Brabants Dagblad

Brabants Dagblad Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (29) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Blijf op de hoogte van het nieuws in Brabant

Een dagblad is voor veel mensen belangrijk om te krijgen omdat zij er dagelijks mee op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Lees je graag het nieuws uit de nabije omgeving, naast de rest van het nieuws uit de wereld? Dan is het verstandig voor een regionaal dagblad te kiezen. Woon in je Noord-Brabant dan is het Brabant Dagblad zeker een aanrader om te lezen.

Diverse edities van het Brabants Dagblad

In het Brabants Dagblad (ook bekend onder de afkorting BD) staat allerlei nieuws uit de regio. Dit geldt zowel voor de papieren, de online als de digitale versie van de krant. Afhankelijk van de streek in Brabant waar je woont krijg je een speciale versie voor die betreffende regio. Er bestaat daarbij een onderverdeling in de volgende regio’s: Den Bosch (Vught), Waalwijk (Heusden), Uden en Veghel, Oss en omgeving, Bommelerwaard, Meijerij, Breda, Tilburg en Eindhoven.

Katernen in het Brabants Dagblad

Voor elke regio geldt dat er onderwerpen aan bod komen zoals de plaatselijke politiek, er veel aandacht is voor sport in de regio en er ook verteld wordt over incidenten zoals ongelukken of rampen die zich hebben voorgedaan. Zo blijf je als lezer van de krant goed op de hoogte van wat er allemaal speelt in jouw buurt of omgeving. Naast de speciale regiokaternen brengt het BD een culinair gedeelte waarin veel recepten worden aangeboden en mensen advies krijgen over hoe je bepaalde gerechten bereidt en wat je er allemaal voor nodig hebt. Denk nu niet dat de krant alleen het regionale nieuws brengt want dit is beslist niet zo. Er is zeker ook voldoende aandacht voor wat er in de rest van het land en de wereld gebeurt.

Geschiedenis van het BD

Het Brabants Dagblad verschijnt dagelijks (met uitzondering van zon- en feestdagen) en dient ’s morgens voor zeven uur bij je op de mat of in de brievenbus te liggen als je een abonnement hebt. De krant is uiteraard ook te koop in de winkel. De eerste editie van de krant verscheen in 1771. Toen leek het dagblad nog op een brochure. Toen Brabant onder het Franse regime viel was de krant verboden maar snel daarna verscheen deze weer. De huidige naam kreeg het dagblad pas in 1959. In 2007 verdween het grote formaat waarop de krant tot dan toe werd uitgegeven en verscheen deze vanaf toen in tabloid-formaat. Het uiterlijk en de lay-out van de krant zijn uiteraard met de tijd meegegaan en in de loop der jaren verscheidene keren veranderd.

Lees de veelgestelde vragen bij het BD

Wil je nu graag een abonnement afsluiten, weten wat dit kost, een abonnement beëindigen of heb je een vraag of klacht over de bezorging? Dan neem je daarvoor, en uiteraard ook voor andere vragen, het beste contact op met de Brabants Dagblad klantenservice. Op de website van de krant zelf, kun je op www.bd.nl/service reeds tal van veelgestelde vragen vinden die mensen gedaan hebben. Hier staan uiteraard ook de antwoorden bij vermeld. Heb je een vraag dan is zeker aan te raden eerst te kijken of je het antwoord daarop op de website vinden kunt. Zo bespaar je jezelf ook de moeite om met het Brabants Dagblad contact op te nemen.

Neem contact op met het Brabants Dagblad

Kom je er niet uit of staat je vraag er niet bij? Dan kun je op diverse manieren met het Brabants Dagblad contact opnemen. Zo kun je, via het contactformulier op de website (www.bd.nl), een mail sturen. Hierop krijg je binnen twee tot vijf dagen antwoord. Het formulier vind je via bd.nl/service/contact. Je kunt ook kiezen voor het sturen van een bericht via twitter.com/webcare_bd. Via Twitter ontvang je dan binnen vier uur een reactie op je berichtje. Een brief sturen kan ook. Deze verstuur je naar het Brabants Dagblad, ter attentie van de Afdeling Klantenservice. Zet er even op dat het om een vraag/opmerking gaat en adresseer de brief aan Postbus 90, 5680 AB Best. Een reactie op je brief kun je binnen tien werkdagen verwachten.

Chatten, bellen of zelf wijzigingen doorgeven

Chatten kan ook op werkdagen tussen 8:30 en 17:00. Als de chat beschikbaar is vind je deze eenvoudig op de website. Je kunt dan chatten met een medewerker van het Brabants Dagblad. Natuurlijk is met het Brabants Dagblad bellen ook mogelijk. Heb je een vraag over de bezorging of heb je misschien de krant niet gekregen? Dan bel je daarvoor met de spraakcomputer via telefoonnummer 088-0561530. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Zo heb je binnen een minuut antwoord op je vraag over de bezorging. Voor alle andere vragen kun je je wenden tot het Brabants Dagblad telefoonnummer 088-0139930. Dit nummer is bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00. Je krijgt dan iemand aan de lijn die je kan helpen met je vragen en die wijzigingen kan doorvoeren. Kleine wijzigingen kun je overigens zelf ook eenvoudig doorgeven via Mijn Abonnement.

Facebookpagina van Brabants Dagblad

brabantsdagblad
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Brabants Dagblad
Bezoek het Facebook account van Brabants Dagblad en stel direct jouw vraag.

Twitter van Brabants Dagblad

webcare_bd
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Brabants Dagblad
Bezoek het Twitter account van Brabants Dagblad en stel direct jouw vraag.

Website van Brabants Dagblad

bd.nl
Bezoek de website van Brabants Dagbladom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Brabants Dagblad om contact op te nemen.

Adresgegevens van Brabants Dagblad

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Veemarktkade 8 ‘s-Hertogenbosch 5222 AE.
Je kunt de exacte locatie van Brabants Dagblad ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

29 reacties

  1. mijne Heren
    Het gebeurt nog al eens een keer dat ik het B.D. niet krijg ,
    afgelopen winter zelf ’n hele week niet ,
    vandaag weer niet.
    e.e.a. zou met kwartaal betaling verrekend worden ,
    maar heb er niets van gemerkt.
    Graag alsnog reactie,
    A.Timmermans
    Verdistraat 310
    5343vn Oss

  2. Brabants dagblad
    Ik heb al twee dagen achtereen geen krant in de bus gekregen. Ik verzoek u beleefd doch dringend een bedrag van € 6,20 in mindering te brengen op de volgende rekening.
    Dank bij voorbaat!
    Mw.E.Verwilligen
    Tel. 013-4690020

    1. Ik heb al 3 keer op maandag geen krant ontvangen in 2 maanden tijd. Geld terug storten is het minsten wat je kunt doen maar daar is het probleem niet mee opgelost. IK WIL DE KRANT.
      En nog even dit normaal telefonisch Kontich is niet meer mogelijk, kwalijk vind ik dit onpersoonlijk

  3. Na een goede start vorig jaar als nieuwe abonnee, is het de laatste tijd zeer slecht. Verschillende keren geen krant, ook vandaag weer niet en de bijlage zaterdags ook regelmatig niet gekregen. De bezorgtijd wordt ook niet nagekomen. De sprekende computer is leuk en wel om je klacht door te geven maar daar heb ik geen krant door.
    Eigenlijk is het momenteel telkens maar afwachten of er een krant komt
    Gewoon nabezorgen is tenminste een redelijke oplossing. Ik vraag me af of ik van het abonnement af kan want eigenlijk komt het BD zijn contract niet na?

  4. Heb al 6x geen krant ontvangen. De bezorger rijdt gewoon door zonder krant te bezorgen. Buren hebben wel krant. Kan niemand bereiken om klacht door te geven . Alleen computer.
    15 wachtende voor mij: zou teruggebeld worden. Allemaal niets.Heel irritant.

  5. BD is een waardeloze organisatie de krant word met grootte regelmaat niet bezorgd en als je dan telefonisch contact opneemt moet je het doen met een stemcomputer is dat de vorm van service dan weet ik wat ik moet doen als mijn contract afloopt ik kan de krant weer gaan lenen bij de buren voor de 4de keer in 2 weken

  6. Betreft:Geen reactie op mijn klachtenbrief aan Mevr.Vriesema d.d.09-12-2021.
    Deze klacht bevat een aanmaning tot het betalen van een rekening van het brabants dagblad die ik van 15-10 tm.11-12-2021 niet ontvangen heb.
    Ik heb contact opgenomen met uw klantenservice en die liet mij weten dat alle rekeningen via de automaat verzonden worden.
    Ik heb toen een brief gezonden aan Mevr.Vriesema en tot op heden geen enkele reactie.
    Uw reactie tegemoet ziend

    W.D.Baas

  7. al drie dagen geen krant gehad je kan nog niet vragen wat daar de bedoeling van is en of dat de krant nog nagebracht wordt en of hij niet oplet de bezorger.
    en als je dan ook nog zolang moet wachten eer je antwoord krijgt is er een maand voorbij.
    het is wel voort heel persoonlijk allemaal

  8. goede dag , ik heb in december een gratis proef abonnement aan mijn schoonmoeder gegeven deze mochten wij cadeau geven omdat wij zelf al jaren een abonnement hebben . ook heb ik extra betaald 2.00 of 3.00 euro voor wat langer de krant te ontvangen .echter de krant is nooit bezorgd .het zou van 23 december tot en met 22 januari lopen . het adres waar de krant bezorgd had moeten zijn Mevr R Habraken van Venrooy korenstraat 1b 5066va in Moergestel Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar tenminste mij is het niet gelukt . graag hoor ik iets terug van u .
    ria habraken

  9. Al twee zaterdagen geen krant ontvangen!!!
    Balen. Wilt u dit compenseren en zorgen dat ik op zaterdag wel weer een krant ontvang.
    Ik ga niet iedere zaterdag met een bon naar de boekhandel.

  10. Goedemorgen
    Na lang zoeken wil ik mijn klacht indienen
    In de laatste drie weken heb ik al vijf keer geen krant ontvangen
    Geprobeerd telefonisch contact met jullie op te nemen helaas geen antwoord
    Graag wil ik ook mijn abonnementsgeld terug zien .
    Dit is een hele slechte zaak .
    Het geld dat ik tegoed heb van febr is ook niet verrekend

  11. Vandaag voor de derde keer in ruim een maand dat ik de zaterdagkrant niet heb ontvangen.
    Graag een vergoeding, anders beëindiging van het abonnement.

  12. Regelmatig geen krant ontvangen. Bij chat contact (vlgs mij ook een computer) wordt abrupt contact verbroken. Ga onderzoeken hoe abonnement opgezegd kan worden. Bij het regelmatig leveren van wanprestatie is dit vlgs mij niet moeilijk. Bij BD is alles onpersoonlijk en ongeinteresserd. Als u zo doorgaat hoeft er straks geen enkele krant meer bezorgd te worden.

  13. Al 2 Zaterdagen krijg ik de bijlagen van mijn krant niet in de bus op het aDRESV WESTERPARK 5042mj NR. 113 wAT IS DAARVAN DE REDEN?

  14. Al dagen tracht ik jullie te bereiken, zowel telefonisch als digitaal… Hopeloos! Mijn klacht is dat ik de digitale versie van zowel BD als die van Gelderlander slecht kan ontvangen; soms is zelfs de kop van een artikel niet te lezen. Telkens komt er dat vervelende plaatje: “Jouw gratis PREMIUM artikelen zijn op” te staan. En zoals gezegd; zelfs de kop van een artikel is vaak niet eens zichtbaar. Ik ben al 10-tallen jaren abonnee; het nummer is: 3327192. Ook dat koppelen van klantnr. en e-mail, schijnt niet te werken. Verder zijn jullie totaal onbereikbaar; zelfs het nummer 088- 0139930, werkt niet. Ik krijg een of ander Engels geklets te horen! Ik reken er op dat jullie die koppeling herstellen, zodat ik weer zoals eerder, gewoon de korte uitvoeringen van artikelen kan lezen. En laat alstublieft die reclame van PREMIUM weg! Vr. gr., Jan

  15. Ik heb dit jaar al meerdere keren geen krant ontvangen en al legio keren geconstateerd dat de krant niet fatsoenlijk in de brievenbus wordt gedeponeerd. Klagen over krantbezorging helpt nauwelijks. Er is geen sprake van nabezorging en digitale krant is niet te lezen. Ik vind de service van BD dik onvoldoende.

  16. Ik probeer jullie al een week te bereiken zowel telefonisch als een terug bel bericht..
    Maar krijg niemand te pakken. NU NA 49 JAAR ABONNEE WIL IK MIJN ABBONEMENT OPZEGGEN OMDAT HET ZONDER MEDEDELING VERHOOGT IS.
    WIJ KUNNEN ONS GELD WEL BETER GEBRUIKEN.
    Ik verwacht een reactie van u.
    Ook zal ik de automatische incasso stop zetten

  17. Voor de 4e keer zaterdag editie niet ontvangen. wil het abonnement veranderen in alleen digitaal lezen. Huidige abonnement geeft alleen maar ergenis, (is digitaal en zaterdagkrant), en werkt van geen kant.

  18. Ontvang regelmatig het Magazine niet. Dit jaar 7x niet. Als ik DB bel, wordt de krant wel toegezegd, maar vervolgens gebeurt er helemaal niets meer. Dit is mij al 5x overkomen. Ik ben van plan, de krant op te zeggen, of misschien alleen nog digitaal te lezen, iets wat ik erg betreur.

  19. ipv korting voor het niet bezorgen wordt er maar even € 4 meer ingehouden in december Merkwaardig, dat het BD zich niet aan de toezegging houd !!

  20. Het jaar is pas begonnen en er zijn weer geen kranten bezorgd. Zowel BD als de Telegraaf. Kennelijk is de ” bezorger ” niet in staat om de straatnamen te spellen in de huisnummers te zien staan. Vorig jaar beide kranten niet bezorgd op : 09/05- 10/05- 11/05 -20/05-21/05-23/05-22/06-27/12-28/12
    Vandaag 03/01 weer geen krant. De bezorg”service” laat dan steeds horen dat het abonnementsgeld voor die dag in mindering wordt gebracht op de rekening. Heeft de krant enig idee wat het prijsverschil voor de abonnementhouders is wanneer deze een los nummer in de winkel moet kopen ?

  21. Net een week terug van vakantie, van de 7 dg 3 maal de krant niet ontvangen, je krijgt niemand aan de telefoon alleen zon onpersoonlijk bandje, schandalig vind ik dat, later mag je met een geprinte bon ergens je krant halen, slaat nergens op, eerst printen dan met de auto ergens naartoe om de krant te halen, dure krant dan, wil de krant gewoon in de brievenbus zoals het hoort,

  22. Namens mijn buurman., die momenteel afwezig is deel ik u mede dat hij vandaag 29 mei 2023 geen krant heeft ontvangen.
    H.Gr. J. Ermers

  23. Vorig jaar weken de krant na 9.00 uur pas ontvangen. Veel gemaild en gebeld maar men kon niets doen want dat lag aan de bezorger. Bezorger aangesproken maar die lachte het weg met de opmerking: ik heb het heel druk. Abonnement opgezegd na dertig jaar trouw lid.
    Wat een slecht gemanaged bedrijf is BD.

  24. Beste BD,
    Graag zou ik gewoon mijn krant in de brievenbus willen hebben. Al 10 dagen krijg ik geen krant meer. Zelfs geen nabezorging. Ik ben al sinds 1982 op het BD geabonneerd. Wilt u s.v.p. mijn klacht serieus nemen. Ik bel en mail elje dag echter zonder resultaat.

  25. Goedemiddag
    Wat is het slecht gesteld met het BD.
    Vandaag weer geen krant ontvangen.
    Dan beloven ze dat de krant om 11.u wordt bezorgd.Om 12.30 nog geen krant.Waardeloos.Ben genoodzaakt abonnement op te zeggen.

  26. Zie ik alle reviews regent het klachten. BD doe er wat aan. Ik voel me ook vaak met een kluitje het riet ingestuurd. Gisteren en vandaag geen krant ontvangen. Krijg je hem wel staat er vaak weinig nieuws in. Redactionele stukken welke ik al vaak veel eerder digitaal heb gelezen. Verslagen van ’s avonds moeten vooral voor 22.00 eindigen, liefst nog eerder. Per 31-3 heb ik daarom mijn papieren krant opgezegd, hoef ik niet meer af te wachten of ie wel of niet komt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *