Arriva

Arriva Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews

Bellen met Arriva

0800 0232545
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 06:00 en 23:00 uur

Dinsdag: tussen 06:00 en 23:00 uur

Woensdag: tussen 06:00 en 23:00 uur

Donderdag: tussen 06:00 en 23:00 uur

Vrijdag: tussen 06:00 en 23:00 uur

Zaterdag: tussen 07:00 en 23:00 uur

Zondag: tussen 07:00 en 23:00 uur

 

Belkosten: gratis

Facebookpagina van Arriva

ArrivaNederland

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Arriva, bezoek het Facebook account van Arriva en stel direct jouw vraag.

Twitter van Arriva

arriva_nl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Arriva, bezoek het Twitter account van Arriva en stel direct jouw vraag.

Website van Arriva

arriva.nl

Bezoek de website van Arriva om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Arriva

Adresgegevens van Arriva

Arriva is gevestigd op het adres Trambaan 3 Heerenveen 8441 BH. De exacte locatie van Arriva zie je op de kaart hierboven.

Contacteer de klantenservice van Arriva als je vragen hebt

Als je veel reist met het openbaar vervoer is de kans groot dat je al eens met Arriva gereisd hebt. Deze vervoerder werkt in verschillende delen van Nederland en de kans dat je al eens in een bus of trein van ze gezeten hebt is aanzienlijk. Ze rijden namelijk in de volgende delen van het land: Drenthe en Overijssel, Flevoland, Friesland en de Waddeneilanden, Gelderland, Groningen, Noord-Brabant, Limburg en Zuid-Holland

Mogelijke vragen aan vervoerder Arriva

Mogelijk heb je een keer een vraag voor Arriva. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vragen over een abonnement, het soort vervoermiddel, een boete of heb je een klacht? Dan kun je op veel vragen het antwoord al vinden op de site van Arriva zelf. Veelvoorkomende vragen (die andere mensen ook al hadden) zijn verzameld en op de website gezet. Zo kun je snel een antwoord vinden als je een vraag hebt die daartussen staat. Staat je vraag er nu niet tussen omdat deze bijvoorbeeld heel specifiek is? Of kun je met het antwoord nog niet veel? Dan is het zeker aan te raden contact op te nemen met de Arriva klantenservice. Dit kan op diverse manieren.

Stel je vraag via het contactformulier

Je kunt ze om te beginnen een vraag stellen via de website www.arriva.nl. Je kunt daarbij kiezen uit verschillende categorieën en ziet de meestgestelde vragen die daarbij horen. Kom je daar niet verder mee dan kun je het contactformulier invullen dat je op de site vindt. Je geeft hierop aan wat je verzoek of vraag is, vult je persoonlijke gegevens in en selecteert het onderwerp. Even controleren of het klopt en dan kan het verstuurd worden. Het antwoord wordt uiteraard zo snel mogelijk na ontvangst van het formulier verstuurd.

Bellen of appen met Arriva

Wil je liever contact met Arriva op een manier zodat je persoonlijk met een medewerker kunt spreken? Dan kan dit op dagen door de week van 6:00 tot 23:00. In het weekend en op feestdagen is de Arriva klantenservice telefonisch bereikbaar tussen 7:00 en 23:00. Bellen doe je vanuit Nederland op nummer 0800-0232545 en is gratis. Woon je in België dan kun je Arriva bellen op nummer 02-3420285 en vanuit Duitsland gaat dit via nummer 01801003551 (dit kost €3,9 cent per minuut). Appen kan via nummer +31 629575686 op dezelfde tijden als bellen.

Brief of berichtje naar Arriva sturen

Een brief sturen naar Arriva kan ook. Deze verstuur je naar: Arriva Nederland,
Afdeling Klantenservice. Het adres is: Postbus 626, 8440 AP te Heerenveen. Wil je een bericht sturen via social media? Dan is Arriva daar te vinden op Facebook en Twitter. Hiervoor ga je respectievelijk naar https://www.facebook.com/ArrivaNederland of kijk je op

https://twitter.com/arriva_nl als je liever wilt tweeten.

Ga met je vraag naar een servicepunt van Arriva

Arriva heeft door het land een aantal servicepunten waar je terecht kunt met vragen, klachten of voor bepaalde diensten. Waar deze zijn kun je vinden op de website van de vervoerder. Bij deze OV-servicepunten kun je terecht voor:

  • Het kopen en opladen van je OV-chipkaart;
  • Het kopen van reisproducten;
  • Voor reisinformatie;
  • Het betalen van een boete:
  • Het tonen van bewijslast voor de toonrecht regeling en je vindt er ook
  • Wifi.
0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Copyright 2020 © All rights Reserved.
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x