Bol.com

Bol.com Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews

Bellen met Bol.com

030-3104999
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

 

Belkosten: lokaal tarief

Facebookpagina van Bol.com

bolpuntcom

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bol.com, bezoek het Facebook account van Bol.com en stel direct jouw vraag.

Twitter van Bol.com

bol_com

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bol.com, bezoek het Twitter account van Bol.com en stel direct jouw vraag.

Website van Bol.com

bol.com

Bezoek de website van Bol.com om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Bol.com

Adresgegevens van Bol.com

Bol.com is gevestigd op het adres Papendorpseweg 96 Utrecht 3528 BJ. De exacte locatie van Bol.com zie je op de kaart hierboven.

Contact opnemen met Bol.com doe je zo

Er zullen weinig mensen in Nederland zijn die nog nooit van Bol.com gehoord hebben. En tevens weinig mensen die er nog nooit wat besteld hebben. Nu krijgt een webwinkel zoals Bol dagelijks zoveel bestellingen van klanten binnen dat er wel eens iets mis kan gaan of dat je gewoon ergens een vraag over hebt. Wil je bijvoorbeeld iets weten over een bestelling of klopt er iets niet bij de levering? Dan kun je het beste daarover contact opnemen met de Bol klantenservice zodat je probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Hoe werkt Bol.com?

Wat weten we nu eigenlijk allemaal van Bol? Misschien niet eens zoveel over het bedrijf zelf maar de naam alleen is al zo bekend dat er bij iedereen wel een lampje gaat branden als je deze noemt. Bol staat voor Bertelsmann On Line. Het bedrijf was in het begin niet zo groot maar groeide al snel door en werd immens populair. Klanten weten het dan ook goed te vinden. Groot voordeel van Bol is dat je er nagenoeg alles kunt bestellen en het doorgaans ook nog eens snel in huis hebt. Ze werken met een eigen magazijn maar ook samen met andere leveranciers. Zo kun jij als klant iets bestellen via www.bol.com en zorgen zij ervoor dat het bij jou geleverd wordt. Ook als het elders vandaan komt. De webwinkel wordt ook regelmatig verkozen tot Webwinkel van het Jaar.

Bestellen is een eitje

Daarnaast is bestellen zo gepiept. Heb je gevonden wat je wilt hebben, dan doe je dit in het winkelmandje en bestel je het. Je kunt op diverse manieren betalen, ook achteraf als je dat prettiger vindt. Zo kun je er betalen met iDeal, een creditcard, een cadeaubon (geldt voor zowel bonnen van Bol zelf als bepaalde andere soorten) of achteraf. Hiervoor krijg je via de mail een factuur met een link waarmee je rechtstreeks kunt betalen. Dat is erg handig en dan betaal je pas als je de bestelling in huis hebt.

Garantie op je aankopen bij Bol

Bij Bol bestellen is veilig want je hebt met een betrouwbare aanbieder te maken. Natuurlijk kunnen daar ook foutjes gemaakt worden maar de service is dermate goed dat je je weinig zorgen hoeft te maken mocht er iets niet kloppen. Op een besteld artikel kan ook garantie zitten. Dit is de fabrieksgarantie. Als je een bepaald artikel bestelt staat er al bij hoe lang de garantietijd is. Voor de garantie bewaar je de factuur en eventueel extra documenten die bij het artikel zelf aangeleverd worden. Is er iets mis mee? Dan neem je contact op met de Bol klantenservice en proberen zij het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen zodat jij een tevreden klant blijft.

Bekijk zelf de status van je bestelling

Bij iedere bestelling kun je zelf aangeven wanneer je wilt dat deze bezorgd wordt zodat je er niet speciaal voor thuis hoeft te blijven. Zelf afhalen op een afhaalpunt kan uiteraard ook. Je bestelling kun je zelf online volgen via Track & Trace maar ook als je inlogt bij Bol op de website. Zo weet je precies wat de status ervan is en wanneer je de levering kunt verwachten.

Neem contact op met de klantenservice van Bol

Heb je nu een andere vraag? Bijvoorbeeld over een bepaald artikel of heb je iets verkeerds toegestuurd gekregen? Dat is vervelend maar dit kan snel opgelost worden door Bol.com. Hiervoor neem je dan met Bol contact op met de klantenservice. Deze is op meerdere manieren bereikbaar zoals via Bol bellen. Zo kun je ze om te beginnen bereiken via het Bol telefoonnummer 030-3104999. De klantenservice is 24/7 bereikbaar dus je kunt ze bellen wanneer jij maar wilt. Wil je liever op een andere manier contact? Dan kun je ook kiezen voor een live chat met een medewerker. Dit doe je via een klik op de Chatfunctie die je op de website van Bol vindt. Je kunt met een virtuele assistent chatten maar ook met een echte medewerker als je dat liever doet. Voordeel van chatten is dat je, net als met de telefoon, meteen een antwoord krijgt.

Bol op social media of per post een bericht sturen

Bol is ook actief op social media. Op die manier is het dus ook mogelijk je vraag te stellen. Dit kan op de volgende manieren:

  • Via Facebook: facebook.com/bolpuntcom
  • Via Twitter: twitter.com/bol_com
  • Via YouTube: youtube.com/user.bolcom
  • Of via Pinterest: pinterest.com/bolpuntcom

Heb je een vraag of klacht dan kun je deze uiteraard ook versturen via de klantenservice pagina van Bol of deze per post verzenden. Voor de laatste manier stuur je een brief naar Bol, ter attentie van Afdeling Klachten. Het postadres is Postbus 8080, 3503 RB in Utrecht.

Vragen die vaak gesteld worden aan Bol

Als je een vraag hebt aan Bol is het goed mogelijk dat deze al door iemand anders gesteld is. Op de website zijn daarom de meestgestelde vragen verzameld zodat je daar een kijkje kunt nemen of jouw vraag er ook bij staat. De vragen zijn gerangschikt op onderwerp zodat je er snel kunt zoeken. Staat jouw vraag er ook tussen? Dan heb je op deze manier het snelste je antwoord gevonden. Kom je er niet goed uit of is het niet duidelijk? Benader dan altijd de klantenservice, daar zijn ze immers voor. Veelgestelde vragen door klanten zijn bijvoorbeeld:

  • Wanneer krijg ik mijn bestelling?
  • Heb ik garantie op mijn artikel?
  • Mag ik mijn bestelling annuleren?

Dit zijn slechts een paar voorbeelden want je kunt immers nog veel meer vragen. Veel antwoorden vind je reeds op de site en worden vaak al vermeld bij de voorwaarden of als je een bestelling plaatst.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright 2020 © All rights Reserved.
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x