CAK

CAK Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Contact opnemen met het CAK doe je zo

De Nederlandse maatschappij werkt op basis van tal van wetten, voorschriften en regels die je als burger uiteraard niet allemaal uit je hoofd zult kennen. Loop je ergens tegenaan en wil je graag weten wat de wet daarover voorschrijft dan kun je daarvoor meer informatie inwinnen bij het CAK. Deze afkorting staat voor Centraal Administratie Kantoor. Bij het CAK wordt de communicatie verzorgd tussen de overheid en burgers.

Waarvoor kun je bij het CAK terecht?

Het is alleen maar logisch dat je als normale burger niet altijd snapt hoe de wetten en regels nu eenmaal in elkaar zitten en dat je wel wat hulp kunt gebruiken als je iets wilt weten. Heb je bijvoorbeeld speciale medicijnen nodig, zoek je ondersteuning voor je huishouden of heb je geestelijke hulp nodig? Als je dan niet goed weet hoe je deze hulp kunt krijgen kan het CAK je daarbij de weg wijzen zodat je bij de juiste instanties terecht komt.

Kijk ook voor meer informatie op de website van het CAK

Voor al je vragen omtrent regelingen op het gebied van zorg, welzijn en sport kun je bij het CAK terecht. Je neemt op meerdere manieren met het CAK contact op. Als je een kijkje neemt op de website zul je snel zien hoe dit allemaal kan. Het CAK vind je via www.hetcak.nl. Als er iets niet duidelijk is qua informatie van de overheid kan het CAK je daarbij helpen dit transparanter te maken zodat het voor de gewone burger ook te begrijpen is. Zo krijg jij namelijk de steun of hulp die je nodig hebt en zorgen zij dat je de juiste instantie daarvoor vindt.

Contact opnemen met de klantenservice van het CAK

De CAK klantenservice kun je om te beginnen benaderen door ze te bellen. Dit doe je door het CAK te bellen op telefoonnummer 088-7114000. Dit is een algemeen nummer voor leveranciers en bezoekers maar als je vragen hebt over een specifiek onderwerp kun je op de website het CAK telefoonnummer vinden dat je daarvoor dient te bellen. Telefonisch is het CAK bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00. Mailen kan ook. Hiervoor gebruik je het contactformulier dat je op de site vindt. Let goed op dat je het juiste formulier gebruikt. Er zijn twee verschillende: eentje voor klanten en eentje die gebruikt kan worden door curators en bewindvoerders. Nadat het contactformulier ontvangen is neemt het CAK zo snel mogelijk via de mail met jou contact op.

Diverse manieren om contact te hebben met het CAK

Een brief versturen naar het CAK is ook mogelijk. Ook hiervoor geldt dat er diverse postadressen zijn, zowel naar postbussen als naar een antwoordnummer. In het laatste geval is een postzegel plakken niet eens nodig. Kijk goed over welk onderwerp je een vraag hebt zodat je de brief (al dan niet aangetekend) naar het juiste adres verstuurt. Graag een digitaal verzoek indienen? Dan kan dit via Twitter. Voor een tweet te sturen over Wmo, Wlz en medicijnen meenemen op reis ga je naar @CAK_webcare. Met vragen over wanbetalers en onverzekerden ga je naar @CAK_zorgpremie. CAK is ook actief op YouTube via youtube.com/user/hetcak en je vindt de instantie op LinkedIn via linkedin.com/company/het-cak.

Een afspraak maken met het CAK is mogelijk

Het CAK is ook open voor een persoonlijk bezoek. Als je een afspraak wilt maken regel je dit eerst via het algemene telefoonnummer. Als je een afspraak gemaakt hebt ben je welkom op het kantoor van CAK op het volgende adres: Prinses Beatrixlaan 7, 2595 AK in Den Haag. Het kantoor is geopend van 9:00 tot 17:00 op maandag tot en met vrijdag. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je een afspraak op kantoor hebt. Dit kan een rijbewijs, paspoort of ID-kaart zijn.

Wat voor vragen kan het CAK zoal voor je beantwoorden?

Zo kun je dus voor tal van vragen terecht bij het CAK. Hierbij kun je onder andere denken aan de volgende vragen:

  • Wat is het CAK?
  • Hoe kan ik contact leggen met het CAK?
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Hoe kan ik medisch noodzakelijke zorg krijgen?

Dit zijn slechts een paar voorbeelden van mogelijke vragen. Heb je een vraag maar weet je niet zeker of je daarmee ook bij het CAK terecht kunt dan is het toch altijd het beste even met het CAK contact op te nemen. Zo weet je namelijk snel of je bij de juiste instantie aanklopt en kan het CAK je verder helpen. Op de website van het CAK kun je zelf bepaalde zaken regelen. Als je je aanmeldt voor een persoonlijke account kun je inloggen op Mijn CAK. Hierin kun je van alles zelf regelen zoals bijvoorbeeld zaken omtrent de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) waarvan nogal wat mensen gebruik maken.

Gebruik maken van Mijn CAK

Heb je een vraag aan het CAK maar wil je niet meteen met het CAK contact opnemen dan kun je Mijn CAK gebruiken om het proberen op te lossen. Je kunt ook meer informatie vinden op de website omtrent de volgende onderwerpen: Wmo, Eigen bijdrage berekenen, Automatisch betalen, Medicijnen mee op reis verklaring, Overlijden melden, Bewindvoering, Nationaal Contactpunt grensoverschrijdende zorg en Wlz. Zoek je binnen deze categorieën dan heb je zeker kans een antwoord op je vraag te vinden en snel je probleem op te kunnen lossen.

Ook voor zakelijke klanten

Het CAK is niet alleen voor particuliere klanten bereikbaar maar ook voor zakelijke. Ben je bewindvoerder of curator? Dan kun je ook met je vragen bij het CAK terecht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ondersteuning op het gebied van klanten voorlichten, het berekenen van de juiste tarieven, het berekenen van de eigen bijdrage, de juiste informatie geven over Wmo en Wlz enzovoort.

Facebookpagina van CAK

werkenbijcak
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan CAK
Bezoek het Facebook account van CAK en stel direct jouw vraag.

Twitter van CAK

cak_webcare
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan CAK
Bezoek het Twitter account van CAK en stel direct jouw vraag.

Website van CAK

hetcak.nl
Bezoek de website van CAKom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van CAK om contact op te nemen.

Adresgegevens van CAK

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Prinses Beatrixlaan 7 Den Haag 2595 AK.
Je kunt de exacte locatie van CAK ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *