Tui

Tui Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (9) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Zondag: tussen 08:00 en 23:00 uur

Belkosten: lokaal tarief

Boek je reis met TUI

Een reis boeken is altijd leuk om te doen. Een vakantie is immers iets om naar uit te kijken en met het uitzoeken van een vakantiebestemming en het boeken van de reis en het verblijf kan de voorpret immers al beginnen. Vakanties kun je bij veel reisorganisatoren boeken en dit kan tegenwoordig eenvoudig (grotendeels) zelf gedaan worden. Een kijkje online levert je veel leuke vakantiebestemmingen op die je zelf kunt bespreken.

Boek een leuke reis via TUI
Ook bij TUI kun je terecht voor een leuke vakantie. Het bedrijf is reeds in 1968 opgericht in Duitsland en nam in 1995 Holland International over waardoor het ook een plek verkreeg in de Nederlandse reisbranche. TUI is tegenwoordig dan ook niet voor niets een van de grootste aanbieders van reizen in Nederland. Je vindt er tal van vakanties zodat er voor iedereen wel iets leuks te vinden is. Hierbij kun je denken aan allerlei bestemmingen over heel de wereld voor zowel met het vliegtuig als met eigen vervoer of ook voor cruises.

Benader voor meer informatie de klantenservice van TUI
Nu kun je zelf prima een goede vakantie boeken die bij je past maar het kan best wel eens voorkomen dat je er zelf niet helemaal goed uitkomt en wat advies kunt gebruiken. Of dat je met vragen zit als je al een vakantie geboekt hebt. In dat geval kun je het beste contact opnemen met de TUI klantenservice. Deze is op diverse manieren te bereiken. Als je op de website www.tui.nl kiest voor Service & Contact krijg je in beeld op welke manieren je de reisorganisatie kunt bereiken.

Bellen met TUI

Op de eerste plaats kun je natuurlijk altijd telefonisch contact opnemen. Vaak is met TUI bellen het makkelijkste omdat je dan een medewerker aan de lijn krijgt waaraan je je vraag kunt stellen of je probleem kunt uitleggen. Je kunt op maandag tot en met zaterdag bellen op TUI telefoonnummer 088-0885885 met de TUI Customer Services Center. Deze is geopend van 8:00 tot 23:00. Op zon- en feestdagen zijn ze een uurtje later bereikbaar. De mogelijkheid bestaat dat ze op bepaalde feestdagen gesloten zijn maar deze vind je op de site.

Bericht of brief naar TUI versturen

TUI kun je ook een bericht sturen via Facebook of Twitter. Dit kan tussen 6:00 en 23:00, alle dagen van de week. Op Facebook vind je TUI via https://www.facebook.com/TUINederland/ en een tweet stuur je via @TUINederland. Een brief sturen naar TUI kan ook. Het postadres is: Postbus 157, 2280 AD Rijswijk. Heb je een klacht dan verstuur je deze met het contactformulier dat je op de website vindt.

Kies voor de TUI app

Voor alle manieren om contact te leggen geldt overigens dat je er een directe link voor op de website vindt. Zo vind je snel de manier waarop jij TUI wilt benaderen. Als je zelf graag een probleem wilt oplossen kan dit ook met behulp van de TUI app. Hiermee kun je het volgende zelf checken als het om je reis en vakantie gaat.

  • In de app staan alle reisdocumenten overzichtelijk bij elkaar zodat je alles compleet hebt en goed kunt overzien wat je allemaal nodig hebt voor vertrek.
  • Je kunt alvast vanuit thuis je vakantiebestemming gaan ontdekken zodat je weet wat leuk is om daar te gaan doen en te zien.
  • Je kunt direct inchecken en je mobiele instapkaart zien en eventueel downloaden of printen. Instappen is dan zo gepiept.
  • Je kunt de transfertijd voor je retourvlucht checken. Weet je ook zeker dat je weer thuis raakt na een leuke vakantie.

Zo heb jij je vakantie goed geregeld en hoef je je geen zorgen te maken dat je iets vergeten bent of nog op het laatste moment dient te regelen.

Maak gebruik van Mijn TUI

Op de website van TUI vind je ook een directe link naar Mijn TUI. Hiermee kun je je reis lekker soepel laten verlopen. Voor toegang tot Mijn TUI log je in met een gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord zodat dit ook altijd veilig is. In de account kun je van alles zien omtrent je reis zoals alle boekingen die je gedaan hebt, allerlei ideeën verzamelen voor wat je op reis kunt ondernemen, makkelijker boeken als je met meer mensen gaat en zo je plannen op elkaar kunt afstemmen. Mijn TUI is altijd bereikbaar als je een internetverbinding hebt op je PC, tablet of smartphone.

Kijk bij de meestgestelde vragen aan TUI

Wil je niet direct met TUI contact opnemen maar wel nog wat weten? Dan kun je ook op de website kijken bij de veelgestelde vragen. Wellicht zit jouw vraag daar ook bij en heb je snel een antwoord. De vragen zijn onderverdeeld in verschillende categorieën zodat zoeken snel gaat. Deze zijn: Actueel nieuws, Vakantie boeken, Voor vertrek, Naar de bestemming, Op de bestemming, Mijn TUI, TUI Sports en Over ons.

Deel je ervaringen in de TUI Community

Je kunt via de website ook meepraten op de TUI Community. Hierop kun je vragen stellen, je vakantieplannen delen of contact opnemen met TUI. Aan de TUI Community kunnen zowel medewerkers als klanten van TUI deelnemen zodat je ook andere vakantiegangers kunt helpen met ideeën of hun vragen kunt beantwoorden. Zo kun jij jouw ervaringen delen maar ook die van andere reizigers lezen zodat iedereen een onvergetelijke vakantie kan hebben.

Facebookpagina van Tui

TUINederland
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Tui
Bezoek het Facebook account van Tui en stel direct jouw vraag.

Twitter van Tui

tuinederland
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Tui
Bezoek het Twitter account van Tui en stel direct jouw vraag.

Website van Tui

tui.nl
Bezoek de website van Tuiom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Tui om contact op te nemen.

Adresgegevens van Tui

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Volmerlaan 3 2288 GC Rijswijk.
Je kunt de exacte locatie van Tui ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

9 reacties

  1. we willen een klacht melden voor het niet mogen vertrekken op vrijdag 4 juni door foutieve informatie van een Tui medewerkster bij het omboeken van Rhodos naar Mallorca,we hebben veel kosten gemaakt en missen zodoende
    een dag vakantie
    de kosten zijn snel test en een spoed test bij NH hotel Hoofddorp
    taxikosten 2 keer op en neer schiphol
    overnachting ibus hotel
    We willen dit graag telefonisch toelichten 06030279883 of huis telefoon 0497-381117
    vriendelijke groeten fam schoofs

  2. Mei 2021 werden we gecontacteerd omdat we nog een som tegoed hebben van 429,70€. Telefonisch werd ons aangeraden een restitutie formulier in te vullen. Dit hebben we meteen gedaan want de einddatum was in zicht.

    Tot nu toe werd het bedrag niet terugbetaald, telefonisch bijna onbereikbaar, [email protected] is voor algemene vragen.
    Hoe geraken we nou aan ons geld????

    Bereikbaar op het nummer 0032 478 88 78 59
    Fam. Taelman
    Graag antwoord.

    Vriendelijke groet,

  3. Rinus schreef
    als je een reis bij tui boekt , weten ze wel hoe je zo snel mogelijk moet betalen .
    Maar als je een vraag heb over de covid-19 dan weet niemand , in Ridderkerk waar je het over hebt .
    Wij zijn zeer verbaast dat niemand je even kan helpen met de papieren molen waar je door heen moet , en ook bij boeken van je reis van 2000,- euro dat als je belt ,je gewoon als een klein kind behandelt word , en dat ze geen tijd hebben hier voor , om een normaal antwoord te geven is blijkbaar te veel moeite .

  4. klantenservice bij Tui een puinhoop!!! aftersales kennen ze niet en ze zijn telefonisch niet of nauwelijks bereikbaar. “het is nu te druk, probeer het later nogmaals en de verbinding wordt nu verbroken”!!! lekker hoor als je eigenlijk geholpen wil worden. moet je eens doen aan de voorzijde als je boekt, dan gaat alles snel en vloeibaar. helaas niet bepaald soepel alleen daarom zouden we niet meer boeken.

  5. Tijdens de transfer van Faro naar Carveiro ben ik mijn IPhone verloren. We hebben alles gedaan om de telefoon terug te vinden. nu blijkt de IPhone , met hulp van mijn IPad thuis zich bevindt op het volgende adres.
    Rodoviaria dos Calicos 4, Calicos, 8200-317 Albufeira, Portugal, een transferbusstation.

    Kunnen jullie contact met het bustransferstation opnemen. Ik weet niet hoe ik ze moet bereiken!

  6. Wij vertrekken (niet) op 23 juli as naar Sri Lanka. Omdat het land in een crisis zit kan en mag er niet gereisd worden. En gaat de eerste maanden/jaar ook niet gebeuren. Tui annuleert nu alleen de reizen t/m 10 juli as. Gevolg is dat ik de volledige betaling van een reis moet gaan doen die voor 100% niet door gaat. Ik ga de betaling dan ook niet doen indien er geen duidelijkheid word verschaft. Omboeken is geen optie omdat alles inmiddels vol is in de periode dat wij vakantie hebben. We zitten nu dus gebonden aan Tui omdat zij niet annuleren. Naast al meerdere keren met de klantenservice te hebben gebeld heb ik het hoofdkantoor gebeld en die zouden terug bellen. Helaas lijkt het moeilijk klanten terug te bellen want tot op heden geen telefoontje ontvangen. Wat ik wil weten is: wanneer wordt er een besluit tot annulering gemaakt voor reizen in juli. Is dat in de week van 10 juli pas. Dus nog geen 14 dagen voor vertrek of word er ook gedacht aan de klant die nu dure vakantiedagen heeft opgenomen voor iets wat niet door gaat.

  7. Tui slechte maatschappij niet bereikbaar vanuit buitenland kan je ze ook niet bereiken.

    Via app hebben wij 22 verschillende medewerkers gehad niemand leest waar het over gaat. Super slecht nooit meer

    Nu nog niet beantwoord

  8. Graag zou ik de oplossing ontvangen van het volgende probleem.
    Wanneer ik via mijn server (windows 10) o de PC contact zoek met Tui,nl dan krijg ik de opmerking Acces Denied en dat geldt voor alle berichten waarin Tui vermeldt staat.

  9. Hallo, ik heb een vakantie op Kube gekocht, samen met alle visumsupplementen via je website online op kube. Ik heb een toeristenvisum van 40 euro betaald dat ik heb afgedrukt, op de luchthaven in Amsterdam controleerde de dame uit Tui en zei dat het een online aankoop was en dat alles klopt, nou toen ik op het vliegveld in Cuba aankwam, moest ik weer een En dus kocht ik 2 visa voor kube, hoe kan ik de terugbetaling terugvorderen voor het opnieuw kopen van een visum naar Cuba Als gevolg daarvan ging onze vakantie helemaal in het begin kapot, en als gevolg daarvan verloor ik mijn portemonnee van contant geld en verloor ik geld. Ik moest genieten van mijn vakantie. En hier heb ik alleen een probleem en tijdverspilling en zenuwen, dus adviseer alsjeblieft of ik het op de een of andere manier terug kan krijgen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *