Voor alle vragen aan AH
Boodschappen doen we allemaal wel eens. De een gaat daarvoor altijd naar dezelfde supermarkt terwijl de ander altijd naar dezelfde winkel gaat. Hoe dan ook, het kan daarbij wel eens voorkomen dat je bepaalde vragen hebt. Bijvoorbeeld over een specifiek product, over openingstijden, het adres van een filiaal of over een online bestelling. Dit zijn natuurlijk nog maar een paar vragen die mogelijk zijn. Kom je nu ook bij Albert Heijn dan heb misschien wel eens een vraag.
AH is een grote jongen op supermarktgebied
AH heeft veel winkels en bezit het grootste aandeel op de markt van boodschappen in Nederland. Er zijn heel veel winkels verspreid door het land te vinden. Er zijn grote bij maar ook kleinere filialen. Waar ze zijn, wanneer ze open zijn en wat er in het assortiment zit en voor wat voor services je er allemaal terecht kunt staat op www.ah.nl. Naast de filialen waar je als klant terecht kunt heeft AH diverse distributiecentra verspreid over het land. Het hoofdkantoor van deze boodschappengigant is gevestigd in Zaandam. Je kunt er terecht voor een groot aanbod aan food maar ook voor non-food ben je er aan het juiste adres. Online winkelen en de boodschappen thuis laten bezorgen is ook mogelijk. Zelf afhalen op een Pick Up point kan uiteraard ook. Zo wordt boodschappen doen alleen maar makkelijker voor je.
Zoek altijd eerst op of je vraag wellicht online staat
Op veel vragen kan in een van de winkels vaak al antwoord gegeven worden. Of je neemt even een kijkje op de website van AH om te zien of jouw vraag wellicht tussen de veelgestelde vragen staat. Grote kans dat dit zo is en op die manier heb je snel een antwoord en hoef je niet verder te zoeken. Staat je vraag er nu niet bij of wil je gewoon meer of iets heel anders weten? Dan kun je daarvoor prima contact opnemen met de AH klantenservice op tal van manieren.
Veelgestelde vragen aan AH
Voor AH geldt wat voor veel bedrijven geldt: er worden vaak dezelfde vragen gesteld door klanten. Om het wat makkelijker en sneller te maken een antwoord te vinden kun je daarom op de website van AH kijken of je vraag (inclusief antwoord) wellicht tussen de veelgestelde vragen staat. Om snel te kunnen zoeken heeft AH de vragen opgedeeld in verschillende categorieën: Spaaracties, Algemeen, Online bestellen, AH Bezorgbundel, Bonus en Winkels. Zo kun je heel snel kijken of je vraag er tussen staat en hoef je daarna geen contact meer te leggen met de AH klantenservice of je vraag in een van de winkels stellen.
Online contact of even bellen met AH
Ben je van het digitaal communiceren? Dan kies je voor het versturen van een bericht via Facebook of Twitter. AH op Facebook vind je op https://www.facebook.com/messages/t/albertheijn. Om een tweet te versturen naar AH ga je naar @AlbertHeijn. Voor beide manieren vind je een directe link op de website van AH. Als je daarop klikt word je direct doorgestuurd naar een van beide social media kanalen en kun je je bericht maken en verzenden. Appen via 0683542625 is mogelijk op maandag tot en met zaterdag tussen 8:00 en 20:00 en op zondag tussen 12:00 en 20:00. Uiteraard kan appen op een ander tijdstip ook maar dan laat het antwoord wat langer op zich wachten. AH bellen doe je via telefoonnummer 0800-0305.
AH online
AH heeft een postadres mocht je liever een brief willen sturen. Richt je brief aan AH, Postbus 3000, 1500 AH te Zaandam. Houd er dan wel rekening mee dat het langer duurt voordat je antwoord krijgt want zowel jouw brief als het antwoord zullen even onderweg zijn met de post. Voor vragen maar ook voor bijvoorbeeld tips, recepten of informatie over bepaalde producten van AH kun je ook nog terecht op andere social media. Zo vindt je AH ook op Pinterest, Instagram, YouTube en via Google. Alle links naar de kanalen vind je in het volgende overzichtje.
- Twitter: twitter.com/albertheijn
- Facebook: facebook.com/albertheijn–
- YouTube: youtube.com/user/albertheijn
- Instagram: instagram.com/albertheijn
- Google Account: plus.google.com/+albertheijn
- Pinterest: pinterest.com/allerhande
Werken bij AH of persnieuws te weten komen
Ben je op zoek naar werk en lijkt werken bij AH je wel wat? Dan kun je daarvoor ook met AH contact opnemen. Dit kun je in een winkel nabij doen maar en berichtje sturen via Instagram (instagram.com/werkenbijalbertheijn) kan ook. Dit kan ook via Facebook: facebook.com/werkenbijalbertheijn. Ben je nu geen particuliere klant maar wil je als medewerker van de pers iets weten van of over AH? Dan bel je daarvoor met het AH telefoonnummer 088-6592020 of stuur je een mailtje naar [email protected]. Je kunt ook kijken op @AH-nieuws.
30 reacties
Ik kan nu geen bestelling opgeven voor morgen , en er is geen verbinding met de website ah.nl. Graag info?
Hallo
Ik heb vorige week afbak tijgerbollen van AH gekocht.
bij het openen bleek er schimmel op te zitten terwijl er een datum
opstond van augustus 2021.
Het is mij al een keer eerder overkomen maar toen heb ik ze weggegooid .
Met deze reactie wil ik het graag bij u melden omdat dit niet de bedoeling
kan zijn van AH.
m.vr.gr.
D.Hulleman
Oosterhout 19 juni 2021.
Boos.
Heb vanmorgen mijn wekelijkse boodschappen gedaan,.Zie kassabon filiaal 1265.bonnummer1315641.
Er is aangeslagen 2 leffe Tripel € 15,78 terwijl het er maar 1 was,
Deze vervelende ontdekking deed ik toen ik thuis was, Ik kan dus niet bewijzen of het om 1 of 2 leffe Tripel gaat. Ik zal dus de strop van € 7,89 moeten incasseren maar leuk vind ik het hele verhaal niet.
Hallo,
Het gebeurd wel vaker. Ineens een product Helemaal weg uit assortiment. Dit is echt Balen! Mijn en van meerdere mensen Favoriete Chocolamerk uit de winkel verdwenen, SWISS Chocola, (hazelnut) De fabrikant gebeld. En Ja nog steeds in de handel maar Niet bij AH! (ook geen ander adres bekend) Snel Terug, die andere chocola haalt het niet bij dit merk! De Fabrikant melde ook Meerdere klachten hierover.
SVP Klantvriendelijk weer Terug in die winkels Zsm AH
BvDank!
Gisteren 5 pakjes JPS shag gekocht.. S-ávonds bij het openen van een pakje ontdekte ik dat mij zware shag is meegegeven ipv halfzware shag. De volgende dag teruggegaan met 4 ongeopende en nog verzegelde pakjes krijg je doodleuk te horen dat ze niet omruilen. Je praat hier wel over 48 euro.
Ze geven mij het verkeerde product mee en nemen dan geen verantwoordelijkheid voor de fout. Zeer slechte service hoor.
Ben een schaatsfan en wil Jillert Anema en zijn ploeg Zaanlander graag in woord steunen.
de KNSB wil medailles, maar door de coach gaat er h.e.e.a in China aan onze neus voorbij.
AH is de grootste GROOTGRUTTER met een schaatsploeg, maar laat zich volledig door de Jumbo’s overtroeven.
Kramer werd 6e zonder verschillende toppers en zou naar de veteranen moeten.
Weg met de coach Jan Coopmans een dictator, die door Tuitert al voor Joker gezet werd.
Heeft u een mailadres voor mij om Jillert mijn opmerkingen per mail te sturen, die ik op Linkedin geplaatst heb.
Beste AH Klantenservice,
In uw bonus deze week onder andere het volgende product: Bonduelle Edamame boontjes, 2 voor 2,50
Ik dacht Ha, inslaan 6 potjes voor mij en 6 potjes voor mijn tante. Ik woon in Geldrop, wij hebben 3 AH filialen geen van die filialen heeft dit in het assortiment. Hoe kan ik van deze aanbieding gebruik maken?
In afwachting van uw reactie,
met vriendelijke groet,
Willemien van der Linden
Beste AH-medewerkers,
Echt chapeau voor het overheerlijke Pasthuisdinner (zalmtorentje en Biefstuk voor twee met Bearnaisesaus, zoete aardappelcreme). Onze dank gaat uit naar alle medewerkers die aan het creëren van dit geslaagde Culii-line hebben bijgedragen! Wij hopen tevens dat de Culii-lijn zal doorgetrokken worden naar de Kerst en alle daaropvolgende feestdagen!
Nogmaals bedankt, het was smullen geblazen!
Met vriendelijke groeten uit Almelo
Is ineens mijn favorite kofgie uit het assortiment Erg jammer Was de enige koffie van echt goede kwaliteit. Kan de Caffe Vergnano aub terugkomen in het assortiment
Deze week hebben wij AH roombotersprits gekocht, met THT 1-6-2022.
Is het recept veranderd??
Deze spritsen smaken ZO anders dan een sprits hoort te smaken!!
Hard, onderkant glad van vieze olie-ovenplaat, korrelig, niet bros,…………
Graag horen we of jullie de echte spritsen ook kunnen maken, zodat we, als bakkersfamilie 😉 ,, ook spritsen van AH kunnen gaan kopen, deze zijn niet door de keuring gekomen, helaas.
Goedenavond
Ik ben mijn wachtwoord kwijt voor het inloggen Albert Heijn. Kan geen nieuwwacht woord aanmaken .het bericht komt niet in mijn e mail [email protected]. nu is mijn
Ah geblokkeerd. En schijnt dat alleen door het hoofdkantoor het opgelost kan worden.mijn emailadres resetten. Kan ook geen nieuwe account aan maken want mijn bonus kaart werkt wel. Maar ik wil ook in kunnen inloggen. Voor mijn bonus koopzegels airmails staan er allemaal in. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
wij hebben bestelling gedaan voor 13 augustis tussen 9 en 11 uur er kwam niets wij waren thuis zijn we altijd, klantenservice info gedaan zeggen ze daar chaufeur had 3 keer gebeld ,wij hebben niets gehoord mijn man beneden in de flat bel geprobeerd die gaat luid over . we zitten nu zonder eten en drinken terwijl wij niet fout waren , jenny uit vlaardingen
We kwamen vandaag via de Zevenhuisterweg in Nieuw-Roden en zagen daar dat U trots bent op de varkenshouder aldaar. Kunt u ook iets doen aan de stankoverlast geproduceerd door desbetreffend bedrijf? Hoe kun je hier nou trots op zijn?
Goede middag, op de bestelling van Euro 52,35 moet ik Euro 8,50 extra kosten betalen. Waar is die Euro 8,50 extra kosten voor.
De kwaliteit van jullie producten gaat echt achteruit en blijft niet onopgemerkt. Bijv. de diepvries blauwe bessen 1 kg. Sinds meer dan een jaar zijn deze altijd zuur en onrijp. Ik haal ze nu bij de concurrent Dirk. Ik laat ah nu vaker links liggen. Jammer.
Vandaag (5 december 2022) in de Bonus een Svenska living draadverlichting 40 led timer € 1,99 (niet online, alleen in de winkel). Mooi niet, in de ene winkel niet, in de volgende ook niet. Wat is dat voor aanbieding? Bestellen zou volgens de medewerker in de laatste winkel mogelijk zijn, maar als dan de totaalverpakking bijv. 6 stuks zou bevatten, moest ik die allemaal afnemen …. Verontwaardiging van mijn kant over deze gang van zaken (service?) werd weggewimpeld dat ik begrip zou moeten hebben voor het standpunt van AH dat …… (dit relaas heb ik als klant niet meer afgewacht).
Appen via 0683542625 doet het niet meer. Is uit de lucht gehaald door AH
Ik ben het volledig eens met de andere klachten.Ik was van kinds af aan( ben nu 64) fan van Albert Heijn. Nu zeg ik mijn vertrouwen op en ga voortaan naar de concurrent.Bonus? Al uitverkocht als je er komt.Steeds meer producten zijn uit het assortiment.Vakkenvullers zorgen ervoor dat er geen doorgang meer is( bezuiniging op managers?).Picnic, maar ook Jumbo zijn goede vervangers.
Ik heb boodschappen online besteld, maar ik wil wat wijzigen, maar kan de lijst niet meer terugvinden.
Vanmorgen boodschappen gedaan en contant afgerekend Op de kassabon stond dat wij krasloten kregen.Deze kregen wij niet,omdat wij niet on-line gekocht hadden.Wij zijn 80 en 85 jaar en gaan niet on-line vanwege het ontbreken van kennis en behoefte om dit te doen.Bij navraag blijkt dat veel ouderen met dit pribleem zitten.Wij vinden dus dat ouderen gediscrimeneerd worden en hopen dar er maatregelen genomen om dit op te lossen en meer te doen voor ouderen.
Ik koop altijd De Zaanse Hoeve Yoghurt Griekse stijl 2% vet. De laatste tijd is deze regelmatig heel dun en erg zuur. Waarom is de kwaliteit niet consistent, dit mag je toch wel verwachten lijkt mij.
Ben aan het chatten met een zg. Medewerkster maar na een half uur wachten geen enkele reactie ontvangen.
Ik denk dat ze zich DOODGESCHROKKEN is van mijn vraag
Hoy hoy,
Ik spaar koopzegels bij Albert Heijn maar
toen ik bij de klantenservice kwam kon er niet uitbetaald worden via mijn telefoon omdat de appnoet goed werkte.
Nu zegt de app als ik hem wil verwijderen( en opnieuw installeren) dat dan al mijn gegevens verloren gaan.Ben ik dan mijn zegelboekje kwijt? En hoe komik nu aan mijngeld van vol boekje? Heel raar dat het ook niet anders kan!
Om mijn verzoek extra kracht bij te zetten deze reactie van mij. Vandaag heb ik een brief naar het hoofdkantoor van Albert Heijn gestuurd in Zaandam met de vraag of het alsnog mogelijk is mij het Magisch Kookboek toe te sturen. Mijn man is ernstig gehandicapt. Daarom bestellen wij ieder week, tot ons groot plezier, de boodschappen bij u on-line. Met de levering ervan is steeds alles prima in orde. Alleen het Magische Kookboek werd, zeer tot mijn spijt, er niet bij geleverd. Daarop belde ik AH in de Boogaard en hoorde aldaar dat het boek niet meer te leveren is. Terwijl mijn vraag steeds binnen de actie periode werd gesteld. Al de plaatjes zijn inmiddels in mijn bezit, alleen het boek ontbreekt. U zult mijn verzoek zeker begrijpen. Kunt en wilt u mij het boek toezenden, als zeer goede klant van uw AH. U zou mij er een heel groot plezier mee doen!! Met een vriendelijke groet,
H.M.Hagebeek-Westerbrink
Henri Dunantlaan 47
2286 GB Rijswijk
Rekeningnummer om rekening van de bestelling te betalen
plotseling kan ik me niet meer aanmelden en krijg steeds de boodschap dat er iets fout is gegaan dat de captcha (privacybeleid) niet geladen wordt, wat moet ik nu doen, telefonisch kom ik er niet door maar zit nu met mijn boodschappen, wij zijn 80 jaar dus dat is een probleem, wat moet ik nu doen, graag antwoord
Heb zaterdag 11maart Doyenne du commice peren gekocht, bij doorsnijden was er een vieze bruine binnenkant te zien . Wat een teleurstelling. Doe hier iets aan ,ik denk dat er meer mensen dit probleem tegen zijn gekomen.
Ben niet tevreden.
De 1/2 vlaaien zijn minder dan de helft in de doos.
Prijskaartjes met Bonus van de vorige week blijven
Erop zitten en aan de kassa betaal je volle bak, want bonussticker was week eerder maar is niet verwijderd en geen geld terug…
Vanmorgen 324 gr. 2 st. Witlof gekocht prijs 1,16
Aan de kassa woog mijn zelfde witlof 2 st.
405 gram en ik moest € 1,45 betalen…
Geld terug gevraagd.
Weegschaal moet NU opnieuw gecallibireerd worden… kan 2 dagen duren dus alle klanten betalen gewoon teveel!!!!!
En in de winkel staan 11 verschillende pakken pannenkoekenmeel…..’maar broodmes hebben ze niet want daar is helaas geen plaats voor!!!!
Geef ons maar JAN LINDERS TERUG….
Was ook wel eens iets mis maar dit slaat alles….
Beste, de laatste tijd merk ik dat ik niet graag meer mijn boodschappen doe bij AH. Met name kleine filialen worden bevolkt door jongeren, die duidelijk hun uurtjes staan te kloppen en zich heer en meester voelen binnen de winkel. Klantvriendelijkheid nul, aanspreekbaarheid zero. Als klant heb je het recht om je automatische scanner te gebruiken, te betalen en weg te wezen. Deze ochtend nog. Ik kom deze ochtend om 11 uur bij mijn AH (Bos en Lommerweg 117, Amsterdam) om boodschapjes te doen. De winkel is onlangs heringericht en daardoor zijn de gangpaden wat smaller. Een vrouw staat iets uit de vrieskist te pakken, waardoor ik langs haar moet lopen. Ik knal daardoor hard met mijn knie tegen een hangertje waar van die groentenzakjes aanhangen. Die dame verontschuldigt zich en ik vind het oké. Die dame haalt dat hangertje weg en legt het een standje hoger. Een jongen die op dat moment aan het laden- en lossen is, komt langs gelopen en ik zeg vriendelijk tegen ‘m: “We hebben dat hangertje hier gelegd. Ik ben er net met mijn knie tegen gelopen.” De jongen (zuiders type, grijze hoodie met opgeschoren krullenbol) zegt botweg:”Dat hoort hier,” en hij hangt het gewoon terug. Ik zeg tegen ‘m “Er gaan meer mensen tegenaan lopen nu.” En hij antwoordt met:”Je bent de eerste die er tegenaan loopt, wie ben jij dat je de regels hier verandert?” Ik sta er samen met die dame flabbergasted bij. We bedoelden er niks mee, maar beiden zijn we wel geaffronteerd. Op dat moment is er niemand om verhaal bij te halen. Wanneer ik aan een andere jongen vraag hoe die jongen heet, antwoordt hij grinnikend “Mag ik niet zeggen, privacyrecht.” Aan de kassa staan twee zestienjarigen te controleren of alle boodschappen goed gescand zijn. Ik ben er al de hele ochtend door van slag. Ik wou tussendoor eigenlijk nog iets halen, maar ik voel me niet welkom bij de winkel en ben zelfs een beetje bang dat ik nu die twee jongens weer tref. Dat wou ik even aan u melden. Ik hoop echt dat u dit ter harte neemt. Vriendelijke groet.
hallo,
na wat reacties te hebben gelezen , denk ik niet dat mijn reactie ook maar enig invloed zal hebben op datgene wat ik duidelijk wil maken, maar ja ik heb nog hoop en ben positief ingesteld , dus laat ik het maar proberen.
Ik ben me al dik 2 jaar aan het ergeren over de plastic witte draaidopjes op de kartonnen pakken melk en koffiemelk.
Ik heb eens lange tijd terug een review geschreven op de website van de plaatselijke AH erover, die zelfs likes gekegen heeft , met de hoop dat het gelezen zou worden door de AH medewerkers zelf, maar ik betwijfel dit, want er verandert niets de plastic dopjes zijn nog altijd hetzelfde.
Ik heb er vanmorgen een kassamedewerker over aan gesproken , maar zij had geen idee ,dat is wat ze zei, en daar bleef het bij.
Ik dacht bij mezelf nou dat is nogal onbeleefd , een klant die gemiddeld 100 euro per week uitgeeft aan boodschappen bij de Ah zo te helpen, ze had op zijn minst iemand even kunnen bellen die er wel eventueel iets van zou kunnen weten, iemand van service en kwaliteit bijv.
Ik ben ook denk ik van plan om binnenkort een andere supermarktketen te gaan bezoeken , want ik vind de service en kwaliteit van de Ah de laatste 20-30 jaar aardig achteruit gegaan is, en dat is jammer., vind ik.
Hopelijk helpt dit bericht ,
M.v.g Eddy