BEN

BEN Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews

Bellen met BEN

0900-0401405
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: €0,35 per gesprek

Facebookpagina van BEN

groetenvanBen

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan BEN, bezoek het Facebook account van BEN en stel direct jouw vraag.

Twitter van BEN

benwebcare

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan BEN, bezoek het Twitter account van BEN en stel direct jouw vraag.

Website van BEN

ben.nl

Bezoek de website van BEN om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van BEN

Adresgegevens van BEN

BEN is gevestigd op het adres Waldorpstraat 60 2521 CC Den Haag. De exacte locatie van BEN zie je op de kaart hierboven.

Hoe neem je contact op met Ben?

Als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon, abonnement of provider kun je daarvoor bij heel veel aanbieders terecht. Een voorbeeld daarvan is Ben. Je kunt er terecht voor smartphones van veel merken en daarbij een abonnement kiezen dat perfect bij jou en je belgedrag past. Niet helemaal tevreden? Dan is aanpassen daarbij ook altijd mogelijk.

Bellen, appen en internetten met Ben

Ben is opgericht in 1999 en na een naamswijziging en een periode van afwezigheid is de telefoonaanbieder weer helemaal terug en hebben veel mensen de weg naar Ben toe weer gevonden en er een abonnement afgesloten. Als je kiest voor een abonnement van Ben bel, mail en app je via het 4G netwerk van T-Mobile. Lekker snel zodat jij kunt doen met je smartphone wat je wilt. De dekking van dit netwerk bedraagt 95% in Nederland dus het zal nagenoeg overal werken.

Wat valt er allemaal te kiezen bij Ben?

Je hebt bij Ben de keuze uit tal van abonnementen zodat er voor iedereen wel iets geschikts te vinden is. Kies je een abonnement dan kun je dit ook nog altijd aan laten passen als het niet helemaal geschikt blijkt te zijn. Dit kun je maandelijks wijzigen. Heb je al een goede smartphone en wil je alleen een nieuw abonnement? Dan kies je voor Sim Only. Je eigen nummer kun je daarbij gewoon behouden en opzeggen kan ook maandelijks indien het niet bevalt. Heb je nog geen mobiele telefoon of ben je aan een andere toe? Dan kun je deze er uiteraard meteen bij uitzoeken.

Bepaal goed wat bij jou past

Ben je er nog niet zo goed uit wat voor smartphone je wilt hebben en wat voor abonnement bij jou past? Weet je nog niet goed of je dit voor een langere tijd wilt afsluiten of weet je eigenlijk helemaal niet wat je hebben wilt? Dan is het altijd slim eerst goed op de website van Ben te kijken wat er allemaal te koop is en wat je wel wat lijkt. Kom je er dan nog niet helemaal goed uit? Neem dan altijd eerst even met Ben contact op met de klantenservice. Zij kunnen je met al je vragen op telefoongebied helpen zodat jij de juiste keuze maakt.

Neem contact op met de klantenservice van Ben

Contact opnemen met Ben kan voor heel verschillende vragen. Heb je bijvoorbeeld vragen over een bepaald model telefoon, een bepaald abonnement of iets heel anders? Aarzel niet en stel gewoon je vraag aan de Ben klantenservice. Dit kun je op verschillende manieren doen. Wil je contact opnemen met Ben dan kun je op de website (www.ben.nl) je vraag invullen in een speciaal kader. Hiervoor klik je eerst het kopje Klantenservice aan waarna je je vraag kunt stellen en versturen. Heb je je vraag gesteld dan kun je daarna kiezen uit meerdere opties zodat je snel het juiste antwoord vindt. Kies je ervoor een bericht te sturen via de site dan kun je daarna aangeven of je daarmee geholpen bent. Zo niet, dan vink je aan dat je contact wilt hebben met een medewerker van Ben.

Zoek je antwoord tussen de veelgestelde vragen

Een andere manier om met Ben contact op te nemen is door te kiezen voor een van de twee volgende categorieën. Zo kies je voor Snel zelf regelen of voor Veelgestelde vragen. Hierbij kun je kiezen uit verschillende onderwerpen en zo steeds verder klikken om het juiste antwoord te vinden. Er zijn immers meer mensen die dezelfde vraag als jij hebben dus er is grote kans dat jouw vraag al eens eerder gesteld is. Zo vind je het antwoord daarop snel terug op de website en hoef je niet verder te zoeken. Zo kun je er bijvoorbeeld terecht met vragen over je abonnement, de grootte van je bundel, je code opvragen, kijken wat de tarieven zijn enzovoort.

Voorbeelden van veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt voor Ben dan kun je daarvoor contact opnemen met de klantenservice maar er is zeker kans dat jouw vraag al eens eerder door een ander gesteld is. Is dit vaker het geval? Dan zullen de meestgestelde vragen op de website van de telefoonaanbieder en provider vermeld worden. Zo kun jij tussen de veelgestelde vragen kijken of die van jou daar ook tussen staat en heb je snel je antwoord te pakken. Staat je vraag er niet bij of wil je iets heel anders weten? Dan kun je ervoor kiezen contact op te nemen met de klantenservice van Ben. Voorbeelden van vragen die vaak gesteld worden zijn: Wat voor abonnement past het beste bij mij? Hoe lang zit ik aan een abonnement vast? Of: Wat is er mogelijk als ik als ik al een smartphone heb? En zo zijn er uiteraard nog veel meer te bedenken.

Op welke manieren neem je met Ben contact op?

De klantenservice van Ben kun je op diverse manieren contacteren. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op het Ben telefoonnummer 0900-0401405. Naast met Ben bellen kun je een brief naar de klantenservice sturen. Dit doe je via Klantenservice Ben, Postbus 13016, 2501 EA in Den Haag. Chatten kan ook met Ben. Ze hebben daarvoor een digitale medewerker. Om te chatten klik je op het icoontje rechtsonder op de website waarna je direct kunt beginnen met het typen van je bericht.

Contact mogelijk via social media

Ben is uiteraard actief op social media. Op die manier kun je ze dus ook een bericht sturen. Zo kun je contact leggen via Facebook, Instagram, YouTube, Twitter en Pinterest. Ben vind je ook terug op Google en via iTunes van Apple. Er is een speciale pagina waarop een blog wordt bijgehouden en je kunt er tevens op de Community van Ben kijken. Voor alle social media kanalen geldt dat deze via een directe link op de website van Ben bereikbaar zijn. Je vindt ze allemaal onderaan de website van Ben.

Meld je aan bij Ben en word lid van de Ben Community

Als je jezelf aanmeldt bij Ik Ben krijg je een persoonlijke pagina waarop je je eigen gegevens kunt zetten. Zo weet je precies wat voor abonnement je hebt en kun je altijd je gegevens bekijken (met behulp van een gebruikersnaam en wachtwoord) op een veilige manier. Je kunt er bij Ben ook voor kiezen je vragen te stellen in de Ben Community. Hierop kun je inloggen en je vragen stellen maar ook je ervaringen delen met andere gebruikers van Ben. Stel je hierop je vraag, dan kunnen andere mensen deze beantwoorden en hun ervaringen delen met jou. Je blijft op de hoogte van allerlei belangrijke topics en kunt er ook andere mensen verder helpen als ze ergens niet uitkomen. De community werkt eenvoudig en het gebruik wijst eigenlijk zichzelf.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright 2020 © All rights Reserved.
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x