bershka klantenservice

Bershka Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (23) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:00 t/m 18:00 uur

Dinsdag: Vanaf 09:00 t/m 18:00 uur

Woensdag: Vanaf 09:00 t/m 18:00 uur

Donderdag: Vanaf 09:00 t/m 18:00 uur

Vrijdag: Vanaf 09:00 t/m 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gratis

Veelgestelde vragen over Bershka en hun klantenservice

De meeste klanten van bershka hebben nog nooit contact hoeven opnemen met de klantenservice van bershka en zijn tevreden met hoe gemakkelijk het is om bij bershka te bestellen. Mocht u echter ooit hulp nodig hebben bij uw bestelling of een andere vraag hebben over bershka, lees dan dit artikel. Hier nemen we alle veelgestelde vragen door en geven we het bershka klantenservicenummer voor u!

Nederland is een klein land in Europa, maar het heeft 14 meer dan genoeg winkels om alle modeartikelen voor zijn burgers te leveren. De eerste 11 zijn gebouwd en gevestigd in grote steden als Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Den Haag. Als u vragen of zorgen heeft over de status van uw bestelling, aarzel dan niet om op werkdagen contact met ons op te nemen via één centraal 0800-nummer; als dat niet lukt, bieden we ook een online-formulier dat u kunt invullen met hulponderwerpen variërend van vragen over de Online-klantenservice tot informatie over Retourzendingen.

Hoe bereikt u Berskha Klantenservice?

Bershka is een winkel die van klantenservice hun hoogste prioriteit heeft gemaakt. Ze hebben verschillende inspanningen gedaan om ervoor te zorgen dat alle klanten tevreden zijn met de diensten en producten die ze leveren. Bijvoorbeeld het hebben van een zeer uitgebreide website voor informatie over Bershka of het bieden van persoonlijke hulp via social media pagina’s waar je vragen kunt stellen over alles van verzending tot het retourbeleid.

Wilt u direct contact met Berskha dan kun u het beste bellen of langsgaan in 1 van hun vestigingen.

Bershka is telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 0800 023 4274. Bershka is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur. Als je dit nummer belt, kost het je helemaal niets!

Op werkdagen tussen 10:00 en 17:00 uur is het ook mogelijk om te chatten met een medewerker van Bershka. Dit kunt u doen via de website https://www.bershka.com/nl/. Linksonderin kunt u een chatgesprek starten binnen de genoemde openingstijden. Buiten deze uren krijgt u een contactformulier dat u kunt gebruiken om een vraag te mailen naar Bershka.

Berskha webwinkel

Het Spaanse merk Bershka heeft de deuren van zijn online winkel geopend voor bijna heel Europa en enkele landen erbuiten. De winkel is bereikbaar voor klanten uit de landen Nederland, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Polen, Italië, Portugal, China, Verenigd Koninkrijk en natuurlijk hun eigen land Spanje.

Zijn de prijzen van de online shop dezelfde als die van de BERSHKA winkel?

De prijzen online zijn hetzelfde als in de winkel. Het kan heel voorkomen dat prijzen verschillen, de originele prijs vindt u terug op de pakbon die bij uw bestelling wordt geleverd.

Kan ik producten die ik gekocht hebt bij de webwinkel ook ruilen?

U kunt de kleur of maat van uw aankoop in onze winkels veranderen, maar niet online. Als u wilt ruilen voor een ander artikel in de winkel, retourneer het dan en bestel iets nieuws op de website. U kunt dit ook doen met artikelen die u thuis hebt gekocht, volg gewoon dezelfde stappen!

Facebookpagina van Bershka

bershka facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bershka
Bezoek het Facebook account van Bershka en stel direct jouw vraag.

Twitter van Bershka

bershka twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bershka
Bezoek het Twitter account van Bershka en stel direct jouw vraag.

Website van Bershka

bershka website
Bezoek de website van Bershkaom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Bershka om contact op te nemen.

Adresgegevens van Bershka

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Kalverstraat 22, 1012 PD Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Bershka ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

23 reacties

  1. Ik heb onlangs een broek gekocht bij de Bershka. Ik was helemaal blij en hij zat geweldig. Maar toen ik heb een hele dag aan hat, zijn er voeringen uitgegaan en is er slijtage aan de stof. Ik ben nu erg ontevreden over de kwaliteit van deze broek. Hoe zien jullie deze situatie. Ik hoor het graag zo spoedig mogelijk. En kunnen jullie iets voor me betekenen?

    Alvast bedankt,
    Merel

  2. Mijn dochter wilde graag bij bershka spullen kopen. Bij de self check out kassa kreeg een melding geen saldo op mijn rekening. Met een andere pas betaald. Eenmaal thuis zijn er van beide rekening transactie geweest. Nu verwachten ze dat ik 45 min terug tijd naar bershka zodat zij het geld terug kunnen storten. Ik moet dus benzine betalen en mijn tijd investeren door jullie fout.

  3. Geprobeerd te bellen met een vraag. Eindelijk iemand aan de telefoon gezegd dat ik van een artikel wilde weten wat of dat in een filiaal was.

    Ik had het artikel niet eens genoemd maar werd gelijk weer in de wacht gezet. Eerst zei het bandje 1 minuut wachten. Even later werd dit 4 minuten. Toen kreeg ik te horen van een bandje dat ik werd door gezet naar de tweede lijn en nu was de wachttijd ineens weer drie voor me. Ik heb het opgegeven.

    Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt.

  4. Beste lezers, ik heb vandaag contact opgenomen met jullie klantenservice over mijn probleem met mijn bestelling. De medewerker zei dat ze het opnieuw gaat aanvragen en dat ik moest wachten. Intussen tijd appte ik klarna met mijn probleem zodat ze mijn factuur konden weghalen. Van klarna hoorde ik weer dat ik jullie moest mailen zodat ik bewijs heb dat ik jullie weer een email heb gestuurd. Het is een soort van kat en muis spelletje geworden en ik kan het niet meer waarderen. Mijn vraag is dus.
    Kunnen jullie gewoon mijn factuur op stop zetten zodat ik de app kan verwijderen en niks meer te maken heb met klarna? Ik hoop dat dit genoeg id
    S, mvg Anna Ghazaryan
    Tel nr: 0618694455
    Email @[email protected]

  5. Wij zijn nu all Twee maanden bezig om pakket terug te sturen zo vaak gebeld en email mijn dochter wil terug sturen vaak beloofd dat ze retourlabel op email zitten en nog niet gebeurd gaat over groot bedraag en nu nog herinnering .Nieman wil helpen. Zo teleurgesteld echt mijn dochter moest huilen wAnt zij moet dat zelf betallen. Ik wil haar helpen maar hoe als wij steeds in de steek wordt gelaten Belooft retourlabel te sturen maar tot nu toe geen gehoor.

  6. Ik had bij jullie wat besteld .die had ik op retour gestuurd 3dagen geleden
    Maar heb nog niks gehoord oftie aan is gekomen van jullie .
    Track en trace nummer
    JVGLOTC0038087034

    Mvg roxanna kortland

  7. Vanaf 2-12-2022 bezig om mn geld terug te krijgen! Elke keer bij het wekelijkse contract krijg ik hetzelfde antwoord! We zetten het door naar de desbetreffende afdeling! Tot op vandaag mn geld nog niet terug!! En geen spijkerbroeken!

  8. Order NO. : 0333230107013933865Tracking NO. : LV678579080CN

    Beste

    Graag de status van deze bestelling, werd 6 Januari geplaatst en betaald maar nog steeds niks ontvangen, ook geen bevestigingsmail.

    1. este klanten service.

      Op zaterdag 15 Juli om 22:16 heb ik bij jullie een paar witte gympen besteld én betaald!
      Echter in mijn mail kreeg ik geen bevestiging van deze bestelling. Maar er is wel betaald voor deze gympen.
      Maar verder heb ik dus niets.

      Ik wil graag mijn geld terug of de gympen geleverd zien. Hoor graag van u wat de oplossing gaat zijn.

  9. Order NO. : 0333230107013933865Tracking NO. : LV678579080CN

    Graag meer info over de bovenstaand bestelling van 6 Januari 2023
    niks ontvangen van bevestiging en de track and trace stopt 10/01

  10. Hello, some itmes from my order are missing. Order number: 40175895456
    Items: Trui met strepen en ronde hals,
    Lange jurk met print en bandjes,
    Overslagtop met bandjes

  11. beste
    In december hebben wij een bestelling van 4O EURO GEPLAATST bij de site bershka outlet en deze ook betaald. Na een maand nog niets ontvangen alsook de site niet meer te bereiken. Vorige week kregen we bericht van we de douane kosten konden betalen voor het pakketje. Dit ook gedaan en pakket gekregen. Dit bleek een zonnebril te zijn die we nooit besteld hebben!. Bij intypen van de Chinese naam vanop het pakketje op internet zag ik dat er nog mensen dit hebben tegengekomen.Nu probeer ik naar bershKa zelf klacht in te dienen (want die moeten opde hoogte zijn van fraudeuze sites ) en het nummer is niet in gebruik alsook de whats app chat niet. Graag reacties of tips?

  12. Ik heb al weken mijn jeans als retour gemeld en jullie zouden dan reageren en dan kan ik eindelijk de jeans terugsturen. Maar jullie reageren helemaal niet! Heb nooit problemen met jullie gehad maar dit is niet netjes!

  13. Hi, ik wil graag laten weten dat ik het heel goed vind dat jullie online bestellingen worden verzonden zonder plastic! Dat is voor ons als klant geen probleem en voor de wereld natuurlijk heel goed. Bedankt daarvoor en ik hoop dat jullie dit doorzetten.

  14. Twee weken geleden had ik een broek gekocht, toen ik thuis kwam bleek dees stuk te zijn. Week later omgeruild en hierbij kreeg ik alleen een omruilbon terug. Kwam ik thuis bleek deze broek ook stuk. Afgelopen dinsdag ging ik terug met de broek, hier werd gezegd dat ik pech had omdat ik de broek al een keer geruild had. Ik kreeg dus geen nieuwe broek en geen geld terug. Bershka levert slechte artikelen, ik reis 3 keer heen en weer en krijg niks omdat ik de broek eerder heb geruild. Belachelijk!!

  15. Beste mevrouw, meneer,
    Op 25 mei jl. heeft mijn dochter een broek geretourneerd in de winkel en we hebben nog steeds geen geld retour! Heb er 2x over gebeld en het zou uitgezocht worden? Maar tot op heden niks gehoord. En nu is de klantenservice ook telefonisch niet meer bereikbaar???? En een online contactformulier kan ik ook nergens vinden. En de chat werkt ook voor geen meter! Graag zsm reactie op bovenstaande! Het bestelnr is 40108157597. Het bedrag is € 32,99

  16. Goedemiddag

    24 maart heeft mijn dochter een topje gekocht bij de Breskha in Amsterdam. Nu heb ik hem vorige week voor de eerste keer met de hand gewassen en zijn de kraaltjes helemaal verroest en doorgelopen in het witte topje.
    Ik heb wel foto’s die ik wel toe wil sturen.
    Hoop dat ze een nieuwe kan krijgen of geld terug.

  17. Geachte heer/mevrouw,

    28/6 heeft mijn dochter een mooie broek gezien bij Berska Leidschendam. Deze broek had ook een afprijzingslabel van 39,99 naar 19,99. Bij de kassa aangekomen zei de jonge dame (niet nederlands sprekend) dat deze afprijzing niet klopte. Na lang wachten heeft ze haar manager gehaald. Die zei; in het Engels dat dit een nieuwe collectie broek was. Ze deed erg geirriteerd. Ik zeg jullie zijn verplicht om deze korting te geven. Ze zegt dan hang je hem toch terug en ging meteen met een andere klant verder, ze praat onbeleefd en liet ons gewoon staan. Mijn dochter heeft de broek toch gekocht. Het zou fijn zijn dat Berska met ons contact opneemt om het bedrag te compenseren. Deze manager heeft geen fatsoen. Hopelijk wordt ze hierop aangesproken. Ik heb de bon en afprijsingskaartje bewaard.

  18. Bershka is een vreselijk bedrijf als je je geld wil terughalen. Vorig jaar 28.10.2022 heeft mijn dochter door de verkoopster 2x binnen 1 minuut haar cargo broek afgerekend.

    Alle bewijzen erbij gestopt per email 4x een nieuwe aanvraag gestart in de hoop geholpen te worden en ook per telefoon. Antwoorden zoals dat het ds is naar de betreffende afdeling.

    Vandaag 17 juli 2023 maar weer een email gemaakt met een betalings ultimatum van 5 werkdagen en vanaf volgende week zet ik het door aan mijn advocaat. 9 maanden later geen terug betaling en nog nooit een reactie ontvangen.

    Leuke winkel slechte klantenservice slecht beleid.

  19. Mijn dochter had wat broeken besteld en geretourneerd. ( heb verzendbewijs)
    Bershka blijft rekening sturen en na telefonisch contact zeggen ze dat het pakket niet is aangekomen. Ik heb contact opgenomen met Postnl, die hebben meegekeken en bevestigd dat het pakket op 8-6-2023 is afgeleverd. Bershka geeft niet thuis, wel extra kosten voor te laat betalen, terwijl het hele pakket is teruggestuurd

  20. Top online besteld en in de winkel ( Rotterdam ) geretourneerd. Meer dan twee weken geleden. Tot op heden nog steeds het bedrag niet teruggestort gekregen.. Amper te bereiken !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *