourneren hoor!
    De dame aan telefoon zou het in orde brengen . Maar nu krijg ik dus een tweede betalingsherinnering met extra kosten en dus het artikel niet in mijn bezit. Kan u dit Asap oplossen

  19. Wij willen een bestelling doen en bij het betalen “De cadeaukaart” gebruiken. Daar staat Zalando nl ook op, maar dit lukt niet.
    Kunt u ons hierbij helpen?

  20. Wij hebben een bestelling gedaan en willen met “De Cadeaukaart” betalen maar dat lukt niet.
    Zalando staat er nl op.
    Kunnen jullie helpen om deze te gebruiken?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *