logo algemeen dagblad

Algemeen Dagblad Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (25) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: gesloten

Zondag: gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Over het AD

Het AD, afkorting van Algemeen Dagblad is een landelijke krant die uitgegeven wordt in heel Nederland. Naast een papieren editie is er ook een tabled editie en heeft de krant ook een website waar u zich op kunt abonneren. De hoofdredactie van de krant zit in de havenstad Rotterdam. De krant werkt met meer dan 500 journalisten en correspondenten in binnen- en buitenland. De oprichting van het Algemeen Dagblad vond plaats in 1946, vlak na het einde van de 2e wereldoorlog. Het eerste nummer verscheen op 29 april 1946. De krant staat bekend als een echte neutrale kant zonder politieke voorkeur of religieuze overtuiging. Het Algemeen Dagblad is een concurrent van de Telegraaf.

Algemeen Dagblad klantenservice

De klantenservice van het AD kun je bellen op het telefoonnummer 088 – 050 50 50. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Dit nummer bel je tegen je gebruikelijke belkosten.

Als je een vraag hebt aan de klantenservice, kijk dan eerst even op https://www.ad.nl , op deze website vindt je een rubriek met veelgestelde vragen, waar je mogelijk al antwoord kunt vinden op jouw vraag. Denk hierbij aan standaard vragen zoals het afsluiten of juist opzeggen van een abonnement. Het wijzigen van je rekeningnummer of wat je kunt doen als je een editie niet hebt ontvangen.

Overige opties

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden op de website van het AD en wil je liever niet bellen met de klantenservice, dan zijn er nog andere mogelijkheden om jouw vraag te stellen. Het Algemeen Dagblad is namelijk actief op sociale media waar je ook vragen kunt stellen. Hier kun je 24 uur per dag en 7 dagen terecht voor het stellen van een vraag. Ook kun je mailen met de krant naar het mailadres [email protected] 

Facebookpagina van Algemeen Dagblad

facebook Algemeen Dagblad
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Algemeen Dagblad
Bezoek het Facebook account van Algemeen Dagblad en stel direct jouw vraag.

Twitter van Algemeen Dagblad

twitter Algemeen Dagblad
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Algemeen Dagblad
Bezoek het Twitter account van Algemeen Dagblad en stel direct jouw vraag.

Website van Algemeen Dagblad

website ad.nl
Bezoek de website van Algemeen Dagbladom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Algemeen Dagblad om contact op te nemen.

Adresgegevens van Algemeen Dagblad

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA.
Je kunt de exacte locatie van Algemeen Dagblad ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

25 reacties

  1. Elke vier weken wordt er van mijn bankrekening een bedrag afgeschreven van € 13,50.
    Dit is de betaling van mijn abonnement : zes dagen digitaal AD (editie Woerden) en op zaterdag de papieren krant plus magazine.
    Nu, vandaag werd er echter niet een bedrag van 13,50 afgeschreven, maar van € 23,95.
    Dit kan niet een reguliere prijsverhoging zijn, want het is bijna het dubbele !!
    Daarom wil ik u vragen om dit te corrigeren.

    Mijn klantnummer is : 2858318

  2. Good night, sirs:

    I hope you are well and healthy.

    1. Could you be so kind sending me nine front pages (.jpg or .pdf formats) of Algemeen Dagblad?

    The dates are: July 1st, July 2nd, July 3rd, July 4th, July 5th, July 7th, July 8th, July 12th and July 17th.

    Regrettably, I could not see them!

    I look forward to hearing from you as soon as possible.

    Sincerely,

    Juan Eduardo Morales Veas.

  3. Ik lees net jullie schoolkrant:.
    LIVE | Deltavariant heeft ruim 1000 keer meer virusdeeltjes; zorgen om versoepeling Brazilië

    Heel vreemd want in India waar die Deltavarinat vandaan komt (patient zero) is hurd immuniteit al bereikt volgens The Guardian.
    LIVE | Deltavariant heeft ruim 1000 keer meer virusdeeltjes; zorgen om versoepeling Brazilië

    Heerlijk hoe rechtse wappies achter de feiten aanlopen.
    vr gr
    Awe

  4. Geachte redaktie,
    Zo juist ontvong ik enkele hartverscheurende beelden over de toestand in Cuba. Met stijgende verbazing vraag ik me af, hoe het komt, dat de Nederlandse publiciteitsmedia daar niets over vermelden? Indien u mij een numer geeft, ben ik geneigt deze beelden naar u toe te zenden.

  5. Een van de adverteerders in uw krant, Blaroken (kleding) adverteert met shirts met daarop hakenkruizen. De foto in de advertentie wisselt regelmatig en is dus niet altijd te zien. Dit lijkt mij niet erg handig.

  6. Belabberde service van AD. Krant structureel te laat bezorgd en steeds vaker niet. De bezorgproblemen zijn bekend maar ik heb het – naar zeggen – niet vaak genoeg gemeld om mijn abonnement per direct te kunnen beëindigen. Wanprestatie!!!

    1. beste Marcel ik ben nu 3 maanden in mijn nieuwe woning en al 20 dagen de krant gemist.ik ben helemaal doof en 85+ser
      Mijn mantelzorger gaat dan aan de telefoon hangen. en hoort o ja daar gaat het bij jullie iets niet goed.
      Gedeelde smart is halve smart en bezit je ziel in beleidzaamheid.
      O ja kan je fluiten doe dat dan maar.Geen resultaat.
      Sterkte Dirk.

  7. Slechte krant krijg al een half jaar de krant veel te laat soms pas half elf, heb niet voor niets een ochtend krant. Dagelijks gemeld, maar weinig reactie. Nu de krant maar opgezegd. Balen

  8. Sinds meer dan een half jaar is de bezorging uitermate slecht geworden. Het frustreert dat je alleen maar automatisch kan doorgeven dat de krant niet is bezorgd. Ik heb op 13 oktober jl per mail met ingesloten brief aan de Klantenservice gevraagd om een uitleg, zodat ik kan beoordelen of het AD actie gaat ondernemen om te verbeteren, of dat wij ons abonnement moeten opzeggen, maar helaas krijgen wij geen antwoord op deze (keurige) brief. Blijkbaar is dit de enige plek om te communiceren met het AD. Naast deze reactie zal ik ook de Consumentenbond hierover inlichten.

  9. Ik ben al enige tijd abonee van jullie dagblad ik woon aan de schutstraat 127 in
    Hoogeveen 7907cc. deze flat hefft ook 127 a als huisnummer. maar geen abonnee
    ik woon op 127.graag in mijn bus en niet op 127a.

    groeten uit Hoogeveen Schutstraat 127 7907cc.

  10. Gebeld, e-mails gestuurd, nu mis ik mijn weekendkrant weer, zoals 14 geleden ook het geval was. Van de week weer de verkeerde krant en laat ik het maar niet hebben over beschadigde kranten.

  11. Ik heb me weer laten verleiden een proefabonnement op het AD te nemen na al 1 dag geen krant bezorgklacht ingesproken geen resultaat wederom puinhoop bij het AD nooit meer deze krant.

    1. ik had al jaren een abo op de krant,omdat de krant plotseling niet meer kwam heb ik besloten een niew abote nemen,nu krijg ik 2 kranten,o.dijkstra
      eestraat 15/a12 8922ja leeuwarden.ik wil dit graag opgelost zien

  12. Voor de zoveelste keer hebben wij op zaterdag weer eens geen AD ontvangen . Wij krijgen op zaterdag altijd AD en Trouw. Soms zijn er geen kranten ( dus alle 2 niet ) maar meestal slechts één . Het opschuiven van een bezorgdag , heb ik niet altijd kunnen controleren ; maar wel twijfels .
    Ik weet niet hoelang wij al abonnee zijn en ik begrijp dat bezorgers problemen meenemen.
    Gezien onze leeftijden (volgende maad 87 en 88 ) zijn wij een papieren krant zo gewend.

  13. Ik lees het AD op mijn smartphone. Ik vind het bijzonder hinderlijk dat ik regelmatig ongevraagd een advertentie krijg. Dat is al vervelend genoeg maar het feit dat erbij oorverdovend geluid klikt dat op. muziek lijkt en bovendien een huf(s)ter onverstaanbaar schreeuwend een toelichting geeft maakt het afschuwelijk. Wegdrukken is geen optie omdat dan ook de tekst die ik aan het lezen ben verdwijnt.

  14. ik heb donderdag 15 december geen krant ontvangen en ik mist daardoor de code kraker kan ik als nog de donderdag krant ontvangen
    J D Van Der Woude Borgerspark 2 9642 LN Veendam

  15. Ik zie vandaag dat er €23,95 wordt afgeschreven door DPG Media.
    Ik denk, die ken ik helemaal niet, dus ik storneer dit.
    Toen ik verder zocht, zie ik dat het AD onder deze groep valt.
    Op het AD ben ik wel digitaal geabonneerd, ( digitaal omdat de krant meer niet dan wel bezorgt werd).
    Maar het bedrag van mijn digitale AD abonnement was in december nog €13,00.
    Nu pas zie ik ook dat het lidmaatschap vanaf januari is verhoogt met een bedrag van €10,95 per maand, we gaan van €13,00 naar €23,95
    Geen woord vooraf hierover, gewoon een prijsverhoging van 85%.
    Dan pas ben je echt arrogant bezig , voor het nieuws kun je wel buiten het AD.
    Het AD nieuws wijkt niet af van ander nieuws, dit was pas echt iets nieuws.
    Maar ik doe er niet meer aan mee.

  16. het is mij niet gelukt om klacht door te geven ivm niet bezorgen krant tevens vindt ik ook de klachten lijn slecht bereikbaar ik wil gewoon een mens te spreken dus geen computer stem oftewel de klantenservice is zeer slecht.

  17. WIL VANAF HEDEN NIET MEER LASTIG WORDEN GEVALLEN MET AL UW BERICHTEN DIE IK VAN u ONTVANGT.
    HEB NOOIT OM AL DEZE INFORMATIE GEVRAAGD.
    VIND HET ABSURT DAT U DAT ZOMAAR TOESTUURT.

    DUS VANAF HEDEN WIL IK GEEN LAST MEER VAN UW PRODUCTEN HEBBEN.

    T. C. VOS

  18. Geachte Redactie,

    Ik woon al een tijd niet meer in Nederland, heb altijd een abonnement gehad op het AD toen ik nog in Nederland was, ik lees het AD nu digitaal. Ik walg ervan dat U een onderscheidt maakt tussen premium artikelen die soms gericht zijn aan iedereen.

    Echter zijn die niet toegangkelijk voor iedereen, ik vind dit een walgelijke manier van nieuws aan de man brengen, en voor mij een reden om geen abonement te nemen, bah verachtelijk, onverantwoordelijk, en kinderachtig.

  19. Geachte dame heer,
    ik wil nog steeds niet uw meldingen wat er allemaal gebeurd.
    krijg van u en die krant uit zeeland steeds melding wat er gebeurd.
    ik heb nooit on die informatie gevraagd.
    ik krijg nog steeds die onzin op mijn pc.

    ik wil dit helemaal niet meer ontvangen.

    heeft hier al spppppeciaal mijn abonnemet van AD opgezegd maar krijg dit nog steeds.
    dus vanaf vandaag wil ik geen enkele informatie an u ontvanen.

  20. Vandaag weer een dramatisch dieptepunt in de elektronische uitgave. Vanmorgen de melding: uw krant is gedownload.
    De app geopend. 1e blad (krant) leeg blad.
    Dan maar naar het 3e. blad (Mijn downloads) pagina helemaal leeg op de datums na. Daar waar normaal pagina’s te zien zijn is alles leeg.
    Dit is niet de eerste keer.
    Dan heb ik het nog niet over het feit dat in de krant app regelmatig witte pagina’s te zien zijn. Of een katern weg is. Of zwarte blokken op een deel van de pagina.
    Ook zo raar dat de katernen allemaal de voorpagina van het eerste katern laten zien.
    Ronduit irritant als je het scherm (te) licht aanraakt als de pagina vergroot is. Door die lichte aanraking springt hij dan naar de artikelmode. Maar als je dan terug tikt naar de paginamode verschijnt alleen de linkerbovenhoek van de pagina (In de oude app op dezelfde plek op de pagina waar je was) en die linker bovenhoek is niet eenvoudig een beetje te verkleinen.

    Zoveel ergernis over wat een soort veredelde pdf-reader is.

    Waren ze maar bij de oude app gebleven.

    En dan gebeurde dit gestuntel ook toen ik net een nieuwe Lenovo tablet had gekocht.
    De leverancier heeft de tablet gecontroleerd en kwam tot de conclusie dat het in de app moest zitten. Een of ander melding dat de app iets in Android niet kon vinden.

    Ik heb maanden geleden een eenmalige korting op het abonnement gehad maar ik heb liever een goed werkende app, zelfs al kreeg ik maandelijks die korting.

    Ik heb al gekeken naar andere kranten maar allemaal DPG dus die apps zullen wel even slecht zijn.

  21. Vanaf 2 januari heeft onze hele week geen kranten. En nu heeft het AD niet eens onze klachten geregistreerd. Dat is handig. Echt hele slechte zaak. Zeg dan dat je geen bezorging meer wilt doen, ook goed maar nu is het een soort tombola. Istieerel of istieerniet…

  22. Pingback: My Homepage

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *